ďťż

Kielce - TURNIEJ 27.09.2014 - 1675 punktów

cranberies
ZAPRASZAMY



Data: 27.09.2014 (sobota)
Lokacja: MZIZ (sala konferencyjna)
PKT: 1675
Stoły: 48x72 cali
Wpisowe: 7zł (drobne plis) - z tego 1zł na klub
Czas bitwy: 140 minut

PLAN
8.30 - 9.00 - zapisy
9.00 - 11.20 - I bitwa
11.30 - 13.50 II bitwa
14.10 - 16.30 III bitwa
17:00 - IV bitwa przy soku i piwku ale już w knajpce

ZASADY OGÓLNE
- Obowiązują zasady 7 edycji WH40k, FAQi ze strony GW oraz PKZty
- Każdy gracz musi dysponować czytelną drukowaną rozpiską
- Każdy gracz musi posiadać CODEX swojej armii (w przypadku braku wszystkie sytuacje sporne rozstrzygane są na niekorzyść gracza)
- Dopuszczone: wszystkie oficjalne Codexy, Suplementy, Dataslates, IA
- Niedopuszczone: ?
- Fortyfikacje: Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing Pad (fortyfikacje w wersji ze Stronghold Assault)
- Gramy bez proxów
- "Pełny" WYSIWYG

KOMPOZYCJA
- Punkty: 1675
- Armie Battle-forged budowane według następującego FOC:
1) 1x COMBINED ARMS DETACHMENT / DETACHMENT CODEXOWY (Orkowa Horda, Wilcza Kompania, Grey Knightowy Nemesis itp. duże Detachmenty)
2) 1x ALLIED DETACHMENT
3) 1x DETACHMENT INNEGO TYPU (np. IK, Inkwizycja, Formacja)

PUNKTACJA
10:10 – 0 vp różnicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
13:7 – 3 vp różnicy
14:6 – 4 vp różnicy
15:5 – 5 vp różnicy
16:4 – 6 vp różnicy
17:3 – 7 vp różnicy
18:2 – 8 vp różnicy
19:1 – 9 vp różnicy
20:0 – 10+ vp różnicy

Punkty karne:
- za pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP,
- za nieczytelną rozpiskę lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP,
- za rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP .
- za brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd(nie ważne którego) - 5 DP
- granie niezgodną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -10 DP karnych na koniec
- przeciągnie gry oraz spóźnienie w oddawaniu wyników – punkty karne ustalane indywidualnie dla każdego delikwenta

W przypadku takiej samej ilości DP przez kilku graczy decyduje ilość wygranych bitew.

Top 3 zostawia rozpiski po turnieju celem weryfikacji.

KOLEJNOŚĆ RZECZY PRZED BITWĄ
1) Ustawienie znaczników jeśli wymaga tego scenariusz
2) Rzut na wybór strony
3) Losowanie warlords traits, mocy itp.
4) Rzut na Night Fighting
5) Rzut decydujący o tym kto wybiera gracza wystawiającego armię jako pierwszy
6) Gracz, który wystawił armię jako pierwszy wybiera kto zaczyna
7) Przejęcie inicjatywy

MAELSTORM
Tactical Objective wykonujemy na koniec tury, wtedy też można odrzucić jedna kartę. Jeżeli jakiś Objective nie może zostać wykonany w danej bitwie odrzucamy go i losujemy nowy. W Tactical Objective które dają d3 VP gracz otrzymuje 2 VP. Gracz może wykonać maksymalnie 2 Tactical Objectives w ciągu tury.

D36 # Tactical Objective # Description

11 # 31 # Secure Objective 1
12 # 32 # Secure Objective 2
13 # 33 # Secure Objective 3
14 # 34 # Secure Objective 4
15 # 35 # Secure Objective 5
16 # 36 # Secure Objective 6
21 # 42 # BEHIND ENEMY LINES—Score 1 VP if one of your scoring units is within 12" of your opponent's table edge at the end of your turn.
22 # 44 # ASCENDENCY—Score 2 Victory Points if you control any three objective markers at the end of your turn. (Changed from D3 Victory Points)
23 # 45 # SUPREMACY—Score 2 Victory Points if you control at least two Objective Markers and at least twice as many Objective Markers as your opponent controls at the end of your turn. (Changed from D3 Victory Points)
24 # 51 # OVERWHELMING FIREPOWER— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 units or more in the shooting phase
25 # 52 # BLOOD AND GUTS— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 2 units or more in the Assault Phase
26 # 53 # NO PRISONERS—Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 or more enemy units during your turn.
31 # 54 # HUNGRY FOR GLORY—Issue a Challenge in a HTH Phase
32 # 62 # WITCH HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy unitwith the Psyker, Psychic Pilot or Brotherhood of Psykers/Sorcerers special rule was completely destroyed during your turn.
33 # 63 # SCOUR THE SKIES—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Flyer or Flying Monstrous Creature was removed as a casualty during your turn.
34 # 64 # ASSASINATE—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy character was removed as a casualty during your turn.
35 # 65 # DEMOLITIONS—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one gun emplacement or enemy building was destroyed during your turn.
36 # 66 # BIG GAME HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Vehicle or Monstrous Creature was destroyed during your turn.

Polecam przygotować TO w postaci kart celem przyśpieszenia rozgrywki.

KILL POINTS
W każdej bitwie liczbę ‘killpointów’ za zabite jednostki, uwzględniając jednostki stworzone w trakcie gry poprzez Conjuring, the Portaglyph itp. Następnie liczymy ich różnice, za każdy Kp więcej od oponenta otrzymujemy +1VP (do max +8VP).

SCENARIUSZE
Zawsze wystawiamy 6 znacznikow i umawiamy się, które dotyczą tylko Maelstorm of War, a które dodatkowo dotyczą Eternal War.
W I turze można wykonać tylko 2 tactical objectivy.

SCENARIUSZ 1:
Eternal War: Emperor's Will (2 objectivy wystawiane w deploymentach graczy warte 4 VP każdy)
Maelstrom of War: Contact Lost
Deployment: Dawn of War

SCENARIUSZ 2:
Eternal War: Crusade (4 objectivy po 3 VP każdy)
Maelstrom of War: Spoils of War
Deployment: Vanguard Strike

SCENARIUSZ3:
Eternal War: The Relic (Osobny objective wart 6 VP)
Maelstrom of War: Cleanse and control
Deployment: Hammer and Anvil

Dodatkowe cele warte 1 VP w każdym scenariuszu: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker

Lista chętnych:
1. Sargo
2. Toshi
3. Sławny
4. Misiek
5. Karol :]
6. Algirdas
7. nihildefoe
8. Konrad bo mnie z Karolem pomylono :]
9. Bilu
10. Wojtas
11.


Te objectivy to z rulebooka?
Budda i reszta jedziecie na turniej?
zmodyfikowana wersja tych z rulebooka

macie gotowe karty z TO
https://www.dropbox.com/s/r6tuj0b3zkq7aya/misje.docx?dl=0
Hmm, kto z Lublina daje?


Ja mogę dojechać do Lublina.
w sumie dzisiaj od ortopedy dostalem pozwolenie na takie wypady wiec moge sie pokusic
pracuje w sobote, moze uda mi sie cos wykombinowac to pojade.
OK, to mamy punkt zaczepienia, jeśli chodzi omie sprawa nie jest pewna na 100%, ale wydaje mi się, że nie powinno być problemów - odezwę się jakiś tydzień przed turniejem.

Poza tym widzę, że rozpiski nie wysyłamy wcześniej? Niech będzie
Jedziemy?
Wybaczcie, ale mamy z żoną imprezę ze znajomymi i nie dam rady prowadzić. Sry!
a reszta jak? bo nie wiem czy mam stoly wczesniej rozkladac
egzamin dowalili mi w poniedzialek i nie mam transportu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies