ďťż
cranberies
REGULAMIN TURNIEJU GIER STRATEGICZNYCH Figurkowa gra bitewna Warhammer 40.000 „Wojownicy przyszłości” 1. Termin: 18 październik 2014 r. Start 10:00 Czas na jedną bitwę około 150 minut 2. Miejsce: Klub Centrum Przygotowań do Misji Zagranicznych ul. Wojska Polskiego 250, 25 - 205 Kielce. WSTĘP BEZPŁATNY 3. Organizatorzy: Klub Centrum Przygotowań do Misji Zagranicznych w Kielcach. 4. Partnerzy: Klub Gier Bitewnych “KIEŁ” w Kielcach Muzeum Zabawek i Zabawy w Kielcach. 5. Cele turnieju: rozwijanie współpracy między różnymi środowiskami poprzez działalność kulturalną; promowanie wizerunku wojska w środowisku cywilnym; poszerzanie oferty kulturalnej w środowisku wojskowym; wymiana doświadczeń w dziedzinie organizacji turniejów o zasięgu ogólnopolskim. 6. Warunki uczestnictwa: Turniej ma zasięg ogólnopolski i skierowany jest do Klubów Wojskowych Rodzajów Sił Zbrojnych, cywilnych ośrodków kultury oraz osób indywidualnych. Turniej zostanie przeprowadzony w jednej kategorii: Warhammer 40,000. 7. Zasady i kryteria oceny: graczy oceniać będzie Komisja Turnieju; komisja będzie oceniać uczestników zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Uwagi techniczne: uczestnik powinien grać własnoręcznie wykonaną armią figurową; uczestnik powinien znać zasady gry; Turniej zostanie przeprowadzony wg następujących zasad: ZASADY OGÓLNE TURNIEJU: a) Punkty: 1850; b) Obowiązują zasady 7ed. Warhammera 40.000 wraz z PKZ oraz FAQ; c) Każdy gracz musi posiadać czytelną, wydrukowaną rozpiskę armii; d) Każdy gracz musi posiadać podręcznik zasad, z którego korzysta (Codex / Suplement / White Dwarf / Stronghold Assault / etc.); e) Każdy gracz musi posiadać miarkę, kostki, oraz zestaw wzorników; f) Dopuszczone są: wszystkie oficjalne Codexy / Suplementy / Dataslate’y, Stronghold Assault; g) Nie dopuszczone są: Apocalypse (wraz z dodatkami), Escalation; h) Można posiadać dowolną ilość detachmentow, detachmenty nie mogą się powtarzać; i) Armia musi być budowana na zasadach battle-forged; j) Obowiązuje pełny WYSIWYG. PUNKTACJA: a) Gracz, który uzyskał największą liczbę Dużych Punktów z trzech bitew wygrywa turniej. W przypadku remisu decyduje liczba zdobytych VP; b) Punkty możliwe do uzyskanie za bitwy według tabeli; Różnica VP zdobytych w trakcie bitwy # Duże Punkty zdobyte przez graczy 0 # 10 - 10 1 # 11 - 9 2 # 12 - 8 3 # 13 - 7 4 # 14 - 6 5 # 15 - 5 6 # 16 - 4 7 # 17 – 3 8 # 18 – 2 9 # 19 – 1 10 i więcej # 20 - 0 c) W przypadku nieparzystej liczby uczestników, gracz pauzujący otrzymuje 13 Dużych Punktów; d) Punkty karne: Brak zasad swojej armii i / lub używanej jednostki: -5DP Brak miarki, kości i / lub używanych wzorników: -5DP Brak czytelnie wydrukowanej rozpiski armii: -5DP BITWY: W każdej bitwie wystawiane jest 6 znaczników, gracze decydują między sobą, które znaczniki dotyczą Celu głównego,a które Celu pobocznego. a) Bitwa 1: Cel główny: Eternal War - The Emperor’s Will (4 VP za każdy znacznik) Cel poboczny: Maelstrom of War - Contact Lost Rozstawienie: Dawn of War b) Bitwa 2: Cel główny: Eternal War: Crusade (4 znaczniki,4 VP za każdy znacznik) Cel poboczny: Maelstrom of War – Cleanse and Control Rozstawienie: Vanguard Strike c) Bitwa 3: Cel główny: Eternal War: Big Guns Never Tire (5 znaczników, 3 VP za każdy znacznik) Cel poboczny: Maelstrom of War – Cleanse and Control Rozstawienie: Hammer and Anvil W każdej bitwie dodatkowo obowiązują Night Fight, First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker oraz Kill Points a) Kill Points: Na koniec bitwy każdy z graczy podlicza ilość zniszczonych jednostek przeciwnika (KP), wliczając w to jednostki które powstały w trakcie gry.Następnie należy obliczyć różnicę pomiędzy KP zdobytymi przez obu graczy. Każdy punkt różnicy daje +1 VP (maksymalnie +8 VP). b) Maelstrom of War: Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards W momencie wykonania objective'a na końcu tury gracza należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę Każdy Tactical Objectie może zostać wykonany tylko raz na grę W trakcie jednej tury można wykonać maksymalnie 2 Tactical Objective'y Jeżeli dany Objective nie może zostać wykonany (na przykład zniszczenie budynku jeżeli żadnego nie ma na stole) należy odrzucić daną kartę i wylosować nową Lista Tactical Objectives D36 # Tactical Objective # Opis 11 # 31 # Secure Objective 1 12 # 32 # Secure Objective 2 13 # 33 # Secure Objective 3 14 # 34 # Secure Objective 4 15 # 35 # Secure Objective 5 16 # 36 # Secure Objective 6 21 # 42 # BEHIND ENEMY LINES—Zyskujesz 1 VP jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury 22 # 44 # ASCENDENCY—Zyskujesz 2 VP jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury 23 # 45 # SUPREMACY—Zyskujesz 2 VP jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik na końcu swojej tury 24 # 51 # OVERWHELMING FIREPOWER— Zyskujesz 2 VP jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania 25 # 52 # BLOOD AND GUTS— Zyskujesz 2 VP jeżeli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz 26 # 53 # NO PRISONERS—Zyskujesz 2 VP jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury 31 # 54 # HUNGRY FOR GLORY—Zyskujesz 1 VP jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki 32 # 62 # WITCH HUNTER—Zyskujesz 1 VP jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers została zniszczona w trakcie twojej tury 33 # 63 # SCOUR THE SKIES—Zyskujesz 1 VP jeżeli co najmniej 1 Flyer / Flying Monstrous Creature został zniszczony w trakcie twojej tury 34 # 64 # ASSASINATE—Zyskujesz 1 VP jeżeli co najmniej jeden Character został zabity w trakcie twojej tury 35 # 65 # DEMOLITIONS—Zyskujesz 1 VP jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika 36 # 66 # BIG GAME HUNTER—Zyskujesz 1 VP jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd / Monstrous Creature przeciwnika 9. Nagrody: Nagrody ufundowane przez Klub Centrum Przygotowań do Misji Zagranicznych w Kielcach. O podziale nagród i wyróżnień decyduje Jury Festiwalu. 10. Postanowienia końcowe: a) organizatorzy nie zwracają kosztów przejazdu, noclegu i wyżywienia graczom oraz ich opiekunom; b) uczestnicy zgłaszając swój udział wyrażają zgodę powierzenia Organizatorom prawa do nieodpłatnego wykorzystywania transmisji i rejestracji ich gry; c) o ewentualnych zmianach uczestnicy będą informowani na bieżąco; d) ubezpieczenie uczestników we własnym zakresie; e) ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do organizatorów; f) miejsce stawiennictwa: Klub Centrum Przygotowań do Misji Zagranicznych w Kielcach ul. Wojska Polskiego 250 25 – 205 Kielce w dniu 18 października 2014 r. o godz. 10.00 g) w przypadku dużej liczby zgłoszeń – organizatorzy mogą zalecić przeprowadzenie eliminacji wewnętrznych. 11. Zgłoszenia: do 15.10.2014 r. na forum (bitewne.fora.pl) oraz na stronie Ogólnopolskiej Ligi Warhammera 40000 (http://www.liga40k.pl/portal.php) 12. Dane kontaktowe: a) Kierownik Klubu - tel. 41 2786260 MON 174 260 b) Instruktorzy - tel. 41 2786261 MON 174 261, 264 c) E-mail: klubcpdmz@wp.pl d) Fax: 41 27 86 330 MON 174 330 LISTA ZGŁOSZEŃ: 1. Sławny 2. Toshi 3. Algirdas 4. prawdopodobnie Maszta 5. Bilu 6. Karol 7. Nihildefoe na 90% 8. Misiek 9. Wru 10. Emilian 11. Szakal 12. Szczur 13. Coldstream17 14. Neact 15. Dai 16. Zator 17. Łukasz mała uwaga: @8: "uczestnik powinien grać własnoręcznie wykonaną armią figurową; " Czyli mało kto zagra... kto sam by wykonał taką armię na 1850pkt taki reg dostalem zatwierdzony przez wojski niestety ale pare "kfiotkow" umknelo mej uwadze na etapie korekty |