ďťż

Widziany, widziana - styczeń 2011

cranberies
Nowy rok w dzienniku dyżurnego ruchu.


2011-01-01, Lazurowa:
09:05 SM48 (TEM2U zielona) + 5?x Eaos do Huty
11:05 SM48 (TEM2U zielona) + 6?x Eaos do Jelonek
Znaki zapytania oznaczają, że kiepsko liczę przez sen. A nawet jeśli policzę, to nie spamiętam.
2011-01-02, Babimojska:
~10.50 SM48 zielona, kanciasta na ile dobrze widziałem + ok. 15 węglarek na Jelonki.
Po cichutku i bez rozgłosu dzisiaj ok. 15.30 na Jelonki wturlała się SM42 z ok. 20 węglarkami.


Witam,

Jakiś czas temu pojawiał się na bocznicy ST44-089. Czy jest obecnie szansa go tu spotkać, czy znów tylko stonki i tamary? Z góry dzięki za odpowiedź.

PS. Jesteście zainteresowani zdjęciami Radiowa z czasów "kształtów"...?

Pozdrawiam,
Artur UOP Szymański
Witamy

Niestety, ostatni raz ST44-089 się jakoś we wrześniu pokazał, od tego czasu tamarowa monotonia z okazyjnym występem jakiejś stonki. W temacie gagarów w W-wie jakoś dwa (?) tygodnie temu na pmk ktoś wspomniał o ST44-700, który miałby niby na Jeziorną jeździć, ale szczerze to nie chce mi się w to za bardzo wierzyć.

Co do zdjęć to z radością, bo niewiele z czasów kształtów ich widziałem i cholernie żałuję, że nie mam własnych

A propo tematu:
8.30 SM48 zielona w kant z 12 węglarkami pojechała do Huty, dla odmiany od wczorajszego pociągu zrobiła to z dużym rozgłosem;
10.15 tamara luzem wjechała na Jelonki, tym razem cichaczem.

Witamy
Co do zdjęć to z radością, bo niewiele z czasów kształtów ich widziałem i cholernie żałuję, że nie mam własnych

Niestety, post z linkami nie chce się opublikować ze względów bezpieczeństwa antyspamowego...
Nie pozostaje mi więc nic innego jak tylko odesłać do wygooglania mojej galeryjki na Picasie i wejścia do albumu "Różne kolejowe", gdzie wrzuciłem 4 fotki z 2000 r.

Pozdro, UOP

Witamy
Co do zdjęć to z radością, bo niewiele z czasów kształtów ich widziałem i cholernie żałuję, że nie mam własnych

Niestety, post z linkami nie chce się opublikować ze względów bezpieczeństwa antyspamowego...
Nie pozostaje mi więc nic innego jak tylko odesłać do wygooglania mojej galeryjki na Picasie i wejścia do albumu "Różne kolejowe", gdzie wrzuciłem 4 fotki z 2000 r.

Pozdro, UOP

Spróbuj następnego dnia.

Pozdrawiam !
Tomek
http://picasaweb.google.com/UOP1109/RozneKolejowe#5558438047838341938 i dalej. Spośród loków na zdjęciach SM42-2230 to chyba gdzieś w krzakach stoi albo po głębokich czeluściach huty jeździ, bo nigdy nie miałem okazji jej zobaczyć, SM42-2515 też może być historią - już cztery lata temu wyglądała tak, że rewizja by się przydała. Cargowską SM48-116 wymiotło gdzieś poza W-wę, jedynie 111 twardo jeździ do Huty, ino w nowych kolorkach. No i te kształty, łezka się oku kręci

A w temacie bardziej współczesnym:
11.15 tandem zielona SM42 i zielona, kanciasta SM48 ze skladem 16 węglarek wturlał się na Jelonki.
Niezłe, to jeszcze z zamierzchłych czasów, gdy składy turlały się po linii 10km/h...

Pozdrawiam !
Tomek

Niestety, ostatni raz ST44-089 się jakoś we wrześniu pokazał, od tego czasu tamarowa monotonia z okazyjnym występem jakiejś stonki. W temacie gagarów w W-wie jakoś dwa (?) tygodnie temu na pmk ktoś wspomniał o ST44-700, który miałby niby na Jeziorną jeździć, ale szczerze to nie chce mi się w to za bardzo wierzyć. ST44-172! Przed kilkoma minutami przyjechał na WGT prosto z Jeziornej A więc w Warszawie znów jeździ gagarin
No to pięknie, to jest dobry powód, żeby odwiedzieć linię o numerek niższą

A tymczasem dzisiaj jakoś po 11 SM42 z 14 węglarkami wjechała na Jelonki.
08.01.2011

08:35 Jelonki:
SM42-605 + SM48-112 (obie w nowym malowaniu) + 23 węglarki do huty.
Dokładnie według rozkładu

Tak sobie pomyślałem, że nawet gdybym zobaczył pociąg odjeżdżający z WGT do huty o 8.30 rano i wracający o 10.58, lub zobaczył wieczorny powrotny z huty ok. 19.00, to i tak stwierdziłbym raczej, że to kwestia przypadku, lub jakiś innych zdarzeń aniżeli chęć/obowiązek trzymania się rozkładu jazdy.

No właśnie i znowu według rozkładu , minutę przed 11.00 powrotny z huty wjechał na Odolany:
SM48-112+SM42-605+14 węglarek

No właśnie i znowu według rozkładu , minutę przed 11.00 powrotny z huty wjechał na Odolany:
SM48-112+SM42-605+14 węglarek

Już im przeszło - dzisiaj na Jelonki wjechali parę minut po 12. Skład 17 węglarek prowadziła SM48-087.
Dzisiaj wahadło odchyliło się w drugą stronę i skład SM42 + bodaj 18 węglarek na Jelonki wjechał jakoś ok. 10.35.
Jakoś po 11 SM42 + SM48-124 wjechały na Jelonki ze składem kilku platform i kilku węglarek, przy czym platform było więcej jak węglarek.
2011-01-16, Babimojska:
14.20 zielona SM42 + SM48-124 + 28 węglarek do Huty. Wg nowego rozkładu tego pociągu w ogóle być nie powinno, bo popołudniowa para miała jeździć pon-pt

2011-01-17, Babimojska:
08.35 SM48-124 + zielona SM42 + 26 węglarek do Huty;
~12.00 zielona SM42 + SM48-124 + 40 węglarek na Odolany.

2011-01-16, Babimojska:
14.20 zielona SM42 + SM48-124 + 28 węglarek do Huty. Wg nowego rozkładu tego pociągu w ogóle być nie powinno, bo popołudniowa para miała jeździć pon-pt

Taaak... potwierdzam również poranne brutto obsługiwane przez ten zestaw.

2011-01-18, Lazurowa:
08:50 SM40-124 + niebieska SM42 + 15x Rs/Res + 14x Eaos do Huty.

Taaak... potwierdzam również poranne brutto obsługiwane przez ten zestaw.

2011-01-18, Lazurowa:
08:50 SM40-124 + niebieska SM42 + 15x Rs/Res + 14x Eaos do Huty.

Wracali 11.30 w składzie SM48-124 + niebieska SM42 + 26 węglarek.
Po południu:
14.20 SM42-124 luzem albo z platformami do Huty, niewiele widziałem przez lekką mgiełkę;
16.20 powrót, widziane tylko dwie pomarańczki na semaforze.

2011-01-19, Babimojska:
8.45 niebieska SM42 + 13 węglarek do Huty;
11.10 niebieska SM42 + 12 węglarek na Odolany.

Powyższe napisałem już jako magister

Powyższe napisałem już jako magister
Gratulacje


Wracali 11.30 w składzie SM48-124 + niebieska SM42 + 26 węglarek.


