ďťż
cranberies
Miejsce: Sklep Wargamer ul. Świętoduska 8 Lublin
Kiedy: 24.5.14 (sobota) Start: 9:00 wpisowe: 10zł (w całości przeznaczone na nagrody) 1. Kompozycja Armii Limit punktowy: Gramy turniej parowy czyli 1000 na gracza - 1-2 HQ, 2-5 Troops, 0-2 FA, EL, HS - Każdy gracz może mieć w w armii 0-1 jednostkę z Imperial Armour z pieczątką „wh40k”, pod warunkiem posiadania przez gracza adekwatnego modelu lub bardzo dobrej konwersji. Wymagane jest także posiadanie przez gracza aktualnych zasad danej jednostki. wszystko co nie jest formacja stronghold assault i eskalacja jest dopuszczone. Pary zostaj rozlosowane przed pierwsza bitwa. Tabelka sojuszy niejest brana pod uwage z tym ograniczeniem ze zasady armi, moce specjalne etc niemoga zostac uzyte na sojusznikow. Zdolnosci indepow dzialaja normalnie w przypadku przejecia inicjatywy. 2. Zgłoszenia termin zgłoszenia: 23.05.14, godz. 15:00 adres: wroblewskirafal@yahoo.com Za niewysłanie poprawnej rozpiski w terminie będzie naliczana kara do klasyfikacji generalnej -4DP 3. Akcesoria Każdy uczestnik turnieju powinien posiadać: miarkę, kostki , wzorniki używane w swojej rozpisce, podręcznik z zasadami dla swojej armii wraz z aktualnym FAQiem (jeśli ten dotyczy używanych w rozpisce jednostek) Za każdy brak w wymienionych wyżej akcesoriach będzie naliczana kara -1DP (czyli do -4DP). 4. Proksowanie Proksujemy w granicach przyzwoitości 5. Ocena modelarska Ocena modelarska sprawdzana będzie indywidualnie dla każdego gracza i sumowana w parach. Malowanie do +4 Podstawki do +3 Konwersje do +2 WYSIWYG +2 6. Ramy Czasowe 9:00 - zapisy 9:30-11:45 pierwsza bitwa 11:55-14:10 druga bitwa 14:20-16:35 trzecia bitwa 7. Bitwy Ilość tur w każdej bitwie: 5, 6 na 3+, 7 na 5+ Zasady kontrolowania znaczników: Znacznik uważa się za będący pod kontrolą danego gracza, gdy ten ma w promieniu 3" od niego co najmniej jeden model z jednostki punktującej a przeciwnik nie ma żadnego modelu z jednostki punktującej lub "denial". Punktacja: 0 różnicy - 10: 10 1 pkt różnicy - 11:9 2pkt różnicy – 12:8 itd. CELE DODATKOWE obowiązujące w każdej misji: - First Blood = 1VP - Slay the Warlord = 1VP - Linebreaker = 1VP - Mysterious Objectives - Mysterious Scorings Po rzucie na gracza rozpoczynającego gracz nierozpoczynający rzutem kostką losuje slot spośród Elit, FA i HS. Jednostki z wylosowanego slotu są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami). Jednostki z wylosowanego slotu są warte 1VP za ich wyeliminowanie. - Slaughter Wyeliminowanie modeli przeciwnika daje punkty (poszczególne progi NIE kumulują się). ponad 25% - 2VP ponad 50% - 3VP ponad 75% - 4VP 100% - 5VP Wyeliminowanie wszystkich modeli przeciwnika skutkuje dodatkowo natychmiastowym zajęciem maksymalnej możliwej ilości znaczników (czyli mamy tyle znaczników, ile mamy scoringów) i zakończeniem bitwy. MISJE: Bitwa I. Deployment: Hammer and Anvil (12" od linii dzielącej stół na połowy wzdłuż krótkich krawędzi). CEL GŁÓWNY: 5 znaczników: - rozstawiane naprzemiennie i losowo - odkrywane przed decyzją o przejęciu inicjatywy - 1 o wartości 4vp, 3 o wartości 2vp, 1 o wartości 1vp, Bitwa II. Deployment: Dawn of War (12" od linii dzielącej stół na połowy wzdłuż długich krawędzi). CEL GŁÓWNY: 1 Relikt o wartości 6VP o początkowej pozycji na środku stołu 2 oddalone (wzdłuż dłuższej linii dzielącej stół na połowy) 18” od Reliktu znaczniki warte 2VP każdy Utrata Reliktu = 1VP dla przeciwnika. Bitwa III. Deployment: Vanguard Strike (12" od przekątnej stołu wybieranej przez gracza, który wygrał rzut na zaczynanie). CEL GŁÓWNY: 4 znaczniki na środkach ćwiartek, własny za 1VP, boczne po 3VP, przeciwnika za 5VP kilka pytań organizacyjnyc: 1) jak będą rozpatrywane armie, które są dla siebie "come the apocalypse" a zostaną wylosowane ? jakie będą miały minusy z tego powodu- bo plusów to na 100% nie będzie :d czy w takim przypadku nie lepiej , żeby takie armie miały poziom " desperate allies"? 2) co w przypadku jak będzie nie parzyście na turnieju ? 1) nieobowiazuje takie cos jak matrix xD czyli niezaleznie z kim jestes dzialacie normalnie aleniemozna castowac jakiejkolwiek mocy na sojusznikow 2) przytacham jeszcze figurki csm i zagram poprostu na 2 armiach albo nie ktos bedzie gral sam z dodatkowa armia csm Pisze się! Wybieram się na turniej, ale nie podoba mi się pomysł parowania losowego. Lepsze byłyby pare ustalone wcześniej. Eee... Chyba nie. Losowość będzie o tyle lepsza od ustawki, ponieważ kto będzie miał w parze tau (a może będzie tau z DE) będzie miał niemal 99% szanse na zajęcie 1 miejsca - a tak każdy będzie miał szansę sobie pograć. Dodatkowo element losowy sprawia, że nie ma wcześniej ustalonej taktyki, zatem stajesz na polu bitwy i działasz - masz niewiele czasu na rozmowę ze współgraczem - dla mnie in plus! a tau wystawia sie na 500pts skoro już tak gadacie o tau to po prostu dajcie mi 1. miejsce i grajcie sobie o resztę :d albo poprostu niezagrasz xD nie zmieszcze trzech knightow na tyle punktow :/ regulamin w pierwszym poscie nie zmieszcze trzech knightow na tyle punktow :/ Przecież pracujesz w soboty. Shadow można brać knighty? Nie widzę zapisku o SH ale suplementy są dopuszczone. Jak mam to rozumieć? Kurde, nie mogę wziąć Lord of Skulls, bo zabranie mi 38pkt cholera!!! Być może ja się pojawię jak nie zapije z pt. na sob. nie zmieszcze trzech knightow na tyle punktow :/ Przecież pracujesz w soboty. Shadow można brać knighty? Nie widzę zapisku o SH ale suplementy są dopuszczone. Jak mam to rozumieć? Lords of War, zasady do SH i takich tam innych rzeczy będą częścią rulebooka. Trzeba się zacząć przyzwyczajać maly up to ile ostatecznie osób jst chętnych grać jutro ? turnieju niema gdyz zglosily sie tylko 3 osoby |