ďťż
cranberies
Z wielką przyjemnością chciałbym zaprosić członków KGB Wschodnia Rubież na organizowany przez Zamojski Klub Fantastyki "Czerwony Smok" turniej WH40K.
Turniej ma charakter przygotowawczy do Grill 'n' Chill (naturalnie pod względem poczucia klimatu), tak więc o zasady pretensji specjalnych proszę nie mieć . Regulamin: TURNIEJ WH40K – pre GnC 2011 ORGANIZACJA Organizatorzy: Zamojski Klub Fantastyki „Czerwony Smok” Sędziowie: Paweł "Szopen” Bartnik (Główny), poszukiwani liniowi. Miejsce: Zamojski Dom Kultury ul. Partyzantów 13 Zamość Termin: 25 Czerwca 2011 (Sobota) Harmonogram: Zapisy – 9.30 I Bitwa – 10.00-12.00 II Bitwa – 12.15-14.15 III Bitwa – 14.30-16.30 Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród – 17.00 Przesyłanie rozpisek: Ilość miejsc jest ograniczona dlatego w wypadku zbyt dużej ilości zgłoszeń o udziale w turnieju decydować będzie kolejność zgłoszeń. Rozpiski wysłane do 23 Czerwca 2011 do godziny 24 00 zostaną nagrodzone dodatkowymi 3 Dużymi Punktami w turnieju. Zgłoszenia wraz z rozpiskami należy przesyłać na adres turniejwh40k.kreskon@gmail.com. Osoby korzystające z programu Army Builder proszone są o nadsyłanie rozpisek w postaci Text Summary. Wpisowe: 5zł. Nagrody: Zacne. ZASADY OGÓLNE Zasady parowania: System szwajcarski. W pierwszej bitwie wskazane wyzwania. Format punktowy: 1250pkt FOC: 2-4 Troops, 1 HQ, 0-2 Fast Attack, 0-2 Elites, 0-2 Heavy Support. Kodeksy: Dopuszczone są wszystkie oficjalne kodeksy GW (najnowsze wersji). Dopuszczony jest kodeks Lost and the Damned by Sztab. IA: Zabronione jest używanie wszelkich jednostek i/lub Army Listów z Imperial Armour. Specjale: Niedopuszczeni. Każdy gracz stoczy 3 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Obowiązuję wszystkie FAQ armii oraz PKZ. Gramy na stołach 48”x60” Osoby przyłapane na oszustwie otrzymują w danej bitwie automatyczną masakrę 20:0. Powtórne przyłapanie na oszustwie oznacza dyskwalifikację gracza z turnieju. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wskazane również jest posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść. WYSIWYG oraz Ew. Proxy: Z uwagi na mały format punktowy turnieju dopuszczalne są tylko niewielkie odstępstwa od WYSIWYG’u. Można proxować jedynie do 5 modeli w armii według podanych poniżej przykładów. Każdy model nieposiadający WYSIWYG'u ponad ten limit będzie skutkować karą -1DP. 1. Gwardzista z flamerem => Gwardzista z meltagunem. OK. (Pod warunkiem, że w armii nie ma drugiego takiego samego modelu w swojej naturalnej roli) 2. Razorback z heavy bolterem => Razorback z lascanonem. OK (Pod warunkiem, że w armii nie ma drugiego takiego samego modelu w swojej naturalnej roli) 3. Orc Warboss na motorze => Librarian na motorze. Nie 4. Pudełko po herbacie => Trukk. Rozumiemy orkową myśl techniczną, ale nie. Modele które odbiegają od WYSIWIG’u powinny być oznaczone w sposób jasny dla przeciwnika. Specyfikacja terenowa: 1. Każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dlapojazdów i monstrous creature. 2. Area terrainy(ruiny) zasłaniają pojazdy dokładnie tak jak widać. 