ďťż
cranberies
Dziennik dyżurnego ruchu, maj 2012.
2012-05-01, Lazurowa: 09:00, SM48-112? + węglarki do Huty 10:48, SM48-112? + sznureczek Res i Eaos do Jelonek. 13:50, SM48-112 + 11?x Eaos, 14x Es, 2x Res, 1x Rs do Huty. 2012-05-02, Kocjana: 11:30, SM48-112 + sznurek Eaos i Es (ok. 30) do WGT. 2012-05-05, Lazurowa: 10:02, SM48-112? + 12x Eaos do Jelonek. 2012-05-06, Lazurowa 08:35, SM48-112 + nieokreślone brutto do Huty (brane na słuch) 10:28, SM48-112 + 16x Eaos do Jelonek. A punkt 15.00 Babimojską przecinała SM48 z jakimś niezidentyfikowanym składem wracającym z Huty. 08.05.2012 Jelonki, godz. 11.20 SM48-112 + 12 ładownych węglarek do WGT długość składu 188 m. masa brutto 888 ton. Ponadto 8 maja przy Szlaku Łosia około 12:00 na torach pracowała koparka drogowo-szynowa. Są zdjęcia. 08.05.2012 Jelonki, godz. 11.20 SM48-112 + 12 ładownych węglarek do WGT długość składu 188 m. masa brutto 888 ton. A popołudniowym przyjechało na Odolany jeszcze 18 ładownych węglarek, połączono je z tymi porannymi czekającymi na "trójkach" i cały skład 30 węglarek odjechał do Gliwic, konkretnie do Huty Łabędy S.A. (304-21) Dzisiaj po południu SM48-112 wracała ze składem ok. 15 próżnych węglarek. 2012-05-12, Lazurowa 08:48, SM48-11? + 10x Eaos w wielkim pędzie do Huty 15.05.2012, Jelonki godz. 08:40 SM48-112 + 19 węglarek ze złomem do huty godz. 11:05 SM48-112 + 12 ładownych węglarek do WGT dane składu: długość 180m. masa brutto 900 ton. ok. 14:00 SM48-112 + kilka węglarek (niestety nie zdążyłem policzyć) do huty godz. 16:20 SM48-112 + 12 ładownych węglarek do WGT dane składu identyczne, czyli 180m. i masa brutto 900 ton. 2012-05-19, Lazurowa: 10:04, SM48-11? + 13x Eaos do WGT. 21.05.2012r. 8:50 - SM48-112 z 31 wagonami jako 961 wyruszyła z WGT na Radiowo. Był jeszcze nieplanowy postój bo jedna z próżnych węglarek (ze stada Eanosów pod załadunek) jechała z zablokowanymi hamulcami i rewident zatrzymał skład żeby coś z tym zrobić ![]() 11:10 - ta sama "tamara" wróciła z czterema węglarkami jako 960. Drugiego kółka nie uświadczono (nie było z czym i po co jechać)... 22.05.2012 11:30 SM48-114 targała na wiadukt 12 węglarek w kierunku WGT. Nie mogła podciągnąć pod górę. Cały podjazd trwał około 15 minut. 22.05.2012 11:30 SM48-114 targała na wiadukt 12 węglarek w kierunku WGT. Nie mogła podciągnąć pod górę. Cały podjazd trwał około 15 minut. Hehe, ciekawie ![]() Zastanowiło mnie też to, że tuż przed 12 na WGT manewrowały równolegle dwie SM48 - może to dlatego, że był problem ze 114... 11:30 SM48-114 targała na wiadukt 12 węglarek w kierunku WGT. Nie mogła podciągnąć pod górę. Cały podjazd trwał około 15 minut. Zastanowiło mnie też to, że tuż przed 12 na WGT manewrowały równolegle dwie SM48 - może to dlatego, że był problem ze 114... Zdaje się, że 114 zjechała później do szopy i na drugie kółko pojechała już inna tamara, ale niestety nie dojrzałem numeru. A co do składu pierwszym i drugim kursem przyjechało po 12 ładownych węglarek. Składy zostały połączone "na trójkach" i jako jeden pociąg odjechały już chyba, albo niebawem odjadą, do Huty Łabędy S.A. w Gliwicach (kod kierunkowy 304-21) Widziałem ten pociąg przy Szlaku Łosia, tamara miała duże problemy, silnik pracował zupełnie inaczej niż zwykle, jechała bardzo wolno, nawet nie wiem czy 10km/h a kopciła tak jakby pracowała na pełnych obrotach, i już wtedy pomyślałem sobie, że coś jest nie tak, byłem ciekaw czy podjedzie pod wiadukt. Spadek mocy, dziwny dźwięk i kopcenie - no, brzmi jak coś poważniejszego. Miejmy nadzieję, że jednak nie - w końcu od rewizji nie minęło wiele czasu. 2012-05-24, Lazurowa 09:00, SM48-11? + 10x Eaos do Huty. 2012-05-24, Lazurowa 09:00, SM48-11? + 10x Eaos do Huty. Zdaje się, że 114 zjechała później do szopy i na drugie kółko pojechała już inna tamara, ale niestety nie dojrzałem numeru. SM48-112. 2012-05-24, Lazurowa 09:00, SM48-11? + 10x Eaos do Huty. 114, jeździ z powrotem No to kamień z serca! 2012-05-26, Lazurowa 10:34, SM48-112? + 17x Eaos + 4x Es do WGT. 29.05.2012 Jelonki: godz. 8:35 SM48-114 + 18 węglarek ze złomem do huty. Powrót tuż przed 11:00, ale zdążyłem tylko zobaczyć jakieś węglarki. Powrót tuż przed 11:00, ale zdążyłem tylko zobaczyć jakieś węglarki. Na początku jeszcze 4 platformy i po drodze 3x Es. W sumie było bodaj 25 wagonów ![]() Dzisiaj przed południem tamara ciągnęła 13 wagonów do WGT. Dane składu: SM48-114, 13 ładownych wagonów (10 platform i 3 węglarki) 241 metrów, 900 ton. |