ďťż

"Stypa po Rzezi" - 12.09.2015, Zamość

cranberies
Zamojskie Spotkania z Fantastyką XIII
“Stypa po Rzezi” wersja α

Miejsce: WSZiA Zamość, ul Sienkiewicza 22a
Kiedy: 12 września 2015 (sobota)
Start: 8:00
Wpisowe: Brak, wejściówka na konwent 20 zł, na samą sobotę 12 zł

1. Kompozycja Armii
- Limit punktowy: 1400
- Dopuszczamy wszystko oprócz Apokalipsy i jej formacji, bo się nie boimy
- Należy zaznaczyć w rozpisce, który z modeli jest Warlordem
- Formaty Rozpisek:
Unbound:
[linki]

Battle Forged:
[linki]

2. Zgłoszenia
termin zgłoszenia: 9 września 2015r. godz. 23:59 (aczkolwiek jak ktoś przyjedzie na turniej bez zapowiedzi nikt się nie obrazi, wcześniejsze zgłoszenie pozwala nam przygotować się z odpowiednia ilością stołów)
adres: matus.the.1st@gmail.com

3. Akcesoria
Wypadałoby, żeby każdy uczestnik turnieju posiadał: miarkę, kostki, wzorniki używane w swojej rozpisce, kodeksy armii których używa z aktualnymi FAQami (jeśli dotyczą używanych w rozpisce jednostek). Jeśli gracz używa wielu kodeksów w trosce o kręgosłupy graczy organizatorzy zgadzają się na kopie stron, z których się korzysta, lub wersje elektroniczne kodeksów (o ile posiada się urządzenie pozwalające na wygodne przeczytanie zasad).

4. Proksowanie
Proksujemy w granicach przyzwoitości. Przyzwoitość - max ⅕ modeli w rozpisce nie będących IC. Modeli z FW też nie wypada proksować, ale dobre konwersje są w porządku.

5. Ocena modelarska
- Malowanie 0-2
- Podstawki do 0-1
- Konwersje 0-1
- WYSIWYG 0-1
- WoW 0-1

6. Ramy Czasowe
- 8:00-8:30 - zapisy
- 8:30-11:00 pierwsza bitwa
- 11:15-13:45 druga bitwa
- 14:00-16:30 trzecia bitwa
- 16:45 - ogłoszenie wyników i rozdanie nagród

7. Bitwy
Czas gry: Variable Game Lenght - 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Stoły: 48"x 60"

Punktacja:
0 różnicy - 10: 10
1 pkt różnicy - 11:9
2pkt różnicy – 12:8
itd.

MISJE:
Na stole winno znajdować się zawsze 6 ponumerowanych znaczników, rozstawianych naprzemiennie przez graczy.
Do wykonywania celów misji oraz Tactical Objectives służą te same znaczniki.
Gdy celów misji jest mniej, używamy do ich oznaczenia znaczników o niższych numerach (czyli jak jest 3 cele misji, to są to znaczniki 1,2,3).

W każdej misji obowiązują Zasady Specjalne:
- Night Fighting
- Reserves
- Mysterious Objectives (chyba, że gracze o nich zapomną albo zgodzą się na nie użycie ich)
- Tactical Objectives
    - Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. Można używać TO “armijnych”.
    - Każdy TO może zostać wykonany tylko raz na grę.
    - W momencie wykonania TO należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę.
    - W trakcie jednej tury można wykonać maksymalnie 3 TO.
    - Na początku każdej tury gracza ów gracz dolosowuje sobie tyle nowych TO, by mieć w sumie 3.
    - Pod koniec tury gracza ów gracz może odrzucić maksymalnie jeden “niechciany” TO.
    - Jeżeli dany Objective jest niemożliwy do wykonania należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.
    - Jeżeli na karcie znajduje się wartość D3 - liczymy ją jako 2.


W każdej misji obowiązują Cele Dodatkowe:
- First Blood = 1VP
- Slay the Warlord = 1VP
- Linebreaker = 1VP
- Big Ones - W przypadku pojazdów Super Heavy, za każde pełne nabite 3 hull pointy gracz otrzymuje 1 VP. W przypadku Gargantuan Creatures 1VP za każde 3 woundy.
- Tactical Elimination: Gracze losują 2 spośród Battlefield Roles (przerzucamy dotąd aż będą 2 różne i istniejące w obu rozpiskach). Jednostki z wylosowanych Battlefield Role są warte 1VP za ich wyeliminowanie.

Misja 1 Hammer&Anvil, znacznik #1 jest Reliktem wartym 6VP ustawionym na środku stołu
Misja 2 Vanguard Strike, Rozstawiane losowo znaczniki: 1x 4VP, 2x 3VP, 2x 2VP, 1x 1VP, odkrywane przed decyzją o przejęciu inicjatywy.
Misja 3 Dawn of War, D3+2 znaczniki, każdy warty po 3 VP.


Czy detachmenty mogą się powtarzać?
Si.
Z Chełma się zorganizujemy by przyjechać.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies