ďťż
cranberies
Witam więc tak składałem silnik stary typ taki jak w wfm.
cylinder po szlifie tłok orginał nowe łożyska nowy wałek zdawczy i ten walek co wchodzi w zdawczy (oczywiście te do wfm) nowy tryb 3 biegu i i ogulnie wszystko tam było złożone tak jak trzeba a stan cześci albo nowe albo jak nowe Tylko do automatu się mogłem przyczepić ale czy to może być wina automatu ? po złożeniu nie było biegu wiec wziołem śrubokret młotek i po pukałem w automat tak żeby przeskoczył na bieg od dołu i od gury po paru minutach bylo byly biegi ale nie chciala 3 wejsc pobawielm sie jesczye byly wszystkie. No to złożyłem silnik do konca wlozylem w rame i tak jezdzila ok biegi wchodziły aż chciałem zredukować z 3 na nizszy wbił sie luz i od tej pory nie było biegu żadnego przypchałem do domu odpalilem na kopnik właczyłem sprzęglo i coś bardzo trzeszczało - przy jeździe czegoś takiego nie było więc myślałem że może coś ze sprzęgłem odkręcam dekiel wszystko ok no to to samo co po składaniu wziołem młotek śrubokret i popukałem i biegi były ALE gdy na sucho przełaczam 1 jet luz jest 2 jest 3 wchodzi nie raz trzeba szarpnąć bardziej jak nie che ale zauważyłem ze gdy się redukuje z 3 na 2 to biegi są gdy z 3 na luz to nie ma 3iki puzniej dopiero trz puknac młotkiem . o tu pytanie co mogło szemrzeć w sprzęgle czy ten problem z biegami to wina automatu ? nie che zakladać nowego tematu to mam kilka pytań 1.jak na tym silniku będzie sama cewka od zapłonu to wał się nie wykrzywi albo nie będzie kolo magnesowe miało jakiegoś bicia ?( chyba jednak zaloze je bo mam ale zyebane i je wykrecilem ale jakos dziwnie to magneto chodzi. Tak,będzie to prawdopdobnie wina automatu,sprzegło zostaw raczej w spokoju.Muisz niestety jeszcze raz rozpołowić silnik,nie ma prostszej drogi by zbadać sytuację.Co do samej cewki zapłonu-to tylko mit,możesz w ten sposób jeździć i nic magnecie nie grozi. |