ďťż
cranberies
dobra by yła taka rozpiska na 2000 pkt na zwykłych marinsach ?!?!
HQ capitan (motor, młotek, tarcza,artyficerka) -185pkt TROOP tactical (os.10,wyrzutnia , miotacz,rhino,fist) - 230 tactical (os.10,wyrzutnia, miotacz, rhino) - 230 skauci (os.5, wszyscy ze snajpami ) - 75 ELITE termosy sztumowe (os.5, młot , tarcza *,landek )- 450 *każdy termosy (os.5,1x cyclone,2x piłorękawica )- 240 FAST asasult (os.9, miotacz, power fist)- 204 HEAVY vindicator (osłona ) -125 vindicator (osłona)- 125 vindicator (osłona)- 125 no i co wy na to ? poprawione Nie chcę się czepiać ale żeby później nikt cię nie opierniczał z góry na dół to kilka moich uwag: Pisz ile osób liczy squad Trochę dziwne bo tactical z fistem kosztuje tyle samo co tactical bez fista Jak dajesz termosom landka to pisz np: Termosy(5os,młoty i tarcze)-200pkt >Land Raider-250pkt To tyle z niedociągnięć jakie tu wystąpiły. A co do rozpy to: Kapitana nie opłaca się wysyłać samego dostanie z laski i tylko niepotrzebna strata punktów będzie. Skautów się na ogu nie bierze ale dlaczego to o tym to się przekonasz w czasie bitew To chyba tyle Ewentualnie powiedz jeszcze jaką taktykę chciałeś zastosować z tą rozpą. zacznij pisac normalnie rozpiski czyli nazwa jednostk (ilosc, ekwipunek) koszt punktowy dobra trochę poprawiłem , co by zmienić ? jak myślicie ? Ale tactical z fistem dalej kosztuje tyle samo co tactical bez fista. Scouci tylko do cc dodatkowa bron, fist, cmeta/flamer i to w stormie z mmeltą. Ja jednak używam storma z hflamerem jakoś nigdy nie trafiam z tej melty na 4+;/ Utnij gdzieś punkty i dodaj 10 assaulta. Zawsze możesz wtedy podzielić na 2 piątki. Brakuje mi attack bików z mm. Tani oddziałek a może jakiegoś wrednego czołga usmażyć. Do czołgów mam vindyki, ta siła 10 to nie byle co , na tego dziesiątego asm-a spróbuje znaleźć punkty ale myśle nad tym że może troopsów za mało , co o tym sądzicie? Siła 10, ale jest blastem, więc się scatteruje co sprawia, ze jest mało celne i lepiej spisuje się przeciwko piechocie. ale pamiętaj że mam trzy takie działa Z tego co pamiętam jak zniesie ci wzornik tak że dziurka nie będzie na pojeździe wtedy masz tylko siłę 5. Nie twierdze że są złe. Sam używałem max jednego i to w bloodkach który ma zasadę fast. Tam mi się sprawdzał bo mogłem się nim ruszyć do 12 cali i sobie strzelić. W sumie ja się nie znam za mało gram. To i ja coś skomentuję: HQ: W pełni zgadzam się z czerosławem. O tyle o ile taki kapitan na motorze może mieć sens, ale (prawie) tylko w armii opartej na bike'ach. W rozpie, gdzie żadnych takowych nie ma, zmieniłbym go na czaplę/librę do termosów. Troops: Całkiem OK. Elites: Dziwnym wyborem zdają mi się termosy z cyklonką z buta. Płacisz 200pkt za 2 strzały z rakietnicy, plus ew. 8 pestek i jednocześnie nędzę w cc. Za te pkt. upchałbym konkretniejszy ppanc, jak np. wspomniane wcześniej przez pijaka attack bike'i z multi-meltami. Heavy: 3 windyki nie są wcale taką biedną opcją, aczkolwiek mają jedną zasadniczą wadę - 24" cale zasięgu. W koncepcji całej rozpy kończy się to tym, że de facto nie masz praktycznie żadnego strzelania na dużą odległość. Gwardia czy DE wystrzelają Cię tak, że przy pechowym rzucie na zaczynanie nawet ich nie muśniesz. Ale to już głębsza taktyka. Co do różnicy między multi-meltami a vindykami. AP1 >>>>>>>>>> AP2 To AP1 robi KOLOSALNĄ różnicę w niszczeniu pojazdów. Statystyki zniszczeń rosną gwałtownie i taka prawda, że jeżeli chcesz mieć pewność skasowania wrogiego pojazdu, to tylko AP1. Bronie bez tego są bardzo losowe - może i rozdupczyć jeden strzał, ale i przypadki dostania 6-7 penetracji kończących się shake'iem z urwaną bronią nie należą wcale to jakiegoś statystycznego marginesu. Ale przede wszystkim - najważniejsze jest to, jak Ci się to rozpą grać. Wielu graczy nie grając na wymaksowanych armiach osiąga świetne wyniki, z uwagi na dopasowanie do ich stylu gry. O cham z warszawy xD co tam? |