ďťż
cranberies
Miejsce: Sklep Wargamer ul. Świętoduska 8 Lublin
Kiedy: 26.10.13 (sobota) Start: 9:00 wpisowe: 10zł (w całości przeznaczone na nagrody) 1. Kompozycja Armii Limit punktowy: 1999 - FoC dla primary i allied detachmentów podręcznikowy - Jeśli armia zawiera 2 modele ze slotu HQ (tylko Primary Detachment) mające takie samo Ld, należy zaznaczyć w rozpisce, który z tych modeli jest Warlordem. - Każdy gracz może mieć w w armii 0-1 jednostkę z Imperial Armour z pieczątką „wh40k”, pod warunkiem posiadania przez gracza adekwatnego modelu lub bardzo dobrej konwersji. Wymagane jest także posiadanie przez gracza aktualnych zasad danej jednostki. 2. Zgłoszenia termin zgłoszenia: 25.10.13, godz. 15:00 adres: ligalubelska40k@gmail.com Za niewysłanie poprawnej rozpiski w terminie będzie naliczana kara do klasyfikacji generalnej -4DP 3. Akcesoria Każdy uczestnik turnieju powinien posiadać: miarkę, kostki , wzorniki używane w swojej rozpisce, podręcznik z zasadami dla swojej armii wraz z aktualnym FAQiem (jeśli ten dotyczy używanych w rozpisce jednostek) Za każdy brak w wymienionych wyżej akcesoriach będzie naliczana kara -1DP (czyli do -4DP). 4. Proksowanie Proksujemy w granicach przyzwoitości, czyli dopuszczane będą jedynie proksy typu: SM z Lascannonem => SM z plazmacannonem SM na motorku => Chaplain na motorku SM z plazmą => SM z flamerem Jeśli w armii występują proksy, należy przed bitwą powiadomić o tym przeciwnika, a także w miarę możliwości zaznaczyć różnice rozpiska/armia, by nie wprowadzać przeciwnika w błąd. Ewidentne proksy (gumoludy, bezgłowe i bezrękie korpusy, kartoniki, same podstawki) w razie wyłapania będą wykreślane z rozpiski, a w razie próby ponownego ich użycia sędzia ma prawo doliczyć punkty karne. 5. Ocena modelarska Malowanie do +4 Podstawki do +3 Konwersje do +2 WYSIWYG do +2 6. Ramy Czasowe 9:00 - zapisy 9:30-11:45 pierwsza bitwa 11:55-14:10 druga bitwa 14:20-16:35 trzecia bitwa 7. Bitwy Ilość tur w każdej bitwie: 5, 6 na 3+, 7 na 5+ Stoły 48"x72" Zasady kontrolowania znaczników: Znacznik uważa się za będący pod kontrolą danego gracza, gdy ten ma w promieniu 3" od niego co najmniej jeden model z jednostki punktującej a przeciwnik nie ma żadnego modelu z jednostki punktującej lub "denial". Punktacja: 0 różnicy - 10: 10 1 pkt różnicy - 11:9 2pkt różnicy – 12:8 itd. CELE DODATKOWE obowiązujące w każdej misji: - First Blood = 1VP - Slay the Warlord = 1VP - Linebreaker = 1VP - Mysterious Objectives - Mysterious Scorings Po rzucie na gracza rozpoczynającego gracz nierozpoczynający rzutem kostką losuje slot spośród Elit, FA i HS. Jednostki z wylosowanego slotu są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami). Jednostki z wylosowanego slotu są warte 1VP za ich wyeliminowanie. - Slaughter Wyeliminowanie modeli przeciwnika daje punkty (poszczególne progi NIE kumulują się). ponad 25% - 2VP ponad 50% - 3VP ponad 75% - 4VP 100% - 5VP Wyeliminowanie wszystkich modeli przeciwnika skutkuje dodatkowo natychmiastowym zajęciem maksymalnej możliwej ilości znaczników (czyli mamy tyle znaczników, ile mamy scoringów) i zakończeniem bitwy. MISJE: Bitwa I. Deployment: Hammer and Anvil (12" od linii dzielącej stół na połowy wzdłuż krótkich krawędzi). CEL GŁÓWNY: 5 znaczników: - rozstawiane naprzemiennie, każdy wart 2 VP (6" od krawędzi i 12" od siebie) Bitwa II. Deployment: Dawn of War (12" od linii dzielącej stół na połowy wzdłuż długich krawędzi). CEL GŁÓWNY: 1 Relikt o wartości 5VP o początkowej pozycji na środku stołu 2 oddalone (wzdłuż dłuższej linii dzielącej stół na połowy) 18” od Reliktu znaczniki warte 2VP każdy Utrata Reliktu = 1VP dla przeciwnika. Bitwa III. Deployment: Vanguard Strike (12" od przekątnej stołu wybieranej przez gracza, który wygrał rzut na zaczynanie). CEL GŁÓWNY: 4 znaczniki na środkach ćwiartek, własny za 1VP, boczne po 2VP, przeciwnika za 4VP Regulamin jest wstępny więc wszelkie sugestie są mile widziane. Scenariusze z poprzedniego turnieju delikatnie zmodyfikowane wydają mi się bardzo dobre i uniwersalne więc chyba nie ma sensu ich zmieniać, jeśli nie wypalą lub wymyślimy lepsze na falkonie damy inny póki co zostają te. Jeśli chodzi o wysywig to jeszcze na tym turnieju niema żadnego problemu z jego brakiem. Na falkonie natomiast już obowiązywać będzie konieczność posiadania go w 100%. Jeśli wszystko wypali dobrze za rok postaramy się aby falkon przybrał charakter turnieju klasy challenger I chyba jeszcze najważniejsza sprawa z racji tego, że w Wargamerze miejsce jest ograniczone może okazać się, że ilość graczy też będzie ograniczona oczywiście powiadomię o tym dokładniej nie przed rozpoczęciem pierwszej bitwy tylko wcześniej kiedy ustalę szczegóły z chopakami w sklepie. W przypadku kiedy ilość graczy przekroczy limit decydować będą oczywiście pierwszoplanowo łapówki a potem termin wysłania rozpiski. Nie wiem czy wyświetliła się informacja o edycji pierwszego postu więc w razie czegoś trochę przyspamuję. REGULAMIN UP! Szekle wysłane. Aj waj. Turniej już zgłoszony do ligi ogólnopolskiej jakby ktoś pytał Mogą być tryplowane sloty ? Zakazu niema A jeszcze podpytam... stary landek jest dopuszczalny ? czy liczy się jako prox ? jest ciut mniejszy niż nowy Landek to landek i koniec! No ja bym tu polekimował - bo np do starych wraithów i termosów musowo trzeba było wymieniać podstawki. : Na lokalu jak ktoś starego landka ma nie widzę problemu żeby nie mógł nim zagrać. Na masterach też nie ma takich problemów. Można używać już nowego dexu sióstr? Jeśli mi go trochę wcześniej pokażesz i będziesz miał go na turnieju to tak. 41 godzin i 38 minut pozostało do końca terminu przyjmowania rozpisek Póki co mam jedną! Dlaczego on ma wczesniej ci go pokazywac wystarczy ze ma go przy sobie do wlgadu po to geniuszu żebym mógł ją jakoś sprawdzić może? internetu niemasz zeby sciagnac? Zgłoszenia które oczymałem: 1. Matus 2. Shadow* 3. Ablood 4. Uruk przypominam sprawdzam rozpy do jutra do 15 Mnie i andrzeja (starego geja) tym razem nie będzie. Do zobaczenia na falkonie. ; Odpadam niestety. Organizm stwierdził, że nie da rady. Wyślij kto gra i czym, coby się psychicznie przygotować. Albo wstaw w ogóle rozpiski jak to Matus zrobił na ZSZeFie. Okej, bez mateusza zgłoszeń w terminie z poprawnymi rozpiskami mam 3 więc niema co sobie zawracać głowy i turniej oficjalnie zostaje odwołany. Falkon w 99% odbędzie się 10.11.13 czyli w niedziele od godziny 10. Pozdrawiam. |