ďťż

Kielce - TURNIEJ 18.10.2014 - 1850 punktów

cranberies


REGULAMIN TURNIEJU GIER STRATEGICZNYCH
Figurkowa gra bitewna Warhammer 40.000
„Wojownicy przyszłości”

1. Termin:
18 październik 2014 r. Start 10:00
Czas na jedną bitwę około 150 minut

2. Miejsce:
Klub Centrum Przygotowań do Misji Zagranicznych ul. Wojska Polskiego 250, 25 - 205 Kielce.
WSTĘP BEZPŁATNY

3. Organizatorzy:
Klub Centrum Przygotowań do Misji Zagranicznych w Kielcach.

4. Partnerzy:
Klub Gier Bitewnych “KIEŁ” w Kielcach
Muzeum Zabawek i Zabawy w Kielcach.

5. Cele turnieju:
 rozwijanie współpracy między różnymi środowiskami poprzez działalność kulturalną;
 promowanie wizerunku wojska w środowisku cywilnym;
 poszerzanie oferty kulturalnej w środowisku wojskowym;
 wymiana doświadczeń w dziedzinie organizacji turniejów o zasięgu ogólnopolskim.

6. Warunki uczestnictwa:
Turniej ma zasięg ogólnopolski i skierowany jest do Klubów Wojskowych Rodzajów Sił Zbrojnych, cywilnych ośrodków kultury oraz osób indywidualnych.
Turniej zostanie przeprowadzony w jednej kategorii: Warhammer 40,000.

7. Zasady i kryteria oceny:
 graczy oceniać będzie Komisja Turnieju;
 komisja będzie oceniać uczestników zgodnie z obowiązującymi przepisami.

8. Uwagi techniczne:
 uczestnik powinien grać własnoręcznie wykonaną armią figurową;
 uczestnik powinien znać zasady gry;
 Turniej zostanie przeprowadzony wg następujących zasad:

ZASADY OGÓLNE TURNIEJU:
a) Punkty: 1850;
b) Obowiązują zasady 7ed. Warhammera 40.000 wraz z PKZ oraz FAQ;
c) Każdy gracz musi posiadać czytelną, wydrukowaną rozpiskę armii;
d) Każdy gracz musi posiadać podręcznik zasad, z którego korzysta (Codex / Suplement / White Dwarf / Stronghold Assault / etc.);
e) Każdy gracz musi posiadać miarkę, kostki, oraz zestaw wzorników;
f) Dopuszczone są: wszystkie oficjalne Codexy / Suplementy / Dataslate’y, Stronghold Assault;
g) Nie dopuszczone są: Apocalypse (wraz z dodatkami), Escalation;
h) Można posiadać dowolną ilość detachmentow, detachmenty nie mogą się powtarzać;
i) Armia musi być budowana na zasadach battle-forged;
j) Obowiązuje pełny WYSIWYG.

PUNKTACJA:
a) Gracz, który uzyskał największą liczbę Dużych Punktów z trzech bitew wygrywa turniej. W przypadku remisu decyduje liczba zdobytych VP;
b) Punkty możliwe do uzyskanie za bitwy według tabeli;

Różnica VP zdobytych w trakcie bitwy # Duże Punkty zdobyte przez graczy
0 # 10 - 10
1 # 11 - 9
2 # 12 - 8
3 # 13 - 7
4 # 14 - 6
5 # 15 - 5
6 # 16 - 4
7 # 17 – 3
8 # 18 – 2
9 # 19 – 1
10 i więcej # 20 - 0

c) W przypadku nieparzystej liczby uczestników, gracz pauzujący otrzymuje 13 Dużych Punktów;
d) Punkty karne:
 Brak zasad swojej armii i / lub używanej jednostki: -5DP
 Brak miarki, kości i / lub używanych wzorników: -5DP
 Brak czytelnie wydrukowanej rozpiski armii: -5DP

BITWY:
W każdej bitwie wystawiane jest 6 znaczników, gracze decydują między sobą, które znaczniki dotyczą Celu głównego,a które Celu pobocznego.
a) Bitwa 1:
 Cel główny: Eternal War - The Emperor’s Will (4 VP za każdy znacznik)
 Cel poboczny: Maelstrom of War - Contact Lost
 Rozstawienie: Dawn of War
b) Bitwa 2:
 Cel główny: Eternal War: Crusade (4 znaczniki,4 VP za każdy znacznik)
 Cel poboczny: Maelstrom of War – Cleanse and Control
 Rozstawienie: Vanguard Strike
c) Bitwa 3:
 Cel główny: Eternal War: Big Guns Never Tire (5 znaczników, 3 VP za każdy znacznik)
 Cel poboczny: Maelstrom of War – Cleanse and Control
 Rozstawienie: Hammer and Anvil

W każdej bitwie dodatkowo obowiązują Night Fight, First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker oraz Kill Points

a) Kill Points: Na koniec bitwy każdy z graczy podlicza ilość zniszczonych jednostek przeciwnika (KP), wliczając w to jednostki które powstały w trakcie gry.Następnie należy obliczyć różnicę pomiędzy KP zdobytymi przez obu graczy. Każdy punkt różnicy daje +1 VP (maksymalnie +8 VP).
b) Maelstrom of War:
 Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards
 W momencie wykonania objective'a na końcu tury gracza należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę
 Każdy Tactical Objectie może zostać wykonany tylko raz na grę
 W trakcie jednej tury można wykonać maksymalnie 2 Tactical Objective'y
 Jeżeli dany Objective nie może zostać wykonany (na przykład zniszczenie budynku jeżeli żadnego nie ma na stole) należy odrzucić daną kartę
i wylosować nową

Lista Tactical Objectives

D36 # Tactical Objective # Opis
11 # 31 # Secure Objective 1
12 # 32 # Secure Objective 2
13 # 33 # Secure Objective 3
14 # 34 # Secure Objective 4
15 # 35 # Secure Objective 5
16 # 36 # Secure Objective 6
21 # 42 # BEHIND ENEMY LINES—Zyskujesz 1 VP jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury
22 # 44 # ASCENDENCY—Zyskujesz 2 VP jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury
23 # 45 # SUPREMACY—Zyskujesz 2 VP jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik na końcu swojej tury
24 # 51 # OVERWHELMING FIREPOWER— Zyskujesz 2 VP jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania
25 # 52 # BLOOD AND GUTS— Zyskujesz 2 VP jeżeli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz
26 # 53 # NO PRISONERS—Zyskujesz 2 VP jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury
31 # 54 # HUNGRY FOR GLORY—Zyskujesz 1 VP jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki
32 # 62 # WITCH HUNTER—Zyskujesz 1 VP jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers została zniszczona w trakcie twojej tury
33 # 63 # SCOUR THE SKIES—Zyskujesz 1 VP jeżeli co najmniej 1 Flyer / Flying Monstrous Creature został zniszczony w trakcie twojej tury
34 # 64 # ASSASINATE—Zyskujesz 1 VP jeżeli co najmniej jeden Character został zabity w trakcie twojej tury
35 # 65 # DEMOLITIONS—Zyskujesz 1 VP jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika
36 # 66 # BIG GAME HUNTER—Zyskujesz 1 VP jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd / Monstrous Creature przeciwnika

9. Nagrody:
Nagrody ufundowane przez Klub Centrum Przygotowań do Misji Zagranicznych w Kielcach.
O podziale nagród i wyróżnień decyduje Jury Festiwalu.

10. Postanowienia końcowe:
a) organizatorzy nie zwracają kosztów przejazdu, noclegu i wyżywienia graczom oraz ich opiekunom;
b) uczestnicy zgłaszając swój udział wyrażają zgodę powierzenia Organizatorom prawa do nieodpłatnego wykorzystywania transmisji i rejestracji ich gry;
c) o ewentualnych zmianach uczestnicy będą informowani na bieżąco;
d) ubezpieczenie uczestników we własnym zakresie;
e) ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do organizatorów;
f) miejsce stawiennictwa:

Klub Centrum Przygotowań do Misji Zagranicznych w Kielcach
ul. Wojska Polskiego 250
25 – 205 Kielce
w dniu 18 października 2014 r. o godz. 10.00

g) w przypadku dużej liczby zgłoszeń – organizatorzy mogą zalecić przeprowadzenie eliminacji wewnętrznych.

11. Zgłoszenia:
do 15.10.2014 r. na forum (bitewne.fora.pl) oraz na stronie Ogólnopolskiej Ligi Warhammera 40000 (http://www.liga40k.pl/portal.php)

12. Dane kontaktowe:
a) Kierownik Klubu - tel. 41 2786260 MON 174 260
b) Instruktorzy - tel. 41 2786261 MON 174 261, 264
c) E-mail: klubcpdmz@wp.pl
d) Fax: 41 27 86 330 MON 174 330

LISTA ZGŁOSZEŃ:
1. Sławny
2. Toshi
3. Algirdas
4. prawdopodobnie Maszta
5. Bilu
6. Karol
7. Nihildefoe na 90%
8. Misiek
9. Wru
10. Emilian
11. Szakal
12. Szczur
13. Coldstream17
14. Neact
15. Dai
16. Zator
17. Łukasz


mała uwaga:
@8: "uczestnik powinien grać własnoręcznie wykonaną armią figurową; "

Czyli mało kto zagra... kto sam by wykonał taką armię na 1850pkt
taki reg dostalem zatwierdzony przez wojski
niestety ale pare "kfiotkow" umknelo mej uwadze na etapie korekty
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies