ďťż
cranberies
ZAMOJSKIE FERIE Z FANTASTYKĄ
22 stycznia 2011 LISTA ZGŁOSZONYCH: - OS-Cypek / Blood Angels - Matus / Blood Knights* - Ablood / Kabal Gesondheid - Ardis / Flesh Tearers - Irkuck / Bad Moonz - Szopen / Traitor Guard - GrimDark / The Awakened (but Undecided) - Shadoł / Deff Skullz - Damian / Death Korps od Krieg - Kornel / Angels Sanguine * jakbym wziął DH, to by wyszło że robię turniej pod siebie ORGANIZACJA Organizatorzy Zamojski Klub Fantastyki "Czerwony Smok" Sędziowie Mateusz "Matus" Gajos (Główny) gg: 3020132 Miejsce Zamojski Dom Kultury (Sala Klubowa) ul. Partyzantów Termin 22 stycznia 2011 Wpisowe 5zł Nagrody Bitsy Manufactorum Harmonogram Zapisy - 10.00 I Bitwa - 10.30-12.00 II Bitwa - 12.15-13.45 III Bitwa - 14.00-15.30 Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród - 15.45 Przesyłanie rozpisek Ilość miejsc jest ograniczona dlatego w wypadku zbyt dużej ilości zgłoszeń o udziale w turnieju decydować będzie kolejność zgłoszeń. Rozpiski w odpowiednim formacie wysłane do 19 stycznia 2011 do godziny 24:00 zostaną nagrodzone dodatkowymi 4 Dużymi Punktami w turnieju. Przysłanie rozpisek w innym formacie niż poniższy skutkuje karą w postaci braku dodatkowych punktów. [linki] Można też skorzystać z poniższego linka i ściągnąć arkusz do wypełnienia: http://www.mediafire.com/?c7d0h9g258t9nqj Composition Rules znajdują się pod adresem: http://www.svenska40k.se/forum/download/file.php?id=515 Zgłoszenia wraz z rozpiskami należy przesyłać na adres: matus.the.1st(maupa)gmail.com Ważne sprawy Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień. Wszelkie pytania i uwagi prosimy przesyłać na adres: matus.the.1st(maupa)gmail.com lub pod numerem gg 3020132 (proszę pisać nawet, gdy numer jest niewidoczny) ZASADY OGÓLNE COMPOSITION RULES Na turnieju obowiązują Composition Rules znajdujące się pod adresem: http://www.svenska40k.se/forum/download/file.php?id=515 Przewidziane są progi punktowe, których przekroczenie będzie skutkowało odejmowaniem DP z klasyfikacji generalnej: [CSP Total]=55 i więcej => brak kar Każdy przekroczony punkt => -1DP do klasyfikacji generalnej. Format punktowy 1300pkt FOC 1-2 HQ, 2-6 Troops, 0-3 Fast Attack, 0-3 Elites, 0-3 Heavy Support Stoły Gramy na stołach 48"x60" Kodeksy Dopuszczone są wszystkie oficjalne kodeksy GW (najnowsze wersje + najnowszy FAQ). URP i PKZ Obowiązują. Imperial Armour Jednostki z Imperial Armour są niedopuszczone. Wyjątkiem są Rules Update 1.3, znajdujące się pod adresem: http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/Product/PDF/i/IA2update28AUG.pdf Bohaterowie Specjalni Na turnieju dopuszczeni są bohaterowie specjalni/imienni. Zasady parowania i bitwy Umiemy obsługiwać "sędziówkę", toteż po szwacjarsku będzie. W pierwszej bitwie wskazane wyzwania. Postaramy się też, jeśli będzie takie życzenie -nie parować w pierwszej bitwie graczy z tego samego ośrodka. Każdy gracz stoczy 3 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu decyduje ranking generalski. Wałki Osoby przyłapane na oszustwie otrzymują w danej bitwie automatyczną masakrę 20:0. Powtórne przyłapanie na oszustwie oznacza dyskwalifikację gracza z turnieju. