ďťż
cranberies
KGB "Kieł" oraz Stowarzyszenie graczy paralityków "Siekierą w zada" ma zaszczyt zaprosić na turniej WH40k w MZIZ
1. Informacje ogólne Miejsce: Kielce, MZIZ Plac Wolności 2 Wejściówka: 6 zł Termin: 17.07.2011 (niedziela) Gramy 4 bitwy na 1500 pkt Czas jednej gry: 2 godziny Ilość miejsc 20 2. Czasówka Zapisy - 9:00 – 9:15 Pierwsza bitwa 9:30- 11:30 Druga bitwa 11:40- 13:40 Trzecia bitwa 13:50- 15:50 Czwarta bitwa 16:00- 18:00 3. Zasady ogólne Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k. - Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1500 pkt. - Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg. standardowych zasad - Bohaterowie specjalni są dozwoleni tylko z codex'ów armii. - IA niedozwolone - Gramy na punkty zwycięstwa Gramy na stołach 72"x48". Każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature. Gramy na VP za zabite/ z połowione jednostki + VP za objectivy. 4. Punktacja 10:10 - różnica 0-250 11:9 - różnica 251-500 12:8 - różnica 501-750 13:7 - różnica 751-1000 14:6 - różnica 1001-1250 15:5 - różnica 1251-1500 16:4 - różnica 1501-1750 17:3 - różnica 1751-2000 18:2 - różnica 2001-2250 19:1 - różnica 2251-2500 20:0 - różnica 2501+ 5. Scenariusze Obowiązują następujące misje i zasady dodatkowe: - jatka – za zabicie 75% modeli wroga gracz dostaje 250 VP - masakra – za zabicie wszystkich modeli wroga gracz dostaje 500 VP Jatka i masakra nie kumulują się. W przypadku wzajemnej jatki/masakry żaden gracz nie dostaje punktów. Gracz, który stracił ponad 75% armii, ale zabił wszystkie modele wroga dostaje 150 VP. Bitwa I Rozstawienie: Pitched Battle Zasady Specjalne: 6 tur (7-ma na 5+) Cel: Każdy z graczy ma po 1 znaczniku, który umieszcza w swojej strefie wystawiania. Własny znacznik wart 500VP, znacznik przeciwnika 1000VP Bitwa II Rozstawienie: Dawn of War Zasady specjalne: 6 tur, night fight w pierwszej turze Cel: 3 objectivy wzdłóż środka stołu oddalone 15" od siebie i krótkich krawędzi warte 700VP , dodatkowe 350VP jeśli przeciwnik nie zajął żadnego objectivu. Bitwa III Rozstawienie: Pitched Battle Zasady specjalne: 6 tur (7-ma na 5+) Cel: Podwójne VP za zabite lub społowione jednostki przeciwnika, dodatkowe 350VP za zabicie unitu HQ przeciwnika (nie kumuluje się w wypadku zabicia 2 lub większej ilości unitów HQ) Bitwa IV Rozstawienie: Spearhead Zasady Specjalne: 5 tur (6-ta na 3+, 7-ma na 5+) Cel: Każdy scoring posiadający większość (więcej niż połowę) swoich modeli w 6" od środka stołu warty jest 700VP, dodatkowe 350VP jeśli przeciwnik nie ma żadnego modelu (scorującego lub nie) w 6" od środka stołu. Rozstawienie 6. Nagrody - z puli wpisowego ..... - nagroda niespodzianka od MZiZ - coś od klubu - pomyśli się jeszcze 7. Lista uczestników 1. Sargo 2. WRU 3. Sławny 4. Misiek 5. Spejs 6. Lasio 7. Emil 8. Tęczowy 9. Shonsu 10. Toshi 11. bizim 12. Amdor 13. Rocho 14. Bartek Zapraszamy ! |