Powyższe napisałem już jako magister

Gratulacje serdeczne - witaj w klubie!
Dzisiaj rano na WMH zadebiutował nowy gagar ST44-172.
Uchwyciłem go na Radiowie: http://gmfk.pl/cpg144/displayimage.php?pos=-61994
Przyprowadził długi skład węglarek i kilku platform, a w drogę powrotną zabrał platformy z drutami i kilka próżnych węglarek.
Nie kręciłeś się przy Kocjana jakoś w okolicach jego powrotu? ;> Widziałem tam w pewnym momencie kogoś, kto kucał na torze i skojarzyło mi się z testowaniem jakiegoś ujęcia, niestety ostatecznie chyba postać ta się gdzieś zmyła

A w ogóle to nawet nie wiedziałem, że gagar rano pojechał, poszedłem sobie na spacerek na WMH, zobaczywszy rano drzewa na dworze Potem zobaczyłem także drzewo na torze:
Rano jadąc najwyraźniej mechanicy połamali większość gałęzi, w tym najgrubszy konar, a mniej więcej na pół godziny przed drogą powrotną trzech panów z piłą mechaniczną posprzątało to pobojowisko do reszty.

Skład pojechał o 11.10 i był dość intrygująco zestawiony: ST44-172 + 9 platform + 4 węglarki + 3 platformy + 2 węglarki + 2 platformy + 7 węglarek. Mieli problemy przy podjeździe na estakadę, w pewnym momencie chyba nawet staneli, ale ostatecznie sięgneli szczytu.


Popołudniu też pojechali:
14.20 ST44-172 + 3 platformy + 17 węglarek do Huty; chyba jeszcze nie wrócili.

Nie kręciłeś się przy Kocjana jakoś w okolicach jego powrotu? Nie, tym razem to nie ja Wpadłem na Radiowo właściwie tylko na chwilę i w sumie trochę przypadkowo, dlatego tym bardziej ucieszyłem się, że udało mi się spotkać nowego gagara, ale już kilka minut po 10.00 musiałem wracać, dlatego tylko szybko pstryknąłem fotę i pojechałem. Szkoda, bo później - co widać na Twoim zdjęciu - przestał padać śnieg i trochę się wypogodziło.
2011-01-21, Babimojska:
9.20 SM48-124 + bodaj 8 węglarek do Huty.

2011-01-22, Babimojska:
14.50 SM48-124 + 7 węglarek + platformy + 6 węglarek + platformy do Huty. Skład był bardzo długi, także w sumie tych platform mogło być ok. 20 nawet. Ciekaewe jak sobie z tym poradziła tamara.
Dzisiaj jeździła SM48-111.
Rano do huty zabrała 19 węglarek. Niestety nie widziałem powrotu.
Drugi raz jechali wyjątkowo wcześnie, na Jelonkach byli już o 13.15, tamara ciągnęła do huty 6 węglarek, a w drodze powrotnej chyba 11.

Swoją drogą, kolejny raz intryguje mnie logika PKPCargo, popołudniowy pociąg dojechał do Radiowa parę minut przed 14.00, tamara przemanewrowała, podczepiła się pod skład na Odolany i właściwie o 14.15 mogłaby już ruszać, a ruszyła kilka minut po 15.30. Po jakiego grzyba stali tak długo? Lok oczywiście włączony, gdakał sobie, i to na światłach, prawie dwie godziny
A podobno PKPCargo szuka oszczędności.

Dzisiaj jeździła SM48-111.
Rano do huty zabrała 19 węglarek. Niestety nie widziałem powrotu.

Drugi raz jechali wyjątkowo wcześnie, na Jelonkach byli już o 13.15, tamara ciągnęła do huty 6 węglarek, a w drodze powrotnej chyba 11.
Swoją drogą, kolejny raz intryguje mnie logika PKPCargo, popołudniowy pociąg dojechał do Radiowa parę minut przed 14.00, tamara przemanewrowała, podczepiła się pod skład na Odolany i właściwie o 14.15 mogłaby już ruszać, a ruszyła kilka minut po 15.30. Po jakiego grzyba stali tak długo? Lok oczywiście włączony, gdakał sobie, i to na światłach, prawie dwie godziny
A podobno PKPCargo szuka oszczędności.

Też mnie zawsze intrygowało, co oni tam właściwie robią, bo na manewry i próbę hamulca starcza jakieś 30-40 minut. Kiedyś myślałem, że może jakieś papiery załatwiają w budynku stacji, ale nie wiem czy faktycznie mają tam jakiś interes.

Drugi raz jechali wyjątkowo wcześnie, na Jelonkach byli już o 13.15, tamara ciągnęła do huty 6 węglarek, a w drodze powrotnej chyba 11.
Dzisiaj podobnie: jakoś ok. 13.25 niebieska SM48 (pewnie 111 jak wczoraj) poturlała się z 17 węglarkami do Huty. Chyba jeszcze nie wrócili z tej wycieczki.
Swoją drogą, kolejny raz intryguje mnie logika PKPCargo, popołudniowy pociąg dojechał do Radiowa parę minut przed 14.00, tamara przemanewrowała, podczepiła się pod skład na Odolany i właściwie o 14.15 mogłaby już ruszać, a ruszyła kilka minut po 15.30. Po jakiego grzyba stali tak długo? Lok oczywiście włączony, gdakał sobie, i to na światłach, prawie dwie godziny
A podobno PKPCargo szuka oszczędności.

Chyba jednak nie szuka. Ten pociąg co pojechał do Huty o 13.25, na Jelonki wjechał o 17.00
26.01.2011
Jelonki, godz. 8.50: SM42+SM48 (obie w nowym malowaniu, w odwrotnej niż zwykle kolejności )+32 wagony do huty, w tym:
- 16 węglarek
- 10 platform
- 6 węglarek

Powrót kilka minut przed 12.00, SM48+SM42+35 próżnych węglarek.
Ja dzisiaj skromnie, bo zrobiłem sobie wycieczkę WMH-1, czyli WMC. Ale krótko po tym jak wróciłem na Jelonki wturlał się jakiś pociąg - widziałem tylko wjazd podany na semaforze. Godzina jak wczoraj, prawie punkt 17:00.
2011-01-28, Babimojska:
11.45 niebieska SM48 + 32 węglarki na Jelonki, przy czym między 10. a 11. węglarką jechała jedna platforma, tak dla zmylenia przeciwnika chyba
15.10 niebieska SM48 + 10 węglarek + 19 platform do Huty;
16.45 powrót, diabli wiedzą z czym.
A rano jechali tuż po 8.30, SM48-111 + kilkanaście wagonów, skład był znowu przemieszany, najpierw jakieś węglarki, później chyba dwie czy trzy platformy, później znowu węglarki i na końcu chyba znowu kilka platform.

Trzeba się Szymona zapytać co oni tam robią na tych Odolanach?
Dlaczego te składy takie przemieszane jeżdżą?
Ostatnio bywam tam rzadko i tylko przelotem, więc nie mam czasu z nikim zagadać, ale zwykle do platform były przynajmniej 3 lub 4 tory kierunkowe:
- Rs - RIV
- Res - RIV
- Rs/Res - Kraj
- K
Dzięki temu wszystko było ładnie posegregowane. Na tor do huty staczali tylko węglarki, a platformy sortowali zgodnie z przeznaczeniem i rodzajem, a jak trzeba było zestawić skład dwugrupowy, to po wyciągnięciu węglarek, doczepiało się odpowiednią liczbę platform i składy były bardziej uporządkowane. A od jakiegoś czasu, to jeżdżą jak popadnie.

Trzeba się Szymona zapytać co oni tam robią na tych Odolanach?
Dlaczego te składy takie przemieszane jeżdżą?

Skład pojechał o 11.10 i był dość intrygująco zestawiony: ST44-172 + 9 platform + 4 węglarki + 3 platformy + 2 węglarki + 2 platformy + 7 węglarek.
A w temacie dzisiaj też ciekawy skład:
11.30 niebieska SM48 + SM48-124 + ok. 15-20 platform na Odolany.
2010-01-31, Babimojska:
8.35 niebieska SM42 + SM48-124 + 6 albo 7 węglarek + 9 platform + 21 węglarek do Huty;
11.05 powrót, widziałem tylko węglarki znikające pod wiaduktem Górczewskiej.
W dniu wczorajszym:
Godzina 16:20 stacja Warszawa Jelonki - kierunek "naOdolany" - SM48 (numeru nie dojrzałem) ciągnąca 11 wagonów węglarek Eaos i podobnych.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies