ďťż
cranberies
ORGANIZACJA
Organizatorzy: Zamojski Klub Fantastyki "Czerwony Smok" oraz Matus Sędziowie: Matus (główny) Miejsce: Zamość Termin: 15 września 2012 (Sobota) Harmonogram: Zapisy - 9.30 I Bitwa - 10.00-12.00 II Bitwa - 12.15-14.15 III Bitwa - 14.30-16.30 Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród - 17.00 Sponsorem nagród jest Przesyłanie rozpisek: Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego w wypadku zbyt dużej ilości zgłoszeń o udziale w turnieju decydować będzie ich kolejność. Termin przysyłania rozpisek to 13 Września 2012 (godz. 24:00). Brak przysłanej rozpiski skutkuje 4ma punktami karnymi (można tez "zarobić" karniaki za przysłanie rozpiski nielegalnej/w złym formacie). Zgłoszenia/rozpiski należy przesyłać na adres matus.the.1st(maupa)gmail.com. Format rozpiski: [linki] Wpisowe: Koszt wejściówki na konwent. Dokładniejsze informacje dostępne są na stronie konwentu: http://www.konwent.zskcs.info/ Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień. Wszelkie pytania i uwagi proszę przesyłać na adres matus.the.1st(maupa)gmail.com lub pod numer gg 3020132. ZASADY OGÓLNE Format punktowy: 1650pkt FOC: Standardowy. Jeśli armia zawiera 2 modele ze slotu HQ (tylko Primary Detachment) mające takie samo Ld, należy zaznaczyć w rozpisce, który z tych modeli jest Warlordem. Imperial Armor: Gracz może mieć w armii 0-1 jednostkę z Imperial Armour z pieczątką "wh40k", pod warunkiem posiadania przez gracza adekwatnego modelu lub bardzo dobrej konwersji. Wymagane jest także posiadanie przez gracza aktualnych zasad danej jednostki. Zasady parowania: System szwajcarski. W pierwszej bitwie wskazane wyzwania. Przebieg Turnieju: Każdy gracz stoczy 3 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. Kolejność priorytetów punktacji w przypadku remisów: TOTAL -> BITWY -> CELE GŁÓWNE -> CELE POBOCZNE -> ZADANE STRATY Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia. Sędziowie: Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać. Osoby przyłapane na oszustwie otrzymują w danej bitwie automatyczną masakrę 0:20. Powtórne przyłapanie na oszustwie oznacza dyskwalifikację gracza z turnieju. Musiszmieć: - Czytelną i poprawną rozpiskę (oraz jej kopię dla sędziego, jeśli nie została przysłana wcześniej) - Wszelkie zasady, z których się korzysta (np. kodeksy armii, dodatkowe zasady, np. SM StormTalon, Ork Dakkajet itd., aktualny FAQ) - Kostki, miarka calowa, używane przez siebie wzorniki W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć spór na jego niekorzyść. WYSIWYG oraz Ew. Proxy: Jeśli model posiada Power Weapon, używane będą statystyki wynikające z wyglądu modelu. Można proxować do 5 modeli w armii według podanych poniżej przykładów: - Gwardzista z flamerem => Gwardzista z meltagunem. OK. (Pod warunkiem, że w armii nie ma drugiego takiego samego modelu w swojej naturalnej roli) - Razorback z heavy bolterem => Razorback z lascanonem. OK (Pod warunkiem, że w armii nie ma drugiego takiego samego modelu w swojej naturalnej roli) - Ork Warboss na motorze => Librarian na motorze. Nie - Pudełko po herbacie => Trukk. Rozumiemy orkową myśl techniczną, ale nie. Każde nadmiarowe odstępstwo karane jest -1DP do klasyfikacji ogólnej. Modele które odbiegają od WYSIWIG'u powinny być oznaczone w sposób jasny dla przeciwnika. Stoły oraz specyfikacja terenowa: Gramy na stołach 60"x48". Tereny rozstawione są przez sędziego (i pomocników) przed turniejem i nie można zmieniać ich położenia. Uwaga! Fortyfikacje inne niż Aegis Defence Line rozstawiane są w trakcie Deploymentu i zastępują wybrany element terenu, który musi wrócić na swoje miejsce po skończonej bitwie. Przed bitwą należy ustalić z przeciwnikiem "co jest czym". Kwestie sporne wynikające z braku ustaleń przed bitwą będą rozstrzygane Sędziowskim Rzutem Kością. Dodatkowe punkty: - Nie przesłanie rozpiski, lub przesłanie jej po terminie - 4DP - Brak zasad, kostek, miarki, wzorników: -0- 4DP - Brak WYSIWYGu: -0-[tyle_ile_modeli]DP Armia każdego z graczy w trakcie trwania turnieju będzie poddawana ocenie hobbystycznej wg następujących kryteriów: - Malowanie armii: 0-3DP - Podstawki: 0-2DP - Widoczne konwersje: 0-1DP - Spójność malowania: 0-1DP - WOW: 0-1DP BITWY Ilość tur w każdej bitwie: 6, 7 na 5+ Mission Special Rules: Night Fighting, Reserves, Mysterious Objectives Zasady kontrolowania znaczników: Znacznik uważa się za będący pod kontrolą danego gracza, gdy ten ma w promieniu 3" od niego co najmniej jeden model z jednostki punktującej a przeciwnik nie ma żadnego modelu z jednostki punktującej lub "denial". CELE MISJI: W bitwach istnieje podział na poszczególne cele misji: CEL GŁÓWNY: Gracz który wypełnił CEL GŁÓWNY otrzymuje 10 punktów. W przypadku remisu obaj gracze otrzymują po 5 punktów. Poszczególne misje mogą pozwalać na bardziej stopniowane wyniki. CELE POBOCZNE: Po rzucie na gracza rozpoczynającego gracz nierozpoczynający rzutem kostką losuje slot spośród Elit, FA i HS. Obaj gracze rozpoczynają grę z 2ma punktami. Za każdą zniszczoną przeciwnikowi jednostkę z wylosowanego slotu gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych). Zasady Specjalne: Jednostki z wylosowanego slotu są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami). ZADANE STRATY: Należy obliczyć różnicę w punktach za zniszczone jednostki i porównać ją z poniższą tabelą: vp W P 0-299 3 3 300-599 4 2 600-899 5 1 900+ 6 0 CELE DODATKOWE: Uwaga! Cele Dodatkowe nie mogą zmienić wyniku, by ten przekraczał 20:0. - Slay the Warlord - Gracz, który zabił wrogiego Warlorda dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt. W przypadku zgonów po obu stronach wynik pozostanie bez zmian. - First Blood - Gracz, który jako pierwszy zniszczył przeciwnikowi cały unit dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt. - Linebreaker - Gracz, który w momencie zakończenia gry ma w strefie rozstawienia przeciwnika więcej jednostek punktujacych lub "denial" niż przeciwnik w jego dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt. - "Legendary Fighter" (Warlord Trait) - za każde zabicie w pojedynku wrogiego Charactera przez Warlorda, gracz z tym Traitem dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt. MISJE I. Deployment: Vanguard Strike (12" od przekątnej stołu wybieranej przez gracza, który wygrał rzut na zaczynanie). CEL GŁÓWNY: 2 znaczniki (po 1 na każdej połowie stołu). Wygrywa Gracz, który z końcem gry kontroluje oba znaczniki. II. Deployment: Hammer and Anvil (12" od linii dzielącej stół na połowy wzdłuż krótkich krawędzi). CEL GŁÓWNY: 6 znaczników (jeden o wartości 4vp, 2 o wartosci 3vp, 2 o wartości 2vp, 1 o wartości 1vp, rozstawiane losowo, odkrywane przed decyzją o przejęciu inicjatywy). Obaj gracze zaczynają z 5ma punktami. Z końcem gry za każdy 1vp przewagi gracz dodaje 1 pkt, a przeciwnik odejmuje 1 pkt (do maksimum 5 dodanych/odjętych). III. Deployment: Dawn of War (12" od linii dzielącej stół na połowy wzdłuż długich krawędzi). CEL GŁÓWNY: D3+2 znaczniki. Wygrywa gracz, który w momencie zakończenia gry kontroluje więcej znaczników.[/u Jak ze specialami, dopuszczeni? Jeśli nie jest napisane, że są zabronieni, to są dopuszczeni. Prośba: jakby ktoś z Was jechał samochodem to bylibyśmy o wzięcie pudełka albo 2 z terenami. Tak, żeby 2 stoły obstawić. Załapie się jeszcze? Rozpiska właśnie poszła daj znać czy wszystko z nią ok. Wynicks: # | imię i nazwisko | nick | miasto | armia | punkty 1 | Paweł Kruk | Kruker | Rzeszów | SW | 51 2 | Karol Rzeczycki | Budda | Lublin | BA+IG | 45 3 | Paweł Bartnik | Szopen | Zamość | IG | 42 4 | Bartosz Pawliszak | GrimDark | Zamość | CSM+CD | 41 5 | Rafał Wróblewski | Shadow | Lublin | SW+SM | 40 6 | Michał Purc | | Lublin | ORK | 40 7 | Mateusz Gajos | Matus | Zamość | GK | 39 8 | Andrzej Gąsiorek | ablood | Zamość | DA+SoB | 36 9 | Norbert Przytuła | Os-Cypek | Zamość | BA | 36 10 | Łukasz Pijak | Pijak | Lublin | SM | 35 11 | Konrad Zieleźny | Uruk | Rzeszów | CSM | 35 12 | Damian Kozaczuk | Ert | Chełm | TAU+GK | 31 13 | Marcin Łukasiak | | Siedlce | SM | 27 14 | Michał Witowski | Vitu$ | Rzeszów | TAU+SM | 15 15 | Angelika Klimek | Mizu | Chełm | SoB+IG | 14 16 | Jakub Luszewski | Farlog | Chełm | NEC | 0 W przypadku równej ilości punktów o pozycji decydowały punkty za bitwy (kolejne progi remisów się nie zdarzyły). Dostaniemy zdjęcia z wręczenia nagród i całą resztę fotek Purca? |