ďťż
cranberies
Organizatorzy: Shadow
Sędziowie: Ja Miejsce: Wargammer lublin Termin: 15 grudnia 2012 (Sobota). Harmonogram: Zapisy 10:00 ; 10.30 Przesyłanie rozpisek: Z uwagi na oczywiste względy organizacyjne prosimy o wcześniejsze przesyłanie rozpisek. Rozpiski wysłane do 15 grudnia 2012 do godziny 23.59 zostaną nagrodzone. Zgłoszenia wraz z rozpiskami należy przesyłać na adres kgb.wschodniarubiez@wp.pl Osoby korzystające z programu Army Builder proszone są o nadsyłanie rozpisek w postaci Text Summary. Wpisowe: 10zł Nagrody: Ze sklepu wargammer + Pleskot obciaga ZASADY OGÓLNE Zasady parowania: System szwajcarski. W pierwszej bitwie wskazane wyzwania. Format punktowy: 1500pkt FOC: 1-2 HQ, 2-6 Troops, 0-3 Fast Attack, 0-3 Elites, 0-3 Heavy Support. Sojusznicy NIE dzielą FOC z armią podstawową. W wypadku posiadania dwóch lub więcej modeli z sekcji HQ o równym i najwyższym Ld należy wyraźnie zaznaczyć w rozpisce, który z nich jest warlordem. Kodeksy: Dopuszczone są wszystkie oficjalne kodeksy GW (najnowsze wersje). IA: Dopuszczone są jednostki z Imperial Armour tylko z pieczątką "wh40k" pod warunkiem posiadania przez gracza adekwatnego oryginalnego modelu. Specjale: Naturalnie dopuszczeni. Każdy gracz stoczy 3 bitwy. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. Obowiązują wszystkie FAQ armii oraz PKZ. Gramy na stołach 48”x72” Osoby przyłapane na oszustwie otrzymują w danej bitwie automatyczną masakrę 20:0. Powtórne przyłapanie na oszustwie oznacza dyskwalifikację gracza z turnieju. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wskazane jest również posiadanie podręczników z których się korzysta lub ich kopii (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do Eldar Night Spinner). Wymagane jest również posiadanie kości, miarki calowej oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść. WYSIWYG oraz Ew. Proxy: Z uwagi na mały format punktowy turnieju dopuszczalne są tylko niewielkie odstępstwa od WYSIWYG’u. Każde odstępstwo karane jest -1DP do klasyfikacji ogólnej. Można proxować modele w armii według podanych poniżej przykładów. 1. Gwardzista z flamerem => Gwardzista z meltagunem. OK (Pod warunkiem, że w armii nie ma drugiego takiego samego modelu w swojej naturalnej roli). 2. Razorback z heavy bolterem => Razorback z lascanonem. OK (Pod warunkiem, że w armii nie ma drugiego takiego samego modelu w swojej naturalnej roli). 3. Orc Warboss na motorze => Librarian na motorze. Nie. 4. Pudełko po herbacie => Trukk. Rozumiemy orkową myśl techniczną, ale nie. Modele które odbiegają od WYSIWIG’u powinny być oznaczone w sposób jasny dla przeciwnika. Wymagane jest dokładne wymodelowanie różnych rodzajów broni typu Power Weapon, np. Power Sword robiący za Power Axe będzie traktowany jako odstępstwo od WYSIWYGu. Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia. Sędziowie: Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień. SCENARIUSZE Misje: Bitwa Pierwsza: Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+ Zasady specjalne: Mysterious Objectives Cel misji: 2 znaczniki, po jednym na środku strefy wystawienia każdego gracza. Każdy ze znaczników wart jest 4vp. Dodatkowo za każde dwa zabite oddziały przeciwnika gracz otrzymuje 1vp. Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker Bitwa Druga: Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+ Zasady specjalne: night fight w pierwszej turze, heavy support scoruje Cel misji: 4 znaczniki, po jednym na środku każdej ćwiartki. Każdy znacznik wart jest 3vp. Dodatkowo każdy zabity heavy support jest wart 1vp. Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker Bitwa Trzecia: Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+ Zasady specjalne: night fight od 5 tury Cel misji: Znacznik na środku stołu wart 4vp. Za zabicie 50% modeli przeciwnika +2vp Za zabicie 75% modeli przeciwnika +2vp (kumuluje się z +2 za zabicie 50%) Dodatkowo za każde dwa zabite oddziały przeciwnika gracz otrzymuje 1vp. Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker a) Punktacja Różnica w VP przekłada się na wynik 10:10 – 0vp róznicy 11:9 – 1 vp różnicy 12:8 – 2 vp różnicy […] 20:0 – 10+ vp różnicy O zwycięstwie w turnieju decydować będzie ilość punktów uzyskanych za bitwy, nazwijmy je NP (nunopunkty) w przypadku remisu będziemy brać pod uwagę ilość VP (victorypoints) uzbieranych przez 3 bitwy. turniej przelozony na po swietach turniej bedzie 5 stycznia mnie w tedy w lbn nie ma wiec pleskot albo nuno sedziuje HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Czyli turniej będzie jednak? Bo nie wiem czy mobilizować ludzi. to turniej bedzie czy nie robert nuno? ty czlowieku pierdolnij sie glowa w sciane a potem jeszcze raz. miesiac przed turniejem pisalem ze niemoge byc bo mam egzamin i czekalem bity miesiac na odpowiedz odpisales jedynie hahahahahahahaha przed styczniem nie dostales terminu bo grodziowi tylko przeburkneles na ten temat zanim zabralem ci turniej to nawet grodek nie potrafil sprecyzowac na kiedy chciales. Dopiero po tym jak sie zabralem dostalem od grodka termin. I jakos nie odnotowalem zeby zarzad sie zmienil w klubie. Bo do tej pory pleskot koordynowal klub a ja robilem turnieje. turniej odwolany |