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wskazane również jest posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść. WYSIWYG Modele które odbiegają od WYSIWIGu powinny być oznaczone w sposób jasny dla przeciwnika. W dobrym tonie jest w tym przypadku częste przypominanie przeciwnikowi, co ów model posiada na stanie. Proxy Można proxować. Modele musza być zbliżone wielkością do modeli oryginalnych. Specyfikacja terenowa Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia. 1. Każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature. 2. Wszystkie budynki z dużą różnicą poziomów umożliwiają zachowania koherencji oddziałów znajdujących się w nich, nawet w wypadku zaistnienia odległości większej niż 2" między modelami oddziału znajdującego się na różnych poziomach. Czyli zakładamy, że odstęp pomiędzy piętrami wynosi zawsze 2". 3. Piętra ruin maja określoną powierzchnię. Model może znaleźć się na piętrze pod warunkiem, że żadna cześć jego podstawki nie wystaje poza obręb "podłogi". 4. Skimmery nie mogą podlatywać na piętra zrujnowanych budynków i się na nich zatrzymywać. Przelatywanie nad ruinami kosztuje dodatkowe 2" ruchu za 1 piętro. 5. Pionowe ściany są terenem nieprzekraczalnym, próby wejścia przez okna skutkują próbą niebezpiecznego terenu. Ocena hobbystyczna Armia każdego z graczy w trakcie trwania turnieju będzie poddawana ocenie hobbystycznej wg następujących kryteriów: 1. Terminowe przesłanie rozpiski w odpowiednim formacie = 4DP 2. Posiadanie podręcznika, kostek, miarki oraz wzorników używanych przez swoją armię = 2DP 3. WYSIWYG - jest w 100% = 2DP 4. Malowanie armii - pomalowana w całości 3 kolorami = 1DP 5. Podstawki - zrobione na wszystkich modelach = 1DP 6. Konwersje - min. 15% stanu liczebnego armii = 1DP 7. Spójność malowania - jest w 100% = 1DP Sawuarwiwr Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać. Wyniki bitew Widełki: [linki] W każdej misji liczymy KP. Różnice w KP dają: 1-2 =130pkt, 3-4 =260pkt, 5+ =390pkt UWAGA: Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika skutkuje wynikiem 20:0 dla "zamiatacza". Dodatkowe punkty Gracz, który sprowadził armię przeciwnika do poniżej 1/4 jej stanu, samemu mając więcej niż 1/2 swoich jednostek na stole otrzymuje dodatkowe 2 punkty do wyniku bitwy (bierzemy tu pod uwagę liczbę modeli w armii) [pole BONUS w tabeli] SCENARIUSZE BITWA 1 Rozstawienie: Spearhead Czas Trwania: 5 tur (2+ -szóstka, 4+ -siódma) Cele: Na stole jest 9 znaczników. Zajmuje się je w ten sposób, że jeśli na koniec tury gracza oddział zajmuje znacznik (zgodnie z zasadami rulebooka, 3" od, brak wroga w 3" calach) to znacznik uważa się za zajęty bez względu na dalsza obecność przy nim oddziału zajmującego. Znacznik można odebrać tak samo jak się go zajmuje. Jeśli masz na koniec bitwy: 1) 5 znaczników więcej niż przeciwnik = 1100pkt 2) 4 znaczniki więcej niż przeciwnik = 880pkt 3) 3 znaczniki więcej niż przeciwnik = 660pkt 4) 2 znaczniki więcej niż przeciwnik = 440pkt 5) 1 znacznik więcej niż przeciwnik = 220pkt [linki] BITWA 2 Rozstawienie: pitched battle Czas trwania: 6 tur, 7 na 5+ Cele: Każda jednostka punktująca wprowadzona do strefy rozstawienia przeciwnika daje +250pkt. Jeśli jednostka jest poniżej połowy liczebności początkowej daje +125pkt. Liczy się tylko pierwsze 6 oddziałów, kolejne nie dają punktów. BITWA 3 Rozstawienie: Dawn of War Czas trwania: 6 tur Cele: Anihilacja - wszystkie punkty za zniszczenie/społowienie wrogich oddziałów liczymy x2. ja się pisze mam nadzieje ze zjazdem nie bedzie mi sie pokrwac bo inaczej nie pojawie sie:/...ciekawe są te punkty widze ze za duzo lashy nie bedzie ale tak powaznie to chyba tworcy chcieli troche przycicac przegiecia ? Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu od razu się dopytam jaki jest maksymalny minus na DP ? Ja jeszcze nie wiem; wszystko zależy, kiedy egzaminy będę miał. Poza tym, uczciwie muszę się przyznać, że niepokoi mnie dopuszczenie specjali na tak małe punkty, i compscore tego nijak nie równoważy. : P A dolnego limitu na compscore chyba nie ma. Jak dasz radę, możesz dociągnąć poniżej 0. Dostaniesz stosowny minus do DP, ale będziesz miał tak uber wygiętą armię, że odbijesz sobie na wynikach bitew. : P Nie da się zejść poniżej zera. Można maksymalnie wydać tyle, ile wynosi limit dla armii (dla różnych jest inny). Jest wielce prawdopodobne, że jeszcze zwiększę kary za progi, żeby naprawdę nie opłacało się brać przegiętych rozp Co do specjali - będą dopuszczani na większości turniejów organizowanych przez mnie, gdyż uważam, że są takim samym wpisem w kodeksie, jak dowolna inna jednostka, a banowanie ich to tak jakby np. zabrnić wystawiania terminatorów. Poza tym - polityka GW ich dotycząca trochę się zmieniła. Teraz dzięki niektórym specjalom da się złożyć armię na trochę innym FoC (np. Astorath i DC). Koszt punktowy takiego typa też nie jest zwykle ogromnie zaniżony. Jest wielce prawdopodobne, że jeszcze zwiększę kary za progi, żeby naprawdę nie opłacało się brać przegiętych rozp Co do specjali (...) W ogólności się zgadzam, dlatego mówię, że mnie to "niepokoi", a nie, że jestem "przeciwny". Zmieniłem na -1 CSP => -1DP to kto się z Lublina wybiera ? i czym jedziemy? ja samochodu nie będę miał , więc PKS czy ktoś ma coś do zaoferowania ;> Ja czuję potrzebę wybrania się. Pewnie trzeba będzie się busikiem przewieźć. +edit+ Swoją drogą, jak jest z połówkowymi punktami za compscore? Bo mi akurat wychodzi połówka, a mam trochę poniżej granicy, więc nie mogę olać. Zaokrąglić jakoś, czy będzie te -0,5 do DP? Ojj korci mnie też bym pojechał! to się zapowiada ciekawy wypad Przesunęła się czasówka o godzinę do przodu. Prośba - jeśli możecie - weźcie trochę terenów. Jak się uda z dworca busów może was odebrać OS-Cypek (a potem na niego zawieźć). postaramy się coś zabrać rospiskę dzisiaj wieczorem podeślę to kto z Lublina jedzie ? Ich bin fahren gehen. Rozpiskę też zaraz wyślę. +edit+ Wysłałem. Dobrze, że sprawdziłem przedtem compscore... Mam ochotę zamordować tych, co wymyślali te zasady... Podobne mam Filip i ja odczucia Matus jak zbierzesz wszystkich co się zgłosili wrzuć listę zgłoszeń Lista zgłoszonych w pierwszym poście. Oraz tutaj, z racji pierwszego posta na stronie LISTA ZGŁOSZONYCH: - OS-Cypek / Blood Angels - Matus / Blood Knights* - Ablood / Kabal Gesondheid - Ardis / Flesh Tearers - Irkuck / Bad Moonz - Szopen / Traitor Guard - GrimDark / The Awakened (but Undecided) - Shadoł / Deff Skullz - Damian / Death Korps od Krieg - Kornel / Angels Sanguine * jakbym wziął DH, to by wyszło że robię turniej pod siebie Norbert "OS-Cypek" Przytuła Blood Angels [PTS] [CP] HQ Reclusiarch (1; Infernus Pistol) 145 -5 Troops Assault Squad (6 118 -2 Razorback (1; Twin-Linked Assault Cannon) 55 -3 Death Company (8; 2xFist, 5x Power Weapon, 1x Boltgun, 1x Infernus Pistol) 300 -8,5 Elites Furioso Dreadnought (1; Blood Talons, Magna Grapple, HFlamer, Extra Armour) 165 -11 Dreadnought Drop Pod (1 50 FA Baal Predator (1; TL Assault Cannon, Hunter Killer Missle, Searchlight) 126 -5 Baal Predator (1; Flamestorm Cannon, Hunter Killer Missle, Searchlight) 126 -6 HS Stormraven Gunship (1; TL Multi-Melta, TL Assault Cannon, Extra Armour) 215 -8 dodatkowe kary (ilość pojazdów i inne) -2 CompScore bazowe armii 106 TOTAL 1300 55,5 MODELI 21 0,5 Mateusz "Matus" Gajos Blood Angels [PTS] [CP] HQ Reclusiarch (1) 130 -2 Troops Assault Squad (5) 100 -2 Razorback (1; TLACannon) 55 -3 Death Company (7; 2xPowerFist, 4xPowerWeapon, 1xBolter) 250 -8,5 Rhino (1) 50 -3,5 Grey Knights (9; 2xPsycannon) 300 -4 Elites Furioso Dreadnought (1; Talons, Magna Grapple, HeavyFlamer) 150 -11 Drop Pod (1) 35 FA Baal Predator (1; TLACannon) 115 -5 Baal Predator (1; TLACannon) 115 -5 dodatkowe kary (ilość pojazdów i inne) -6 CompScore bazowe armii 106 TOTAL 1300 56 MODELI 28 1 Andrzej "Ablood" Gąsiorek Dark Eldars [PTS] [CP] HQ Archon (1x; Huskblade, Shadow Field, Phantasm Grenade Launcher, Haywire Grenades) 155 -3 Troops Kabalite Warriors Squad (10x; Blaster, Sybarite) 115 -2 Raider Dedicated Transport (1x; Flickerfield, Splinter Racks) 80 -3,5 Kabalite Warriors Squad (10x; Blaster, Sybarite) 115 -2 Raider Dedicated Transport (1x; Flickerfield, Splinter Racks) 80 -3,5 Wyches Squad (10x; Hydra Gauntlet x2, Hekatrix with Agoniser, Blast Pistol and Phantasm Grenade Launcher) 175 -3 Raider Dadicated Transport (1x; Flickerfield, Grisly Trophies) 75 -4 Elites Incubi Squad (4x) 88 -3 Venom Dedicated Transport (1x; Additional Splinter Cannon) 65 -3 Kabalite Trueborn Squad (3x; Splinter Cannon x2) 56 -2 Venom Dedicated Transport (1x; Additional Splinter Cannon) 65 -3 HS Ravager (1x; Flickerfield) 115 -7 Ravager (1x; Flickerfield) 115 -7 dodatkowe kary (ilość pojazdów i inne) -1 CompScore bazowe armii 110 TOTAL 1299 63 MODELI 45 8 Filip "Ardis" Domurad Blood Angels [PTS] [CP] HQ Librarian (1; jump pack, sanguine sword, unleash rage) 125 -7 Troops Assault Squad (10; fist, infernus, 2xMG) 250 -8,5 Assault Squad (10; fist, hand flamer, 2xflamer) 235 -7 Tactical Squad (10; fist, flamer, ML) 195 -4,5 Elites Sanguinary Priest (1; jump pack, power weapon, meltabombs) 95 -12 HS Predator (1; lascannon sponsons) 135 -6 Devastator Squad (10; 4xML) 210 -4 Rhino (1;dozer blade) 55 -3,5 dodatkowe kary (ilość pojazdów i inne) -3 CompScore bazowe armii 106 TOTAL 1300 50,5 MODELI 44 -4,5 Irek "Irkuck" Siek Orks [PTS] [CP] HQ Bik Mek (1; Kustom Force Field) 85 -5 Troops Boyz (24; 2x Rokkit; Nob: Klaw,'Eavy Armour, Bosspole; Slugga) 209 -6,5 Boyz (24; 2x Rokkit; Nob: Klaw,'Eavy Armour, Bosspole; Slugga) 209 -6,5 Boyz (24; 2x Rokkit; Nob: Klaw,'Eavy Armour, Bosspole; Slugga) 209 -6,5 Boyz (23; 2x Rokkit; Nob: Klaw,'Eavy Armour, Bosspole; Slugga) 198 -6,5 Gretchin (11; Gretchin Blasta; It's a Grot's Life) 40 -2 FA Deffkoptas (2; Choppa; 2x Twin Linked Rokkit Launcha, 1x Buzzsaw) 70 -3 Warbuggies (3; Twin Linked Rokkit Launcha) 105 -3 HS Big Gunz (3; Kannon, 3xAmmo Runt) 69 -2 Big Gunz (3; Kannon, 3xAmmo Runt) 69 -2 dodatkowe kary (ilość pojazdów i inne) -11 CompScore bazowe armii 105 TOTAL 1263 51 MODELI 117 -4 Paweł "Szopen " Bartnik Imperial Guard / Deamonhunters [PTS] [CP] HQ Company Command Squad (5 Vox caster) 55 -1 Inquisitor Lord (4; 3x Mystic, Psychic Hood, Emperor's Tarot, Bolter, Targeter) 100 -1 Troops Veteran Squad (10; 3x Meltagun) 100 -3 Chimera APC (1; Multi-laser, Heavy flamer, Dozer blade) 65 -3 Veteran Squad (10; 3x Meltagun) 100 -3 Chimera APC (1; Multi-laser, Heavy flamer, Dozer blade) 65 -3 Infrantry Platoon Platoon Command Squad (5; 4x Flamer) 50 -3 Infrantry Squad (9; Autocannon, Sniper rifle, Vox caster) 70 -1 Infrantry Squad (9; Autocannon, Sniper rifle, Vox caster) 70 -2 Elites Guardsman Marbo (1 65 -3 FA Vendetta Gunship Squadron (1 130 -8 Scout Sentinel Squadron (3 105 -1 HS Manticore Missile Launcher (1;Heavy Flamer) 160 -9 Manticore Missile Launcher (1;Heavy Flamer) 160 -9 dodatkowe kary (ilość pojazdów i inne) -4 CompScore bazowe armii 110 TOTAL 1295 56 MODELI 61 1 Bartosz "GrimDark" Pawliszak ChaosSpace Marines [PTS] [CP] HQ Chaos Lord (1; Terminator Armor, Daemon Weapon, C-Melta) 150 -3 Troops Plague marines (5; 2x Plasmagun) 145 -3,5 Rhino (1; Havok Launcher) 50 -3 Plague marines (5; 2x Meltagun) 135 -6,5 Rhino (1 35 -3 Elites Terminators (4; chainfist/reaper autocannon, 2x C-Melta, 1x C-Flamer) 175 -5 Dreadnought (1; Missile Launcher) 100 -2 Dreadnought (1; Missile Launcher) 100 -3 FA Raptors (5; 1x Meltagun, 1x Meltagun/Chaos Glory) 130 -1 HS Predator (1; lascannon sponsons) 130 -4 Defiler (1; CCW, Reaper Autocannon) 150 -6 dodatkowe kary (ilość pojazdów i inne) -9 CompScore bazowe armii 110 TOTAL 1300 61 MODELI 26 6 Rafał "Shadow" Wróblewski Orks [PTS] [CP] HQ Warboss (1; bike, power klaw, cybork body) 135 -13 Troops Ork Boyz (30; Nob, Power klaw, Bosspole, 3x Rokkit launcha') 220 -7 Ork Boyz (30; Nob, Power klaw, Bosspole, 3x Rokkit launcha') 220 -7 Elites Kommandoz (15; Nob, Power klaw, Bosspole, 2x Burna) 220 -4 Kommandoz (15; Nob, Power klaw, Bosspole, 2x Burna) 220 -4 FA Deffkopta (1; Rokkit launcha', buzzsaw, the GAME) 70 -3 HS Looted Wagon (1; Boomgun) 105 -1 Looted Wagon (1; Boomgun) 105 -1 dodatkowe kary (ilość pojazdów i inne) -8 CompScore bazowe armii 105 TOTAL 1295 57 MODELI 94 2 Damian Kita Imperial Guard [PTS] [CP] HQ Company Command Squad (5; Meltagun, Lascannon, Regimental Standard, Melta Bomb) 100 -7,5 Troops Infantry Platoon Platoon Command Squad (5; Flamer, Autocannon) 45 -2,5 Infantry Squad (10; Flamer, Lascannon) 75 -2 Infantry Squad (10; Flamer, Lascannon) 75 -2 Penal Legion Squad (10; - ) 80 0 Elites Marbo (1; - ) 65 -3 Storm Troopers (5; 2x Meltaguns) 105 -1 FA Bane Wolf (1; Heavy Flamer) 130 -4 Bane Wolf (1; Heavy Flamer) 130 -4 HS Leman Russ Executioner (1; Plasma Sponsons, Lascannon) 245 -9 Leman Russ Demolisher (1; Hunter - Killer Missile) 175 -8 Griffon (1; Heavy Bolter) 75 -4 dodatkowe kary (ilość pojazdów i inne) -4 Comp Score bazowe armii 110 TOTAL 1300 59 MODELI 51 4 Kornel Blood Angels HQ Reclusiarh (1; Jump Pack) 155 -4 Troops Assault squad (10; 2xFlamer, Power Fist) 215 -7 Assault squad (10; 2xMeltagun, Power Fist) 235 -8 Assault squad (10; 2xMeltagun, Power Fist) 235 -8 Elites Sanguinary Priest (1; Jump Pack) 75 -12 Techmarine (1; ) 50 1 Servitors (2; 2x Plasma Cannon) 90 0 FA Baal Predator (1; TLAssaultCannon, dozer blade) 120 -5 Baal Predator (1; TLAssaultCannon, dozer blade) 120 -5 dodatkowe kary (ilość pojazdów i inne) -3 CompScore bazowe armii 106 TOTAL 1295 55 MODELI 29 0 Piotrek "Krzak" Krzak Imperial Guard [PTS] [CP] HQ Company Command Squad (5; Lascannon, 2x Meltagun, Carapace Armors) 110 -4,5 Troops Veteran Squad (10; 3x Meltagun, lascannon, Grenadiers, Fowrad Sentries, Demolitions) 210 -6,5 Chimera (1; Heavy Flamer) 55 -3 Veteran Squad (10; 3x Meltagun, lascannon, Grenadiers, Fowrad Sentries, Demolitions) 210 -6,5 Chimera (1; Heavy Flamer) 55 -3 Veteran Squad (10; 3x Meltagun, lascannon, Grenadiers, Fowrad Sentries, Demolitions) 210 -6,5 Chimera (1; Heavy Flamer) 55 -3 Elites Storm Troopers Squad (5; 2x Melatgun) 105 -1 FA Scout Sentinel (1; Lascannon, Smoke Launchers) 55 -2 Scout Sentinel (1; Lascannon) 50 -2 HS Leman Russ Battle Tank (1; Lascannon, Heavy Bolters Sponsons) 185 -8 dodatkowe kary (ilość pojazdów i inne) -2 CompScore bazowe armii 110 TOTAL 1300 62 MODELI 46 7 Matus u mnie w rospie coś jest chyba pomieszane z kopta i punktami bo mam 1263 punktów total tak czy inaczej mam rospe juz wydrukowana, spakowany jestem, swoje i dla Shadowa figury, tereny tez , więc tylko jutro ruszać w drogę No to powodzenia na turnieju.Ku chwale klubu. Dzięki wielkie chłopaki za ciekawy turniej Fajnie że udało mi się zagrać z Oscypkiem, Grimem i Szopenem, dużo się działo I wielkie thx za pogawendki między bitwami, Filipowi i Szadołowi za wspólną drogę Top 3 : Grim/CSM Szopen/ IG Szadow/ Orki Dzięki za turniej, fajnie było znowu sobie popykać. Myślę, że na compscora można i dobrze będzie od czasu do czasu zagrać - byle nie za często, bo on jednak kapinkę niezbalansowany jest. a Irek ja sie pisze przez Sh a nie przez Sz!!!! Mówiąc brutalnie - a Ty to akurat masz tu najwięcej do gadania... +edit+ A, tak jeszcze z refleksji turniejowych. Bardzo podobał mi się pierwszy scenariusz. Jestem zdecydowanie "za" na przyszłość. |