ďťż

Widziany, widziana - czerwiec 2012

cranberies
Dziennik dyżurnego ruchu.


1.06.2012,
Jelonki, 11:15
SM48-114 + 17 próżnych węglarek do WGT
2012-06-02, Lazurowa
15:36, SM48-114 luzem do WGT.
2012-06-07, Lazurowa
~11:30 SM48-11? + Eaosy do WGT. Trąbili na mnie, bo jechałem "piętro niżej" pod estakadą WD8k na swoim zabytkowym motocyklu, który najwyraźniej wzbudził zainteresowanie brygady.

2012-06-08, Lazurowa
~10:20 SM48-114 + 12x Eaos do WGT
~14:30 SM48-114 + 12x Eaos do WGT


20120-06-09, Lazurowa:
10:50, SM48-114 + 27x Eaos do WGT. Na podstawie wyliczeń własnych 660Mg, 400m.
11.06.2012, Jelonki

15:45 SM48-114 + 8 próżnych węglarek do WGT
12.06.2012, Jelonki

15:45, 2x SM42 (pierwsza zielona druga niebieska) + 39 węglarek do WGT
Dane składu:
- 16 ładownych węglarek (wszystkie Eanos) do Huty Łabędy S.A w Gliwicach (304-21)
- 23 próżne węglarki,
Masa brutto 1692 tony, długość 562 m.
2012-06-13, Lazurowa
08:51, SM42 (niebieska) + 13x Eaos + 2x Es do Huty.
13.06.2012, Warszawa Główna Towarowa
14:00, 2xSM42 + 22Es + 12Eaos, wyrusza do huty, tylko nie wiem dlaczego numerem 112071, a nie jak zawsze 963.

W końcu mam dobre wieści Miesiąc temu defektował ST44-324, ale w zamian wrócił do Warszawy stary znajomy ST44-700 (zielony)
Jak na razie jeździ na Jeziorną, ale może się kiedyś pokaże na WMH.
No to właśnie dzisiaj się pokazał.
ST44-700 ze składem 24 próżnych platform udał się właśnie do huty, późno jakoś...
Wracał o 13:00 ze składem 44 węglarek
Jak by ktoś chciał sobie zerknąć, to wrzucam linka
http://gmfk.pl/cpg144/displayimage.php?pid=67245
Ale coby nie mówić, zróżnicowanie składu było niczego sobie Chyba było więcej Es-ów niż Eaos-ów

Ale coby nie mówić, zróżnicowanie składu było niczego sobie Chyba było więcej Es-ów niż Eaos-ów
To prawda, było tak: 4 Eaos, 8 Es, 1 Eaos, 1 Es, 1 Eaos, 10 Es, 19 Eaos. Wychodzi, że było 19 Es'ów i 25 Eaos'ów, nieźle
Wszystkie Es'y zleciały później na 52 (Praga), a z Eaos'ów część poszła na spływ, a część na Pruszków, było też kilka gratów.

A tak w ogóle, jako ciekawostkę dodam, że te Es'y jeżdżą ze złomem z Tarczyna. Ale jak kiedyś sprawdziłem jaką drogą, to się mocno zdziwiłem
Es'y ładowane w Tarczynie złomem jadą do Skierniewic. Skierniewice kiedyś podpadały pod Warszawę, ale nie wiem dlaczego od jakiegoś czasu (pewnie od ładnych kilku lat) należą do obszaru Łodzi i obsługiwane są ze stacji Łódź Olechów (330-00). Tak więc ze Skierniewic jadą jakimś TKMem do Łodzi, tam są ważone, następnie włączane są w pociąg z Łodzi Olechowa do Płocka Trzepowa i na stacji Kutno razem z grupą do Warszawy Pragi są wyłączane i włączane do pociągu z Poznania Franowa do Warszawy Pragi. Z Warszawy Pragi wracają na Odolany pociągiem 22970. Tak więc z Tarczyna, przez Łódź Olechów, Kutno, Warszawę Pragę do WGT To się nazywa logistyka.
Dzisiejsze dwa kółka sponsorowane są po raz kolejny przez ST44-700. Tak więc aparaty w dłonie

