ďťż

UHERKON 2015 - 21.03.2015r. - 1000 points

cranberies
UHERKON 2015 - 21.03.2015r.

Miejsce: Chełm
Kiedy: 21.03.2015. (sobota)
Start: 9:00
Wpisowe: Brak, wejściówka na cały konwent 15 zł, na samą sobotę 8 zł
Sędzia: Mateusz "Matus" Gajos
Czy jest zgłoszony do ligi: Tak
Sponsorzy turnieju:





1. Kompozycja Armii
Limit punktowy: 1000
Gramy według zasad 7th Edition z poniższymi ograniczeniami.

Ograniczenia:
1. Zakaz używania pojazdów superheavy oprócz tych z Codex: Imperial Knights (z wyłączeniem Knightów z FW).
2. Dopuszczone jednostki z Forge World w liczbie 0-1.
3. Zakaz triplowania slotów poza sekcją Troops.
W rozpisce należy zaznaczyć, który model jest Warlordem.

EDIT: W związku z ew. wątpliwościami uściślamy. Triplowanie dotyczy zakazu powtarzania tej samej jednostki w ramach detachmentu więcej niż dwa razy, a nie zakazu posiadania trzech jednostek ze slotu w detachemencie. Dotyczy to też armii Unbound.

Przykład: Mogę mieć w detachmencie 3 Elity: 2xSternguard Veterans, 1x Drednot. Nie mogę mieć 3xSternguard Veteran.

EDIT2: Formacje dopuszczone.

2. Zgłoszenia
Termin zgłoszenia: 19.03.2015r. godz. 23:59
Adres: matus.the.1st@gmail.com
Za niewysłanie poprawnej rozpiski w terminie będzie naliczana kara do klasyfikacji generalnej -3DP.

3. Akcesoria
Każdy uczestnik turnieju powinien posiadać: miarkę, kostki , wzorniki używane w swojej rozpisce, podręcznik z zasadami dla swojej armii wraz z aktualnym FAQiem (jeśli ten dotyczy używanych w rozpisce jednostek) Za każdy brak w wymienionych wyżej akcesoriach będzie naliczana kara -1DP (czyli do -4DP).

4. Proksowanie
Proksujemy w granicach przyzwoitości.

5. Ocena modelarska
Malowanie 0-4
Podstawki 0-3
Konwersje 0-2
WYSIWYG 0-2
WOW 0-1

6. Ramy Czasowe
9:00 - zapisy
9:30-11:30 pierwsza bitwa
11:40-13:40 druga bitwa
14:10-16:10 trzecia bitwa
16:30 - ogłoszenie wyników, rozdanie nagród

7. Bitwy
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Stoły: 48"x48"
Zasady kontrolowania znaczników: zgodnie z zasadami 7th Edition

Punktacja:
0 różnicy - 10: 10
1 pkt różnicy - 11:9
2pkt różnicy – 12:8
itd.

8. Misje
Zasady obowiązujące w każdej misji: Night Fight, Mysterious Objectives. Zasady te nie obowiązują jeżeli obaj gracze wyrażą chęć grania bez nich lub o nich zapomną.
W każdej misji obowiązują cele dodatkowe:
First Blood = 1VP
Slay the Warlord = 1VP
Linebreaker = 1VP
Slaughter - wyeliminowanie modeli przeciwnika daje punkty (poszczególne progi NIE kumulują się).
ponad 25% - 2VP
ponad 50% - 3VP
ponad 75% - 4VP
100% - 5VP
Wyeliminowanie wszystkich modeli przeciwnika skutkuje dodatkowo natychmiastowym zajęciem maksymalnej możliwej ilości znaczników (czyli mamy tyle znaczników, ile mamy scoringów) i zakończeniem bitwy.

Misja 1 - Hunter of Titans
Rozstawienie: Dawn of War
Cel główny: D3+2 znaczników, każdy warty 3VP
Cel dodatkowy: Za każdy zniszczony, uciekający lub nieznajdujący się na stole model przeciwnika, który ma bazowo 4+ ran lub 4+ HP, gracz otrzymuje 1VP.

Misja 2 - Supply Dump
Rozstawienie: Vanguard Strike
Cel główny: 6 znaczników o wartościach 1x4VP, 2x3VP, 2x2VP oraz 1x1VP. Wartość poszczególnych znaczników jest ukryta aż do rozpoczęcia bitwy. Gracze rozstawiają znaczniki naprzemiennie, po czym każdy jest znoszony o 2D6 cali zgodnie z zasadami znoszenia (w przypadku wyrzucenia HIT! uwzględnia się małą strzałkę). Gdyby znacznik miał opuścić stół, zatrzymuje się tuż przed krawędzią.

