ďťż
cranberies
Dziennik dyżurnego ruchu.
09.03.2012 Jelonki, godz. 11:10 SM48-111 + 11 ładownych węglarek, 837 ton, 156 m. 10.03.2012 Kocjana, godz. 8:45 SM48-111 + 12Eaos + 5Es + 4Eaos, wszystko wyładowane złomem pojechało do huty. 10.03.2012 Kocjana, godz. 8:45 SM48-111 + 12Eaos + 5Es + 4Eaos, wszystko wyładowane złomem pojechało do huty. Potwierdzam, o 9:02 na Lazurowej. A w drodze powrotnej SM48-111 mijała Babimojską o 11.20 ze składem ok. 20 węglarek. 12.03.2012, Jelonki godz. 11.10, na Odolany: SM48-112 + 12 ładownych węglarek, 896 ton, 168 m. ok. 12.00 ta sama luzem do huty godz. 14.10, na Odolany: SM48-112 + 11 ładownych węglarek 850 ton, 154 m. Jakoś ostatnio coś wcześnie ta druga para jeździ. W ubiegłym tygodniu też wracali zwykle przed 16.00 13.03.2012, Jelonki godz. 8:45 SM48-112 + 20 węglarek ze złomem do huty godz. 11.40 SM48-112 + 41 próżnych węglarek na Odolany, w tym 5 Es, 785 ton, 554 m. 13.03.2012, Odolany, WOA O godz. 15.30 zameldował się TKMSc 962, SM48-112 +38 próżnych węglarek. W tamtą stronę wyjechała z WGT jakoś niepostrzeżenie, ale chyba gdzieś ok. 13:00. No i znowu druga para wyjątkowo wcześnie. 21.03.2012 Jelonki, godz. 11.05 SM48-111 + 21 wagonów na Odolany. Dane składu: 4 ładowne platformy, 6 ładownych węglarek, 11 próżnych węglarek, masa brutto: 894 t, długość: 318 m. 21.03.2012 Warszawa Główna Towarowa, WOC, o godz. 14.05 startuje w stronę huty TKMSc 963, SM48-111 + 37 węglarek. Dużo 22.03.2012 Jelonki, godz. 11.40 TKMSc 960, SM48-111 + 28 wagonów. Dane składu: 7 ładownych platform, (relacja: Gdańsk Port Północny) 21 próżnych węglarek, masa brutto: 897 ton, długość: 433 m. 2012-03-24, Babimojska: 8.35 skład do Huty; 11.15 powrót w kieurnku Odolan. Skład: SM42 + kilka platform + dużo węglarek, przy czym ok. 10 sztuk Esów, rozrzuconych przynajmniej w trzech miejscach po składzie. 2012-03-25, Babimojska: 8.35 ST44-324 + sznur węglarek do Huty; 11.10 ST44-324 + 9 węglarek na Odolany; 14.20 ST44-324 + ok. 10 węglarek + kilka platform + ok. 10-15 węglarek + bodaj 3 platformy do Huty. Ilość wagonów tak na oko. 2012-03-25, Babimojska: 8.35 ST44-324 + 22 Eaos do Huty; 11.10 ST44-324 + 9 węglarek na Odolany; 14.20 ST44-324 + ok. 10 węglarek + kilka platform + ok. 10-15 węglarek + bodaj 3 platformy do Huty. Ilość wagonów tak na oko. 15:30 ST44-324 luzem na Odolany. No to zrobiłeś całą robotę za mnie, właśnie miałem to samo napisać. Uzupełnienia powyżej. O godzinie 8.41 rano na Warszawie Jelonki - skład do huty ciągneła ST44-324 a sznur węglarek wcale nie był znów taki długi - 20 sztuk Eaos ze złomem... O godzinie 8.41 rano na Warszawie Jelonki - skład do huty ciągneła ST44-324 a sznur węglarek wcale nie był znów taki długi - 20 sztuk Eaos ze złomem... 8:30 wyjazd z WGT, powrót z zajebiaszczym bruttem (kilka platform, sporo węglarek) o 11:45 i przyjęty na tor 9. Welcome back! Tym razem wracam na stałe i z nowym "odolańskim" podpisem 8:30 wyjazd z WGT, powrót z zajebiaszczym bruttem (kilka platform, sporo węglarek) Wczoraj podobnie, kilka platform i długi sznur węglarek, tyle że wracali trochę wcześniej, na Jelonki zawitali o 10:45. Popołudniowy jakoś nie mógł wyruszyć z Odolan. Słuchałem na radiu, wybierali się od 14:00, ale albo coś przejeżdżało i był szlak zajęty, więc musieli czekać, albo wynikały jakieś dziwne akcje, że szukali rewidenta, który gdzieś poszedł i nie mogli go znaleźć. W końcu wystartowali o 15:50 dawno tak późno nie jechali. Pociąg złapany w okolicach WATu, za przejazdem na Kocjana: http://gmfk.pl/cpg144/displayimage.php?pid=66662 No i jak na razie występy gagara na WMH się skończyły. Już wczoraj jeździła tamara, dziś dostała do pomocy niebieską stonkę. O 12.00 wjechały na Jelonki z potężnym składem platform i węglarek. Dane składu: SM42-954 + SM48-111 + 37 wagonów, w tym: - 13 ładownych platform, - 8 ładownych węglarek, - 16 próżnych węglarek, masa brutto: 1829 ton, długość: 596 m. Ładowne platformy i węglarki jechały do stacji: Świnoujście (152-00) i Gdańsk Port Północny (121-00) A o 17.10 na Jelonki wtoczył się popołudniowy długi skład węglarek. Po dźwięku sądząc na froncie mogła być SM48, ale to nic pewnego, bo trąbienie słyszałem zbliżając się do klatki, a po dotarciu do mieszkania widziałem już ino same węglarki Ale sporo ich było. No i jak na razie występy gagara na WMH się skończyły. Już wczoraj jeździła tamara, dziś dostała do pomocy niebieską stonkę. O 12.00 wjechały na Jelonki z potężnym składem platform i węglarek. Dane składu: SM42-954 + SM48-111 + 37 wagonów, w tym: - 13 ładownych platform, - 8 ładownych węglarek, - 16 próżnych węglarek, masa brutto: 1829 ton, długość: 596 m. Ładowne platformy i węglarki jechały do stacji: Świnoujście (152-00) i Gdańsk Port Północny (121-00) 30-03-2011, Lazurowa: 08:48, SM48-111 + SM42-954 + sznureczek węglarek (przynajmniej zaraz za lokami) |