ďťż
cranberies
Zobaczcie co zrobili w ostatnich dniach drogowcy...
Jak ładnie...... nadają temperaturę ponad 30 stopni po następnej niedzieli. przy dobrze rozgrzanym asfalcie mona by spróbować powoli przejechać. Szkoda tylko ze żaden Rumunek nie jest sprawny... Świetna wiadomość z tą temperaturą Na razie to kierowcą będzie się trochę lepiej jeździło przez przejazd. Zastanawiam się czy dało by się przejechać naszą drezyną Wmc przez te przykryte asfaltem tory nie robiąc wielkich szkód. Za przeproszeniem WTF!? Im odbiło? Od razu zgłaszać i niech skuwają, albo założą w końcu normalny przejazd. Ewentualnie nocą w parę osób odkuć... chociaż dobrze, że sobie torów nie zdemontowali jeszcze. Kompletnie niezrozumiałe, ktoś stara się żeby to uczynnić a wyżej postawiony wydaje kompletnie przeciwną i banalną decyzje. Znając życie i podobne przypadki będzie mowa, że to tylko doraźne zabezpieczenie i zawsze można uczynnić a widać ktoś złośliwy trafił w odpowiednią porę, bo ze wszystkich źródeł szczególnie Kolejwizji płyną info, że za miesiąc ma się odbyć ten "Zlot miłośników..." czy też "festiwal wąskotorówek"... ? Hmm a co na takie działania konserwator zabytków? Pewnie postawiłem pytanie bez odpowiedzi... No na pewno władze dostały informację od GDDKiA, że będą prowadzone takie i takie prace na przejeździe. Co za problem się przeciwstawić dając odpowiednie uzasadnienie? Ech... Wracamy na DK 10, po zeszłorocznym zalaniu szyn dziś znów firma zalewa, nie chcieli mówić czy zalewają ponownie czy będą robić rowki do przejazdu. Twierdzą, że zleciła im to GDDKiA... To tyle na dziś... Czy Wasze Towarzystwo jest zarządcą infrastruktury ? czy też zarządcą kolejki jest Zarząd Dróg Powiatowych a Towarzystwo siedzi na ich łasce... ? Niektórzy ludzie mogli by pomyśleć zamiast cały czas zlewać ten przejazd żeby przez miesiąc kierowcą lepiej się jeździło to raz porządnie mogli by zrobić ten przejazd i wszyscy byli by zadowoleni a my moglibyśmy przejechać w końcu za tą 10. Zarządcą kolejki jest Powiatowy Zarząd Dróg a TWKP operatorem. No a to fotki z dziś rana... szyny są luźne, zalewanie masą zdaje się na nic, za chwilę znów będą dziury. Skoro szyny są luźne i zaraz robią się dziury to drogówka będzie chciała likwidacji przejazdu. Tu potrzebne a szyny tramwajowe. Tak jak to zrobiono w Mławie i chyba ostatnio w Czarnej Białostockiej. To jest walka wielu lat z tym przejazdem i temat maglowany wielokrotnie. Po remoncie DK 10 sukcesywnie zalewano przejazd, ponieważ "drogowcy" niestarannie wykonali swoją pracę. Zastanawiam się co będzie kiedy będzie modernizacja drogi na S-10... może wiadukt a może szybko rozbiorą... oto jest pytanie Postawie jeszcze odważne pytanie, może ktoś celowo nie chce, żeby ciuchcia pojechała dalej? dnia Pią 22:33, 24 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy Pewnie nie doczekamy się niczego sensownego przed modernizacją na s-10 lecz kiedy ta modernizacja nastąpi tego nie wie nikt i ile będzie trwała. Jeśli już dojdzie do modernizacji to trzeba będzie zadbać o to żebyśmy mieli łączność z resztą pozostałości po WKP , jeśli będzie potrzeba no nawet budowe zablokujemy. Torowisko jest przy skrzyżowaniu dróg. Drogi ekspresowe nie autostrada ale tam też większość skrzyżowań powinna być dwupoziomowa. W tym przydatku konserwator zabytków wystarczy ze nie wyda zgody na rozbiórkę przejazdu i wiadukt jest praktycznie pewien. Pewnie masz rację Kolego, celem naszej akcji tu na forum nie jest wytykanie błędów zarządców infrastruktury, lecz zmotywowanie obecnych władz do podjęcia konkretnych działań i otwarcia "furtki" (czytaj przejazdu) dalej. Naprawę, jeśli nie będzie chociaż szlak przejezdny, to dociera do mnie bardzo przykra myśl... z biegiem czasu możemy zapomnieć że kiedykolwiek chociaż drezyna tam zawita na tym wspaniałym odcinku... ok 20 km... Czyli jak rozumiem nie będziemy denerwowali zarządcy infrastruktury bo nas wywali i pozamiatane ? Jednym słowem asfaltujta se co chceta a my odpowiednich organów i tak nie powiadomimy... ? To własna wymuszona sytuacją polityczną inicjatywa czy wspólne uzgodnienia zarządcy linii i operatora ? He my jesteśmy tylko zwykłymi członkami TWKP informujemy co się dzieje i dzielimy się informacjami jak jest. Takie rzeczy załatwia bądź nie załatwia "zarząd"... Zarząd zawsze można zmienić... My w roku ubiegłym zmieniliśmy nasz w 4/5... Na walnym zebraniu głos mają szarzy zwykli członkowie i to oni wybierają wspólnie zarząd - no tak to najczesciej wygląda w działających zgodnie z prawem organizacjach to jest takich gdzie walne zebranie nie jest tylko podpisaniem podomokrązącej listy poklepującej posunięcia zarządu ale gdzie naprawdę ono się odbywa... ehh... http://www.sztachetki.republika.pl Ciężko znaleść jakiekolwiek słowa aby to skomentować. Przecież temat tak zwanej 10-tki był poruszany już od tak dawna że już stał się nudny jak flaki z olejem, tym bardziej że od czasu kiedy pojawił się problem praktycznie nic się nie zmieniło a każdy rok coraz bardziej przyćmiewa nadzieje że kiedykolwiek wydaży się coś pozytywnego związanego z tym miejscem. Torowisko za przejazdem jest w coraz gorszym stanie, od wielu lat w żaden sposób nie konserwowane i nie naprawiane. Prawdopodobnie jeśli kiedykolwiek (o ile wogóle) coś przejedzie za ten przejazd to pewnie stanie się to samo co 300 metrów za stacją w łobżenicy - tory się poprostu rozjadą pod lokomotywą nawet tą najlżejszą jaką jest tzw. WLS-ka. Obym był w całkowitym będzie. Tego życzę wszystkim miłosnikom WKP i tym, którzy mają nadzieję że jeszcze wszystko "wróci na właściwe tory" ale od lat śledząc losy "naszej" kolejki coraz mniej we mnie optymizmu. Pozdrawiam wszystkich i życzę aby wiosna przyniosła wszystkim więcej zapału do walczenia z przeciwnościami. I znowu to samo... Zapraszam na prace do B to pogadamy co i jak - bo bez obrazy- ale mnie się już nie chce wyjaśniać któryś tam raz - że to nie oznacza nic innego jak wymóg UTK. Niestety kończą się czasy kiedy takie rzeczy były nikomu niepotrzebne Ależ czy ja coś napisałem to tylko fotki Panowie hehe nic złośliwego tylko obraz obecnej sytuacji technicznej. No pewnie ja też bym wolał żeby 10 zrobili jak trzeba najlepiej teraz i pchać się dalej - ale teraz nie da rady. Notabene wieczorem w niedzielę byliśmy w Polinowie i cała ta linia to obraz nędzy i rozpaczy - przed mostem szyna stoczyła się z nasypu, nie ma tam ani jednego łupka a i większość haków zniknęła. Ktoś tam ukradł może ze 100m toru z przekopu tuż przed mostem. Dalej nie sprawdzaliśmy bo się ciemno robiło, ale pewnie większość infrastruktury już została sprywatyzowana Hallo an alle Freunde von der WKP, Warum und wer hat das gemacht? Gruß Andi Dies ist eine Anforderung UTK (Eisenbahntransport Office) ... vermutlich... Danke, könnte sein Odświeżamy temat, który naszym zdaniem powinien być już dawno zamknięty. Dzisiaj rano wpłynęły do nas zdjęcia i film, nadesłane przez mieszkankę Gminy Białośliwie, która prosi o anonimowość. W wysłanej wiadomości czytamy, iż prawie urwała koło na przejeździe kolejki w Nieżychowie. Na filmie widać jak szyny się podnoszą wraz z chodnikiem przy tym wylatują kawałki asfaltu w powietrze... Wczoraj wieczorem jadąc z Bydgoszczy był tylko luźny i popękany asfalt z małymi dziurkami. Dziś mamy to. Wystarczy spojrzeć kilka postów wyżej, gdzie pisałem, iż takie "zalewanie" szyn nic nie daje.... i proszę co mamy. Proszę uważajcie jadąc tam bo faktycznie można stracić nie tylko koło! Dobrze wiedzieć bo zawsze tam sobie lecę na spokojnie, pewnie teraz całkiem usuną te szyny, pamiętam że niedawno postawili tam ograniczenie do 40 a teraz pewnie do 30 będzie hehe teraz to już drezynką dałoby się przeskoczyć na drugą stronę Nie wolno im zezwolić na usunięcie szyn: http://ppm.waw.pl/regulacje.html Niech zrobią porządny przejazd. Na usunięcie musi wyrazić zgodę konserwator. Skoro to ma załatwić sprawę... Tragedia... Takie lepienie nie ma żadnego sensu może to wytrzyma do stycznia co dalej. Chyba najwyższy czas aby zrobić porządny remont przejazdu a nie go byle jak zalewać. Podobno ma być remont drogi. Tu by należało zadbać o budowę wiaduktu nad torami i to lokalną drogą. Jeśli mamy czekać na remont dk 10 i budowę wiaduktu nad torami to już lepiej zbudować wiatę i trzymać tabor po drugiej stronie drogi aby móc korzystać z pozostałej części zachowanych torów. Witam, jak nieoficjalnie dowiedzieliśmy się już wiosną ruszą prace remontowe na przejeździe kolejowym na drodze krajowej nr 10. Przedwczoraj przy pomocy Powiatowego Zarządu Dróg w Pile i TWKP zostały zabezpieczone "dziury" w torowisku (i latające szyny w powietrzu). Wszyscy mamy już coraz śmielsze nadzieje na przebicie się dalej, oby ta wspomniana obietnica nie poszła w "eter" jak te poprzednie sprzed ponad 10 lat. Póki co nie ma próżnowania torowisko i cały trójkąt w Zakładach Przemysłowych został oczyszczony z krzaków i drzew! W takim razie czekamy na wiosnę i wyższe temperatury. Trzymajcie kciuki... Pozdrawiam. dnia Sob 15:44, 02 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz To dobra informacja oby nic się nie zmieniło a w czerwcu podczas zlotu będziemy kursować do Zakładów Przemysłowych z może i trochę dalej... Informacja z ostatniej chwili. 20 kwietnia zapraszamy do pomocy przy udrażnianiu przejazdu na DK-10. Już niedługo rozpoczną się pracę przy odkrzaczaniu i uzupełnianiu ubytków do Wysokiej. Wszystkich chętnych zapraszamy. Więcej informacji pod nr 502-133-103 Informacja Prezesa TWKP. Super!!! Moje modlitwy zostały wysłuchane i zapewne nie tylko moje Na pewno możecie liczyć na moją pomoc Genialna informacja już rezerwuje sobie najbliższe weekendy by pomoc w udrożnianiu szlaku i naprawie przejazdu. Czyżby przejazd do Wysokiej podczas zlotu? Nareszcie Czy przejazd będzie odbudowany w technologii takiej jak był czy będą jakieś zmiany?? Nie mam jeszcze pojęcia w jakiej technologii, ale najważniejsze, że będzie i naprawdę ruszamy pełną parą. Tak wszystkie znaki na niebie i ziemi na to wskazują. Pociąg do wysokiej... Aż się rozmarzyłem Tyle szczęścia na raz... Takich rzeczy to nawet w erze nie ma A gdyby to jeszcze Las go tam zaciągnął Do czerwca jeszcze sporo czasu i gdyby wszyscy którym zależy na kolejce wzięli się ostro do pracy to może i te marzenia nie będą taką odległą rzeczywistością Postaram się być A w tygodniu też można się angażować? Bo u mnie weekendy to zawalone... W tygodniu tez kiepsko, my jak już to w weekendy działamy, ale jak coś ruszy to dam znać. dnia Nie 21:51, 03 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz Witam jesli tylko maltankowe obowiazki pozwola to na pewno postaram sie pomoc w pracach Witam wszystkich forumowiczów kilka lat biernego obserwowania forum wystarczy. Jak atakujecie DK 10 możecie liczyć na dodatkową parę rąk. Kiedy już wiem ale gdzie i o której godzinie chętnie dodatkowa para rąk chciałaby wiedzieć. Heute in einer Woche geht es los. Die ersten Gleisbauten begannen aber schon diese Woche: Tak wygląda tor jaki ma być położony na DK-10 Szału nie ma... Spodziewałem się lepszego przęsła: http://wypoczynek.turystyka.pl/mazury.html Tak jak już pisałem wcześniej. Kochani z racji tego, że szykuje się duża pomoc osobowa. Prace zostaną podzielone na 2 ekipy. Remontowa przy przejeździe (drogowcy, pracownicy TWKP i Niemcy) oraz zgłaszający się wolontariusze na czyszczenie szlaku w kierunku Czajcza. dnia Czw 11:11, 18 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz Gotowe przęsła dziś późnym popołudniem zostały dowiezione i rozładowane na przejazd DK-10 Jedna strona już jest... Rura widoczna na foto ma w przyszłości służyć do przewodów na sygnalizację a może rogatki. Ze względu na bardzo duże natężenie ruchu, Powiatowy Zarząd Dróg nie dostał zgody na całkowite zamknięcie krajowej drogi, tylko wahadło. dnia Nie 17:31, 21 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz Od 16:30 jesteśmy już na drugiej stronie ciuchcią, po 12 latach! Super, a jak tam ubytek w dalszej części? Ubytek 4 szyn jest uzupełniany. Super !!!!! Drugi dzień prac. Jutro warstwa ścieralna (końcowa). Pierwszy pociąg już przejechał ( http://www.youtube.com/watch?v=aeoMOKzDwSk ) Gotowe... Als ich nach meinem letzten Bericht gegen 23 Uhr noch einmal in die Gaststube ging stellte ich mit erstaunen fest, daß nur noch die Leute vom Verein am Tisch sassen. Die anderen waren schon zu Bett gegangen. daß hatte auch einen guten Grund,denn um 6 Uhr war Aufstehen angesagt, 6:30 Uhr Frühstück und 7 Uhr sollten wir an der S10 sein. (ohne Zug, wir hatten alles in den Autos) Hinter die Bildnamen habe ich die Uhrzeit der Aufnahme geschrieben. Bild14 06:54 Wir waren da. Bild15 07:03 Bild16 07:43 Der Straßenbau rückt an. Bild17 08:34 Die Arbeiten fangen an, in dem die Straße gesperrt wird. Bild18 08:34 Und dann geht es endlich los.Zuerst wird die Stelle frei gelegt an der die Schienen durchgeschnitten werden müssen. Bild19 08:37 der Asphalt wird geschnitten. Bild20 08:41 Die drei "Ampelmänchen leisten großartiges! Zuverlässig mit einer gewissen Grazilität und Eleganz halten die JUNGS