ďťż
cranberies
Miejsce: Sklep Wargamer ul. Świętoduska 8 Lublin
Kiedy: 27.04.14 (niedziela) Start: 9:00 wpisowe: 10zł (50% nagrody za turniej 50% nagrody na lige) 1. Kompozycja Armii Limit punktowy: 1000 - FoC HQ 1-2, (EL,HS,FA) 0-2 each, TROOPS 1-5 - Jeśli armia zawiera 2 modele ze slotu HQ (tylko Primary Detachment) mające takie samo Ld, należy zaznaczyć w rozpisce, który z tych modeli jest Warlordem. - Dopuszczone są modele i jednostki z IA za wyjątkiem SH i Gargantów - wymagane jest posiadanie wydrukowanych statystyk modelu i broni w liczbie 1 unitu na całą armie. - NIE GRAMY - dodatków z stronghold assault, escalation, imperial knight. -reszta nie dopuszczona 2. Zgłoszenia termin zgłoszenia: 25.04.14, godz. 22:00 adres: ligalubelska40k@gmail.com Za niewysłanie poprawnej rozpiski w terminie będzie naliczana kara do klasyfikacji generalnej -2DP 3. Akcesoria Każdy uczestnik turnieju powinien posiadać: miarkę, kostki , wzorniki używane w swojej rozpisce, podręcznik z zasadami dla swojej armii wraz z aktualnym FAQiem (jeśli ten dotyczy używanych w rozpisce jednostek) Za każdy brak w wymienionych wyżej akcesoriach będzie naliczana kara -1DP (czyli do -4DP). 4. Proksowanie w granicach przyzwoitości za zgodą sędziego. 5. Kolejność rzeczy losowych przed bitwą: 1). Rzut na mysterious scorings, deployments oraz wybór strony. 2). Wystawienie znaczników (jeżeli mają być one ustawiane przez graczy), pierwszy znacznik wystawia osoba, która wybierała stronę jako pierwsza, następnie naprzemiennie. 3). Losowanie Warlord Trait’ów, generowanie mocy z Rulebook’a, tabelek demonicznych, chaosowych, etc. 4). Rzut na to kto wystawia swoją armię jako pierwszą (zwycięzca rzutu decyduje kto się pierwszy wystawia). 5). Rzut za Night Fight. 6). Wystawienie armii, następnie wystawienie Infiltratorów, pod koniec Scout Moves. 7). Przejęcie Inicjatywy. 6. Ramy Czasowe 9:00 - zapisy 9:30-11:00 pierwsza bitwa 11:10-12:40 druga bitwa 13:10-14:40 trzecia bitwa 7. Bitwy Ilość tur w każdej bitwie: 5, 6 na 3+, 7 na 5+ Stoły 48"x48" Zasady kontrolowania znaczników: Znacznik uważa się za będący pod kontrolą danego gracza, gdy ten ma w promieniu 3" od niego co najmniej jeden model z jednostki punktującej a przeciwnik nie ma żadnego modelu z jednostki punktującej lub "denial". Punktacja: 0 różnicy - 10: 10 1 pkt różnicy - 11:9 2pkt różnicy – 12:8 itd. CELE DODATKOWE obowiązujące w każdej misji: - First Blood = 1VP - Slay the Warlord = 1VP - Linebreaker = 1VP - Mysterious Objectives - Mysterious Scorings Po rzucie na gracza rozpoczynającego gracz nierozpoczynający rzutem kostką losuje slot spośród Elit, FA i HS. Jednostki z wylosowanego slotu są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami). Jednostki z wylosowanego slotu są warte 1VP za ich wyeliminowanie. - Mysterious Deployments przed bitwą każdy z graczy rzuca k3 jeśli wyniki się od siebie różnią wybieramy rozstawienie które nie zostało wylosowane, kiedy wynik będzie taki sam na obu kościach wybieramy rozstawienie z tego wyniku. 1 - Dawn of war, 2 - Vanguard Strike, 3 - Hammer and Anvil - Slaughter Wyeliminowanie modeli przeciwnika daje punkty (poszczególne progi NIE kumulują się). ponad 25% - 2VP ponad 50% - 3VP ponad 75% - 4VP 100% - 5VP Wyeliminowanie wszystkich modeli przeciwnika skutkuje dodatkowo natychmiastowym zajęciem maksymalnej możliwej ilości znaczników (czyli mamy tyle znaczników, ile mamy scoringów) i zakończeniem bitwy. MISJE: Bitwa I. CEL GŁÓWNY: 4 znaczniki: ustawione na środku każdej ćwiartki warte po [color=red]2VP [/color]każdy Bitwa II. CEL GŁÓWNY: 1 Relikt o wartości 6VP o początkowej pozycji na środku stołu 2 znaczniki oddalone (na linii dzielącej stół na połowy równolegle do stref rozstawienia) 18” od Reliktu warte 1VP każdy Utrata Reliktu = każdorazowo 1VP dla przeciwnika. Bitwa III. CEL GŁÓWNY: każdy zniszczony lub uciekający pod koniec ostatniej tury oddział wart jest 1VP. Dodatkowo naprzemiennie wystawiamy 5 znaczników każdy wart 1VP które po wystawieniu scatterują nam 2D6". Ot wstępny regulamin jeśli się podoba wyślemy do ligi jak nie to czekam na propozycje zmian! Pytania wnioski spostrzeżenia jak zawsze mile widziane! + 1 Jak termin będzie mi pasował to przyjadę. Ja chętnie, w końcu trzeba tego mojego chaosa wystawić Średni termin, bo DMP. Siedzi mi w głowie przeświadczenie, że mam coś zaplanowane na ten tydzień, ale to chyba na czwartek, także wstępnie się piszę. Nie ukrywam, byłbym za parówką, ostatnia mnie ominęła. Raczej przybędę, dawno nie grałem a by się przydało jakoś ładnie zamknąć ten sezon Od 1 kwietnia już mamy nowy. No to rozpocząć sezon Regulamin UP w pierwszym poście! Git regulamin nawet go przeczytalem ZGLASZAC!!!11111111111one1one!!!!one Jeżeli nie przydarzy mi się nic nagłego, będę. Na DMP nie jadę to pewnie wpadnę. Czy jest limit ile jednostek z IA może być ? Czy jest limit ile jednostek z IA może być ? teraz tak grodek przelozyl nam turniej na niedziele 27 W związku z weekendowym wyjazdem nie dam rady być na turnieju. a podał powód przełożenia dnia turnieju ? bo wisnia zrobi turniej premierowy w mtg w niedziele a ze sporo kasy maja z mtg wiec musza go zrobic w sobote zeby ludzie do nich przyszli dałoby radę może gdzieś indziej zorganizować turniej w takim przypadku ? bardzo zależy mi na tym żeby turniej był w Sobotę, a nie w Niedzielę ... nastepne terminy sa zajete jak niemozesz to sie zaopiekuje urnieciatkiem xD Niech będzie niedziela, trochę mój chaos będzie skwierczał, ale dam radę EDIT: Czy godziny zostają bez zmian? pewnie tak Zgłoszenia: 1. Hapol 2. Dymitr 3. Uruk 4. Shadow 5. Wróbel 6. Nuno Ja tylko uprzedzam, że jestem jutro tylko na 1 bitwę. Jeśli będzie krótka, to max. na dwie WYNIKI! 1. Wróbel 13+20+15 = 48 2. Shadow 7+19+20 = 46 3. Uruk 14+20+5 = 39 4. Mizu 4+13+11 = 28 5. Nuno 13+0+9 = 22 6. Dymitr 6+1+13 = 20 7. Hapol 16+0+0 = 16 Dzięki wszystkim za sympatycznie spędzoną niedzielkę gratuluje zwycięzcom i do zobaczenia następnym razem! kiedy powtórka? może jakaś parówa Teraz pora na szadoła na orgazmizacje |