Dzisiejsze dwa kółka sponsorowane są po raz kolejny przez ST44-700. Tak więc aparaty w dłonie
2012-06-16, Lazurowa:
08:43, ST44-700 + 25x Eaos do Huty... wedle wyliczeń 2000Mg, 360m

BTW, ekspertem nie jestem, ale rozumiem, że masę pociągu Mo podaje się bez czynnej lokomotywy (Cw1, Mw-56). A czy długość też?
2012-06-16, Lazurowa:
~16:15, ST44-700 + 2x Rs + 5x Res + 19x Eaos do WGT... 940Mg, 420m

2012-06-16, Lazurowa:
08:43, ST44-700 + 25x Eaos do Huty... wedle wyliczeń 2000Mg

Nie, no chyba jednak trochę przesadziłeś. To wychodzi 80Mg na wagon. Próżna węglarka waży powiedzmy 20 ton. Złomu można załadować najwyżej 40-45 ton. Z moich obserwacji wynika, że ładowna węglarka Eaos, załadowana złomem waży ok. 55-65 ton. a załadowany tymi kęsami z huty, waży ok. 70 ton.

2012-06-16, Lazurowa:
08:43, ST44-700 + 25x Eaos do Huty... wedle wyliczeń 2000Mg

Nie, no chyba jednak trochę przesadziłeś. To wychodzi 80Mg na wagon. Próżna węglarka waży powiedzmy 20 ton. Złomu można załadować najwyżej 40-45 ton. Z moich obserwacji wynika, że ładowna węglarka Eaos, załadowana złomem waży ok. 55-65 ton. a załadowany tymi kęsami z huty, waży ok. 70 ton.
Takie właśnie założenie poczyniłem - 20Mg na oś. Wedle tego, co mówisz powinno być jakieś 1600Mg na dwudziestopięciowagonowe brutto.
2012-06-17, Lazurowa.
10:32, SM48-112 + ~35x Eaos do WGT. 700Mg, 500m

Wedle tego, co mówisz powinno być jakieś 1600Mg na dwudziestopięciowagonowe brutto. Tak, powinno wyjść ok. 1600 ton, chociaż kilka razy słyszałem, że wychodziło trochę mniej. Przykład z maja tego roku: SM48-112 + 22 ładowne węglarki do huty, masa brutto: 1276 ton. Z kolei przykład z grudnia 2011 r: SM48-111 + SM42-944 + 30 ładownych węglarek do huty, masa brutto 1940 ton.

2012-06-17, Lazurowa.
10:32, SM48-112 + ~35x Eaos do WGT
Drugim kółkiem była jeszcze dodatkowo SM42

A dziś znów będzie jeździł ST44
Kocjana - 18.06.2012
09:58, ST44-700 + sznurek węglarek do WGT.
Coś bardzo wcześnie jechał pociąg, cudem zdążyłem


Coś bardzo wcześnie jechał pociąg, cudem zdążyłem Ogólnie dziś wszystko na wariackich papierach było robione...

O 10:35 skład 960 przyjechał na WGT - 21x Eanos/Eaos. Przed 14 poszedł 963 ze strasznie długim składem Eanos-ów i Res-ów pod załadunek.

O 16:00 przyjechał 962 ze składem 7x Res + 6x Eaos. I był bonus :


Rozrząd ze szczytu górki plus zjazd na tor 52. Taka sytuacja z gagarinem zdarza się raz na kilka lat

Rozrząd ze szczytu górki plus zjazd na tor 52. Taka sytuacja z gagarinem zdarza się raz na kilka lat
Zrobiłeś więcej zdjęć? Jeśli tak to wrzucaj.
Ech... Że też wczoraj cały dzień musiałem być poza Warszawą

Zrobiłeś więcej zdjęć? Jeśli tak to wrzucaj. Niestety trochę zaspałem i całą sytuację "ogarnąłem", kiedy to już ST44 stał na przejeździe... Mam jeszcze tylko foto wyjeżdżającego w 29 gagarina.

Aktualnie pierwszym kółkiem idzie złom + trochę Eanos-ów / Res-ów, a drugie kółko to głównie zaprowadzenie wagonów pod załadunek.

Dziś dwa kółka odbyły się pod patronatem kopcącej na siwo SM48-111. W składzie 960 przyjechały platformy, a 962 to 36-wagonowa mieszanka Eaos-ów i Es-ów Do huty za to rano poszedł złom, a popołudniu spora grupka platform.
20.06.2012, Warszawa Główna Towarowa.
Drugim kółkiem o 15:30 wjechało 12 ładownych wagonów, prowadzonych przez SM48-111. 6 węglarek i 6 platform. Platformy załadowane były stalowymi prętami i po podzieleniu składu dołączono je do "Pragi" a ładowne węglarki wepchnęli na 34.
Lornetki i aparaty w dłonie bo dziś znów ST44-700 na Radiowo jedzie

EDIT (12:40):
Tuż przed 9: skład złożony z lokomotywy i 7 węglarek ze złomem wyruszył na Radiowo.

12:35: Gagarin przyprowadził pociąg 960 - skład 38 wagonów, z czego 5x Res, 13x Eans/Eanos (ładowne) oraz zestaw 20 węglarek próżnych - w tym jeden "wysoki" Eamos

Lornetki i aparaty w dłonie bo dziś znów ST44-700 na Radiowo jedzie

EDIT (12:40):
Tuż przed 9: skład złożony z lokomotywy i 7 węglarek ze złomem wyruszył na Radiowo.

12:35: Gagarin przyprowadził pociąg 960 - skład 38 wagonów, z czego 5x Res, 13x Eans/Eanos (ładowne) oraz zestaw 20 węglarek próżnych - w tym jeden "wysoki" Eamos


16:05, ST44-700 + 12x Eaos. 240Mg, 170m.
2012-06-23, Lazurowa
11:10, ST44-700 + 5x Res z prętami + 24?x Eaos/Eas do WGT. Wyjątkowo dużo Eas'ów, wszakże to nie tak popularna seria. 450m, 750Mg.
Pisząc w skrócie. Składy konkretne, na oba dzisiejsze kółka wyjechał najmocniejszy możliwy pojazd - ST44-700 Na jutro też pokaźny skład jest, więc można się spodziewać powtórki z rozrywki
2012-06-27, Lazurowa
08:42, ST44-700 +12x Eaos do Huty. 720Mg, 170m.

2012-06-27, Lazurowa
08:42, ST44-700 +12x Eaos do Huty. 720Mg, 170m.
Wczoraj "huta" przyjmowała i oddawała hurtem, dlatego był gagarin

960 - przyj. 11:00, 6xRes + 20x Eaos różne;
963 - odjazd 13:50, 29 węglarek (głównie Eanos/Eans pod załadunek);
962 - przyj. 16:20, 1x Eaos ładowny (zwrot chyba, bo miało być jakieś komisyjne ważenie na Radiowie) + 5x Res + 27 węglarek (spora część ładownych).
2012-06-28, Lazurowa:
08:43, ST44-700 + 24x Eaos/Eans/Eanos do Huty. 1500Mg, 350m.
2012-06-30, Lazurowa:
08:42, ST44-700 + 21x Eaos do Huty. Kompletnie bez wysiłku. 1100Mg, 300m.
2012-06-30, Lazurowa
11:44, ST44-700 + 40x Eaos do WGT. 800Mg, 580m. Skład jak na LHSie.
To jeszcze dodam, że na sam koniec miesiąca na WMH mieliśmy wykolejenie w okolicy ul. Arkuszowej. Bliższych szczegółów nie znam, mam tylko tą szczątkową informację, w dodatku z "drugiej ręki"...

EDIT:
Jest więcej informacji. Otóż wykoleił się ST44-700, powodem zdarzenia było poszerzenie i lokomotywa "wpadła" między szyny. Było to na tyle poważne, że gagarina na tor wstawiać musiał Unimog Ratownictwa Kolejowego. W celu ściągnięcia wagonów, które blokowały przejazd na Arkuszowej sprowadzono dodatkową "Cargowską" SM42. Oj działo się...
Eskadra - 21.06.2012
10:25, SM48-111 + 6x platformy z prętami + krótki sznurek węglarek na WGT.
http://ok-kolej.pl/details.php?image_id=5620&mode=search

Troszkę spóźniony wpis... szczerze zapomniałem
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies