ďťż
cranberies
Nowy rok w dzienniku dyżurnego ruchu.
2011-01-01, Lazurowa: 09:05 SM48 (TEM2U zielona) + 5?x Eaos do Huty 11:05 SM48 (TEM2U zielona) + 6?x Eaos do Jelonek Znaki zapytania oznaczają, że kiepsko liczę przez sen. A nawet jeśli policzę, to nie spamiętam. 2011-01-02, Babimojska: ~10.50 SM48 zielona, kanciasta na ile dobrze widziałem + ok. 15 węglarek na Jelonki. Po cichutku i bez rozgłosu dzisiaj ok. 15.30 na Jelonki wturlała się SM42 z ok. 20 węglarkami. Witam, Jakiś czas temu pojawiał się na bocznicy ST44-089. Czy jest obecnie szansa go tu spotkać, czy znów tylko stonki i tamary? Z góry dzięki za odpowiedź. PS. Jesteście zainteresowani zdjęciami Radiowa z czasów "kształtów"...? Pozdrawiam, Artur UOP Szymański Witamy Niestety, ostatni raz ST44-089 się jakoś we wrześniu pokazał, od tego czasu tamarowa monotonia z okazyjnym występem jakiejś stonki. W temacie gagarów w W-wie jakoś dwa (?) tygodnie temu na pmk ktoś wspomniał o ST44-700, który miałby niby na Jeziorną jeździć, ale szczerze to nie chce mi się w to za bardzo wierzyć. Co do zdjęć to z radością, bo niewiele z czasów kształtów ich widziałem i cholernie żałuję, że nie mam własnych A propo tematu: 8.30 SM48 zielona w kant z 12 węglarkami pojechała do Huty, dla odmiany od wczorajszego pociągu zrobiła to z dużym rozgłosem; 10.15 tamara luzem wjechała na Jelonki, tym razem cichaczem. Witamy Co do zdjęć to z radością, bo niewiele z czasów kształtów ich widziałem i cholernie żałuję, że nie mam własnych Niestety, post z linkami nie chce się opublikować ze względów bezpieczeństwa antyspamowego... Nie pozostaje mi więc nic innego jak tylko odesłać do wygooglania mojej galeryjki na Picasie i wejścia do albumu "Różne kolejowe", gdzie wrzuciłem 4 fotki z 2000 r. Pozdro, UOP Witamy Co do zdjęć to z radością, bo niewiele z czasów kształtów ich widziałem i cholernie żałuję, że nie mam własnych Niestety, post z linkami nie chce się opublikować ze względów bezpieczeństwa antyspamowego... Nie pozostaje mi więc nic innego jak tylko odesłać do wygooglania mojej galeryjki na Picasie i wejścia do albumu "Różne kolejowe", gdzie wrzuciłem 4 fotki z 2000 r. Pozdro, UOP Spróbuj następnego dnia. Pozdrawiam ! Tomek http://picasaweb.google.com/UOP1109/RozneKolejowe#5558438047838341938 i dalej. Spośród loków na zdjęciach SM42-2230 to chyba gdzieś w krzakach stoi albo po głębokich czeluściach huty jeździ, bo nigdy nie miałem okazji jej zobaczyć, SM42-2515 też może być historią - już cztery lata temu wyglądała tak, że rewizja by się przydała. Cargowską SM48-116 wymiotło gdzieś poza W-wę, jedynie 111 twardo jeździ do Huty, ino w nowych kolorkach. No i te kształty, łezka się oku kręci A w temacie bardziej współczesnym: 11.15 tandem zielona SM42 i zielona, kanciasta SM48 ze skladem 16 węglarek wturlał się na Jelonki. Niezłe, to jeszcze z zamierzchłych czasów, gdy składy turlały się po linii 10km/h... Pozdrawiam ! Tomek Niestety, ostatni raz ST44-089 się jakoś we wrześniu pokazał, od tego czasu tamarowa monotonia z okazyjnym występem jakiejś stonki. W temacie gagarów w W-wie jakoś dwa (?) tygodnie temu na pmk ktoś wspomniał o ST44-700, który miałby niby na Jeziorną jeździć, ale szczerze to nie chce mi się w to za bardzo wierzyć. ST44-172! Przed kilkoma minutami przyjechał na WGT prosto z Jeziornej A więc w Warszawie znów jeździ gagarin No to pięknie, to jest dobry powód, żeby odwiedzieć linię o numerek niższą A tymczasem dzisiaj jakoś po 11 SM42 z 14 węglarkami wjechała na Jelonki. 08.01.2011 08:35 Jelonki: SM42-605 + SM48-112 (obie w nowym malowaniu) + 23 węglarki do huty. Dokładnie według rozkładu Tak sobie pomyślałem, że nawet gdybym zobaczył pociąg odjeżdżający z WGT do huty o 8.30 rano i wracający o 10.58, lub zobaczył wieczorny powrotny z huty ok. 19.00, to i tak stwierdziłbym raczej, że to kwestia przypadku, lub jakiś innych zdarzeń aniżeli chęć/obowiązek trzymania się rozkładu jazdy. No właśnie i znowu według rozkładu , minutę przed 11.00 powrotny z huty wjechał na Odolany: SM48-112+SM42-605+14 węglarek No właśnie i znowu według rozkładu , minutę przed 11.00 powrotny z huty wjechał na Odolany: SM48-112+SM42-605+14 węglarek Już im przeszło - dzisiaj na Jelonki wjechali parę minut po 12. Skład 17 węglarek prowadziła SM48-087. Dzisiaj wahadło odchyliło się w drugą stronę i skład SM42 + bodaj 18 węglarek na Jelonki wjechał jakoś ok. 10.35. Jakoś po 11 SM42 + SM48-124 wjechały na Jelonki ze składem kilku platform i kilku węglarek, przy czym platform było więcej jak węglarek. 2011-01-16, Babimojska: 14.20 zielona SM42 + SM48-124 + 28 węglarek do Huty. Wg nowego rozkładu tego pociągu w ogóle być nie powinno, bo popołudniowa para miała jeździć pon-pt 2011-01-17, Babimojska: 08.35 SM48-124 + zielona SM42 + 26 węglarek do Huty; ~12.00 zielona SM42 + SM48-124 + 40 węglarek na Odolany. 2011-01-16, Babimojska: 14.20 zielona SM42 + SM48-124 + 28 węglarek do Huty. Wg nowego rozkładu tego pociągu w ogóle być nie powinno, bo popołudniowa para miała jeździć pon-pt Taaak... potwierdzam również poranne brutto obsługiwane przez ten zestaw. 2011-01-18, Lazurowa: 08:50 SM40-124 + niebieska SM42 + 15x Rs/Res + 14x Eaos do Huty. Taaak... potwierdzam również poranne brutto obsługiwane przez ten zestaw. 2011-01-18, Lazurowa: 08:50 SM40-124 + niebieska SM42 + 15x Rs/Res + 14x Eaos do Huty. Wracali 11.30 w składzie SM48-124 + niebieska SM42 + 26 węglarek. Po południu: 14.20 SM42-124 luzem albo z platformami do Huty, niewiele widziałem przez lekką mgiełkę; 16.20 powrót, widziane tylko dwie pomarańczki na semaforze. 2011-01-19, Babimojska: 8.45 niebieska SM42 + 13 węglarek do Huty; 11.10 niebieska SM42 + 12 węglarek na Odolany. Powyższe napisałem już jako magister Powyższe napisałem już jako magister Gratulacje Wracali 11.30 w składzie SM48-124 + niebieska SM42 + 26 węglarek. Powyższe napisałem już jako magister Gratulacje serdeczne - witaj w klubie! Dzisiaj rano na WMH zadebiutował nowy gagar ST44-172. Uchwyciłem go na Radiowie: http://gmfk.pl/cpg144/displayimage.php?pos=-61994 Przyprowadził długi skład węglarek i kilku platform, a w drogę powrotną zabrał platformy z drutami i kilka próżnych węglarek. Nie kręciłeś się przy Kocjana jakoś w okolicach jego powrotu? ;> Widziałem tam w pewnym momencie kogoś, kto kucał na torze i skojarzyło mi się z testowaniem jakiegoś ujęcia, niestety ostatecznie chyba postać ta się gdzieś zmyła A w ogóle to nawet nie wiedziałem, że gagar rano pojechał, poszedłem sobie na spacerek na WMH, zobaczywszy rano drzewa na dworze Potem zobaczyłem także drzewo na torze: Rano jadąc najwyraźniej mechanicy połamali większość gałęzi, w tym najgrubszy konar, a mniej więcej na pół godziny przed drogą powrotną trzech panów z piłą mechaniczną posprzątało to pobojowisko do reszty. Skład pojechał o 11.10 i był dość intrygująco zestawiony: ST44-172 + 9 platform + 4 węglarki + 3 platformy + 2 węglarki + 2 platformy + 7 węglarek. Mieli problemy przy podjeździe na estakadę, w pewnym momencie chyba nawet staneli, ale ostatecznie sięgneli szczytu. Popołudniu też pojechali: 14.20 ST44-172 + 3 platformy + 17 węglarek do Huty; chyba jeszcze nie wrócili. Nie kręciłeś się przy Kocjana jakoś w okolicach jego powrotu? Nie, tym razem to nie ja Wpadłem na Radiowo właściwie tylko na chwilę i w sumie trochę przypadkowo, dlatego tym bardziej ucieszyłem się, że udało mi się spotkać nowego gagara, ale już kilka minut po 10.00 musiałem wracać, dlatego tylko szybko pstryknąłem fotę i pojechałem. Szkoda, bo później - co widać na Twoim zdjęciu - przestał padać śnieg i trochę się wypogodziło. 2011-01-21, Babimojska: 9.20 SM48-124 + bodaj 8 węglarek do Huty. 2011-01-22, Babimojska: 14.50 SM48-124 + 7 węglarek + platformy + 6 węglarek + platformy do Huty. Skład był bardzo długi, także w sumie tych platform mogło być ok. 20 nawet. Ciekaewe jak sobie z tym poradziła tamara. Dzisiaj jeździła SM48-111. Rano do huty zabrała 19 węglarek. Niestety nie widziałem powrotu. Drugi raz jechali wyjątkowo wcześnie, na Jelonkach byli już o 13.15, tamara ciągnęła do huty 6 węglarek, a w drodze powrotnej chyba 11. Swoją drogą, kolejny raz intryguje mnie logika PKPCargo, popołudniowy pociąg dojechał do Radiowa parę minut przed 14.00, tamara przemanewrowała, podczepiła się pod skład na Odolany i właściwie o 14.15 mogłaby już ruszać, a ruszyła kilka minut po 15.30. Po jakiego grzyba stali tak długo? Lok oczywiście włączony, gdakał sobie, i to na światłach, prawie dwie godziny A podobno PKPCargo szuka oszczędności. Dzisiaj jeździła SM48-111. Rano do huty zabrała 19 węglarek. Niestety nie widziałem powrotu. Drugi raz jechali wyjątkowo wcześnie, na Jelonkach byli już o 13.15, tamara ciągnęła do huty 6 węglarek, a w drodze powrotnej chyba 11. Swoją drogą, kolejny raz intryguje mnie logika PKPCargo, popołudniowy pociąg dojechał do Radiowa parę minut przed 14.00, tamara przemanewrowała, podczepiła się pod skład na Odolany i właściwie o 14.15 mogłaby już ruszać, a ruszyła kilka minut po 15.30. Po jakiego grzyba stali tak długo? Lok oczywiście włączony, gdakał sobie, i to na światłach, prawie dwie godziny A podobno PKPCargo szuka oszczędności. Też mnie zawsze intrygowało, co oni tam właściwie robią, bo na manewry i próbę hamulca starcza jakieś 30-40 minut. Kiedyś myślałem, że może jakieś papiery załatwiają w budynku stacji, ale nie wiem czy faktycznie mają tam jakiś interes. Drugi raz jechali wyjątkowo wcześnie, na Jelonkach byli już o 13.15, tamara ciągnęła do huty 6 węglarek, a w drodze powrotnej chyba 11. Dzisiaj podobnie: jakoś ok. 13.25 niebieska SM48 (pewnie 111 jak wczoraj) poturlała się z 17 węglarkami do Huty. Chyba jeszcze nie wrócili z tej wycieczki. Swoją drogą, kolejny raz intryguje mnie logika PKPCargo, popołudniowy pociąg dojechał do Radiowa parę minut przed 14.00, tamara przemanewrowała, podczepiła się pod skład na Odolany i właściwie o 14.15 mogłaby już ruszać, a ruszyła kilka minut po 15.30. Po jakiego grzyba stali tak długo? Lok oczywiście włączony, gdakał sobie, i to na światłach, prawie dwie godziny A podobno PKPCargo szuka oszczędności. Chyba jednak nie szuka. Ten pociąg co pojechał do Huty o 13.25, na Jelonki wjechał o 17.00 26.01.2011 Jelonki, godz. 8.50: SM42+SM48 (obie w nowym malowaniu, w odwrotnej niż zwykle kolejności )+32 wagony do huty, w tym: - 16 węglarek - 10 platform - 6 węglarek Powrót kilka minut przed 12.00, SM48+SM42+35 próżnych węglarek. Ja dzisiaj skromnie, bo zrobiłem sobie wycieczkę WMH-1, czyli WMC. Ale krótko po tym jak wróciłem na Jelonki wturlał się jakiś pociąg - widziałem tylko wjazd podany na semaforze. Godzina jak wczoraj, prawie punkt 17:00. 2011-01-28, Babimojska: 11.45 niebieska SM48 + 32 węglarki na Jelonki, przy czym między 10. a 11. węglarką jechała jedna platforma, tak dla zmylenia przeciwnika chyba 15.10 niebieska SM48 + 10 węglarek + 19 platform do Huty; 16.45 powrót, diabli wiedzą z czym. A rano jechali tuż po 8.30, SM48-111 + kilkanaście wagonów, skład był znowu przemieszany, najpierw jakieś węglarki, później chyba dwie czy trzy platformy, później znowu węglarki i na końcu chyba znowu kilka platform. Trzeba się Szymona zapytać co oni tam robią na tych Odolanach? Dlaczego te składy takie przemieszane jeżdżą? Ostatnio bywam tam rzadko i tylko przelotem, więc nie mam czasu z nikim zagadać, ale zwykle do platform były przynajmniej 3 lub 4 tory kierunkowe: - Rs - RIV - Res - RIV - Rs/Res - Kraj - K Dzięki temu wszystko było ładnie posegregowane. Na tor do huty staczali tylko węglarki, a platformy sortowali zgodnie z przeznaczeniem i rodzajem, a jak trzeba było zestawić skład dwugrupowy, to po wyciągnięciu węglarek, doczepiało się odpowiednią liczbę platform i składy były bardziej uporządkowane. A od jakiegoś czasu, to jeżdżą jak popadnie. Trzeba się Szymona zapytać co oni tam robią na tych Odolanach? Dlaczego te składy takie przemieszane jeżdżą? Skład pojechał o 11.10 i był dość intrygująco zestawiony: ST44-172 + 9 platform + 4 węglarki + 3 platformy + 2 węglarki + 2 platformy + 7 węglarek. A w temacie dzisiaj też ciekawy skład: 11.30 niebieska SM48 + SM48-124 + ok. 15-20 platform na Odolany. 2010-01-31, Babimojska: 8.35 niebieska SM42 + SM48-124 + 6 albo 7 węglarek + 9 platform + 21 węglarek do Huty; 11.05 powrót, widziałem tylko węglarki znikające pod wiaduktem Górczewskiej. W dniu wczorajszym: Godzina 16:20 stacja Warszawa Jelonki - kierunek "naOdolany" - SM48 (numeru nie dojrzałem) ciągnąca 11 wagonów węglarek Eaos i podobnych. |