Misja 3 - Raiders of Artifacts
Rozstawienie: Hammer and Anvil
Cel główny: Jeden znacznik na środku stołu o wartości 3VP, podlegający zasadom The Relic (z podręcznika głównego) oraz Power of the Artifact.

Power of the Artifact
Po pierwszym podniesieniu reliktu przez jakąkolwiek jednostką wykonywany jest rzut D6 i wynik porównywany jest z poniższą tabelą. Do końca gry każda jednostka niosąca aktualnie relikt podlega wylosowanej zasadzie.

Rzut D6 - Zasada reliktu
1 - Destroyer of Souls - Jeżeli model niosący artefakt posiada on Invulnerable Save, to otrzymuje on -1 do każdego rzutu na niego. Jeżeli nie posiada on Invulnerable Save, to on i cały jego oddział otrzymują -1Ld.
2-5 - Shield of Ancients- Model niosący artefakt otrzymuje 6+ Invulnerable Save.
6 - Protector of Champions - Model niosący artefakt otrzymuje 5+ Invulnerable Save.

9. Nagrody
Nagrody na turniej sponsorują Vanaheim, Micro Art Studio oraz Kromlech.


Noo, w końcu jakieś ciekawe scenariusze
Ja wstępnie się piszę!
Doprecyzowanie w regulaminie, punkt 1.

EDIT: W związku z ew. wątpliwościami uściślamy. Triplowanie dotyczy zakazu powtarzania tej samej jednostki w ramach detachmentu więcej niż dwa razy, a nie zakazu posiadania trzech jednostek ze slotu w detachemencie. Dotyczy to też armii Unbound.
3. Dopuszczone jednostki z Forge World w liczbie 0-1.
chodzi o jednostki z imperial armour/warzones ?


minal tydzien, wzieliscie mnie na przetrzymanie, poddaje sie, wycofuje pytania.

chcialbym jednak upewnic sie co do armii unbound. zgodnie z cytowanym przeze mnie fragmentem regulaminu oraz faktem, ze nie sa zakazane, domniemywam, ze mozna takowa armie wystawic. poprawcie jesli sie myle.
po prostu zdziwilem sie, ze nie mozna wystawic formacji, ktore, poza kilkoma wyjatkami, sa dosc sensowne, mozna natomiast zagrac potworkiem spod szyldu unbound.
pozdrawiam
Przepraszam Budda, nie wchodziłem na Rubież, mój błąd.

1. Unbound nie jest zakazany, zatem domyślnie dopuszczony.

2. Forge World=Imperial Armours + ew. dodatki do normalnych kodeksów (np. niektórzy bohaterowie SM).

Odpowiadam co do wszystkich pytań dlaczego formacje są niedopuszczone - takie były ustalenia na chwilę pisania regulaminu, żeby je zbanować. Teraz nie mogę już za bardzo zmienić, bo regulamin poszedł do ligi eony temu.

EDIT: Po konsultacjach z nowym sędzią (Matus, bo Ert nie może jednak) formacje dopuszczone. Powtarzam, formacje dopuszczone.
Ja pewnie na turnieju będę i jechał będę samochodem z Lublina, więc mogę zabrać do 4 osób max.
Na pokład niestety nie biorę osób, które mają lepsze rozpiski ode mnie, czyli Tau, DE, wszelkiej maści SM i Necronów

To ostatnie, oczywiście żart... Z Necronami sobie poradzę
Ktoś chętny?

Ja pewnie na turnieju będę i jechał będę samochodem z Lublina, więc mogę zabrać do 4 osób max.
Na pokład niestety nie biorę osób, które mają lepsze rozpiski ode mnie, czyli Tau, DE, wszelkiej maści SM i Necronów

To ostatnie, oczywiście żart... Z Necronami sobie poradzę
Ktoś chętny?


Zostało ostatnie wolne miejsce
to kto sie wybiera?
Ja, Iruk i najprawdopodobniej Shadow. nie wiem kto jeszcze.

Hapol zrezygnował i dlatego pojawił się problem z transportem. może mi się uda auto załatwić, ale nic pewnego
Pociąg do Chełma jest w bardzo przyzwoitej cenie, szczególnie jak ma się legitymacje studencką, to ok. 7 zł w jedną stronę, a dworzec jest bardzo blisko konwentu (trzeba wysiąść na Chełm Miasto).
Wyniks: http://rank.liga40k.pl/index.php?cmd=turniej&id=998
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies