ďťż
cranberies
ZAPRASZAMY
Data: 27.09.2014 (sobota) Lokacja: MZIZ (sala konferencyjna) PKT: 1675 Stoły: 48x72 cali Wpisowe: 7zł (drobne plis) - z tego 1zł na klub Czas bitwy: 140 minut PLAN 8.30 - 9.00 - zapisy 9.00 - 11.20 - I bitwa 11.30 - 13.50 II bitwa 14.10 - 16.30 III bitwa 17:00 - IV bitwa przy soku i piwku ale już w knajpce ZASADY OGÓLNE - Obowiązują zasady 7 edycji WH40k, FAQi ze strony GW oraz PKZty - Każdy gracz musi dysponować czytelną drukowaną rozpiską - Każdy gracz musi posiadać CODEX swojej armii (w przypadku braku wszystkie sytuacje sporne rozstrzygane są na niekorzyść gracza) - Dopuszczone: wszystkie oficjalne Codexy, Suplementy, Dataslates, IA - Niedopuszczone: ? - Fortyfikacje: Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing Pad (fortyfikacje w wersji ze Stronghold Assault) - Gramy bez proxów - "Pełny" WYSIWYG KOMPOZYCJA - Punkty: 1675 - Armie Battle-forged budowane według następującego FOC: 1) 1x COMBINED ARMS DETACHMENT / DETACHMENT CODEXOWY (Orkowa Horda, Wilcza Kompania, Grey Knightowy Nemesis itp. duże Detachmenty) 2) 1x ALLIED DETACHMENT 3) 1x DETACHMENT INNEGO TYPU (np. IK, Inkwizycja, Formacja) PUNKTACJA 10:10 – 0 vp różnicy 11:9 – 1 vp różnicy 12:8 – 2 vp różnicy 13:7 – 3 vp różnicy 14:6 – 4 vp różnicy 15:5 – 5 vp różnicy 16:4 – 6 vp różnicy 17:3 – 7 vp różnicy 18:2 – 8 vp różnicy 19:1 – 9 vp różnicy 20:0 – 10+ vp różnicy Punkty karne: - za pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP, - za nieczytelną rozpiskę lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP, - za rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP . - za brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd(nie ważne którego) - 5 DP - granie niezgodną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -10 DP karnych na koniec - przeciągnie gry oraz spóźnienie w oddawaniu wyników – punkty karne ustalane indywidualnie dla każdego delikwenta W przypadku takiej samej ilości DP przez kilku graczy decyduje ilość wygranych bitew. Top 3 zostawia rozpiski po turnieju celem weryfikacji. KOLEJNOŚĆ RZECZY PRZED BITWĄ 1) Ustawienie znaczników jeśli wymaga tego scenariusz 2) Rzut na wybór strony 3) Losowanie warlords traits, mocy itp. 4) Rzut na Night Fighting 5) Rzut decydujący o tym kto wybiera gracza wystawiającego armię jako pierwszy 6) Gracz, który wystawił armię jako pierwszy wybiera kto zaczyna 7) Przejęcie inicjatywy MAELSTORM Tactical Objective wykonujemy na koniec tury, wtedy też można odrzucić jedna kartę. Jeżeli jakiś Objective nie może zostać wykonany w danej bitwie odrzucamy go i losujemy nowy. W Tactical Objective które dają d3 VP gracz otrzymuje 2 VP. Gracz może wykonać maksymalnie 2 Tactical Objectives w ciągu tury. D36 # Tactical Objective # Description 11 # 31 # Secure Objective 1 12 # 32 # Secure Objective 2 13 # 33 # Secure Objective 3 14 # 34 # Secure Objective 4 15 # 35 # Secure Objective 5 16 # 36 # Secure Objective 6 21 # 42 # BEHIND ENEMY LINES—Score 1 VP if one of your scoring units is within 12" of your opponent's table edge at the end of your turn. 22 # 44 # ASCENDENCY—Score 2 Victory Points if you control any three objective markers at the end of your turn. (Changed from D3 Victory Points) 23 # 45 # SUPREMACY—Score 2 Victory Points if you control at least two Objective Markers and at least twice as many Objective Markers as your opponent controls at the end of your turn. (Changed from D3 Victory Points) 24 # 51 # OVERWHELMING FIREPOWER— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 units or more in the shooting phase 25 # 52 # BLOOD AND GUTS— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 2 units or more in the Assault Phase 26 # 53 # NO PRISONERS—Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 or more enemy units during your turn. 31 # 54 # HUNGRY FOR GLORY—Issue a Challenge in a HTH Phase 32 # 62 # WITCH HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy unitwith the Psyker, Psychic Pilot or Brotherhood of Psykers/Sorcerers special rule was completely destroyed during your turn. 33 # 63 # SCOUR THE SKIES—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Flyer or Flying Monstrous Creature was removed as a casualty during your turn. 34 # 64 # ASSASINATE—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy character was removed as a casualty during your turn. 35 # 65 # DEMOLITIONS—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one gun emplacement or enemy building was destroyed during your turn. 36 # 66 # BIG GAME HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Vehicle or Monstrous Creature was destroyed during your turn. Polecam przygotować TO w postaci kart celem przyśpieszenia rozgrywki. KILL POINTS W każdej bitwie liczbę ‘killpointów’ za zabite jednostki, uwzględniając jednostki stworzone w trakcie gry poprzez Conjuring, the Portaglyph itp. Następnie liczymy ich różnice, za każdy Kp więcej od oponenta otrzymujemy +1VP (do max +8VP). SCENARIUSZE Zawsze wystawiamy 6 znacznikow i umawiamy się, które dotyczą tylko Maelstorm of War, a które dodatkowo dotyczą Eternal War. W I turze można wykonać tylko 2 tactical objectivy. SCENARIUSZ 1: Eternal War: Emperor's Will (2 objectivy wystawiane w deploymentach graczy warte 4 VP każdy) Maelstrom of War: Contact Lost Deployment: Dawn of War SCENARIUSZ 2: Eternal War: Crusade (4 objectivy po 3 VP każdy) Maelstrom of War: Spoils of War Deployment: Vanguard Strike SCENARIUSZ3: Eternal War: The Relic (Osobny objective wart 6 VP) Maelstrom of War: Cleanse and control Deployment: Hammer and Anvil Dodatkowe cele warte 1 VP w każdym scenariuszu: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker Lista chętnych: 1. Sargo 2. Toshi 3. Sławny 4. Misiek 5. Karol :] 6. Algirdas 7. nihildefoe 8. Konrad bo mnie z Karolem pomylono :] 9. Bilu 10. Wojtas 11. Te objectivy to z rulebooka? Budda i reszta jedziecie na turniej? zmodyfikowana wersja tych z rulebooka macie gotowe karty z TO https://www.dropbox.com/s/r6tuj0b3zkq7aya/misje.docx?dl=0 Hmm, kto z Lublina daje? Ja mogę dojechać do Lublina. w sumie dzisiaj od ortopedy dostalem pozwolenie na takie wypady wiec moge sie pokusic pracuje w sobote, moze uda mi sie cos wykombinowac to pojade. OK, to mamy punkt zaczepienia, jeśli chodzi omie sprawa nie jest pewna na 100%, ale wydaje mi się, że nie powinno być problemów - odezwę się jakiś tydzień przed turniejem. Poza tym widzę, że rozpiski nie wysyłamy wcześniej? Niech będzie Jedziemy? Wybaczcie, ale mamy z żoną imprezę ze znajomymi i nie dam rady prowadzić. Sry! a reszta jak? bo nie wiem czy mam stoly wczesniej rozkladac egzamin dowalili mi w poniedzialek i nie mam transportu |