ďťż

28-29.5 semi agility Nina Bekasiewicz Tomek Jakubowski W-wa

cranberies
WEEKEND Z AGILITY

Mamy zaszczyt poinformować , iż w dniach 28-29 maja 2011 roku odbędzie się seminarium agility z Niną Bekasiewicz i Tomkiem Jakubowskim

Seminarium przeznaczone jest dla osób początkujących , średniozaawansowanych i zaawansowanych. Maksymalna ilość teamów (przewodnik + pies) na dzień wynosi 20.

Koszty udziału

Team:
90 PLN - jeden dzień
180 PLN - dwa dni

Drugi pies tego samego przewodnika:
70 PLN - jeden dzień
140 PLN - dwa dni

NA SEMINARIUM BĘDZIEMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ ZWRACAĆ NA:

- znaczenie gestów i postawy ciała przewodnika,
- wyrobienie spójnych technik prowadzenia psa,
- „ekonomiczne” wytyczanie linii biegu psa,
- przygotowanie psa do ciasnych skrętów,
- wysyłanie i pracę na odległość,
- pracę nad motywacją psa.

TRENINGI:
Będziemy ćwiczyć w grupach max 5-6 psów. Każdy będzie miał trzy treningi dziennie po 1,5 godziny każdy. Plan i podział na grupy otrzymają Państwo kilka dni przed seminarium drogą mailową.

Organizator i miejsce
DogCampus
Plac szkoleniowy: Warszawa - Powsin, ul. Opieńki ( przy wejściu do Parku Kultury )
Informacje i zapisy:
tel: Joanna Janiec 0048 725-05-41-57, Joanna Fischer 0048 603-69-55-77
mail: dogcampus@dogcampus.pl

Warunkiem uczestnictwa jest wysłanie zgłoszenia na adres e-mail: dogcampus@dogcampus.pl podając następujące dane:

Imię i nazwisko przewodnika
Imię, wiek, wzrost i rasa psa
Stopień zaawansowania psa
Adres e-mail
Tel. kontaktowy

Po otrzymaniu maila organizatorzy prześlą informację dotyczącą dokonania formalności.
O przyjęciu na seminarium decyduje kolejność zgłoszeń.

UWAGA:
1. Każdy uczestnik jest zobowiązany do sprzątania po swoim pupilu.
2. Każdy uczestnik ma obowiązek zapewnić swojemu psu (psom) spokojne miejsce wypoczynku – klatka.
3. Na terenie ośrodka wszystkie psy, poza czasem swojego treningu muszą być prowadzane na smyczy.
4. Każdy uczestnik odpowiada za szkody spowodowane przez swojego psa.
5. Każdy pies musi posiadać aktualne szczepienie p/wściekliźnie.


Seminarium juz za nami... Bardzo dziekujemy prowadzacym oraz wszystkim uczestnikom za stworzenie fantastycznej atmosfery!!!

Zamiast dluzszego rozpisywania sie mala fotorelacja:



































pozostale zdjecia mozna zobaczyc tutaj:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.214323925265015.59909.161497637214311

i tutaj: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.214328701931204.59910.161497637214311
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies