ďťż

Marcowy Koziolek

cranberies
Miejsce: Lublin, na 99% WOK
Czas: marzec 2012, dokladna data wyklaruje sie niedlugo
Punkty: 1850, standardowy FOC

Akcesoria
Każdy uczestnik turnieju powinien posiadać: miarkę, kostki , wzorniki używane w swojej rozpisce, podręcznik z zasadami dla swojej armii wraz z aktualnym FAQiem (jeśli ten dotyczy używanych w rozpisce jednostek) Za każdy brak w wymienionych wyżej akcesoriach będzie naliczana kara -1DP (czyli do -4DP).

Proksowanie
Proksujemy w granicach przyzwoitości, czyli dopuszczane będą jedynie proksy typu:
SM z Lascannonem => SM z plazmacannonem
SM na motorku => Chaplain na motorku
SM z plazmą => SM z flamerem
Jeśli w armii występują proksy, należy przed bitwą powiadomić o tym przeciwnika, a także w miarę możliwości zaznaczyć różnice rozpiska/armia, by nie wprowadzać przeciwnika w błąd.
Ewidentne proksy (gumoludy, bezgłowe i bezrękie korpusy, kartoniki, same podstawki) w razie wyłapania będą wykreślane z rozpiski, a w razie próby ponownego ich użycia sędzia ma prawo doliczyć punkty karne.

Ocena modelarska
- WYSIWYG - jest w 100% +3DP (za każde odstępstwo -1DP)
- Podstawki - do +2DP
- Widoczne konwersje +2DP
- Malowanie armii - do +3DP

misje:

zasada specjalna - licytacja
Przed bitwa zawodnicy licytują zawartość koperty (lista bonusow nizej). Ilosc oddanych małych punktów (vp) należy sekretnie zapisac i odslonic jednocześnie. Progi licytacji co 50, np. 0, 50, 100, 150… Zwyciezca zyskuje zawartość koperty i na koniec bitwy traci zalicytowana ilość punktów (dopisujemy przeciwnikowi),

Misja 1
Wystawienie: Pitched Battle
Ilość tur: 6, 7 tura na 5+ (rzuca gracz, który skończył ostatnią turę)
Zasady: Night Fighting w 1 turze, Reserves, Deep Strike
Cel: 3 znaczniki
1 na srodku stołu,
2 oddalone od srodkowego symetrycznie o 6+3d6 (w przypadku hit kierunek malej strzalki)
Jeśli gracz pod koniec swojej tury kontroluje znacznik (normalne zasady scoringu) to otrzymuje 200vp. Jeden oddzial może zajac tylko jeden znacznik.

Misja 2

Wystawienie: Spearhead
Ilość tur: 6, 7 tura na 5+ (rzuca gracz, który skończył ostatnią turę)
Zasady: Night Fighting w 6 i 7 turze, Reserves, Deep Strike; VP
Cel: Zabić HQ przeciwnika – warte 1000vp(przed grą każdy gracz wybiera jedno HQ w swojej armii i wskazuje ją przeciwnikowi).
Zasady dodatkowe: Za każdy zdobyty (zabity) Kill Point graczowi należy się jeden prze-rzut do wykorzystania raz w ciągu bitwy na dowolną kość. Np. tylko jedną kość z testu Ld. Nie można w ten sposób przerzucić przerzutu.

Misja 3

Wystawienie: Dawn of war
Ilość tur: 6, 7 na 5+ (rzuca gracz, który skończył ostatnią turę)
Zasady: Reserves, Deep Strike
Cel: VP za zabite,spolowione i uciekające na koniec bitwy jednostki zostaje pomnożone dwukrotnie,
1 znacznik na środku stołu wart 500vp.

Punkty dodatkowe:
za różnicę w KP
2-3 KP - +100 VP
3-5 KP - +300 VP
6+ KP - +500 VP

Koperty:

Umocnienia – d3 dowolne tereny na twojej polowie daje +1 do cover save (deklarowane po wystawieniu)

Desperacki atak – możesz rozegrać dodatkowa ture, przeciwnik na 4+ (nie obowiazuja karniaki za czas)

Spadający wrak – na początku tury umieść 3 znaczniki wielkosci small blast gdziekolwiek na stole ale nie więcej niż 12” od siebie, scatter 3d6, każdy trafiony model otrzymuje trafienie z sila 9 AP4

Mylne rozkazy – po wystawieniu ale przed rozpoczęciem gry możesz zamienic względem siebie pozycje 2 oddzialow przeciwnika, po zamianie wystawienie oddzialow musi być legalne. W pierwszej turze przeciwnik ma -1 do Ld

Grenadierzy – po wystawieniu wybierasz d3 oddzialy, wszystkie modele sa uzbrojone w granaty ofensywne i defensywne, jeden model jest uzbrojony w melta bomby.