den Verkehr über Stunden flüssig am laufen. Bild21 08:42 ;Bild22 Bild23 08:44 Bild24 08:45 Bild25 08:47 Bild26 08:55 Bild27 08:56 Peter zieht die alten Schienen. Bild28 09:00 Im Hintergrund ist der Kran angekommen. Bid29 09:02 Bild30 09:05 Zunächst fährt der Lader vom Straßenbau vor, um den Asphalt zu laden. Bild31 09:08 Doch dann übernimmt Peter daß mit seinem Greifer. Bild32 09:14 Der Leiter vom Straßenbau nimmt Maß. Bild33 09:28 Als Peter fertig ist, übernimmt der Lader das Ausbackern der Grube. Bild34 09:29 Auf der anderen Straßenseite wird derweile damit begonnen eine Laschung frei zulegen. Bild35 09:38 Wieder wird gemessen. Bild36 09:39 Peter kommt mit dem "Kleinen" um ein paar Platten aus dem Gleis zu heben. Bild37 09:40 Es gelingt nicht. Bild38 09:42;Bild39 09:43 Da muß Micha mit dem Hammer ran, der seinen Spaß dabei hat. Bild40 09:48 Dann geht es. Im Hintergrund steht der Kameraman von Asta TV, die kurz vorher ankamen. Bild41 09:53 Peter will die Schrauben wegbrennen. Bild42 09:53 Bild43 09:55 Micha holt die Flex. Bild44 10:07 Einige vom Verein beschäftigen sich mit dem Freischnitt des nächsten Streckenabschnittes. Bild45 10.15 Asta TV bei der Produktion. Bild46 10:17 Bei Ihr dachte ich erst an Presse, Sie gehörte aber zu einer Gruppe aus Bromberg die den Verein unterstütze. Bild47 10:25 Dann kam der Landrat. Bild48 10:27 Das Interview wird gleich durch den Traktor dahinter unterbrochen werden. Bild49 10:28 Mann flüchtete; Bild50 10:28 und dann ging es weiter. Bild51 10:39 Der erste Frostschutz wird abgekippt. Bild52 10:39 Das ist schon das zweite Interview. Bild53 10:58 Man verlegt ein Leerrohr. Zu diesen drei Bilder frage ich mich, was die technische Komission und die Rennleitung in Deutschland dazu sagen würden. Was man hier auf Bild 54 nicht sieht Schweller braucht kein Auto. Daß mit der Motorhaube war die Folge eines Wildunfall`s und der Kran mit seinem übersichtlichen und leicht zugänglichen Kabelbaum, das Öl auf dem Lenkgetriebe sagt uns das da noch welches drin ist. Bild54 11:05 Bild55; Bild56 Bild57 11:07 Bild58 11:24 Sand wird angeliefert Bild59 11.26 und verteilt. Bild60 11:34 Die warten inzwischen, daß sie abladen dürfen. Bild61 11.36 Bild62 11:37 Der Querschnitt durch den alten Überweg. Bild63 11:47 Bild64 11:49 Auf den Sand kommt jetzt der erste Frostschutz. Bild65 11:53 Radek hatte sich am Finger verletzt, deshalb nur die Kamera. Peter vertreibt sich die Zeit mit dem entfernen von Wurzelwerk. Bild66 12:00 Gemessen und kontrolliert wird ständig. Bild67 12:01 Bild68 12.10; Bild69 12.31 Bild70 12:41; Bild71 12:45 Zuschauer, im Hintergrund, vorne ist das wachsame Auge. Bild72 12:45; Bild73 12:48 Bild74 12:49 Bild75 12:54 Hier wird der Aushub und das Baumaterial zwischen gelagert. Bild76 12:56 Der Freischneidetrupp. Bild77 13:15 Hier nimmt man es ganz genau; Bild78 13:32 Das Gleis schwebt heran. Bild79 13:33; Bild80 13:35 Der Kran schafft es nicht ganz von seinem Standpunkt, so legt Peter das Gleis an seinen Platz. Bild81 13:36 Bild82 13:39 Asta TV Bild83 13:48 Der Leiter vom Straßenbau. Die Schwellen sind unten nicht so eben wie der vorbereitete Untergrund, es wird gestopft, Das Gleis liegt zu hoch. Es muß noch einmal heraus und der Untergrund etwas abgekratzt werden. Bild84 14:00; Bild86 14:13 Bild85 14:00 Der Teer wird angeheizt. Bild87 14:20 Torsten prüft. Bild88 14:25 Es passt immer noch nicht. Bild89 14:30 Ein Arbeiter holt einen Stampfer um das Gleis "einzustampfen". Dabei reißt die Schnur zum starten das Motors.Hier schon bei der Reparatur. Bild90 14:38 Dann geht es von Schwelle zu Schwelle. Bild91 14:44 Jetzt paßt es, Frostschutz kann aufgefüllt werden. Bild92 14:47 Aus der alten Schiene werden passende Zwischenstücke geschnitten, Bild93 15:05 gebohrt Bild94 15:14 und eingesetzt. Bild95 15:39 Hier wird Teer verstrichen, um das Asphaltieren vorzubereiten. Bild96 16:15 Der Asphalt wird eingebracht. An der Gleisbaustelle wird noch gearbeitet. Bild97 16:38 Frostschutz wird direkt vom Hänger aus eingebracht. Bild98 16:58 Bild99 17:18 Bild100 17:35 Die Spurrinne wird verfüllt, nicht bis oben, um sie gegen Wasser abzudichten. Bild101 17:36 Eine Hochzeitskolone kommt vorbei. Bild102 17:37 Bild103 17:46 Das Tageswerk! Man hätte sich mehr gewünscht, doch es war nicht möglich. Alle waren fertig, der Abend war dann auch kurz denn man wollte früh ins Bett. Bild104 17:50 Die Straße wird gereinigt, der Asphalt gegossen. (zum abkühlen) Nach diesem Bild bin ich dann auch gefahren, in die Rosa. Die Deckschicht kommt erst am Montag wenn auch der zweite Abschnitt gebaut wird. Der heutige Sonntag steht unter dem Motto "Fahrzeug und Werkzeugpflege". (ruhig) Nachdem ich gegen 13 Uhr meinen Bericht vom Vortag eingestellt hatte wollte ich zu den anderen gehen. Vor der Hoftüre traf ich sie. Man war zum Mittagessen in die "Rosa" gekommen. Was wir dann auch taten. (Eigentlich wollte ich erst einmal nicht mehr sitzen) Danach teilten wir uns. Ein Teil fuhr mit dem Zug los und ich mit Peter zum reinigen von Bahnübergängen. Hinter der S10 fingen wir an. Er machte mit dem Bagger die Hauptarbeit und ich putzte nach. Wir machten diesen und 200 Meter weiter hinten eine Feldzufahrt, dieser war etwa mit 40cm mit Erde zugeschüttet. Ein Bild werde ich nachreichen, denn die Kamera hatte ich da im Auto gelassen. Bild105 Peter wollte noch einmal nach dem Überweg an der S10 gucken. Das Gleis liegt! Zu unserem Glück kam gerade ein Auflieger angefahren der den Überweg etwas zu schnell anfuhr. Durch die fehlende Deckschicht rumpelte er darüber, das neue Gleis lag einfach. NICHTS! Vor Seeheim trafen wir die anderen, die hier eine Laschung reparierten. Bild106 Bild107 Morgen soll die S10 fertig werden. Für 6 Uhr war aufstehen angesagt. 6:15 Frühstück, 6:30 Abfahrt zum Einsatzort. Ich war für das Freischneiden der Strecke mit Eingeteilt. Wir fuhren aber erst einmal zum Lokschuppen um uns noch ein paar Astscheren zu holen. Um Sieben sollte dieser aufgesperrt werden. Gegen 7:19 war er dann offen und die Arbeitszüge konnten zusammengestellt werden. Bild109 Bild110 Bild111 Bild112 Torsten fehlte einer zum bedienen des “Besens“ so daß ich das übernahm. Die Ausfahrt aus Weißenhöhe. Der “Besen“ macht sich sehr gut. Hier ein Bild der schon mehrfach gekehrten Strecke. Denn Dreck kehrt er nicht weg aber es ist ein Wirksames Mittel zur mechanischen Unkrautbekämpfung. An stumpf befahrenen Weichen muß der Besen angehoben werden, sonst klemmen sich die Borsten zwischen die an die Schiene angelegte Zunge und werden heraus gerissen. Bild113 Bild114 Als wir gegen 8:50 Uhr an der S10 an kamen fingen dort die Arbeiten gerade erst an. Bild115 Bild116; Bild117 Bild118 9:10 Bild119; Bild120 Der am Sammstag abgebaute Fußweg wird wieder aufgebaut. Bild121 Die Drei von der Ampel regelten wieder souveränen den Verkehr. Jeder fuhr sehr langsam über die neue Stelle und der Andrang war sehr groß so daß es zu Langen Staus in jede Richtung kam. Bild122; Bild123 Da ich am Überweg nicht gebraucht wurde machte ich mich auf den Weg zum Freischneidetrupp. Vorbei an dem am Samstag von Peter frei gebackerten Überweg, wo der Dreck bis zu 40cm lag. (Bild124) In Richtung Heinrichsfelde. Die Spuren der Freischneider waren nicht zu übersehen. Bild124; Bild125 Bild126 Der Traktor wollte mich mit nehmen, ich hatte die anderen aber schon gesehen.; Bild127 Bild128 Auch auf dem Feld wird gearbeitet; Bild129 Wir machen Pause. Bild130 Weiter geht es; Bild131 Als wir mit diesem Abschnitt fertig waren sind wir an die S10 gefahren und wir kamen genau richtig. Bild132; Bild133 Bild134 Nacharbeiten; Bild135 Bild136 Bild137 Der Herr rechts ist der Pfarrer, durch den Stau und die Wartezeit war er sehr aufgebraucht! Bild138; Bild139 12:46Uhr; Bild140 Bild141 Bild142 12:50 Die erste Laschenschraube.; Bild143 Ausrichten Bild144 Ein andere Baustelle, man reinigte den Fuß-Radweg; Bild145 13:01Uhr Die Laschen werden angezogen. Bild146 Dann machten wir uns auf zum nächsten Abschnitt. Bild147; Bild148 Ob er ein Eisenbahnfan wird? Bild149 “Warum Arbeiten hier Deutsche und nicht Polen ?“ Wir hatten auch keine Antwort darauf. Bild150 Pause, hinter der Arbeit; Bild151 Dann wurde Micha gefragt “Ordnung“ er “ja,ja“ und unser Holz verschwand. Bild152 Bild153 Radek beim Asphalt begießen; Bild154 Bild155 16:15 Uhr man bezieht Stellung. Bild156 Dafür Bild157 und Torsten hinterher. Bild158 Das Neue wird bestaunt und Bild159 ausprobiert.; Bild160 Bild161; Bild162 Peter zieht inzwischen Wurzeln. Bild163; Bild164 17:18 die erste Weiche von Seeheim Zuckerfabrik wird gerichtet. Bild165 Die ersten Rangierfahrten seid Jahren in der Ausweiche. Bild166; Bild167 Der Besen wird gedreht. Bild168 Die zweite Weiche bekommt eine neue Schwelle.; Bild169 Notbolzen Bild170 Der weiteste Punkt an diesem Tag. Der Zug blieb hier stehen, weil der Weg zurück zu weit ist. Er wurde bewacht. Bild171 Nur Torsten und ich wir fuhren mit dem Besen zum Feierabend zurück nach Weißenhöhe. Eine Stunde mit seiner “schnellen“ Ns1. tyle pracy daliście od siebie by przejazd przez K 10 był idealny ale coż znów sie sypie już jest asfalt naderwany i odczuwalny sa dziury. Udało nam się naprawić przejazd na krajowej 10 (Nieżychowo) - serdeczne podziękowania dla Panów policjantów z ruchu drogowego KPP Piła za zabezpieczanie naszej pracy. No niestety przejazd przez DK10 znów w proszku, można koło rozwalić. Może powiat zatrudni fachowca który opracuje technologie trwałej naprawy bo tam jest takie natężenie ruchu że zwykłe łatanie nic nie da. |W tym tygodniu rozpoczną się kompleksowe prace przy przejeździe przez firmę STRABAG na zlecenie. Więc proszę o chwilę cierpliwości. Trzymam kciuki, ja jestem wyrozumiały ale u wielu wizerunek kolejki ucierpiał z powodu tego nieszczęsnego przejazdu:-) |