ďťż
cranberies
No to sobie pomyślałem że i Może Moją ślicznotkę wstawię jak to inni czynią
Około roku 2009 przeszła kapitalny remont silnika, stare zostały tylko tryby, automat biegów, kartery z deklami, i głowica (cylinder przeszedł szlif). A wizualnie jak widać dalej jest w fazie kończenia (osłona łańcucha, półka, itd). Zakupiłem ją od pewnego pana za 380zł bez ważnego przeglądu, no i wizualnie szło sie jej wystraszyć, malowana pędzlem itd, więc wszystko darłem ręcznie do gołej blachy. Całość wyniosła Mnie ponad półtora k. Instalacja elektryczna też jest nowa. Licznik w tej chwili pokazuje 4000km i z 500km nie działał jak dobrze pamiętam. Zdjęcia z czarnymi właściwymi amortyzatorami i mniej śniegu robione rok później niż te z czerwonym amortyzatorem. P.S. Króliczek oczywiście na lakierze naklejony już później Byłaby bardzo fajna gdyby nie Szparunki w kolorze takim jaki mają (pewnie naklejki) + te dodatkowe ,których być nie powinno całkiem nie pasują. Ten chlapak z tyłu z ety czy simsona No i naklejka z logiem też wygląda średnio. Poza tym jestem na tak. Co do szparunków to Mi się właśnie pododają, jedynie logo trochę chamsko wyszło no ale takie już mają naklejki w sklepie, a nie wpadłem wtedy na pomysł żeby wyciąć samo logo jak w przypadku WSKi RS. A co do koloru to dlaczego Ci się nie podoba, że nie oryginalny biały? Moim zdaniem złoty z czarnym się lepiej komponuje niż biały. Jedynie mogły by być mm węższe, przy WSce RS właśnie już poprawiłem te błędy młodości :] No i co do chlapaczy to przecież nie założe gum do ziemi A bez wygląda tak ciulowo z lentka, Mnie się podobuje tak jak jest A tak to dzięki za szczerą opinie a nie jak na fotce czy naszej klasie |