ďťż
cranberies
TURNIEJ WH40K – KRESKON 2012
ORGANIZACJA Organizatorzy: Zamojski Klub Fantastyki „Czerwony Smok” oraz Tomaszowski Klub Fantastyki „Szept Wschodu”. Sędziowie: Mateusz "Matus_the_1st" Gajos (główny) Paweł "Kruker" Kruk (liniowy) Miejsce: Tomaszów Lubelski, konwent "Kreskon". Termin: 17 Sierpnia 2013 (Sobota). Harmonogram: Zapisy – 9.00-9.30 I Bitwa – 10.00-12.00 II Bitwa – 12.15-14.15 III Bitwa – 14.45-16.45 Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród – 17.00 Przesyłanie rozpisek: Z uwagi na oczywiste względy organizacyjne wymagane jest wcześniejsze przesyłanie rozpisek. Rozpiski niewysłane do 15 Sierpnia 2013 do godziny 24 00 zostaną "nagrodzone" dodatkowymi -3VP w turnieju. Zgłoszenia wraz z rozpiskami należy przesyłać na adres matus.the.1st (at) gmail.com. Rozpiski należy wysyłać w formacie: Imię Ksywa Nazwisko: Armia: Ośrodek: HQ: slot 1 ... Elites: slot 1 ... Troops: slot1 slot 2 ... Fast Attack: slot 1 ... Heavy Support: slot 1 ... Total: [suma punktów] Gdzie sloty zapełniamy według schematu: [Nazwa] [(liczebność jeśli oddział ma więcej niż dwa modele; opcja 1; opcja 2)] [wartość punktowa] #[Dedykowany transport, oddziały typu command squad nie zajmujące miejsca w FOC itp.] Na przykład: Imię Ksywa Nazwisko: Andrzej "Ablood" Gąsiorek Armia: Space Marines Ośrodek: Zamość HQ: (W)Space Marine Captain (Power Sword & Bolt Pistol; Artificier Armour) 135 Troops: Tactical Squad (x10; Missle Launcher; Flamer) 170 #Rhino 35 Scout Squad (x5; 5x Sniper Rifle) 75 Total: 415 Jednostki sprzymierzone (allies) oznaczamy znaczkiem (A) przed nazwą. (A) Tactical Squad (x5) 90 W rozpisce należy zaznaczyć model będący Warlordem (W przed nazwą). Wpisowe: Koszt wejściówki na konwent. Z uwagi na format turnieju niestety nie przewiduje się specjalnych zniżek dla osób, które przyjeżdżają tylko i wyłącznie na tenże turniej. Dokładniejsze informacje dostępne są na stronie konwentu: http://kreskon2013.dl.pl/ Nagrody: Sycące. ZASADY OGÓLNE Zasady parowania: System szwajcarski. W pierwszej bitwie wskazane wyzwania. Format punktowy: 1500pkt FOC: 1-2 HQ, 2-6 Troops, 0-3 Fast Attack, 0-3 Elites, 0-3 Heavy Support 0-1 Fortifications. Zakaz triplowania jednostek spoza slotu Troops. Sojusznicy nie dzielą FOC z armią podstawową. Dopuszczonymi fortyfikacjami są Aegis i bastion (ale jestem otwarty na propozycje). Kodeksy: Dopuszczone są wszystkie oficjalne kodeksy GW (najnowsze wersje). IA: Dopuszczone są jednostki z Imperial Armour z pieczątką "Warhammer 4000" w ilości slotów 0-1 (zajmują FOC zgodnie z zapisem zasad), pod warunkiem posiadania przez gracza adekwatnego modelu oraz kopii zasad. Specjale: Naturalnie dopuszczeni. Każdy gracz stoczy 3 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał punktów za cele główne, jeżeli i tu będzie remis – za cele poboczne, jeżeli i tutaj to za część modelarską, a jeżeli i tu będzie remis, to sędzia główny wymyśla jakieś głupie zadanie, coby oduczyć takich zachowań remisowych. Obowiązuję wszystkie FAQ armii oraz PKZ. Gramy na stołach 60”x48” Osoby przyłapane na oszustwie oraz dotykaniu/przestawianiu modeli przeciwnika bez jego zgody otrzymują w danej bitwie automatyczną masakrę 20:0. Powtórne przyłapanie na oszustwie oznacza dyskwalifikację gracza z turnieju. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę, jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres) oraz wszelkie potrzebne akcesoria (miarki, templatki itede). W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia rozstrzygnie spór na jego niekorzyść. Specyfikacja terenowa: 1. Każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 5+ 2. Area terrainy (ruiny) zasłaniają pojazdy dokładnie tak jak widać. 3. Wszystkie budynki z dużą różnicą poziomów umożliwiają zachowania koherencji oddziałów znajdujących się w nich, nawet w wypadku zaistnienia odległości większej niż 2” między modelami oddziału znajdującego się na różnych poziomach. Ocena hobbystyczna: Armia każdego z graczy w trakcie trwania turnieju będzie poddawana ocenie hobbystycznej wg następujących kryteriów, których względna surowość wynika z małego formatu turnieju: 1. Poterminowe przesłanie rozpiski – -3VP 2. Nieposiadanie podręcznika, kostek, miarki oraz wzorników używanych przez swoją armię – -1VP za każdy brak 3. Braki w WYSIWYG - -1VP każdy (przy czym braki w WYSIWYG oznaczają niewłaściwe uzbrojenie na modelu, unit podobnych rozmiarów TEJ SAMEJ ARMII wyróżniający się, ale robiący za inny niż sam jest itp. Puste podstawki, kartoniki czy chociażby Warboss na motorze robiący za Chaos Lorda na steedzie robią out.). Zachowanie WYSIWYG jest punktowane dodatkowymi 3VP 4. Malowanie armii – 0-3VP 5. Podstawki – 0-1VP 6. Konwersje – 0-2VP 7. Spójność malowania – jest w 100% – 0-1VP 8. WOW - 0-2VP (niełatwo mnie czymś zszokować, naprawdę staranne malowanie, duża ilości konwersji i ciekawy koncept mogą jednak o te 2 punkty powalczyć). Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia. Sędziowie: Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień. Wszelkie pytania i uwagi proszę przesyłać na adres tmatus.the.1st (at) gmail.com. Zasady misji: We wszystkich misjach obowiązuje losow liczba tur czyli 5 tur, 6 na 3+, 7 na 5+. Punktacja: 0 różnicy- 10: 10 1 pkt różnicy- 11:9 2pkt różnicy – 12:8 itd Cele Slay the Warlord, First Blood i Linebreaker są nagradzane 1VP każda, chyba że zasady misji twierdzą inaczej. SCENARIUSZE I BITWA: 1. Typ rozstawienia – Dawn of War 2. Cel główny – Krucjata! Na polu bitwy należy umieścić 4 znaczniki (rozstawiane naprzemiennie przez graczy), z których każdy jest warty 2VP 3. Cele poboczne – First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker. Dodatkowo każdy zabity oddział ze slotu Heavy Support przeciwnika wart jest 1VP. 4. Zasada specjalna – Jednostki ze slotu Heavy Support są traktowane jako scoring units. II BITWA: 1. Typ rozstawienia – Vanguard Strike 2. Cel misji – Relikt(y). Na krótszej lini dzielącej stół na połowy należy rozstawić dwa relikty, każdy wart 4VP 3. Zasady misji – First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker. Dodatkowo każdy zabity oddział ze slotu Fast Attack przeciwnika wart jest 1VP. 4. Zasada specjalna – Jednostki ze slotów Fat Attack są traktowane jako scoring units. III BITWA: 1. Typ rozstawienia – Dawn of War 2. Cel główny – Anihilacja. Każdy w całości zniszczony oddział przeciwnika wart 1VP 3. Cele poboczne – First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker (2VP) Up rega, if anyone cares Jako, że okoliczności przyrody sprawiły, że przejąłem Kreskon, wypadałoby coś napisać. JAK KTOŚ SAMOCHODEM BĘDZIE JECHAŁ TO NIECH WEŹMIE JAKIEŚ MAKIETY. To jeszcze napiszę jeszcze swoją rozpę: HQ1: Sammael (Warlord, Cervex) 200 HQ2: Librarian (Bike, Auspex, Force Axe) 90 HQ#: Ravenwing Command Squad (x5; Standard of Devastation, Grenade Launcher, Apothecary) 295 Troops1: Ravenwing Attack Squadron (x7, 6xBike, 2x MeltaGun; 1xAB w MMelta) 236 Troops2: Ravenwing Attack Squadron (x7, 6xBike, 2x MeltaGun; 1xAB w MMelta) 236 Troops3: Ravenwing Attack Squadron (x7, 6xBike, 2x MeltaGun; 1xAB w MMelta) 236 Troops4: Ravenwing Attack Squadron (x4, 4xBike, 2x MeltaGun) 127 FA1: DarkShroud 80 TOTAL: 1500 Modele: 34 KP: 11-14 UWAGA! Zmiana maila zgłoszeniowego! Nowy to matus.the.1st (at) gmail.com Jeśli ktoś wysłał rozpiskę na podanego wcześniej, niech zrobi to na nowego jeszcze raz |