ďťż
cranberies
Canceled
O boże hapol robi turniej przynajmniej przyjdę o czasie, będę znał zasady i reguły obowiązujące na turnieju - zupełnie inaczej niż Ty Tylko go nie zrób po liwanowsku... to jeszcze zadbaj o makiety Liwanowsku? Tego nie słyszałem A co do makiet Shadow, to może byś postarał się odzyskać te, które podobno w Narnii jeszcze po Falconie czekają na powrót na Świętoduską. co takiego zrobił liwan ? Przepis na turniej po liwanowsku: 1. ułóż rozpiskę 2. ułóż scenariusze takie, żeby rozpiska nie miała z nimi problemu 3. uwal zasady specjalne, które mogą zaszkodzić rozpisce 4. dowal ograniczenia, nie szkodzące Twojej rozpisce, ale psujące jej naturalne kontry 5. tłumacz 3. i 4. balansem 6. wygraj turniej i dziękuj graczom za klimatyczną grę to takie prawdziwe. XD bylem potwierdzam Hmm generalnie mój udział w turnieju zależy od liczby graczy, bo jeśli będzie parzyście to spoko. Ja nie będę grał, natomiast jeśli komuś będzie nie do pary - wtedy stworzę osobę extra Generalnie chce zrobić turniej ciutkę inny niż zawsze, ze znacznym powiązaniem ze sobą kolejno staczanych bitew. Ale o tym, już w tym tygodniu Ja tam dalej czekam na nagrody za 05.12.2013... Swoją drogą to trochę smutne że czepiacie się kogoś za to że wychodzi z jakąś inicjatywą. Wiesz, z tego okresu to pewnie Shadow chyba bardziej będzie wiedział Ja to może załatwię jakieś gifty, ale nie obiecuję. Natomiast turniej będzie za kasę, zatem dla tych na pudło na pewno się coś znajdzie Dziś wieczorem, jak uda mi się dokończyć - wrzucę scenariusze. Kompozycja armii powinna zawierać trzy części, odpowiednio po 500/400/300pkt. Brak armii unboud. Jeśli ktoś potrzebuje/chce, może swobodnie zwiększyć daną część do 10% limitu, oczywiście kosztem pozostałych części. Jednostki z FW maksymalnie do 40% limitu, bez SH, GMC, Imperial Knightów. Każdy Warlord otrzymuje +1W i na początku TURNIEJU rzuca K3 na tabelę Vortex of Awesomeness: 1-zwiększa BS lub WS o 1, 2-zwiększa S lub I o 1, 3-zwiększa Armour lub Inv save o 1. Jeśli w kompozycji armii znajdują się oddziały z zasadą Deep Strike/Outflank muszą one zawsze znajdiwać się w częściach armii, które wchodzą z opóźnieniem na pole bitwy (patrz scenariusze poniżej). Dodatkowo, wszystkie tereny dające Cover Save 4+ traktowane są jak teren niebezpieczny. 1.Burning Wasteland Deployment: Dawn of War. Za każdy zniszczony, wycofujacy się albo pozostały w rezerwach oddział przeciwnika gracz otrzymuje 1VP. Oboje z graczy zaczynają na stole z armią o wartości ~800pkt. W kolejnych turach pozostała część armii zostaje wprowadzana do gry na zasadach Reserves i każdy oddział wprowadzony w ten sposób uzyskuje zasadę specjalną Outflank. Na początku każdej swojej fazy ruchu (zaraz po wprowadzeniu modeli z rezerw i zebraniu/lub też nie oddziałów wycofujących się), gracz rzuca K3 za każdy swój oddział, który nie jest związany walką wręcz i natychmiast stosuje wynik: 1 - Na oddział spada wielki meteor S6, AP3, Ignore Cover, Pinning. Umiejść Large Blast centralnie nad oddziałem, aby zakryć jak największą ilość modeli, meteor znoszony jest o 2K6", 2 - Na oddział spada meteor S4, AP5, Pinning. Umiejść Blast centralnie nad oddziałem, aby zakryć jak największą ilość modeli, meteor znoszony jest o K6", 3 - Na oddział spadają małe kamyki. Oddział musi zdać Pinning test (nawet jeśli jest Fearless/ATSKNF). Oddziały zniszczone za pomocą meteora nie wliczają się w pulę VP przeciwnika. Natomiast te wycofujące się - jak najbardziej. Oddziały związane walką wręcz zdają test Niebezpiecznego Terenu, jednak czy test jest zdany decyduje wynik na kości o wartości (7-T modelu)+. Np. regular SM ma T4, zatem wynik 3+ oznacza zdanie testu. 2. Falling Hammer Deployment: Dawn of War. W grze bierze udział K3+1 znaczników, każdy warty 2VP, rozstawione zgodnie z zasadami w podręczniku z tym, że jeśli gracz ustawił znacznik w swojej strefie rozstawienia jego przecwinik rzuca 2k6"+scatter dice i zmienia położenie znacznika. Poza strefą rozstawienia rzuca k6". Oboje z graczy zaczynają na stole z armią o wartości 500pkt. W drugiej turze na zasadach Deep Strike wchodzi kolejne 300pkt uwzględniając poniższe zmiany: Wszystkie modele traktowane są, jakby były w Ongoing Reserves. Lądujący unit znoszony jest o K6". Jeśli którykolwiek model spadnie na niebezpieczny/niedostępny teren lub na jakikolwiek inny oddział stosuje się poniższa tabelka po rzucie K6: 1-oddział zostaje kompletnie zniszczony, 2-modele, które spadły na teren/inne modele usuwane są z gry, jeśli model jest pojazdem/MC otrzymuje pojedyńczy hit S10 AP1, w przypadku pojazdu AV wg wzoru (F+2*S)/3 zaokrąglone w górę, 3-oddział dostaje tyle hitów S6 AP2 ile modeli spadło na teren/inne modele, jeśli model jest pojazdem/MC otrzymuje pojedyńczy hit z siłą zwiększoną o K6, w przypadku pojazdu AV wg wzoru (F+2*S)/3 zaokrąglone w górę, 4-oddział dostaje K6 hitów S4 AP3, jeśli model jest pojazdem/MC otrzymuje pojedyńczy hit z siłą zwiększoną o K3, w przypadku pojazdu AV wg wzoru (F+2*S)/3 zaokrąglone w górę, 5-oddział automatycznie oblewa Pinning test (nawet jeśli ma zasadę Fearless/ATSKNF) i nie może wykonywać żadnych akcji, jeśli model jest pojazdem traktowany jest jakby podelgal efektowi Crew Stunned, 6-oddział musi zdać Pinning test (nawet jeśli ma zasadę specjalną Fearless/ATSKNF), jeśli zda oddział musi zostać ustawiony w odległości 1" od przeszkody na którą spadł, jeśli nie - może jedynie strzelać na zasadach Snap Shots i nie może wykonywać żadnych innych akcji (wliczając w to Overwatch), jeśli model jest pojazdem traktowany jest jakby podelgal efektowi Crew Stunned. Jeśli oddział zostanie zniesiony na teren trudny musi zdać test niebezpiecznego terenu. Każdorazowo w przypadku pkt 2-4 jeśli zaraz po lądowaniu oddział zostanie zaszarżowany jego I spada o połowę (zaokraglając w górę) a liczba ataków zmniejsza się o 1, do minimum 1. W trzeciej turze w sposób opisany powyżej gracze wprowadzają ostatnie 400pkt. Gra automatycznie kończy się w 5 turze. Na koniec należy podzielić oddziały wg następującej tabeli: 1-do 30% utraconych modeli (ran/HP w przypadku jednomodelowego oddziału), 2-do 50% utraconych modeli (ran/HP w przypadku jednomodelowego oddziału), 3-do 70% utraconych modeli (ran/HP w przypadku jednomodelowego oddziału). Jeśli w jakieś grupie nie ma żadnego oddziału, z pozostałych należy wylosować odpowiednio do 1, 2 i 3 grupy po jednym oddziale. 3.Maze of Torment Stół podzielony jest na równe ćwiartki, po dwie dla każdego z graczy po przeciwstawnych rogach. W jednej gracz wystawia oddziały z 1 grupy, natomiast w drugiej części z grupy 2 (nie bliżej niż 12" od krawędzi strefy przeciwnika). W centralnej części stołu Znajduje się Relic warty 3VP, którego nie można przenieść. Oddział który trzyma (czyli na koniec fazy ruchu model z oddziału styka się podstawką z Reliktem) Relic otrzymuje +1 do Inv Sv. Dodatkowo, na początku swojej tury gracz rzuca K6 i określa dodatkowe zadanie na tę turę o wartości 1VP: 1 - nic szczególnego, tym razem trzeba obejść się smakiem, 2 - kompletnie zniszczyć oddział przeciwnika w fazie walki wręcz, 3 - kompletnie zniszczyć oddział przeciwnika w fazie strzelania, 4 - skutecznie zamanifestować Melediction lub Witchfire (przeciwnik otrzymuje +1 do wyników Deny the Witch Rolls), 5 - zniszczyć pojazd/MC przeciwnika, 6 - wrogi bohater musi zostać zniszczony w Challenge'u. Jeśli nie można wykonać danego zadania, należy przerzucić wynik (poza 1). W trzeciej turze pozostała część armii wchodzi do gry na zasadach Deep Strike, oddział znoszony jest za każdym razem (HIT należy przerzucić) o 3K6" od znacznika Relic, jeśli oddział spadnie na teren trudny/niedostepny lub inne modele zastosować należy tabelę z Falling Hammer, ale tylko pkt 4,5,6. Gra trwa nadal, nawet jeśli przeciwnik nie ma modeli na stole, ale może wprowadzić modele na pole bitwy (np. w przypadku table'a w drugiej turze). tl; dr no to mnie zaskoczyłeś... co? too long; didn't read no nie powiem - ładna ściana tekstu chyba zbyt mainstreamowe dla mnie to hasełko... a ktoś czytał? Nie sądzę, żeby się komuś chciało przeorywać przez tę ścianę tekstu. A teraz zagadka - jak ludziom się nawet tego czytać nie chce - to jak myślisz - zechcą w to grać? Hmm, nie wiedziałem, że jesteście aż tak leniwi i że chcecie brać udział w turnieju, który zawsze wygląda tak samo... niech będzie. Chociaż poczekam, bo Matus za wszystkich wypowiedzieć się przecież nie może. Zasady byłby by dobre na jakąś kampanie fabularną ale nie na turniej. Bo na te scenariusze niektórych armii zwyczajnie nie ma sensu wystawiać. zgadzam sie z Ertem OK, w takim razie przygotuję coś bardziej "standardowego". OK, wydaje mi się, że coś takiego może przypaść do gustu. Mianowicie kompozycja armii to 800pts+2x400pts. Na początku bitwy w tym samym czasie pokazujemy przeciwnikowi, które 400pts dostawiamy na stół. Będą najprawdopodobniej 3 albo 4 bitwy, jedna z przynajmniej jedna z eternal war, reszta na tacticale. Jeśli takie coś wam pasuje, to w przeciągu kilku dni wystawiam zasady turnieju i jedziemy z koksem, co wy na to? fajne, ostatnio opcje z dwiema wersjami gralem jakies 10 lat temu. chetnie zagram Reszta jak? Jakieś przesunięcia punktowe mogą być? Np. 750+450 dałoby radę? Czy można mieć 2 Warlordów (byliby w różnych opcjach rozszerzenia), czy musi być jeden w rdzeniu rozpiski? Do końca tyg napiszę co i jak, tylko przygotuję to tak, aby miało ręce i nogi Regulamin wrzucony, proszę o info tutaj albo na PM kto jest chętny Wymuszanie CADa sssssie tak bardzo, że musiałem dodatkowe "s" wstawić. Wymuszanie formacji/sojuszników zawierających koniecznie troopsa też. 1,5 h na 1200pkt to chyba trochę mało czasu na bitwę. tak poza tym to nie widzę jakiś większych problemów Czas zawsze można zmienić, jeszcze z Grodziem uzgodnię jakie ramy czasowe mamy i w razie czego zmieni się. @Matus, jakieś wymagania chciałem podać i padło na troops, koniec pieśni. Kilka zmian zasad, wyszczególnione na czerwono. Po zmianie zasad wybiorę się chętnie jeśli czas pozwoli. zgodnie z wymogami --> +1 na turniej Już Cię wczoraj dopisałem Czy turniej będzie zgłoszony do ligi? Nie, nie miałem czasu się zorientować - ale popytam, może będzie szansa. JEŻELI SĄ OSOBY, KTÓRE DEKLARUJĄ POJAWIENIE SIĘ NA TURNIEJU PROSZĘ O PMkę DO MNIE LUB WPIS POD NINIEJSZYM TEMATEM DO ŚRODY 02.09.2015r. DO 23:59! DZIĘKUJĘ, HAPOL rozpiski trzeba wysyłać czy można na turniej przynieść??? nie trzeba wysyłać do mnie wcześniej, trzeba je mieć na turnieju zgodnie z regulaminem Turniej odwołany, do zobaczenia w Zamościu! |