ďťż
cranberies
Tak jak w temacie nie wiem czy to z mieszanki czy sprzegło jak jade na 3 na pełnym gazie to muli a jak puszcze z gazu to odrazu lzej idzie motor
Możliwe że masz już tarcze sprzęgła spalone . Sprawdź . A to jak będa wyglądać? no wczesniej mi pisali ze to zła mieszanka paliwowa zrobiłem było lepiej bo jechałem 80k/h i nie dusiło a le za 2g zaczeło mulic jak niewiem nieda sie jecha c wrecz to 6 tarczy w ciągu miesiąca Spaliło ci 6 tarcz w ciągu miesiąca ? no te co teraz mam too mam jekes 2 tygodnie jezdzone Czy masz zachowany luz na klamce sprzęgła 4 mm ? to co może byc przyczyną w poludnie wlałem nowe paliwo i dobrze wlałem olej i jechałem 80 i dobrze było a potem nie Ja z Podkarpacia Sprawdź stan elementów zapłonu. siema a mogą miec wpływ a sprzegło nie a czego co mają do rzeczy Ja miałem luźną oś platynek i przy zwiększaniu obrotów silnika zmieniała się przerwa i silnik źle pracował. Jak byś miał coś ze sprzęgłem to np. ślizgało to byś kręcił silnik wysoko a nie jechał, a jakbym nie wysprzęglało to by przy zmianie biegu zgrzytało. może tylko jak jade na pełnym gazie to mam jak by wiecej niedał rady jechac a puszczam to tak jak by go odblokowało sprawdze morze to i to jest ale juz miał kiedy s a mieszanka paliwa morze cos dac i raz tak mi sie dzieje raz nie Słuchaj jest różnica pomiędzy mieszanką 1:1 a 1:50. Im mniej oleju tym większa moc ale co za tym idzie gorsze smarowanie. W książce serwisowej WSK mówili o mieszance 1:30 jak się nie mylę - ale to było na kiepskiej jakościach olejach. Ja używam obecnie oleju półsyntetycznego orlenowskiego w stosunku 1:40. Słaba była nie chciała jechać. Zapłon niby był tak jak powinien. To moja pali od kopa ma wszystko spox a sprzegło jak daje gazu na biegu to daje gaz troche jedzie jak puszcze to bardziej zaczyna jezdzic Czytałem na forach podobne problemy.I doszłem do decyzji ze sprzegło sie slizga tylko niewiem czy sie juz czasem niespaliło bo strzsznie długosie zbiera jak to naprawic mam nakretke w deklu prawie cała wkrenconą a na klamerce ugury wykreconą a na dole przy lince pośrodku tak mam wszystko Jak by sprzegło slizgało to by wkrecała sie na obroty a nie jechała. Sprawdz gaźnik kranik czy nie zatkany i wyreguluj bo ci najprawdopodobniej zalewa wyczysc swiece i powinno chodzic Masz może kranik współczesnej produkcji ? Tak nowy,i na rezerwie jezdziłem wtedy TO jaki ma wpłytw ten nowy kranik? Te nowe kraniki mają to do siebie że uszczelka która jest za ta dźwignią która zmienia się pozycję lubi się przesuwać i może ona blokować przepływ paliwa . Witam właśnie wróciłem z garażu patrzyłem na uszczelke w kraniku jest w porządku mieszanka tak samo dobrze wiec chyba sprzęgło sie ślizga tylko pytam jak ustawić dobrze w dekklu mam srube wkrenconą do końca przy klamerce mam odkręconą całkiem srube jak ją wkrece to zgrzyta ? jak ustawic prawidłowo i czy niema juz startych tarczy a przypomne ze są nowe jakies 1 mies mają Jeśli miałeś źle wyregulowane sprzęgło to wystarczy miesiąc żeby były spalone . Ściągnij dekiel i sprawdź ich stan . to napiszesz mi dokładny opis( załoze nowe tarcze jak ustawic dokłanie) Prosze o pomoc i czy moge cos jeszcze zrobic Tarcze są zjechane jeśli mają poniżej 3mm,jeśli więcej-mozna na nich jeszcze jeździć. dnia Śro 18:57, 07 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz tylko ja niemam zjecganych jeszcze chyba ,napisze mi ktos jak dobrze ustawic sprzegło Nie da sie opisać w zasadzie,musisz to wyczuc-ustawic tak,by motocykl nie ciagnal na biegu z wcisnietym sprzeglem(na cieplym silniku) oraz by gwałtowne dodanie gazu na pierwszym lub drugim biegu skutkowalogwałtownym przyspieszeniem,jeśli słyszysz wzrost obrotów,a motocykl nie przyspiesza jak powinien-oznacza to poślizg sprzęgła i trzeba popuścić regulacje na slimaku.Linke ustawiasz tak,by na klamce miec ok 3mm luzu i zostawiasz to w spokoju,reszte regulujesz jak wyżej napisałem śruba w ślimaku. tylko ja mam całkiem wkreconą w slimaku a na raczce całkiem odkrenconą jak odkrece w slimaku to zaraz zgrzyta Dyziek Jak się mierzy tarcze? całe tarcze się mierzy? czy korek z jednej strony? Obejmujesz suwmiarką całą grubość korka A ile mają nowe tarcze 4,5 Nowa tarcza ma 4,1-4,2mm,teoretycznie max zuzycie to 1,5mm,ale to sie tyczy tarcz oryginalnych,na oryginalnej o grubosci 2,5mm jeszcze pojeździsz od biedy,współczesne zaczynaja się sypać wcześniej,i w zasadzie poniżej 3mm już mogą zacząć sie problemy A co bedzie jeżeli dam przekładke na spud kosz sprzegłowego?.Po ile u was są tarcze sprzegłowe bo ja płaciłem po 8 i 9 zł Nic nie podkładaj,nie kombinuj.U mnie tarcze są po 10zł,ale dalej obstawiam,że sprzęgło nie ma żadnego związku z Twoim problemem Co może sie stac jak bym dał przekładke na spodzie kosz sprzegłowego .Po ile kupujecie tarcze sprzegłowe .Macie może iskrownik do sprzedania A jeszcze pytanko bo panowie sie znacie:D co sie stanie gdy niebedzie blachy na wale ? WSKa będzie słaba, dużo paliła. Daxior-30zł kompletny z cewką WN,kondensatorem,platynkami,wyjęty z jeżdżacego motocykla Mowisz ze ma iskre?jestem zainteresowany . Ej 2 przekładki idą w koszu sprzegłowym ? ej jedno pytanko koledzy niewiem czy niedałem na spód kosz sprzegłowego przekładke co moze on szkodzic? http://obrazki.elektroda.net/78_1212919437.jpg Jeśli dałeś przekładke na spód kosza to masz definitywny poślizg sprzegła i nigdy nie będzie ono poprawnie pracowało,na spód kosza idzie tarcza korkowa->przekładka,->tarcza korkowa->przekładka->tarcza korkowa->docisk->tarcza spręzyn OK.Dzięki wielkie.To chyba był problem z mojej strony,bo nie mogłem cały czas ustawić sprzęgła chociaż nie jestem pewny,.Co do iskrownika jutro się odezwie . Jednak na spodzie była przekładka dalem nowe tarcze i jutro ustawie dobrze sprzegło powino byc dobrze Witam załozyłem nowe tarcze i jak jade na całym gazie i pusze to slizga sie sprzegło jak temu zapobiec? Wykręć troszkę śrubkę od regulacji. w deklu czy wszedzie W ślimaku Dalej nic prubuje i nic dalej sie slizga (nowe tarcze) co robic Jaki masz olej w skrzyni? lux 10 Odkręć jeszcze regulacje na ślimaku,olej masz w porzadku W takim razie zdaje mi się, że po prostu źle regulujesz sprzęgło. Toi jak regulowac jak popuszcze na 0slimaku to jest luz a jak przykrece to slizga0 a z się jechac nieda reguluj cierpliwie po pół obrotu śrubę wkręcaj albo wykręcaj a ustawisz na pewno Jutro sprubuję a 3 mn przy klamerce bendą nawet jak na slimaku poluzuje? jak na ślimaku ustawiasz to na dźwigni się prawdopodobnie zmienia też. Mi tam kolega dobry sposób powiedział na regulację. luzujesz śrubę od ślimaka i kręcisz tą w środku ,aż poczujesz opór. Wtedy cofasz o pół obrotu i kontrujesz. następnie odpowiedni luz na klamce i tyle. Jak sprzęgło działa lekko to się zostawia jak jest. Przelatane pare tyś km i tarcze mam nadal jak nowe nie popalone itp. Zawsze możesz zdjąć dekiel od sprzęgła i zobaczyć jak się tarcze rozchodzą kiedy wysprzęglasz. Mam pytanie. W którym momencie ruchu klamki powinno łapać sprzęgło? Mam nowe tarcze z PRLu i mniej więcej w połowie ruchu klamki sprzęgło zaczyna łapać (silnik zaczyna mulić). To zależy od sprzęgła i ustawienia. w każdym inaczej. hart, rozwiń swoją wypowiedz. A jak pmientasz jak załozyłes nowe tarcze to slizgło ci sie ? . Jak mniej wiecej ustawiłes? Kolega mi napisał , żebym podłożył pod kapturki sprężyn podkładki ma to pomuc? jak wy myslicie Daxior308 Jeszcze nie jeździłem na tych tarczach(Części mam w malowaniu, jutro odbieram ) Zrobiłem tak jak hart. Wykręciłem śrubkę i następnie wkręciłem aż poczułem opór, wykręciłem o 1/4 obrotu. Co do tych podkładek to zwiększy siłę dociskania. Kurde reguluje i reguluje mam 3mn przy klamerce w deklu nawet jak odkrece srube jest luzno to i tak sie slizga a jak zkrece bardziej to slizga sie jeszcze bardziej Prosze o dokładny krok po kroku opis Moze mi sie wkoncu uda ! PROSZE o POMOC Albo dalej masz źle złożone sprzęgło,albo wszystko jest w porządku i wydaje Ci sie,że to sprzęgło sie ślizga,a jest to kwestia nieodpowiedniej regulacji gaźnika Nie no złożone jest dobrze nie ma ch.... niewydaje mi sie bo jade 60k/h i jak puszcze to obroty spadają i motor przyspiesz a wlałem takze nowe paliwo i gaznik w pożdku mam 3mn i przy klamerce i na dole przy delku zakrencone i reguluje ww slimaku wykrecam to nic zbytnoi to niedaje a jak zakrece to jeszcze gorzej .Dzieki za cierpliwosc Ja bym sie jednak upierał,że to nie sprzęgło,nie umiesz słuchać silnika,prawdopodobnie na pełnej menetce dostaje zbyt mało paliwa w stosunku do powietrza,gdy puścisz osiaga odpowiedni skład i motocykl przyspiesza,śrubkę składu mieszanki wkręc do oporu i wykręć o 1,5 obrotu,a iglice podnieś do góry o 1 zabek ok ktura ta sruba ta o dołu czy na boku Śrubka pozioma, przy króćcu. Tak jak mówi Dyziek. Gaźnik albo zapłon. Linki usunąłem gdyz nie działały,chodzi o poziomą śrubkę tak jak żeśmy przez telefon rozmawiali,pomylić się nie da. Witam zrobiłem tak dyziek jak muwiłes podwyzszyłem na iglicy i wkreciłem do konccai w iwykreciłes 1,5 obrotu I dalej nic:( sprzegło tez prubowałem i tez lipa !! a przekładki czy cos w koszu ma wpływ sprężynki czy coś .Napisze To tak jak z mieleniem na śniegu, dawanie w palnik nic nie da, a jak ujmiesz trochę gazu to sam z zaspy wychodzi bo odzyskuje przyczepność. Z tych dwóch ostatnich linijek jakie napisałeś wynika,że jest to 100% poślizg sprzęgła,ale nie wiem jak Ci pomóc,bo to nie ma prawa nie działać....sprawdź jeszcze raz,czy złożyłeś wszystko według rysunku oraz napisz jak wygladaja u Ciebie spręzyny docisku sprzęgła.Jeszcze mi przyszło do głowy,choć to mało racjonalne,abyś sprawdził osadzenie zębatki zdawczej wału korbowego-tej,która poprzez łańcuszek napędza sprzęgło i skrzynie,gdyby nie było klina lub byłby ściety,a zebatka słabo siedzaca na stożku,to i tak by mogło być,choć to mega mało prawdopdobne. ok jutro własnie se rozbiore i zobacze na sprezyny moga miec niewłasciwy doscisk ,a przekładki maja jakis wpływ? a spręzyny poczym rozpoznac że są nietakie jakie powinny byc Po długości bez obciążenia,no i oczywiście czy w ogóle są oryginalne jaką powinny mieć długość MIszczu Jutro zmierze Dane z katalogu napraw motocykli WSK: - wysokość nowej sprężyny sprzęgła silnika S01 w stanie swobodnym to 25-26mm, minimalna nadająca się do użytkowania to 22mm. Witam wszystkich własnie wruciłem z garażu rozebrałem sprzegło i patrze na sprężyny miały po 21mn a miałem inne to wymiary mają 26mn i założyłem ich i wszystko jest wporządku (jak narazie żeby niezapeszyc ) Dzieki wszystkim za pomoc A pytanko naprawa motocykli duż pomocnych spraw jest opisannych opłaca sie kupic.A może ma ktos do sprzedania? Raczej nie warto,poszperaj dobrze w internecie i wydrukuj co trzeba,przede wszystkim luzy montażowe i zużycia,parametry ustawiania zapłonów,rysunki złożeniowe silników.Jeśli nie będziesz czegoś wiedział ze składaniem dzwoń-proste.W książce "naprawa motocykli WSK" są opisane niezbędne podstawy,ale wszystko znajdziesz w internecie,a cenią sie za te książki dość mocno.Ogólnie JESZCZE idzie wiele serwisówek do aut i motocykli ściągnąć.Wole mieć zawsze na papierze,więc wystarczy wydrukować,wpiąć koszulke i po problemie,a serce nie boli jak sie smarem ubrudzi. dnia Czw 22:47, 15 Mar 2012, w całości zmieniany 3 razy |