3. Wszystkie budynki z dużą różnicą poziomów umożliwiają zachowania koherencji oddziałów znajdujących się w nich, nawet w wypadku zaistnienia odległości większej niż 2” między modelami oddziału znajdującego się na różnych poziomach. Ocena hobbystyczna Armia każdego z graczy w trakcie trwania turnieju będzie poddawana ocenie hobbystycznej wg następujących kryteriów, których względna surowość wynika z małego formatu turnieju: 1. Terminowe przesłanie rozpiski – 3DP 2. Posiadanie podręcznika, kostek, miarki oraz wzorników używanych przez swoją armię – 2DP 3. WYSIWYG – jest w 100% – 1DP 4. Malowanie armii – pomalowana w całości 3 kolorami – 1DP 5. Podstawki – zrobione na ponad 80% modeli – 1DP 6. Konwersje – min. 15% stanu liczebnego armii – 1DP 7. Spójność malowania – jest w 100% - 1DP Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia. Wyniki bitew: Wyniki bitew wg tabeli różnicy małych punktów: 0-200 = 10:10 201-400 = 11:9 401-600 = 12:8 601-800 = 13:7 801-1000 = 14:6 1001-1200 = 15:5 1201-1400 = 16:4 1401-1600 = 17:3 1601-1800 = 18:2 1801-2000 = 19:1 2001+ = 20:0 Dodatkowo przyznaje się dodatkowe VP za różnicę w zdobytych KP: 1KP różnicy – 50VP 2KP różnicy – 100 VP 3+KP różnicy - 150VP Sędziowie Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień. Wszelkie pytania i uwagi proszę przesyłać na adres turniejwh40k.kreskon@gmail.com SCENARIUSZE I BITWA: 1. Typ rozstawienia – Spearhead. 2. Cel misji – Capture and control. Znaczniki po 500VP. Dodatkowo gracz który kontroluję większą liczbę znaczników niż przeciwnik dostaje dodatkowe 250VP. 3. Zasady specjalne misji – Podręcznikowe 4. Długość gry – 6 tur, 7 na 5+ II BITWA: 1. Typ rozstawienia – Pitched battle 2. Cel misji – Wyżynka. Punkty za zabite i społowione jednostki przeciwnika liczą się podwójnie. 3. Zasady specjalne misji – Podręcznikowe 4. Długość gry – 6 tur. III BITWA: 1. Typ rozstawienia – Dawn of war 2. Cel misji – Seize ground. Jeden znacznik na środku i po jednym na środku każdej ćwiartki. Każdy znacznik wart 250VP 3. Zasady specjalne misji – Podręcznikowe 4. Długość gry – 6 tur. EDIT: Doszło do zmiany w regulaminie. Z uwagi na przesunięcie Kreskonu an 12-14 Sierpnia postanowiliśmy turniej umiejscowić w Zamojskim Domu Kultury na tych samych zasadach. Tu update jest - zmieniła się data, jakby ktoś nie zauważył mam nadzieję że uda mi (nam) się wybrać bo będę prawdopodbnie wyjazd w ten weekend ale postaram się żeby na turniej się wybrać kto z Lublina jedzie ? Ja jak mnie Matus przestanie ignorowac. Ke? Priv? Nie dostałem. PMki w forach mnie nie lubią - pisz do mnie na gg albo maile. Ok. Pytałem czy pozyczylbys mi GK do Łodzi ? Jakich? no Twoich? Cos bym sklecil sobie. Właśnie mi Shadow zwrócił uwagę - rozpa sprawdzającego: HQ Company Command Squad 4x Meltagun 90 Fast Attack Vendetta 130 Fast Attack 3x Scout Sentinel 105 Heavy Support Manticore Missile Launcher Heavy flamer 160 Heavy Support 2x Hydra Flak Cannon 150 Troops Veteran Squad 3x Meltagun, Autocannon 110 Chimera APC Multi-laser, Heavy flamer 55 Troops Veteran Squad 3x Meltagun 100 Chimera APC Multi-laser, Heavy flamer 55 Troops Veteran Squad 3x Meltagun 100 Chimera APC Multi-laser, Heavy flamer 55 Troops Veteran Squad 3x Flamer 85 Chimera APC Multi-laser, Heavy flamer 55 Suma:1250 KP: 13 jutro wyjeżdżam więc też niestety nie będzie mnie na turnieju a mialem tym razem poprzec pomysl irka z druzyna na dmp ?? Jak wyniki ? ile osób było? 1. Matus (GK) 2. Grim (CSM) 3. Shadow (CSM) 4. Szopen (IG) 5. Anczejj (WH) 6. Krzak (IG) fajnie ale szkoda że nikt od nas nie pojechał (oprócz Shadowa) :/ |