Przekleta inwokacja – na początku gry musisz wybrać w której turze nastapi kulminacja. W ciągu całej tej tury przeciwnik musi przerzucić wszystkie wskazane przez ciebie „6”

Zaslona dymna – na czas jednej tury wszystkie twoje oddzialy na otwartej przestrzeni korzystaja z 5+ cover save przeciw strzelaniu, w kolejnej turze na 6+

Posiłki – przed bitwa sekretnie zanotuj jeden ze swoich oddzialow troops. Jeśli w czasie bitwy jednosta zostanie zniszczona możesz na początku następnej tury wystawić ten oddzial ponownie w pelnej sile (od wlasnej krawędzi lub w deepstrike/outflank jeśli jednostka ma takie zasady)

Baterie laserowe – umieść na stole 2 znaczniki 8” od siebie, scatter 3d6. Wszystkie modele na linii pomiędzy znacznikami otrzymują trafienie z sila 8 AP2

Meteoryt – umieść na stole duzy wzornik i scatteruj 3d6, wszystkie modele pod znacznikiem otrzymują trafienie z sila 10 AP1, pojazdy trafione zostają w bok z sila 10 niezaleznie od srodka wzornika. W miejscu uderzenia teren trudny i niebezpieczny.

Zaprawieni w boju – przed wystawieniem możesz przydzielić d3 jednostkom po 1 zasadzie specjalnej z podręcznika (tank hunters, fnp, relentless, etc.)

Zonk – chyba się domyślasz co to znaczy


Jeszcze napisz budda jak widzisz sprawę z modelarką na turnieju.
dopisalem, to narazie wszystko jest wip, ostateczna wersja jak juz bedzie nagrana sala. generalnie modelarka tak jak na wiekszosci lokali, nie trzeba miec pomalowanej armii.
Budda, szacunek za regulamin i pomysł z kopertami rządzi !
Szkoda że w marcu mnie nie będzie w Lublinie


Na 99% będę.
Proszę o jak najszybsze określenie daty, cobym mógł wszystko dograć i się pojawić.
data bedzie najwczesniej za tydzien. pomysl kopert to stara lubelska battlowa tradycja, zawsze na masterze byly koperty:) ciesze sie, ze wam sie podoba. pomysle dzis jeszcze nad 3. misja bo taka zwyczajna jest
Jeśli to ma być taki sobie turniej, z FOCem i punktami tylko przypadkiem takimi jak na DMP to ok, fajny, podoba mi się.

Jeśli to ma być test bojowy rozpisek przed DMP, to mi się nie podoba - zbyt duże rozbieżności w misjach i dodatkowe bajery nie dające prawidłowo ocenić wartości rozpiski.
pierwsza opcja
Zrób na większe punkty ten turniej.
mozna na 2k ale czy nowi gracze maja tyle modeli ?
Na 1850 też zwykle nie mają, te 150 pkt nie robi wielkiej różnicy :d
W sumie mi to obojętne. Zawsze mogę zabrać więcej sm i komuś pożyczyć.
pozostanmy przy formacie dmp
Ze specialami?
O. To jest coś nowego. Podoba mi się ta innowacyjność. ;]

Najpewniej będę. Tylko błagam, niech to będzie w sobotę.
Jutro postaram się ustalić jutro jakiś konkretny już termin.
Ardis: Postaram się o sobote.
>.<'
W złym temacie napisałem:

Ruszyło coś z tematem terminu?
Nuno, a Ty wiesz cos w sprawie tej szkoly ?
Ehe, dyrektor odesłał mnie żebym pogadał z jego znajomym który jest jakimś tam bossem w MOKU na bernardyńskiej naprzeciwko vetterow.. Tylko w sumie tak się teraz zastanawiam czy gra jest warta świeczki
sluchaj, w moku byla zajebista miejscowka i z tego co pamietam bezplatna lub dosc tania dysponujesz teraz kontaktem wiec wykorzystajmy to. chetnie przejde sie z Toba do moku i pogadamy z dyrektorem.
no to można nawet jutro ja mam raczej wolny cały dzień planowałem do klubu skoczyć koło 16 tlkyo nie wiem czy o tej porze zastaniemy tego typa
nastepny tydzien, mam czas ok 12 codziennie
Sprężajcie poślady i organizujcie turniej.
battlowcy w tym miesiacu nie robia tura wiec bedzie ciezko. chlopaki caly czas kminia miejscowki.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies