ďťż
cranberies
Miejsce: Sklep Wargamer ul. Świętoduska 8 Lublin
Kiedy: 18.01.14 (sobota) Start: 9:00 wpisowe: 10zł (w całości przeznaczone na nagrody, 50% na bieżące i 50% na ligę) 1. Kompozycja Armii Limit punktowy: 1500 - FoC dla primary i allied detachmentów podręcznikowy - Jeśli armia zawiera 2 modele ze slotu HQ (tylko Primary Detachment) mające takie samo Ld, należy zaznaczyć w rozpisce, który z tych modeli jest Warlordem. 1.1 Zabronione: - IA - Escalation - Stronghold Assault 2. Zgłoszenia termin zgłoszenia: 16.01.2014, godz. 23:59 adres: ligalubelska40k@gmail.com Za niewysłanie poprawnej rozpiski w terminie będzie naliczana kara do klasyfikacji generalnej -4DP 3. Akcesoria Każdy uczestnik turnieju powinien posiadać: miarkę, kostki , wzorniki używane w swojej rozpisce, podręcznik z zasadami dla swojej armii wraz z aktualnym FAQiem (jeśli ten dotyczy używanych w rozpisce jednostek) Za każdy brak w wymienionych wyżej akcesoriach będzie naliczana kara -1DP (czyli do -4DP). 4. Proksowanie Proksujemy w granicach przyzwoitości 5. Ocena modelarska Malowanie 0-4 Podstawki do 0-3 Konwersje 0-2 WYSIWYG 0-2 Wow 0-1 6. Ramy Czasowe 9:00 - zapisy 9:30-11:45 pierwsza bitwa 11:55-14:10 druga bitwa 14:20-16:35 trzecia bitwa 7. Bitwy Ilość tur w każdej bitwie: 5, 6 na 3+, 7 na 5+ Stoły 48"x72" Zasady kontrolowania znaczników: Znacznik uważa się za będący pod kontrolą danego gracza, gdy ten ma w promieniu 3" od niego co najmniej jeden model z jednostki punktującej a przeciwnik nie ma żadnego modelu z jednostki punktującej lub "denial". Punktacja: 0 różnicy - 10: 10 1 pkt różnicy - 11:9 2pkt różnicy – 12:8 itd. MISJE: Deployment: Każdy stół losuje swój z podręcznika głównego. I LOSUJEMY 3 Z 5 JUŻ PODCZAS TURNIEJU, TAKŻE PRZYGOTOWANĄ ROZPISKĘ NALEŻY MIEĆ NA KAŻDĄ EWENTUALNOŚĆ Misje: Misja 1 Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+ Zasady specjalne: Mysterious Objectives Cel misji: 2 znaczniki, po jednym na środku strefy wystawienia każdego gracza. Każdy ze znaczników wart jest 4vp. Dodatkowo za każde dwa zabite oddziały przeciwnika gracz otrzymuje 1vp. Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker Misja 2 Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+ Zasady specjalne: night fight w pierwszej turze, heavy support scoruje Cel misji: 4 znaczniki, po jednym na środku każdej ćwiartki. Każdy znacznik wart jest 3vp. Dodatkowo każdy zabity heavy support jest wart 1vp. Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker Misja 3 Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+ Zasady specjalne: night fight od 5 tury Cel misji: Znacznik na środku stołu wart 4vp. Za zabicie 50% modeli przeciwnika +2vp Za zabicie 75% modeli przeciwnika +2vp (kumuluje się z +2 za zabicie 50%) Dodatkowo za każde dwa zabite oddziały przeciwnika gracz otrzymuje 1vp. Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker Misja 4 Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+ Zasady specjalne: fast attack scoruje Cel misji: : każdy z graczy wystawia 2 znaczniki w swojej strefie wystawienia (przed wystawieniem armii, min. 6" od krawędzi stołu i 12" od siebie) warte 2, 4vp (zapisuje w tajemnicy poszczególne wartości). Następnie przed rzutem na przejęcie inicjatywy trzeba podać przeciwnikowi wartość poszczególnych znaczników. Dodatkowo każdy zabity fast attack jest wart 1vp. Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker Misja 5 Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+ Zasady specjalne: brak Cel misji: 5 znaczników, jeden wystawiany na środku stołu, pozostałe naprzemiennie przez graczy przed wyborem stron (6" od krawędzi stołu i 12" od pozostałych znaczników). Znacznik na środku wart 4vp, pozostałe 2vp każdy. Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker Ot taki wstępny regulamin. Standardowo pytania wnioski i spostrzeżenia pisać śmiało. 1.1 Zabronione: - IA - Escalation - Stronghold Assault No kurczę, a taki ładny nowy duży modelik mam dymitr poszukaj sobie dlaczego to bedzie nie dopuszczane na turniejach na gv ktos pisal jak gra wygladala tylko ze zamiast tytana byl ctan w najbardziej biednej konfiguracji dymitr poszukaj sobie dlaczego to bedzie nie dopuszczane na turniejach na gv ktos pisal jak gra wygladala tylko ze zamiast tytana byl ctan w najbardziej biednej konfiguracji Czytałem i rozumiem Czytałem też zasady tytana i moim zdaniem nie do zajebania jest to coś ! Muszę się umówić kiedyś z kimś na grę for fun, coby przygotował ciężkie działa i zobaczymy co by z tego wyszło. W Zamościu Eskalacja i Stronghold będą dopuszczane. W Lublinie też, tylko ten turniej ma być takim troszkę treningiem, dlatego tak. Tylko kto na tej eskalacji będzie grał? Nie rozumiem pytania. Dymitr w eskalacji nie widziałem tytana. Takie cuda to tylko w apokalipsie chyba. Sm-y mają tylko thuderhawka. Jak będzie Eskalacja to ja chyba odpuszczę sobie wyjazdy na turnieje. Nie stać mnie na Thunderhawka za 2000 pln. Z drugiej strony nie widzę przyjemności w ściąganiu figurek garściami jak trafie na jakiegoś "lord of war". Edit: Ta gra dla mnie ma sprawiać przyjemność. Pewnie raz przyjade lae jak ktoś przeciwko mnie bedzie chiał wystawić coś z eskalacji to ma to być oryginalny model z forge world-a/GW. Jak się nie jest warzywam albo jęczącą męczybułą i do tego trochę pomyśli, to Baneblade (i jego bracia) schodzi w pierwszej turze, Warhound w drugiej, Ravenant w max trzeciej. I to grając w miarę klasyczną rozpiską. Tracąc przy tym ilość punktów mniejszą od wartości tego koromysła. Na 7 gier z użyciem zabawek z Eskalacji przez przeciwników wygrałem 6, 1 remisowałem, grając rozpami, które znacie, w tylko jednym przypadku pozwoliłem sobie na wzięcie fortyfikacji ze strongholda (Void Network). Siła D. Łohohoho, jeden 5-calowy placek na turę w przypadku benka. Całą armię zabiije... NOT Czytaliście wogóle Eskalację/Strongholda, graliscie z tym, że tak marudzicie? Tu są dodatkowe Lords of War: http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/Product/PDF/L/lordsofwar.pdf Turniej zgłoszony do ligi. A zgłoszonych mamy: #1 Dymitr Ja na ten turniej nie przyjadę - robota. Matus jak gramy na eskalacje i strongolda to też na te dataslate? A Space Marines Storm Wing przejdzie? Jak się nie jest warzywam albo jęczącą męczybułą i do tego trochę pomyśli, to Baneblade (i jego bracia) schodzi w pierwszej turze, Warhound w drugiej, Ravenant w max trzeciej. I to grając w miarę klasyczną rozpiską. Tracąc przy tym ilość punktów mniejszą od wartości tego koromysła. Jestem stosunkowo świeży w kwestii grania, ale nie potrafię sobie wyobrazić rozpiski BA która by położyła tytana. 9HP, bez immobili itp. i eksplozji + 2 void shieldy, a dodatkowo laser o sile D i plazma z megawielkim plackiem s 10 ap2 - nie wiem czy bym go położył armią na 1500 pkt, jakby nawet sam wylazł...a przecież będzie miał obstawę. Jedyna opcja to oblepić termosami, ale ich podepcze... Dymitr kupujesz sobie własnego tytana za około 600 funtów. Albo mówisz udowodni mi, że ma takie same wymiary jak oryginalny tytan z FW w przypadku samoróbki. Niech Ci zmierzy każdą cześć lub pokaże dla porównania oryginalny model. Przy każdym pomiarze się kluć, że źle mierzy lub wymyślaj jakieś obiekcje z dupy. Robisz tak jak najdłużej. Jak już Ci udowodni wystawiaj się powoli i może zagracie z jedną turę. na koniec podajecie sobie ręce i dostajecie 10-10 za nierozegraną bitwę. BA Baneblade 1. Nie ma siły, żeby przeciwnik zrobił 12 cali oponki, a taki zasięg mają multimelty na attackbikach. 2. Strom Raven (dotyczy wszystkich SMów zresztą) - Multimelta i rakiety, uberfirepower nic mu nie robi, bo placki nie celują w latacze. 3. Wkładka Ravena. 4. Meltabomby na sierżantach ASM. 5. Superheavy wybuchają. Zawsze. Po stracie ostatniego HPka pojawia się grzybek, w postaci największego placka, jaki GW wyprodukowało (ten składany z 4 części), a który odparowuje sporą część rzeczy jaka koło niego stoi. Warhound i Ravenant 1. Storm Raven. 2. Łapiesz takiego terminatorami i nic nie zrobi - SuperHeavy walkery w Eskalacji nie mogą uciec z combatu, jak w apokalipsie. 200 parę punktów trzyma 700-900 na tyle długo, że reszta armii zarżnie to, co ma przeciwnik (a dużo nie ma). Zresztą młotkowi mogą Ravenanta zaciukać. Zresztą, zawsze można wziąć Void Shieldy, przez które przeciwnik musi się przebić, żeby ruszyć nasza armię Jest taki układ fortyfikacji, który za 250 pkt robi nam 6 void shieldów i murek robiący każdemu flamerowi torrenty. A, no i każde zdjęte 3 HP to 1 VP. I są jeszcze specjalne Warlord Traity, jak przeciwnik weźmie LoW. Jak wpadnę na LoW będę niepocieszony... A serio to mam mieszane zdanie. Gdyby rzeczone LoW z FW nie nie było warte tyle, co samochód używany w stanie "jeździ", byłbym za. Ale moim zdaniem panuje pewna dysproporcja cenowa pomiędzy LoW różnych armii, więc dopóki PKB Polski nie wzrośnie, to byłbym za ograniczoną eskalacją. Kiedyś widziałem regulamin turnieju w którym każdy z graczy miał dwie rozpiski i przed bitwą decydował którą chce grać. W przypadku LoW można zrobić coś podobnego (przynajmniej na lokalach) - gracz z rzeczonym LoW montuje dwie rozpiski - z gigantem i bez niego, a przed bitwą ustala z przeciwnikiem, czy mógłby wystawić rzeczonego LoW. Rozwiązania wymaga dopracowania, bo byłoby krzywdzące dla graczy, którzy przywiozą tytana tylko po to, żeby go nie wystawić, ale w mojej opinii trzeba myśleć w tę stronę. Albo napisać do GW, by Eskalacja zawierała zasadę z Apokalipsy, że każda armia może wystawić Baneblady i pochodne czołgi. Wtedy przyklepałbym LoW, bo 40k nie stanie się grą dla miliarderów, a bardziej dla ludzi przedsiębiorczych. Co do samego turnieju - nie będzie mnie, mam już inne rzeczy, zaplanowane z dużym wyprzedzeniem. BA 2. Strom Raven (dotyczy wszystkich SMów zresztą) - Multimelta i rakiety, uberfirepower nic mu nie robi, bo placki nie celują w latacze. 3. Wkładka Ravena.. Co do samego turnieju - nie będzie mnie, mam już inne rzeczy, zaplanowane z dużym wyprzedzeniem. Szkoda, dobrze się z Tobą gra minimum spiny, sam fun. +1 do turnieju Matus jak gramy na eskalacje i strongolda to też na te dataslate? Ponawiam pytanie. Mam ochotę wystawić 2 raveny, 3 talony, dwa działka i 6 AB na następnym turnieju. Wystaw Mam ochotę wystawić 2 raveny, 3 talony, dwa działka i 6 AB na następnym turnieju. Jej nie rób tego... czym ja to postrącam niemusisz ktos niebedzie mial cie czym wystrzelac i sobie scenarjusze powykonujesz Żartowałem. Coś około 1200 pkt takie coś kosztuje. Musze mieć sporo troopsów abym nie przegrał zanim wlecą. I jak tam, beda osoby na te turniej w sobote? zapisane są 2 osoby, ale wg Shadowa jest jakoś5-6 osób biorących udział Oj tam, oj tam, bo zapomniałem rozpy wysłać :d Oż, bo zwykle było że do piątku przed turkiem. No nic, ja i Mizu też zapomnieliśmy Póki co rozpisek mam 5 znajcie dobre serce przedłużam termin wysyłania rozpisek do czasu kiedy siądę wieczorem i je wszystkie posprawdzam 1. Dymitr 2. Wróbel 3. Matus 4. Mizu 5. Ert Teoretycznie powinienem się uczyć ale gdyby było nieparzyście chętnie bym zagrał i tu moje pytanie czy ktoś może ma pożyczyć Logana od SW i tak ze 4 multimelty na smach? Wysłałem parę dni temu rozpiskę na adres "ligalubelska40k@gmail.com", przed chwilą powtórnie, mam nadzieję że tym razem dojdzie. Napisz czy tak czy nie bo dodzwonić do ciebie sie nie da Nuno Jakby coś mój numer się nie zmienił 537392545 gdyby ktoś coś potrzebował ;p Dymitr, jeszcze z Tobą mi się nie udało nigdy zagrać, co powiesz na wyzwanie? Dymitr, jeszcze z Tobą mi się nie udało nigdy zagrać, co powiesz na wyzwanie? Deal. Jeszcze Pijakowi wiszę zaległe wyzwanie. przyniose ci logana nuno o boze pomylilem daty z wyslaniem rozpiski myslalem ze do dzisiaj a nie do wczoraj T_T Już podaje wyniki z ostatniej bitwy, w nawiasie podaje zdobyte małe ptk Mizu vs Hermes 11(7) : 9(6) Wróbel vs Matus 20 (16) : 0(5) Ert vs Shadow 15(10) :5(5) I z tego co pamietam Dymitr stopował. Nuno, zrobiłbyś podsumowanie? Już podaje wszystko, wybaczcie, że tak się urwałem ale i roboty na uczelnie dużo a i czułem się jakoś tak nędznie zdrowotnie. A same wyniki wyglądają tak: 1. Wróbel 13 + 20 + 20 (53) + 4 = 57 2. Ert 18 + 9 + 15 (42) + 4 = 46 3. Matus 20 + 11 + 0 (31) + 12 = 43 4. Shadow 5 + 18 + 5 (28 ) + 6 = 34 5. Hermes 15 + 0 + 9 (24) + 9 = 33 6. Mizu 0 + 13 + 11 (24) + 5 = 29 7. Dymitr 2 + 2 + 13 (17) +12 = 29 Z turnieju do puli ligi idzie 35 zł pozostałe 35 dla 3 pierwszych miejsc kolejno 18 zł za pierwsze miejsce 11 za drugie i 6 za trzecie dopisuje do pul indywidualnych do przeznaczenia w sklepie Wargamer. Już dziś nie dam rady ale jutro postaram się zrobić nową tabelkę ligową aby wszystko było w jednym miejscu i w miarę czytelne Dzięki jeszcze raz za przybycie i grę i myślcie już jaki format szykujemy na luty dobrej nocy! Kill Team! W 4 godzinki można rozegrać 6 bitew nuno wiekszosc osob zaczelo cos rozkladac Na mnie będzie teraz! |