ďťż

Kreskon 2011

cranberies
W imieniu Zamojskiego Klubu Fantastyki "Czerwony Smok" oraz Tomaszowskiego Klubu Fantastyki "Szept Wschodu" mam niekłamaną przyjemność zaprosić wszystkich graczy z Lublina i okolic na turniej wh40k organizowany na tegorocznym konwencie Kreskon w Tomaszowie Lubelskim.

Regulamin:

TURNIEJ WH40K – Kreskon 2011
ORGANIZACJA
Organizatorzy: Zamojski Klub Fantastyki „Czerwony Smok” i Tomaszowski Klub Fantastyki „Szept Wschodu”

Sędziowie: Poszukiwani chętni (zniżki na wejście!)

Miejsce: Gimnazjum Nr 1 przy ulicy Kopernika 4 Tomaszów Lubelski.

Termin: 13 Sierpnia 2011 (Sobota)

Harmonogram:
Zapisy – 9.30
I Bitwa – 10.00 - 11.30
II Bitwa – 11.40 - 13.10
III Bitwa – 13.20 - 14.50
IV Bitwa – 15.20 – 16.50
Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród – 17.00

Przesyłanie rozpisek: Ilość miejsc jest ograniczona dlatego w wypadku zbyt dużej ilości zgłoszeń o udziale w turnieju decydować będzie kolejność zgłoszeń. Rozpiski wysłane do 11 Sierpnia 2011 do godziny 24 00 zostaną nagrodzone dodatkowymi 3 Dużymi Punktami w turnieju. Zgłoszenia wraz z rozpiskami należy przesyłać na adres turniejwh40k.kreskon@gmail.com. Osoby korzystające z programu Army Builder proszone są o nadsyłanie rozpisek w postaci Text Summary.

Wpisowe: Koszt wejściówki na konwent.

Nagrody: Zacne.


ZASADY OGÓLNE
Zasady parowania: System szwajcarski. W pierwszej bitwie wskazane wyzwania.

Format punktowy: 1111pkt

FOC: 2-5 Troops, 1 HQ, 0-2 Fast Attack, 0-2 Elites, 0-2 Heavy Support. Zakaz dublowania slotów innych niż troops.

Kodeksy: Dopuszczone są wszystkie oficjalne kodeksy GW (najnowsze wersji). Dopuszczony jest kodeks Lost and the Damned by Sztab.

IA: Zabronione jest używanie wszelkich jednostek i/lub Army Listów z Imperial Armour.

Specjale: Dopuszczeni.

Każdy gracz stoczy 4 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". W wypadku remisu również w tej kategorii przyznaje się miejsce ex aequo.

Obowiązuję wszystkie FAQ armii oraz PKZ.

Gramy na stołach 48”x48”

Osoby przyłapane na oszustwie otrzymują w danej bitwie automatyczną masakrę 20:0. Powtórne przyłapanie na oszustwie oznacza dyskwalifikację gracza z turnieju.

Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wskazane również jest posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

WYSIWYG oraz Ew. Proxy: Z uwagi na mały format punktowy turnieju dopuszczalne są tylko niewielkie odstępstwa od WYSIWYG’u. Można proxować jedynie do 5 modeli w armii według podanych poniżej przykładów. Każdy model nieposiadający WYSIWYG'u ponad ten limit będzie skutkować karą -1DP.
1. Gwardzista z flamerem => Gwardzista z meltagunem. OK. (Pod warunkiem, że w armii nie ma drugiego takiego samego modelu w swojej naturalnej roli)
2. Razorback z heavy bolterem => Razorback z lascanonem. OK (Pod warunkiem, że w armii nie ma drugiego takiego samego modelu w swojej naturalnej roli)
3. Orc Warboss na motorze => Librarian na motorze. Nie
4. Pudełko po herbacie => Trukk. Rozumiemy orkową myśl techniczną, ale nie.
Modele które odbiegają od WYSIWIG’u powinny być oznaczone w sposób jasny dla przeciwnika.

Specyfikacja terenowa:
1. Każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
2. Area terrainy(ruiny) zasłaniają pojazdy dokładnie tak jak widać.
3. Wszystkie budynki z dużą różnicą poziomów umożliwiają zachowania koherencji oddziałów znajdujących się w nich, nawet w wypadku zaistnienia odległości większej niż 2” między modelami oddziału znajdującego się na różnych poziomach.

Ocena hobbystyczna
Armia każdego z graczy w trakcie trwania turnieju będzie poddawana ocenie hobbystycznej wg następujących kryteriów, których względna surowość wynika z małego formatu turnieju:
1. Terminowe przesłanie rozpiski – 3DP
2. Posiadanie podręcznika, kostek, miarki oraz wzorników używanych przez swoją armię – 2DP
3. WYSIWYG – jest w 100% – 1DP
4. Malowanie armii – pomalowana w całości 3 kolorami – 1DP
5. Podstawki – zrobione na ponad 80% modeli – 1DP
6. Konwersje – min. 15% stanu liczebnego armii – 1DP
7. Spójność malowania – jest w 100% - 1DP
Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.

Wyniki bitew:

Wyniki bitew wg tabeli różnicy małych punktów:
0-180 = 10:10
181-360 = 11:9
361-540 = 12:8
541-720 = 13:7
721-900 = 14:6
901-1080 = 15:5
1081-1260 = 16:4
1261-1441 = 17:3
1441-1620 = 18:2
1621-1800 = 19:1
1801+ = 20:0

Dodatkowo przyznaje się dodatkowe VP za różnicę w zdobytych KP:
1KP różnicy – 100VP
2KP różnicy – 200 VP
3+KP różnicy - 300VP

Sędziowie
Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.

Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

Wszelkie pytania i uwagi proszę przesyłać na adres turniejwh40k.kreskon@gmail.com


SCENARIUSZE

I BITWA:
1. Typ rozstawienia – Spearhead.
2. Cel misji – 3 znaczniki, pierwszy na środku stołu, pozostałe dwa na środkach neutralnych ćwiartek. Znacznik na środku stołu wart 500VP, znaczniki na środkach ćwiartek po 250VP. Każdy ze znaczników na początku tury gracza rozpoczynającego grę przesuwa się w losowym kierunku 2d6 cali wskazanym przez scatter dice. W wypadku wyrzucenia symbolu „Hit” znacznik nie przesuwa się.
3. Zasady specjalne misji – Podręcznikowe
4. Długość gry – 5 tur, 6 na 3+, 7 na 5+

II BITWA:
1. Typ rozstawienia – Pitched battle
2. Cel misji – Wyżynka. Punkty za zabite i społowione jednostki przeciwnika liczą się podwójnie.
3. Zasady specjalne misji – Podręcznikowe + Night Fight w 6 turze.
4. Długość gry – 6 tur.

III BITWA:
1. Typ rozstawienia – Dawn of war
2. Cel misji – zajęcie środku stołu. Każda jednostka troops znajdująca się na koniec gry w całości w 12” od środka stołu warta jest 400VP
3. Zasady specjalne misji – Podręcznikowe
4. Długość gry – 6 tur, 7 na 4+

IV BITWA:
1. Typ rozstawienia – Spearhead.
2. Cel misji – Seize Ground. 5 znaczników, każdy wart 200VP.
4. Długość gry – 5 tur, 6 na 3+, 7 na 5+

Planuje się ktoś od was wybrać?


Jezeli bede w Lublinie to oczywiscie przybywamy i mam nadzieje ze zostaniemy na nocne piwko i partyjkę w Space Hulka
jedzie ktos po za Shadowem ? bo mnie nie ma i chyba granie u mnie odpada na na najblizszy miesiac - dwa...
Wyniki:

1. Szopen - Dark Eldar
2. Matus - Grey Knights
3. Norbert - Blood Angels
4. Grim - Chaos Space Marines
5. Shadow - Imperial Guard
6. Miho - Space Wolves
7. Piotrek Sz. - Tau Empire

Chciałbym podziękować wszystkim za udział i fajną zabawę.

Szkoda, że nie było więcej graczy z Lublina poza Shadowem, bo grało się bardzo spokojnie i luźno.


noooo właśnie szkoda... mnie nie ma to innym ciężko się chyba zmobilizować
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies