ďťż

Witam dlaczego starło mi nowe tarcze po 2 tygodniach jazdy ?

cranberies
Zalozyłem nowe tarcze pojezdziłem 2 tygodnie nagle niemoge ustawic sprzegla patrze a tu tarcze ztarte co moglo byc powodem ? brak podkladki czy cos prosze o pomoc


i jeszcze jedno moge 2 razy uzyc tą samą uszczelke w polowkach
Nie można użyć dwa razy tej samej uszczelki . Zachowałeś luz na klamce sprzegla 4 mm ???
tak a olej ma wpływ


Jaki lales i ile ?
jakis hipol i tyle az wyszło w mierniku ale ucieklo troche oleju mi bo uszczelka sie zjebala
Prawdopodobnie kwestia tanich chińsko-prywaciarskich tarczy lub lekko slizgającego sie sprzęgła
moze ale wydawały sie grube i dobre kupoiłem teraz za 10zł szt i teraz nieslizga sie sprzegło bo zaznaczałem kreską nas przegle i jest równo
W jakim stanie masz przekładki tarcz sprzęgła ?
dobre a czemu cos ma wpływ?
Jeśli przekłatki są zużyte - szorstkie to tarcze szybko ulegają zużyciu .
Ciężko mi uwierzyć że tak szybko można spalić mokre sprzęgło, może coś źle zmontowałeś lub musiałeś mieć zbyt mocno naciągnięte sprzęgło, te ciągle się ślizgało i tarcze się spaliły.
Jakość tarcz dostępnych na rynku jest dobra.
Sprawdź czy masz wszystkie elementy zgodnie z poniższym schematem.
http://www.wskonline.fora.pl/images/galleries/10514455824d615bc5491ce-226117-wm.jpg
Rino-z ta dobrością to bym się kłócił,trafiłem juz na dziadostwo,wykruszający się w palcach korek i tarcza w ogóle nie wchodząca na zabierak-kwestia różnicy 0,5mm!
Dyziek, może masz i rację, ale ja na złe tarcze jeszcze nie trafiłem.
daxior308, co oznaczałeś "kreską na sprzęgle"?
Również nie trafiłem na złe tarcze .
czy sprzeglo sie nie slizga załozyłem teraz nowe i zobacze jutro jak chodzi i czy wszystko okej bedzie
a co do tarczy to tez na zabierag niechciały wejsc
Tarcze muszą przesuwać się po zabieraku bez żadnych oporów . Jeśli jakikolwiek opór występuje to również może być przyczyną .
nie leciutko chodzi a masz iskrownik do sprzedania
Mam ale bez cewki zapłonowej jak coś to pisz na pw .
mam pytanie co do tych tarcz miałem mało oleju mogło to sie tez pryczynic?
Tak, możliwe i to jest prawdopodobnie przyczyna twojego problemu.
acha to jak zakonczyc temat ? dac ci jakis + czy cos
Gdzieś przy moim poście jest plus albo coś w tym stylu. Ile dokładnie tego oleju miałeś?
na początku tyle i le trzeba było ale jak zlałem to było 1/4 słoika
To miałeś połowę tego co miało być.
JAK dobrze wyregulowac sprzeglo i jak z tymi 4mn przy race
Słuchaj, weź przytrzymaj śrubokrętem śrubę ślimaka a kluczem płaskim odkręć w prawo tą nakrętkę co tam jest (tylko poluzuj), następnie wykręć tą śrubkę troszkę i potem wkręć aż poczujesz lekki opór. Zakręć tą nakrętkę co na początku odkręcałeś i spróbuj jak chodzi sprzęgło powinno rozłączać 4mm jak wciśniesz klamkę. Jeżeli tak nie jest to wkręć tą śrubkę o 1/4 obrotu i spróbuj ponownie. Pamiętaj żeby tą nakrętkę poluzować. Jeżeli dalej nie wiesz jak, jutro zrobię fotoporadnik.
bo teraz mam tą srubke w krenconą do konca no nie i mi ciągnie sprzeglo to wykrencac pomału ? ale jak odkrence to sprzeglo sie luzuje i jak biore klamerke to coraz lzej chodzi
weź spróbuj poluzować lub napiąć pancerz tj. przy klamce lub przy deklu (wykręcasz lub wkręcasz ten napinacz)
jak jade na pełnym gazie to muli troche a jak puszcze to az porywa motor to co to?
Za uboga mieszanka,musisz podnieść iglicę
ale to sprzeglo chyba
napisze jeszce raz jade na pełnym gazie i puszczam z gazu i nagle szybcie j jedzie tak jak by ją odblokowało tak jest dokladnie ?
Tak,i to wina składu mieszanki
Sprzęgło też może być, pracuje w poślizgu, jak ujmie obrotów to wtedy ciągnie równo.
To tak jak z mieleniem na śniegu, dawanie w palnik nic nie da, a jak ujmiesz trochę gazu to sam z zaspy wychodzi bo odzyskuje przyczepność.
Najpierw sprawdź kolor izolatora świecy, jak czarny to nie zwiększaj dawki paliwa.
Możemy tylko spekulować nie słysząc jak motocykl pracuje.Daxior-czy nie jest tak,że gdy odkręcisz gaz na max to słychać powiedzmy buczenie,a gdy popuścisz motor wchodzi na wyższe obroty i gwałtownie przyspiesza?Takie zachowanie oznaczało by zły skład mieszanki,lecz jeśli podczas jazdy na w pełni odkręconej manetce silnik pracuje na wysokich obrotach,a po odpuszczeniu azu obroty spadają i motor przyspiesza-wtedy będzie to tak jak Rino sugeruje wina poślizgu sprzęgła
słuchajcie wczoraj wziołem iglice na wyzej i wlałem nowe paliwko i wydawało sie wporządku tylko przejechałe mjakis 1 km bo niemam siedzenia bo mam w naprawie jak bede miał siedzenie to sprawdze na dłuzszej trasie czy na 100% dobrze jest a czego moze 2 wyskakiwac zły wałek
A trójka w porządku ??
tak czasem 2na wiekszych obrotach
Jak często wyskakuje ???
co jak
Co zrobic zeby szybciej jechała wsk
Jak często wyskakuje bieg ?? Czasami czy za każdym razem ?? Aby zwiększyć predkosc musisz założyć wieksza zebatke z przodu ale wtedy stracisz na mocy.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies