ďťż

Widziany, widziana - marzec 2012

cranberies
Dziennik dyżurnego ruchu.


09.03.2012
Jelonki, godz. 11:10
SM48-111 + 11 ładownych węglarek, 837 ton, 156 m.
10.03.2012
Kocjana, godz. 8:45
SM48-111 + 12Eaos + 5Es + 4Eaos, wszystko wyładowane złomem pojechało do huty.

10.03.2012
Kocjana, godz. 8:45
SM48-111 + 12Eaos + 5Es + 4Eaos, wszystko wyładowane złomem pojechało do huty.

Potwierdzam, o 9:02 na Lazurowej.


A w drodze powrotnej SM48-111 mijała Babimojską o 11.20 ze składem ok. 20 węglarek.
12.03.2012, Jelonki

godz. 11.10, na Odolany: SM48-112 + 12 ładownych węglarek, 896 ton, 168 m.

ok. 12.00 ta sama luzem do huty
godz. 14.10, na Odolany: SM48-112 + 11 ładownych węglarek 850 ton, 154 m.

Jakoś ostatnio coś wcześnie ta druga para jeździ. W ubiegłym tygodniu też wracali zwykle przed 16.00
13.03.2012, Jelonki

godz. 8:45
SM48-112 + 20 węglarek ze złomem do huty

godz. 11.40
SM48-112 + 41 próżnych węglarek na Odolany, w tym 5 Es, 785 ton, 554 m.
13.03.2012, Odolany, WOA

O godz. 15.30 zameldował się TKMSc 962, SM48-112 +38 próżnych węglarek.
W tamtą stronę wyjechała z WGT jakoś niepostrzeżenie, ale chyba gdzieś ok. 13:00.

No i znowu druga para wyjątkowo wcześnie.
21.03.2012

Jelonki, godz. 11.05
SM48-111 + 21 wagonów na Odolany.
Dane składu:
4 ładowne platformy,
6 ładownych węglarek,
11 próżnych węglarek,
masa brutto: 894 t, długość: 318 m.
21.03.2012

Warszawa Główna Towarowa, WOC,
o godz. 14.05 startuje w stronę huty
TKMSc 963, SM48-111 + 37 węglarek.
Dużo
22.03.2012

Jelonki, godz. 11.40
TKMSc 960, SM48-111 + 28 wagonów.
Dane składu:
7 ładownych platform, (relacja: Gdańsk Port Północny)
21 próżnych węglarek,
masa brutto: 897 ton, długość: 433 m.
2012-03-24, Babimojska:
8.35 skład do Huty;
11.15 powrót w kieurnku Odolan. Skład: SM42 + kilka platform + dużo węglarek, przy czym ok. 10 sztuk Esów, rozrzuconych przynajmniej w trzech miejscach po składzie.
2012-03-25, Babimojska:
8.35 ST44-324 + sznur węglarek do Huty;
11.10 ST44-324 + 9 węglarek na Odolany;
14.20 ST44-324 + ok. 10 węglarek + kilka platform + ok. 10-15 węglarek + bodaj 3 platformy do Huty. Ilość wagonów tak na oko.

2012-03-25, Babimojska:
8.35 ST44-324 + 22 Eaos do Huty;
11.10 ST44-324 + 9 węglarek na Odolany;
14.20 ST44-324 + ok. 10 węglarek + kilka platform + ok. 10-15 węglarek + bodaj 3 platformy do Huty. Ilość wagonów tak na oko.
15:30 ST44-324 luzem na Odolany.

No to zrobiłeś całą robotę za mnie, właśnie miałem to samo napisać. Uzupełnienia powyżej.
O godzinie 8.41 rano na Warszawie Jelonki - skład do huty ciągneła ST44-324 a sznur węglarek wcale nie był znów taki długi - 20 sztuk Eaos ze złomem...

O godzinie 8.41 rano na Warszawie Jelonki - skład do huty ciągneła ST44-324 a sznur węglarek wcale nie był znów taki długi - 20 sztuk Eaos ze złomem... 8:30 wyjazd z WGT, powrót z zajebiaszczym bruttem (kilka platform, sporo węglarek) o 11:45 i przyjęty na tor 9.

Welcome back! Tym razem wracam na stałe i z nowym "odolańskim" podpisem

8:30 wyjazd z WGT, powrót z zajebiaszczym bruttem (kilka platform, sporo węglarek)
Wczoraj podobnie, kilka platform i długi sznur węglarek, tyle że wracali trochę wcześniej, na Jelonki zawitali o 10:45.
Popołudniowy jakoś nie mógł wyruszyć z Odolan. Słuchałem na radiu, wybierali się od 14:00, ale albo coś przejeżdżało i był szlak zajęty, więc musieli czekać, albo wynikały jakieś dziwne akcje, że szukali rewidenta, który gdzieś poszedł i nie mogli go znaleźć. W końcu wystartowali o 15:50 dawno tak późno nie jechali.
Pociąg złapany w okolicach WATu, za przejazdem na Kocjana:
http://gmfk.pl/cpg144/displayimage.php?pid=66662
No i jak na razie występy gagara na WMH się skończyły.
Już wczoraj jeździła tamara, dziś dostała do pomocy niebieską stonkę.

O 12.00 wjechały na Jelonki z potężnym składem platform i węglarek.
Dane składu:
SM42-954 + SM48-111 + 37 wagonów, w tym:
- 13 ładownych platform,
- 8 ładownych węglarek,
- 16 próżnych węglarek,
masa brutto: 1829 ton, długość: 596 m.
Ładowne platformy i węglarki jechały do stacji: Świnoujście (152-00) i Gdańsk Port Północny (121-00)
A o 17.10 na Jelonki wtoczył się popołudniowy długi skład węglarek. Po dźwięku sądząc na froncie mogła być SM48, ale to nic pewnego, bo trąbienie słyszałem zbliżając się do klatki, a po dotarciu do mieszkania widziałem już ino same węglarki Ale sporo ich było.

No i jak na razie występy gagara na WMH się skończyły.
Już wczoraj jeździła tamara, dziś dostała do pomocy niebieską stonkę.

O 12.00 wjechały na Jelonki z potężnym składem platform i węglarek.
Dane składu:
SM42-954 + SM48-111 + 37 wagonów, w tym:
- 13 ładownych platform,
- 8 ładownych węglarek,
- 16 próżnych węglarek,
masa brutto: 1829 ton, długość: 596 m.
Ładowne platformy i węglarki jechały do stacji: Świnoujście (152-00) i Gdańsk Port Północny (121-00)


30-03-2011, Lazurowa:
08:48, SM48-111 + SM42-954 + sznureczek węglarek (przynajmniej zaraz za lokami)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies