ďťż

Ostatni Wielki maj0wy turniej 6ed 24 maja.

cranberies
Miejsce: Sklep Wargamer ul. Świętoduska 8 Lublin
Kiedy: 24.5.14 (sobota)
Start: 9:00
wpisowe: 10zł (w całości przeznaczone na nagrody)

1. Kompozycja Armii
Limit punktowy: Gramy turniej parowy czyli 1000 na gracza
- 1-2 HQ, 2-5 Troops, 0-2 FA, EL, HS
- Każdy gracz może mieć w w armii 0-1 jednostkę z Imperial Armour z pieczątką „wh40k”, pod warunkiem posiadania przez gracza adekwatnego modelu lub bardzo dobrej konwersji. Wymagane jest także posiadanie przez gracza aktualnych zasad danej jednostki.
wszystko co nie jest formacja stronghold assault i eskalacja jest dopuszczone.
Pary zostaj rozlosowane przed pierwsza bitwa. Tabelka sojuszy niejest brana pod uwage z tym ograniczeniem ze zasady armi, moce specjalne etc niemoga zostac uzyte na sojusznikow. Zdolnosci indepow dzialaja normalnie w przypadku przejecia inicjatywy.

2. Zgłoszenia
termin zgłoszenia: 23.05.14, godz. 15:00
adres: wroblewskirafal@yahoo.com
Za niewysłanie poprawnej rozpiski w terminie będzie naliczana kara do klasyfikacji generalnej -4DP

3. Akcesoria
Każdy uczestnik turnieju powinien posiadać: miarkę, kostki , wzorniki używane w swojej rozpisce, podręcznik z zasadami dla swojej armii wraz z aktualnym FAQiem (jeśli ten dotyczy używanych w rozpisce jednostek) Za każdy brak w wymienionych wyżej akcesoriach będzie naliczana kara -1DP (czyli do -4DP).

4. Proksowanie
Proksujemy w granicach przyzwoitości
5. Ocena modelarska
Ocena modelarska sprawdzana będzie indywidualnie dla każdego gracza i sumowana w parach.
Malowanie do +4
Podstawki do +3
Konwersje do +2
WYSIWYG +2

6. Ramy Czasowe
9:00 - zapisy
9:30-11:45 pierwsza bitwa
11:55-14:10 druga bitwa
14:20-16:35 trzecia bitwa

7. Bitwy
Ilość tur w każdej bitwie: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
Zasady kontrolowania znaczników: Znacznik uważa się za będący pod kontrolą danego gracza, gdy ten ma w promieniu 3" od niego co najmniej jeden model z jednostki punktującej a przeciwnik nie ma żadnego modelu z jednostki punktującej lub "denial".

Punktacja:
0 różnicy - 10: 10
1 pkt różnicy - 11:9
2pkt różnicy – 12:8
itd.

CELE DODATKOWE obowiązujące w każdej misji:
- First Blood = 1VP
- Slay the Warlord = 1VP
- Linebreaker = 1VP
- Mysterious Objectives
- Mysterious Scorings
Po rzucie na gracza rozpoczynającego gracz nierozpoczynający rzutem kostką losuje slot spośród Elit, FA i HS.
Jednostki z wylosowanego slotu są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami).
Jednostki z wylosowanego slotu są warte 1VP za ich wyeliminowanie.
- Slaughter
Wyeliminowanie modeli przeciwnika daje punkty (poszczególne progi NIE kumulują się).
ponad 25% - 2VP
ponad 50% - 3VP
ponad 75% - 4VP
100% - 5VP
Wyeliminowanie wszystkich modeli przeciwnika skutkuje dodatkowo natychmiastowym zajęciem maksymalnej możliwej ilości znaczników (czyli mamy tyle znaczników, ile mamy scoringów) i zakończeniem bitwy.

MISJE:

Bitwa I.
Deployment: Hammer and Anvil (12" od linii dzielącej stół na połowy wzdłuż krótkich krawędzi).
CEL GŁÓWNY:
5 znaczników:
- rozstawiane naprzemiennie i losowo
- odkrywane przed decyzją o przejęciu inicjatywy
- 1 o wartości 4vp, 3 o wartości 2vp, 1 o wartości 1vp,

Bitwa II.
Deployment: Dawn of War (12" od linii dzielącej stół na połowy wzdłuż długich krawędzi).
CEL GŁÓWNY:
1 Relikt o wartości 6VP o początkowej pozycji na środku stołu
2 oddalone (wzdłuż dłuższej linii dzielącej stół na połowy) 18” od Reliktu znaczniki warte 2VP każdy
Utrata Reliktu = 1VP dla przeciwnika.

Bitwa III.
Deployment: Vanguard Strike (12" od przekątnej stołu wybieranej przez gracza, który wygrał rzut na zaczynanie).
CEL GŁÓWNY: 4 znaczniki na środkach ćwiartek, własny za 1VP, boczne po 3VP, przeciwnika za 5VP


kilka pytań organizacyjnyc:
1) jak będą rozpatrywane armie, które są dla siebie "come the apocalypse" a zostaną wylosowane ? jakie będą miały minusy z tego powodu- bo plusów to na 100% nie będzie :d

czy w takim przypadku nie lepiej , żeby takie armie miały poziom " desperate allies"?
2) co w przypadku jak będzie nie parzyście na turnieju ?
1) nieobowiazuje takie cos jak matrix xD czyli niezaleznie z kim jestes dzialacie normalnie aleniemozna castowac jakiejkolwiek mocy na sojusznikow
2) przytacham jeszcze figurki csm i zagram poprostu na 2 armiach
albo nie ktos bedzie gral sam z dodatkowa armia csm


Pisze się!
Wybieram się na turniej, ale nie podoba mi się pomysł parowania losowego. Lepsze byłyby pare ustalone wcześniej.
Eee... Chyba nie. Losowość będzie o tyle lepsza od ustawki, ponieważ kto będzie miał w parze tau (a może będzie tau z DE) będzie miał niemal 99% szanse na zajęcie 1 miejsca - a tak każdy będzie miał szansę sobie pograć. Dodatkowo element losowy sprawia, że nie ma wcześniej ustalonej taktyki, zatem stajesz na polu bitwy i działasz - masz niewiele czasu na rozmowę ze współgraczem - dla mnie in plus!
a tau wystawia sie na 500pts
skoro już tak gadacie o tau to po prostu dajcie mi 1. miejsce i grajcie sobie o resztę :d
albo poprostu niezagrasz xD
nie zmieszcze trzech knightow na tyle punktow :/
regulamin w pierwszym poscie

nie zmieszcze trzech knightow na tyle punktow :/
Przecież pracujesz w soboty.

Shadow można brać knighty? Nie widzę zapisku o SH ale suplementy są dopuszczone. Jak mam to rozumieć?
Kurde, nie mogę wziąć Lord of Skulls, bo zabranie mi 38pkt cholera!!!

Być może ja się pojawię jak nie zapije z pt. na sob.

nie zmieszcze trzech knightow na tyle punktow :/

Przecież pracujesz w soboty.

Shadow można brać knighty? Nie widzę zapisku o SH ale suplementy są dopuszczone. Jak mam to rozumieć?
Lords of War, zasady do SH i takich tam innych rzeczy będą częścią rulebooka.
Trzeba się zacząć przyzwyczajać
maly up
to ile ostatecznie osób jst chętnych grać jutro ?
turnieju niema gdyz zglosily sie tylko 3 osoby
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies