ďťż

Ferie z CZTERDZIESTKOM :) czyli 1300 dnia 9.02.13 wargamer

cranberies
ORGANIZACJA

Organizatorzy: Klub Gier Bitewnych Wschodnia Rubież

Sędziowie: nuno, mniej znany jako Łukasz Krzywda

Miejsce: łargejmer lublin na głębokiej ileśtam

Termin: 9 luty 2013 r.

Harmonogram:
• rejestracja do 9:50
• pierwsza bitwa – 10:00 – 12:00
• druga bitwa – 12:10 – 14:10
Przerwa na obiad
• trzecia bitwa -14:40 - 16:40
• ogłoszenie wyników – 16:45

Przesyłanie rozpisek: Termin przysyłania rozpisek to 07.02 (godz. 24:00). Brak przysłanej rozpiski skutkuje 4ma punktami karnymi (można tez "zarobić" karniaki za przysłanie rozpiski nielegalnej/w złym formacie). Zgłoszenia/rozpiski należy przesyłać na adres nuno997@o2.pl
Format rozpiski:
Kod:

HQ1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
HQ#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
Elites1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
Elites#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
Troop1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
Troop#1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
FA1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
FA#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
HS1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
HS#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
FORT: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
DT1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
DT#1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
TOTAL: [suma kosztów]pkt
Jednostki sprzymierzone (allies) oznaczamy znaczkiem "#"
Jeśli jednostka ma wykupiony dedykowany transport, należy to oznaczyć w jej wargearze, nie dodając kosztu transportu do kosztu jednostki

Wpisowe: zależy ile chcemy na nagrody 5/10 zł?

ZASADY OGÓLNE

Zasady parowania: System szwajcarski. W pierwszej bitwie wskazane wyzwania.

Format punktowy: 1300

FOC: 1-2 HQ, 2-6 Troops, 0-3 Fast Attack, 0-3 Elites, 0-3 Heavy Support. Sojusznicy NIE dzielą FOC z armią podstawową.

W wypadku posiadania dwóch lub więcej modeli z sekcji HQ o równym i najwyższym Ld należy wyraźnie zaznaczyć w rozpisce, który z nich jest warlordem.

Kodeksy: Dopuszczone są wszystkie oficjalne kodeksy GW (najnowsze wersje).

IA: Dopuszczone są jednostki z Imperial Armour tylko z pieczątką "wh40k" pod warunkiem posiadania przez gracza adekwatnego oryginalnego modelu.

Specjale: Naturalnie dopuszczeni.

Każdy gracz stoczy 3 bitwy. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisów: TOTAL -> BITWY -> CELE GŁÓWNE -> CELE POBOCZNE -> ZADANE STRATY

Obowiązują wszystkie FAQ armii oraz PKZ.

Gramy na stołach 48”x48”

Osoby przyłapane na oszustwie otrzymują w danej bitwie automatyczną masakrę na twarz. Powtórne przyłapanie na oszustwie oznacza dyskwalifikację gracza z turnieju.

Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wskazane jest również posiadanie podręczników z których się korzysta lub ich kopii (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do Eldar Night Spinner). Wymagane jest również posiadanie kości, miarki calowej oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

WYSIWYG oraz Ew. Proxy: w granicach przyzwoitości

Wymagane jest dokładne wymodelowanie różnych rodzajów broni typu Power Weapon, np. Power Sword robiący za Power Axe będzie traktowany jako odstępstwo od WYSIWYGu.

Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia. Uwaga! Fortyfikacje inne niż Aegis Defence Line rozstawiane są w trakcie Deploymentu i zastępują wybrany element terenu, który musi wrócić na swoje miejsce po skończonej bitwie.
Przed bitwą należy ustalić z przeciwnikiem "co jest czym". Kwestie sporne wynikające z braku ustaleń przed bitwą będą rozstrzygane Sędziowskim Rzutem Kością.

Sędziowie: Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.

Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

PUNKTACJA I SCENARIUSZE

Ilość tur w każdej bitwie: 6, 7 na 5+

Mission Special Rules: Night Fighting, Reserves, Mysterious Objectives

Zasady kontrolowania znaczników: Znacznik uważa się za będący pod kontrolą danego gracza, gdy ten ma w promieniu 3" od niego co najmniej jeden model z jednostki punktującej a przeciwnik nie ma żadnego modelu z jednostki punktującej lub "denial".

CELE MISJI:
W bitwach istnieje podział na poszczególne cele misji:

CEL GŁÓWNY: Gracz który wypełnił CEL GŁÓWNY otrzymuje 10 punktów. W przypadku remisu obaj gracze otrzymują po 5 punktów. Poszczególne misje mogą pozwalać na bardziej stopniowane wyniki.

ZADANE STRATY: Należy obliczyć różnicę w punktach za zniszczone jednostki i porównać ją z poniższą tabelą:
vp.............W P
0-239.........3 3
240-479......4 2
480-719....5 1
720+........6 0

CELE DODATKOWE: Uwaga! Cele Dodatkowe nie mogą zmienić wyniku, by ten przekraczał 20:0.
- Slay the Warlord - Gracz, który zabił wrogiego Warlorda dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt. W przypadku zgonów po obu stronach wynik pozostanie bez zmian.
- First Blood - Gracz, który jako pierwszy zniszczył przeciwnikowi cały unit dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt.
- Linebreaker - Gracz, który w momencie zakończenia gry ma w strefie rozstawienia przeciwnika więcej jednostek punktujacych lub "denial" niż przeciwnik w jego dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt.
- "Legendary Fighter" (Warlord Trait) - za każde zabicie w pojedynku wrogiego Charactera przez Warlorda, gracz z tym Traitem dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt.

MISJE
I.
Deployment: Vanguard Strike (12" od przekątnej stołu wybieranej przez gracza, który wygrał rzut na zaczynanie).
CEL GŁÓWNY: 3 znaczniki, 1 na środku stołu a 2 pozostałe położone o 18 cali na przekątnej stołu(tej która nie przechodzi przez strefy rozstawienia). Wygrywa Gracz, który z końcem gry kontroluje więcej znaczników.
CELE POBOCZNE: Obaj gracze rozpoczynają grę z 2ma punktami. Za każdą zniszczoną przeciwnikowi jednostkę ze slotu FA gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych). Zasady Specjalne: Jednostki ze slotu FA są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami).

II.
Deployment: Hammer and Anvil (12" od linii dzielącej stół na połowy wzdłuż krótkich krawędzi).
CEL GŁÓWNY: 2 znaczniki położone na linii dzielącej stół na połowy wzdłuż krótkich krawędzi symetrycznie 16" od dłuższych krawędzi.
CELE POBOCZNE: Obaj gracze rozpoczynają grę z 2ma punktami. Za każdą zniszczoną przeciwnikowi jednostkę ze slotu HS gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych). Zasady Specjalne: Jednostki ze slotu HS są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami).

III.
Deployment: Dawn of War (12" od linii dzielącej stół na połowy wzdłuż długich krawędzi).
CEL GŁÓWNY: D3+2 znaczniki. Wygrywa gracz, który w momencie zakończenia gry kontroluje więcej znaczników.
CELE POBOCZNE: Obaj gracze rozpoczynają grę z 2ma punktami. Za każdą zniszczoną przeciwnikowi jednostkę ze slotu Elites gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych). Zasady Specjalne: Jednostki ze slotu Elites są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami).

MODELARKA ORAZ PKT DODATKOWE.

- Nie przesłanie rozpiski, lub przesłanie jej po terminie - 4DP
- Brak zasad, kostek, miarki, wzorników: -0- 4DP
- Brak WYSIWYGu: -0-[tyle_ile_modeli]DP
Armia każdego z graczy w trakcie trwania turnieju będzie poddawana ocenie hobbystycznej wg następujących kryteriów:
- Malowanie armii: 0-3DP
- Podstawki: 0-2DP
- Widoczne konwersje: 0-1DP
- Spójność malowania: 0-1DP
- WOW: 0-1DP

Punktacja pasuje?
Scenariusze najbardziej uniwersalne chyba, pasują?
Jakieś zasady specjalne ewentualnie sobie życzycie?

ciekawe pomysły jak najbardziej mile widziane


O ile się orientuję to 9go jest turniej w OiMa
Dobrze się orientujesz! ale nie martw się rozmawiałem z grodziem zmieścimy się jakoś

+POSZUKUJE PILNIE CHIMERY NA TURNIEJ (multilaser h.bolec)
Z Chełma będą z 3 osoby. Co do chimery to jedna maluje w akademiku wiec ją wezmę.


Doszło zgłoszenie?
Tak jest! Jak na razie pierwsza rozpiska
Chyba, że ktoś nazywa się "maja" i nazwał temat z rozpiską "seks randki - darmowa rejestracja"
Będzie miał ktoś pożyczyć Storm Ravena albo 2
Zgłoszonych mamy jak narazie czech!

M.40
Pijak
Brzezio
A nagrody za pierwsze trzy miejsca
nuno napisz jutro ile osób się zgłosiło. Jak będą tylko trzy to ja nie widzę sensu w stawaniu o 4 rano i jechania pociągiem 3,5 h aby zagrać z M40. Z nim będę grał przez następny tydzień nie ruszając dupy z domu.
A ja i tak z chęcią sobie pogram, bo nawet przy 4 osobach - bo rozumiem że Nuno też sobie pogra - to wychodzą trzy gry - każdy z każdym. Dla mnie to i tak jakaś odmiana, żeby w końcu poprzesuwać figurki.
Więc mam nadzieje, że nie odwołasz turnieju.
No i jak się odbędzie to liczę na to żeby nie było mega obsówy czasowej, bo nie będę miał jak z Lublina wrócić.
+1 do pilnowania czasu.

Z Chełma ma być 3 osoby.
I z Zamościa 3.
Spoko wiec wpadam.
Na chwile obecną razem ze mną jest zgłoszonych 7 ludziuff.
Nuno, czy mógłbyś zrobić w 1-wszym listę nicków graczy którzy wysłali zgłoszenia? Bo liczba zgłoszeń nie informuje graczy czy ich zgłoszenie dotarło czy nie.
Lista zgłoszonych

1. M.40
2. Pijak
3. Matus
4. Brzezio
5. Ablood
6. Ert
7. Mizu
8. Grim
9. Przybłęda nuno
Chciałem tylko przypomnieć, że bardzo proszę ert o chimerkę i czarku mam nadzieje, że wpadniesz z bitsiakami dla mnie )

Dozobaczenia jutro!
Spóźnię się z Pijakiem. Jedziem pociągiem i trakcja jest zerwana
lol posty z przyszzlosci
Wyniki

1. Ablood 62 pkt
2. Nuno 45 pkt
3. M.40 39 pkt
4. Matus 38 pkt
5. Grim 34 pkt
6. Ert 30 pkt
7. Mizuno 25 pkt
8. Pijak 21 pkt
9. Brzezio 20 pkt
Bardzo fajny turniej, dziękuję przeciwnikom za bitwy i Nunowi za ogarnięcie eventu. Mam tylko jedną uwagę, a właściwie sugestię: przydałyby sie drukowane karty gracza z regulaminem.
Budżet nie ten na takie bajery a tak na serio na następny raz postaram się ogarnąć jeśli dane mi będzie onanizować turniej. BTW, nest może patrol? a jak nie patrol to na ile i kiedy byscie chcieli? pod koniec lutego jeszcze jakoś?
Wielkie, dzięki za turniej. Fajnie się grało.
Jak by się udało jeszcze w lutym coś zorganizować to ja bardzo chętnie.
Ja też dziękuje za turniej grało się przyjemnie. Jak na jedne z pierwszych bitew swoimi blood angelami to nawet ok ponieważ nie zająłem ostatniego miejsca. Tak to jest jak się przesiada z defensywnych sm-ów na armie szybką i walącą z bani.
Dzięki wielkie za turniej. Co do turnieju to format dowolny, ale wolałbym coś około 1000 do 1500, i to najlepiej w pierwszym tygodniu marca.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies