ďťż
cranberies
Zamojskie Spotkania z Fantastyką XIII
“Stypa po Rzezi” wersja α Miejsce: WSZiA Zamość, ul Sienkiewicza 22a Kiedy: 12 września 2015 (sobota) Start: 8:00 Wpisowe: Brak, wejściówka na konwent 20 zł, na samą sobotę 12 zł 1. Kompozycja Armii - Limit punktowy: 1400 - Dopuszczamy wszystko oprócz Apokalipsy i jej formacji, bo się nie boimy - Należy zaznaczyć w rozpisce, który z modeli jest Warlordem - Formaty Rozpisek: Unbound: [linki] Battle Forged: [linki] 2. Zgłoszenia termin zgłoszenia: 9 września 2015r. godz. 23:59 (aczkolwiek jak ktoś przyjedzie na turniej bez zapowiedzi nikt się nie obrazi, wcześniejsze zgłoszenie pozwala nam przygotować się z odpowiednia ilością stołów) adres: matus.the.1st@gmail.com 3. Akcesoria Wypadałoby, żeby każdy uczestnik turnieju posiadał: miarkę, kostki, wzorniki używane w swojej rozpisce, kodeksy armii których używa z aktualnymi FAQami (jeśli dotyczą używanych w rozpisce jednostek). Jeśli gracz używa wielu kodeksów w trosce o kręgosłupy graczy organizatorzy zgadzają się na kopie stron, z których się korzysta, lub wersje elektroniczne kodeksów (o ile posiada się urządzenie pozwalające na wygodne przeczytanie zasad). 4. Proksowanie Proksujemy w granicach przyzwoitości. Przyzwoitość - max ⅕ modeli w rozpisce nie będących IC. Modeli z FW też nie wypada proksować, ale dobre konwersje są w porządku. 5. Ocena modelarska - Malowanie 0-2 - Podstawki do 0-1 - Konwersje 0-1 - WYSIWYG 0-1 - WoW 0-1 6. Ramy Czasowe - 8:00-8:30 - zapisy - 8:30-11:00 pierwsza bitwa - 11:15-13:45 druga bitwa - 14:00-16:30 trzecia bitwa - 16:45 - ogłoszenie wyników i rozdanie nagród 7. Bitwy Czas gry: Variable Game Lenght - 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+ Stoły: 48"x 60" Punktacja: 0 różnicy - 10: 10 1 pkt różnicy - 11:9 2pkt różnicy – 12:8 itd. MISJE: Na stole winno znajdować się zawsze 6 ponumerowanych znaczników, rozstawianych naprzemiennie przez graczy. Do wykonywania celów misji oraz Tactical Objectives służą te same znaczniki. Gdy celów misji jest mniej, używamy do ich oznaczenia znaczników o niższych numerach (czyli jak jest 3 cele misji, to są to znaczniki 1,2,3). W każdej misji obowiązują Zasady Specjalne: - Night Fighting - Reserves - Mysterious Objectives (chyba, że gracze o nich zapomną albo zgodzą się na nie użycie ich) - Tactical Objectives
- Każdy TO może zostać wykonany tylko raz na grę. - W momencie wykonania TO należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę. - W trakcie jednej tury można wykonać maksymalnie 3 TO. - Na początku każdej tury gracza ów gracz dolosowuje sobie tyle nowych TO, by mieć w sumie 3. - Pod koniec tury gracza ów gracz może odrzucić maksymalnie jeden “niechciany” TO. - Jeżeli dany Objective jest niemożliwy do wykonania należy odrzucić daną kartę i wylosować nową. - Jeżeli na karcie znajduje się wartość D3 - liczymy ją jako 2. W każdej misji obowiązują Cele Dodatkowe: - First Blood = 1VP - Slay the Warlord = 1VP - Linebreaker = 1VP - Big Ones - W przypadku pojazdów Super Heavy, za każde pełne nabite 3 hull pointy gracz otrzymuje 1 VP. W przypadku Gargantuan Creatures 1VP za każde 3 woundy. - Tactical Elimination: Gracze losują 2 spośród Battlefield Roles (przerzucamy dotąd aż będą 2 różne i istniejące w obu rozpiskach). Jednostki z wylosowanych Battlefield Role są warte 1VP za ich wyeliminowanie. Misja 1 Hammer&Anvil, znacznik #1 jest Reliktem wartym 6VP ustawionym na środku stołu Misja 2 Vanguard Strike, Rozstawiane losowo znaczniki: 1x 4VP, 2x 3VP, 2x 2VP, 1x 1VP, odkrywane przed decyzją o przejęciu inicjatywy. Misja 3 Dawn of War, D3+2 znaczniki, każdy warty po 3 VP. Czy detachmenty mogą się powtarzać? Si. Z Chełma się zorganizujemy by przyjechać. |