ďťż

Uherkon 10.05.2014r.

cranberies
UHERKON 2014 - 10.05.2014r.

Miejsce: Chełm

Kiedy: 10.05.2014r. (sobota)

Start: 9:00

Wpisowe: Brak, wejściówka na konwent 15 zł, na samą sobotę 8 zł

Czy jest zgłoszony do ligi: Tak

1. Kompozycja Armii

Limit punktowy: 1500
FoC podręcznikowy (Wszystko jest dopuszczone)

Jeśli armia zawiera 2 modele ze slotu HQ (tylko Primary Detachment) mające takie samo Ld, należy zaznaczyć w rozpisce, który z tych modeli jest Warlordem.

CompScore

W rozpisce należy umieścić wartość CS armii wyliczoną zgodnie z poniższymi wytycznymi, po bitwie przeciwnik dostaje tyle dodatkowych vp, ile wynosi CS.

sojusznik powyżej 1 = 1CS

formacja = 1CS

dataslate = 1CS

Superheavy = 1CS (w przypadku, gdy Primary Detachmentem jest kodeks Imperial Knights 1CS za każdego Knighta powyżej 2)

broń strzelająca z siłą D = 1 CS za każdy strzał na turę (czyli jak coś strzela 1 plackiem, to wpisujemy 1, jak 2 to 2)

2. Zgłoszenia

termin zgłoszenia: 08.05.2014r. godz. 23:59

adres: matus.the.1st@gmail.com

Za niewysłanie poprawnej rozpiski w terminie będzie naliczana kara do klasyfikacji generalnej -3DP

3. Akcesoria

Każdy uczestnik turnieju powinien posiadać: miarkę, kostki , wzorniki używane w swojej rozpisce, podręcznik z zasadami dla swojej armii wraz z aktualnym FAQiem (jeśli ten dotyczy używanych w rozpisce jednostek) Za każdy brak w wymienionych wyżej akcesoriach będzie naliczana kara -1DP (czyli do -4DP).

4. Proksowanie

Proksujemy w granicach przyzwoitości

5. Ocena modelarska

Malowanie 0-4
Podstawki do 0-3
Konwersje 0-2
WYSIWYG 0-2
Wow 0-1

6. Ramy Czasowe

9:00 - zapisy
9:30-11:45 pierwsza bitwa
11:55-14:10 druga bitwa
14:20-16:35 trzecia bitwa

7. Bitwy

Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+

Stoły: 48"x72"

Zasady kontrolowania znaczników: Znacznik uważa się za będący pod kontrolą danego gracza, gdy ten ma w promieniu 3" od niego co najmniej jeden model z jednostki punktującej a przeciwnik nie ma żadnego modelu z jednostki punktującej lub "denial".

Mysterious Objectives (chyba, że obaj gracze zgodzą się, że nie chcą na nie grać, albo o tym zapomną)

Night Fight: jak w rulebooku

Punktacja:

0 różnicy - 10: 10
1 pkt różnicy - 11:9
2pkt różnicy – 12:8
itd.

MISJE:

W każdej misji obowiązują cele dodatkowe:

First Blood = 1VP
Slay the Warlord = 1VP
Linebreaker = 1VP
Mysterious Scorings

Po rzucie na gracza rozpoczynającego gracz nierozpoczynający rzutem kostką losuje slot spośród Elit, FA i HS.

Jednostki z wylosowanego slotu są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami).

Jednostki z wylosowanego slotu są warte 1VP za ich wyeliminowanie.

Slaughter Wyeliminowanie modeli przeciwnika daje punkty (poszczególne progi NIE kumulują się).

ponad 25% - 2VP
ponad 50% - 3VP
ponad 75% - 4VP
100% - 5VP

Wyeliminowanie wszystkich modeli przeciwnika skutkuje dodatkowo natychmiastowym zajęciem maksymalnej możliwej ilości znaczników (czyli mamy tyle znaczników, ile mamy scoringów) i zakończeniem bitwy.

Misja 1

Strefy Wystawienia: Vanguard Strike
Cel: 4 znaczniki ustawione na środku ćwiartek plus 1 znacznik ustawiony na środku stołu. Znaczniki warte odpowiednio: środkowy i wrogi 4VP, boczne 2VP, własny 1VP.

Misja 2

Strefy Wystawienia: Hammer and Anvil
Cel: 2 Relikty po 4VP ustawione na środku stołu 12 cali od bocznych krawędzi.

Misja 3

Strefy Wystawienia: Dawn of War
Cel: 4 znaczniki, wystawiane przez graczy przed wyborem strony. Każdy znacznik wart jest 3VP.

8. Nagrody

Ufundowane przez konwent. Wargamer jako sponsor konwentu rzuci trochę rzeczy, wstępnie zaklepałem jako nagrody na turniej.

Ponadto planujemy trochę programu czysto bitewnego i będzie stoisko Wargamera.

Ktoś wstępnie zainteresowany? Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś też zechciał wspomóc konwent programem czysto bitewniakowym.


@UP Regulamin
UWAGA!
Najprawdopodobniej będę jechał na turniej autem - mogę zabrać 3 osoby ze sobą, z tego co wiem, to Łukasz się już zgłosił - ale niech potwierdzi
na pozostałe miejsca czekam na zgłoszenia ^^
potwierdzam, żę na 75% jadę :d


hehe, ok
Jeśli chodzi o trening to na długi weekend odpadam, jutro i w środę też nie mogę, bo mam sprawy do dokończenia jeszcze w tym miesiącu! Ale umówmy się wstępnie zaraz tam 5 czy 6, mam rozpiskę ciekawą - tak mi się wydaje.
kto jedzie z lublina na uhrkon wkoncu?
Sry Shadow, ale ja odpadam - w niedzielę do roboty idę i niestety muszę wypocząć.
Dzieki wszystkim za turniej dobrze sie gralo. Oscypkowi trzeba sprawdzac rece czy nie pilowane. Takie moje przemyslenia z busa stracilem wszelka nadzieje na balans tej gry gdize stoje w miejscu i zamiatam caly stol bo tau a jedyny ruch to frast mow ripa na reaktorze bo trzeba kontestowac znacznik. Dzieki jeszcze raz swietnie sie gralo!
Wyniki Pierwszego i Ostatniego Turnieju Szóstoedycyjnego w Mieście Kredowego Misia:
# Kto Armia (bitwy) + (dodatkowe) = total
1 Shadow TAU 54 (20, 20, 14) + (0, 0, 1, 1, 1, 0, 0) = 57
2 Cypek BA 38 (20, 0, 18) + (0, 0, 2, 2, 2, 2, 0) = 46
3 Ert SOB 39 (14, 19, 6) + (0, 0, 2, 1, 0, 1, 0) = 43
4 Matus GK 32 (13, 17, 2) + (0, 0, 2, 3, 3, 2, 1) = 43
5 Grim CSM 29 (6, 3, 20) + (0, 0, 2, 3, 1, 2, 0) = 37
6 Brzezio DA 27 (0, 15, 12) + (0, 0, 2, 2, 0, 1, 0) = 32
7 Wiktor ELD 27 (18, 1, 8) + (0, 0, 1, 0, 0, 0, 0) = 28
8 Farlog CSM 20 (2, 5, 13) + (0, 0, 2, 1, 1, 2, 0) = 26
9 Wolan SM 13 (0, 13, 0) + (0, 0, 2, 3, 3, 1, 1) = 23

Jeszcze raz gratuluję wszystkim zwycięzcom (w szczególności Polskim kolejom Państwowym, które dowiozły Tau, które grały Shadowem), a także podziękować wszystkim uczestnikom za udział (szczególnie Wiktorowi, dla którego był to pierwszy turniej i nie przestraszył się tego, co mówiłem przed zapisami :d)

Myślę, że moja Papierowa Sędziówka + szczegółowe Karty Gracza na takie turnieje są wystarczające, i nikt nie miał mi za złe, że nie wiozłem laptoki. Chętnym mogę udostępnić wzór obydwu.
W niedziele jak sprzątali salkę znaleziono duży blast więc jak komuś brakuje to niech da znać
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies