ďťż

foty ze składania skrzyni

cranberies
NIech ktoś wstawi jeszcze raz zdjęcia jak składać skrzynię Biegów


http://www.wskonline.fora.pl/skrzynia-biegow,78/jak-zlozyc-skrzynie,6259.html

szukanie nie boli;p
nie o to mi chodzi. Chodzi mi o tuortial na głownej chyba jest inaczej opisanie nie?. Dokładnie ze zdjęciami.... o to mi chodzi. Jak nie to po co on tam jest? jak nie działają foty....

Jak nie to po co on tam jest? jak nie działają foty....
Jeżeli nie ma to nie ma. Jeżeli ktoś poświęci trochę czasu przy składaniu skrzyni na robienie zdjęć to z pewnością wrzuci na forum. Zresztą użytkownik smelka podał Ci linka do schematu skrzyni biegów.

P.S. Tylko nie obrażaj się.


jej jaka filozofia sam ze schematem złożyłem tą skrzynie bez żadnego doświadczenia
jeżeli tak prostej skrztni nie umiesz złożyć to ja nei wiem tam nie da błędnie jej złożyć.
ja składałem skrzynie patrząc na to zjdecie
http://www.forum.motodwusuwy.pl/files/thumbs/t_skrzynia_wsk_125_167.jpg
robiłem to pierwszy raz i dałem rade bez problemu;p
Na szybko zrobiony poradnik mojego autorstwa. Może Ci pomoże. Jeżeli nie będzie czytelny (zrozumiem) to wyśle w PDF-ie na maila. Pisać wrazie na PW żeby nie zaśmiecać forum.


By adimen2007 at 2011-01-10

EDIT


By adimen2007 at 2011-01-10


Widzę że nauka nie poszła w las, tak trzymaj.
Zdało by się jeszcze napisać gdzie mają być te podkładki dystansowe, choć ten temat wyjaśnia wszystko: http://www.wskonline.fora.pl/skrzynia-biegow,78/jak-zlozyc-skrzynie,6259.html
nie nikt się tu nie obraża. Ale składam skrzynie i po prostu po zlożeniu nie miałem biegów z winy automatu i byłem zdenerwowany myślałem że jakiejś podkladki nie dałem. CO się okazało był to tylko zurzyty automat. Ale bardzo dobry temat na pewno pomoże komuś kto 1 raz składa:) Pozdro;) PS. Biegi na słucho bez kręcenia wałkiem cieżko wchodzić lub nie wskakiwać nie?
tak, tak jest w każdym motocyklu. bardzo rzadko sie zdarza ze zbijesz kilka biegów na raz bez zakręcenia skrzynią, czasami nawet żeby zmienic bieg o 1 to musisz puścic na chwile sprzegło (na zapalonym silniku) lub zakręcic wałem (jak masz silnik na stole;p)
Ale w wsk 125 i 175 jest skrzynia sekwencyjna (tak jak w jawach, CZ, MZ i wielu innych z tamtego okresu oraz pewnie w prawie wszystkich aktualnych moto), więc podczas jazdy nie ma możliwości zmiany biegu bezpośrednio jednym ruchem wajchy np z 1 na 3.
Jeżeli tak się dzieje u kogoś to jest coś nie tak z mechanizmem zmiany biegów. Miałem kiedyś zepsuty tak mechanizm w jawce 50, trochę spawu i powstała skrzynia działająca jak w aucie, mogłem zmieniać bezpośrednio z 1 na 3 i odwrotnie (po zmianie biegu wajcha nie odbijała), nawet bym tak zostawił ale podczas jazdy po wybojach ciężko było "trafić" dwójkę.
aha. Smelka dzięki za pocieszenie:D bo czasem nie chce dobić NP. jedynki ale na pewno będzie ok jak silnik będzie odpalony bo przecież wałek będzie się kręcił PS. mam jeszcze pytanie odnośnie wału troche mi wał ciężko chodzi nie można w jednym miejscu go ręką przekręcić za czop. Ale wymieniałem łozyska i może której jest delikatnie nie równo nie? ale zapewne jak odpale i po rozgrzaniu powinno wszystko się ułożyć nie ?
A kręcisz za wał jak masz już założony tłok z cylindrem, czy aby sam wał siedzi?
no ja miałem tak w swojej wsce ze biegi mozna było zmieniac z 1 na 3 i odwrotnie. nie wiem jak to było mozliwe. ale rozkreciłem silnik i chyba nie było w skrzyni oprawy sprezyny zmieniacza poprzedni uzytkownik musiał o niej zapomniec:) to moja teoria ale czy to mozliwe?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies