ďťż
cranberies
Rószofa furia
ORGANIZACJA Organizator: Wschodnia Rubież Sędziowie: Robert "Rebelus" Pleskot Miejsce: Mok ul:armi krajowej 17 Termin: 27.02.2011 Harmonogram: Startujemy o 10:00 Przesyłanie rozpisek: przynieść na turniej trzeba ZASADY OGÓLNE Zasady parowania: System szwajcarski. W pierwszej bitwie wskazane wyzwania. Format punktowy: 1000pkt FOC: 2-6 Troops, 0-1 HQ, 0-2 Fast Attack, 0-2 Elites, 0-2 Heavy Support -nie dublujemy slotow poza troopsem. Kodeksy: Dopuszczone są wszystkie oficjalne kodeksy GW (najnowsze wersje). IA: Niedopuszczony. Widełki: 0-150 10-10 151-301 11-9 302-452 12-8 453-603 13-7 604-754 14-6 755-905 15-5 906-1506 16-4 1057-1207 17-3 1208-1358 18-2 1359-1509 19-1 1510+ 20-0 Każdy gracz stoczy 3 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Obowiązuję wszystkie FAQ armii oraz PKZ. Gramy na stołach 48"x48" Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia. Osoby przyłapane na oszustwie otrzymują w danej bitwie automatyczną masakrę 20:0. Powtórne przyłapanie na oszustwie oznacza dyskwalifikację gracza z turnieju. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wskazane również jest posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta. Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść. WYSIWYG oraz Ew. Proxy: Turniej ma na celu zachęcenie nowych graczy do gry turniejowej, dlatego przymykamy oko na braki kadrowe i WYSIWYG, szczególnie u "świeżaków". Specyfikacja terenowa: 1. Każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature. 2. Area terrainy (ruiny) zasłaniają pojazdy dokładnie tak jak widać. 3. Wszystkie budynki z dużą różnicą poziomów umożliwiają zachowania koherencji oddziałów znajdujących się w nich, nawet w wypadku zaistnienia odległości większej niż 2" między modelami oddziału znajdującego się na różnych poziomach. 4. Arrea Terrain typu "tank trap" jest trudnym terenem dla piechoty, a dla pojazdów (z wyjątkiem walkerów) - nieprzekraczalnym Ocena hobbystyczna Armia każdego z graczy w trakcie trwania turnieju będzie poddawana ocenie hobbystycznej wg następujących kryteriów: - Posiadanie podręcznika, kostek, miarki oraz wzorników używanych przez swoją armię: 2DP - WYSIWYG: jest w 100%: 1DP - Malowanie armii: pomalowana w całości "3 kolorami": 1DP - Podstawki: zrobione na wszystkich modelach: 1DP - Konwersje: min. 15% stanu liczebnego armii: 1DP - Spójność malowania: jest w 100% - 1DP Wyniki bitew: Gramy na VP Widełki: co 150pk Wartości punktowe celów misji zależne od scenariusza. Wybicie przeciwnika "do nogi" skutkuje wynikiem 20:0 Punkty za rozbicie (przeciwnik sprowadzony do 25% ilości modeli przy zachowanym stanie powyżej 50%: 2 Dodatkowe punkty za różnice w KP: 1-2: 100 3-4: 200 5 i więcej: 300 Sędziowie Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień. Wszelkie pytania i uwagi proszę postować w tym temacie. SCENARIUSZE I BITWA: 1. Typ rozstawienia: Trójkąty. Strefą rozstawienia jest trójkąt równoramienny o długości przyprostokątnej =18" znajdujący się w rogu mapy (czy to będzie lewy, czy prawy róg decyduje rzut kostką - jeden dla obu graczy) 2. Cel misji: Doprowadzenie niepojazdów do trójkąta o długości przyprostokątnej =9" znajdującego się w strefie przeciwnika. Oddział znajdujący się po skończeniu gry w tej strefie w całości daje +400pkt, gdy nie jest w całości +200pkt. W przypadku oddziału znajdującego się w transporterze sprawdzamy to wg hulla pojazdu. 3. Zasady misji: Deep Strike, Reserves 4. Długość gry: 6 tur II BITWA: 1. Typ rozstawienia: Pitched Battle (12" od krawędzi) 2. Cel misji: Wzdłuż linii dzielącej stół na pół rozstawione jest 7 znaczników (w odległości 6" od siebie nawzajem i od krawędzi stołu). Kontrolować znaczniki mogą tylko jednostki scorujące wg podręcznika. Jeden oddział może kontrolować więcej niż 1 znacznik. Kontrola znacznika - jeden model z oddziału styka się podstawką ze znacznikiem. Każdy znacznik warty jest 111pkt. Bonusy za kontrolowanie nierozerwanego rzędu znaczników: 2 +150pkt, 3-4 +300 pkt, 5-7 +500 pkt. 3. Zasady misji: Deep Strike, Reserves 4. Długość gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 5+ III BITWA: 1. Typ rozstawienia: Spearhead (ćwiartki) 2. Cel misji: Kontrola znaczników. Na stole znajdują się 4 znaczniki (po 1 na środku każdej ćwiartki). Znaczniki mogą kontrolować tylko jednostki scorujace wg podręcznika. Kontrolowanie znacznika - oddział w 3" od znacznika (wystarczy fragment podstawki). Jeden oddział może kontrolować tylko jeden znacznik. Znacznik na ćwiartce przeciwnika jest warty 400pkt, na swojej - 150pkt, na ćwiartkach neutralnych - 250pkt. Dodatkowo, gdy kontrolujemy znacznik przeciwnika, a przeciwnik nie kontroluje/contestuje naszego dodajemy bonus w wysokości 150pkt. 3. Zasady misji: Deep Strike, Reserves, Night Fight w turach 5+ 4. Długość gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 5+ Czemu ja jestem sędzaioołłł przeca ja zasad nie znam... a tak woogóle to jeszcze nie wyraziłem na to zgody. ojtam ojtam to sie nagnie fajno że Matus już zgłosił turniej więc nic tylko jechać na turniej Ja rozumiem, że są ludzie, do których różne rzeczy powoli docierają i trzeba im powtarzać, ale żeby dwa razy wpisywać regulamin w poście? A to dlatego taki dlugi wyszedl mi post XD juz poprawiam No już się nie mogę doczekać jutra. jbc podaje swoj nr 698220058 turniej bedzie sie odbywal w moku w galeri venus na 2 pietrze A kto jeszcze się wybiera. No to po turnieju : Wyniki : (punkty z samych bitew) 1. Irek - orki 58 (51) 2. Seba - Tyrki 54 (49) 3. Shadow - SW 44 (43) 4. Grzesiek - IG35 (31) 5. Janek - CSM 33 (30) 6. Michał - SM 32 (31) 7. Gelo - Tau 31 (30) 8. Czarek - BA 19 (16) 9. Filip - DE 18 (13) szkoda że Roberta nie było a właściwie to trochę był Shadow masz takie gięte rzuty że to masakra ! I wielkie dzięki dla chłopaków z Świdnika za super miejscówkę i mam nadzieję że jak będzie następny turniej to na pewno się będę wybierał najlepsza to byla mina seby jak mu 2 razorami odgonilem 3 sklady gantow od tervigona i wpadlem hunterami mi sie podobalo jak na szarże w tervigona zyciles dwie 1 na trudny to akurat bylo w ganty |