ďťż

Widziany, widziana - grudzień 2015

cranberies
Dziennik dyżurnego ruchu - grudzień


11.12.2015, Kocjana

godz. 12:30 SM42-878 + 24 próżne czeskie platformy (Res) z huty na Odolany
19.12.2015 Arkuszowa - 11.00, ST44-1106 z kupą złomu do huty
22.12.2015, Kocjana,

11:20, ST44-282 ze składem próżnych czeskich platform z huty do WGT.
Dane składu: 25 wagonów, długość 497 m. masa brutto 605 ton.


Ktoś widział te czeskie platformy w drugą stronę, tj. jadące do Huty? Zastanawia mnie, co oni tam wożą, bo do tej pory platformy na Odolany to jechały ładowne, a nie próżne...

Ktoś widział te czeskie platformy w drugą stronę, tj. jadące do Huty? Też jestem ciekaw. Ja widziałem je dwukrotnie, ale niestety tylko w drodze na Odolany. Myślałem początkowo, że są ładowne, jak to zwykle bywało z platformami wracającymi z huty, ale jednak nie. Zresztą masa brutto - ok. 600 ton na ponad 20-25 wagonów - to potwierdza. Trudno mi nawet powiedzieć, kiedy jechały do huty, bo zwykle dzień czy dwa wcześniej widziałem jakieś pociągi na WMH, ale tych platform tam nie było...
30.12.2015.
11.35 ST44-199 wjeżdża na Radiowo z 15 platformami. Na platformach długie jak cały wagon drewniane słupki.
13.00 ST44-199 z platformami i węglarkami mija przejazd na Estrady/Radiowej (niedaleko Fortu Radiowo).
31.12.2015
10.45 ST44-1106 z węglarkami wjechał na Radiowo.
11.55 ST44-1106 z 25 platformami (cztero i sześcioosiowe) mija przejazd na Estrady/Radiowej.

Podobno od jutra wszystkie dwusuwowe Gagariny idą w krzaki.

Społeczności WMH na nowy rok życzę wszystkiego najlepszego.
Czesc,
Na szczescie okazalo sie, ze nie jest tak zle...
Przynajmniej jak na razie. Dzis do Huty jechal nadal stary ST44-282
Takze dobra nasza
Pozdrawiam
Michal
P.S. Przepraszam za brak polskich liter, ale komputer mi szwankuje...
Tak jeszcze wstecznie tytułem uzupełnienia, coby historia była pełna.

2015-12-27:
ok. 9.35, Babimojska - SM42-733 ze składem tak na oko 10 węglarek do Huty;
13.30, szlak Łosia - SM42-733 z potężnym składem ok. 40 wagonów na Odolany. Mniej więcej połowę składu stanowiły czeskie brązowe węglarki CD Cargo, reszta to niebieskie węglarki PKP CARGO.

2015-12-28:
ok. 12.10 ST44-282 forsuje podjazd na estakadę w drodze na Odolany ze składem ok. 40 węglarek
Czy jest możliwe, żeby SM42 zrobiła 27. grudnia dwa kółka? Czy po prosty tyle czekali na Radiowie?
Bardzo długo stali na Radiowie, bo jeszcze na ostatnią chwilę hutnicza SM42 dopinała cztery czeskie węglarki do składu powrotnego. Dojechali na Radiowo pewnie ok. 10.15-10.30, a dopiero jakiś kwadrans przed 12 w ogóle przemanewrowali do swojego składu powrotnego. Potem próba tych 40 węglarek też trochę musiała zająć, więc ostatecznie stali na tym Radiowie ze trzy godziny.
Racja, stali bardzo długo. Zwykle jak mają zabrać jakieś wagony z huty, a te są już naszykowane, to na Radiowie Cargo jest ok. 45-60 minut. W Sylwestra zdążyłem dojść z huty na przejazd na Radiowej niemalże w ostatniej chwili.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies