ďťż
cranberies
Data: 18.04.2015 (sobota) Lokacja: MZIZ (sala konferencyjna) PKT: 2x 900 Stoły: 72x48 cali Wpisowe: 10zł od gracza Czas bitwy: 150 minut (w razie potrzeb może ulec zmianie w trakcie turnieju) PLAN Zapisy - 8:30 - 9:00 Pierwsza bitwa - 9:00 - 11:30 Druga bitwa - 11:40 - 14:10 Trzecia bitwa - 14:20 - 16:50 Czwarta bitwa w knajpie - po ogarnięciu sali ZASADY OGÓLNE - Obowiązują zasady 7 edycji WH40k, FAQi ze strony GW oraz PKZty - Każdy gracz musi dysponować czytelną drukowaną rozpiską - Każdy gracz musi posiadać CODEX swojej armii oraz zasady innych jednostek / formacji / fortyfikacji jeżeli z nich korzysta (w przypadku braku wszystkie sytuacje sporne rozstrzygane są na niekorzyść gracza) - Dopuszczone: wszystkie oficjalne Codexy, Suplementy, Dataslates, Imperial Armour - Niedopuszczone: Escalation, SH/GC, Stronghold Assault, Apo, IK - Dopuszczone fortyfikacje: Aegis, Bastion, Skyshield - Gramy bez proxów - Obowiązuje "Pełny" WYSIWYG KOMPOZYCJA - Punkty: 900 na gracza z możliwością przesunięcia do 100 pkt na któregoś z graczy (czyli jeden wystawia 800 a drugi 1000, 855 - 945 itp) - Na potrzeby turnieju armie w parze maja sojusz na poziomie ALLIES OF CONVENIENCE - Każdy z graczy wyznacza Warlorda swojej armii - Pula WC jest wspólna dla pary - Armie Battle-forged - Każdy gracz może wystawić maksymalnie jeden Detachment PUNKTACJA 10:10 – 0 vp różnicy 11:9 – 1 vp różnicy 12:8 – 2 vp różnicy 13:7 – 3 vp różnicy 14:6 – 4 vp różnicy 15:5 – 5 vp różnicy 16:4 – 6 vp różnicy 17:3 – 7 vp różnicy 18:2 – 8 vp różnicy 19:1 – 9 vp różnicy 20:0 – 10+ vp różnicy Punkty karne: - Brak czytelnej, wydrukowanej rozpiski -5 DP - Pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP - Nieczytelna rozpiska lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP - Rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP - Brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd (nie ważne którego) - 5 DP - Granie niezgodną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -10 DP karnych na koniec - Przeciągnie gry oraz spóźnienie w oddawaniu wyników – punkty karne ustalane indywidualnie dla każdego delikwenta - Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją. - Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją. - Od decyzji sędziego/organizatora nie można się odwołać. Top 3 zostawia rozpiski po turnieju celem weryfikacji. KOLEJNOŚĆ RZECZY PRZED BITWĄ 1) Ustawienie znaczników jeśli wymaga tego scenariusz 2) Rzut na wybór strony 3) Losowanie warlords traits, mocy itp. 4) Rzut na Night Fighting 5) Rzut decydujący o tym kto wybiera gracza wystawiającego armię jako pierwszy 6) Gracz, który wystawił armię jako pierwszy wybiera kto zaczyna 7) Przejęcie inicjatywy SCENARIUSZE - W każdej bitwie obowiązują zasady: Night Fight, Reserves, Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker - Slay the Warlord można wykonać dwukrotnie - Znaczniki wystawiane wedle standardowych zasad - Używamy jednej talii Tactical Objective na pare - Jeżeli jakiś Objective nie może zostać wykonany w danej bitwie odrzucamy go i losujemy nowy - W trakcie tury można wykonać dowolną ilość Objectivów - Na koniec tury możesz odrzucić dowolną ilość kart - Ilość VP w celach D3 jest ustalona na 2 BITWA 1 Wystawienie: Dawn of War Scenariusz: Cloak and Shadows Cel dodatkowy: Na koniec bitwy każdy znacznik wart jest 2 VP BITWA 2 Wystawienie: Vanguard Strike Scenariusz: Tactical Escalation Cel dodatkowy: Każda zniszczona jednostka warta jest 1 VP, dedyki liczą się jako osobna jednostka BITWA 3 Wystawienie: Hammer and Anvil Scenariusz: Cleanse and Control Cel dodatkowy: Relikt na środku stołu (osobny znacznik), wart 5 VP na koniec gry LISTA PAR - kto z kim i czym gra?!: 1. CorniC i Monika - Space Wolves i Blood Angels - "Przyjacielscy Psychopaci" 2. Fol i Graven - Tau i Necrons - "Elektronicny_Mordulec" 3. Gęba i Sławny - Tau i Blood Angels - ?? 4. Loker i Syn - Orcs i Orcs 5. adriwar i Wru - CSM i Daemons - "Gang Albanii" 6. Zator i Gudek - Eldar i Astra Militarum - "Serpentem po oczach" 7. Maszta + patrykus2010 - ... i ... - "Wojownicy Watoliny aka Cebulowe mimbo 2" 8. Wiktory Guards i Wojtas - Steel Host i CSM 9. Anonim i Algirdas - SM i Dark Eldar - "LEMBASY Z SEREM" 10. Toshi i Mandrake - Eldar i Eldar - "Crazy Eldars Party Van" 11. Asproz i Misiek - Tyrki i Tyrki - "Hive Fleet Pasibrzuchy" 12. Bilu i Tymothek - ? i Necrons - "Frytki z Chleba" 13. Dai i Emilian - SM i CSM - "Unholy Alliance, czyli Raz z Khornem nie herezja" 14. Dexter i Karol - BA i Renegades - "Drużyna pierdzenia" 15. 16. Jeżeli jakiś Objective nie może zostać wykonany w danej bitwie odrzucamy go i losujemy nowy wg zasad w podręczniku, jak misja nie mówi inaczej, których nie chce - może odrzucić mały up zasad i lista par ktoś ma zamiar z Lublina jechać może ? niestety jestem udupiony turniejowo do wakacji. praca w weekendy Powodzenia Panowie! Lublin PANY! |