ďťż
cranberies
Dziennik dyżurnego ruchu, maj 2012.
2012-05-01, Lazurowa: 09:00, SM48-112? + węglarki do Huty 10:48, SM48-112? + sznureczek Res i Eaos do Jelonek. 13:50, SM48-112 + 11?x Eaos, 14x Es, 2x Res, 1x Rs do Huty. 2012-05-02, Kocjana: 11:30, SM48-112 + sznurek Eaos i Es (ok. 30) do WGT. 2012-05-05, Lazurowa: 10:02, SM48-112? + 12x Eaos do Jelonek. 2012-05-06, Lazurowa 08:35, SM48-112 + nieokreślone brutto do Huty (brane na słuch) 10:28, SM48-112 + 16x Eaos do Jelonek. A punkt 15.00 Babimojską przecinała SM48 z jakimś niezidentyfikowanym składem wracającym z Huty. 08.05.2012 Jelonki, godz. 11.20 SM48-112 + 12 ładownych węglarek do WGT długość składu 188 m. masa brutto 888 ton. Ponadto 8 maja przy Szlaku Łosia około 12:00 na torach pracowała koparka drogowo-szynowa. Są zdjęcia. 08.05.2012 Jelonki, godz. 11.20 SM48-112 + 12 ładownych węglarek do WGT długość składu 188 m. masa brutto 888 ton. A popołudniowym przyjechało na Odolany jeszcze 18 ładownych węglarek, połączono je z tymi porannymi czekającymi na "trójkach" i cały skład 30 węglarek odjechał do Gliwic, konkretnie do Huty Łabędy S.A. (304-21) Dzisiaj po południu SM48-112 wracała ze składem ok. 15 próżnych węglarek. 2012-05-12, Lazurowa 08:48, SM48-11? + 10x Eaos w wielkim pędzie do Huty 15.05.2012, Jelonki godz. 08:40 SM48-112 + 19 węglarek ze złomem do huty godz. 11:05 SM48-112 + 12 ładownych węglarek do WGT dane składu: długość 180m. masa brutto 900 ton. ok. 14:00 SM48-112 + kilka węglarek (niestety nie zdążyłem policzyć) do huty godz. 16:20 SM48-112 + 12 ładownych węglarek do WGT dane składu identyczne, czyli 180m. i masa brutto 900 ton. 2012-05-19, Lazurowa: 10:04, SM48-11? + 13x Eaos do WGT. 21.05.2012r. 8:50 - SM48-112 z 31 wagonami jako 961 wyruszyła z WGT na Radiowo. Był jeszcze nieplanowy postój bo jedna z próżnych węglarek (ze stada Eanosów pod załadunek) jechała z zablokowanymi hamulcami i rewident zatrzymał skład żeby coś z tym zrobić 11:10 - ta sama "tamara" wróciła z czterema węglarkami jako 960. Drugiego kółka nie uświadczono (nie było z czym i po co jechać)... 22.05.2012 11:30 SM48-114 targała na wiadukt 12 węglarek w kierunku WGT. Nie mogła podciągnąć pod górę. Cały podjazd trwał około 15 minut. 22.05.2012 11:30 SM48-114 targała na wiadukt 12 węglarek w kierunku WGT. Nie mogła podciągnąć pod górę. Cały podjazd trwał około 15 minut. Hehe, ciekawie Wcześniej na Radiowo pojechało 18 węglarek. Zastanowiło mnie też to, że tuż przed 12 na WGT manewrowały równolegle dwie SM48 - może to dlatego, że był problem ze 114... 11:30 SM48-114 targała na wiadukt 12 węglarek w kierunku WGT. Nie mogła podciągnąć pod górę. Cały podjazd trwał około 15 minut. Zastanowiło mnie też to, że tuż przed 12 na WGT manewrowały równolegle dwie SM48 - może to dlatego, że był problem ze 114... Zdaje się, że 114 zjechała później do szopy i na drugie kółko pojechała już inna tamara, ale niestety nie dojrzałem numeru. A co do składu pierwszym i drugim kursem przyjechało po 12 ładownych węglarek. Składy zostały połączone "na trójkach" i jako jeden pociąg odjechały już chyba, albo niebawem odjadą, do Huty Łabędy S.A. w Gliwicach (kod kierunkowy 304-21) Widziałem ten pociąg przy Szlaku Łosia, tamara miała duże problemy, silnik pracował zupełnie inaczej niż zwykle, jechała bardzo wolno, nawet nie wiem czy 10km/h a kopciła tak jakby pracowała na pełnych obrotach, i już wtedy pomyślałem sobie, że coś jest nie tak, byłem ciekaw czy podjedzie pod wiadukt. Spadek mocy, dziwny dźwięk i kopcenie - no, brzmi jak coś poważniejszego. Miejmy nadzieję, że jednak nie - w końcu od rewizji nie minęło wiele czasu. 2012-05-24, Lazurowa 09:00, SM48-11? + 10x Eaos do Huty. 2012-05-24, Lazurowa 09:00, SM48-11? + 10x Eaos do Huty. Zdaje się, że 114 zjechała później do szopy i na drugie kółko pojechała już inna tamara, ale niestety nie dojrzałem numeru. SM48-112. 2012-05-24, Lazurowa 09:00, SM48-11? + 10x Eaos do Huty. 114, jeździ z powrotem No to kamień z serca! 2012-05-26, Lazurowa 10:34, SM48-112? + 17x Eaos + 4x Es do WGT. 29.05.2012 Jelonki: godz. 8:35 SM48-114 + 18 węglarek ze złomem do huty. Powrót tuż przed 11:00, ale zdążyłem tylko zobaczyć jakieś węglarki. Powrót tuż przed 11:00, ale zdążyłem tylko zobaczyć jakieś węglarki. Na początku jeszcze 4 platformy i po drodze 3x Es. W sumie było bodaj 25 wagonów Dzisiaj przed południem tamara ciągnęła 13 wagonów do WGT. Dane składu: SM48-114, 13 ładownych wagonów (10 platform i 3 węglarki) 241 metrów, 900 ton. |