ďťż

Czy warto kupić?

cranberies
Forumawicze mam pytanie, otóż mogę nabyć za cene 2000zł Wsk 125 rocznik 1983, zarejestrowana w orginale, bardzo piękny stan. 100% orginał, przejechane 4000km. Czy warto za taką cene?


Jeśli to co piszesz jest zgodne ze stanem faktycznym to jest tyle warta.
Kilka dni temu osobiście ją oglądałem, wygląda super, ma nawet jeszcze wąsy na oponach. Więc zaczynam zbierać kasę i może będzie moja
nie bede zakładać nowego tematu, ciekawe co to jest warte? mój gaznik dostał dziwnego rozszczelnienia, mysle o tym czyms: http://moto.allegro.pl/wsk-175-junak-awo-shl-gaznik-pegaz-gm26u1-nowosc-i1659356554.html


Czemu akurat tutaj koledze temat zaśmiecasz?Nie można było napisać w jakimś temacie odnoszącym się do pegaza?Co do Twojego pytania to gaźnik w przeciwieństwie do wszystkich innych współczesnych jest warty polecenia,jakość wykonania na naprawde wysokim poziomie,są w produkcji od niedawna.
Nie był bym taki pewien czy on jest taki idealny.
Po pierwsze: po opisie jest to gaźnik typ GM26U1 czyli z przeznaczeniem do junaka (średnica 26mm oraz U1 czyli odpowiednio wykonany korpus: średnica/przekrój kanału powietrza czy coś takiego), w wsk 175 ma być korpus typu U3, a z kolei w SHL ma być średnica przelotu wynosząca 24mm.
Typ U1 powinien posiadać sztywny zaworek webera, a typ U3 z amortyzacją (kulka i sprężynka).
Rozpylacz i iglica są w każdym przypadku takie same.
Po drugie: w każdym z wymienionych motocykli gaźnik potrzebuje innych rozmiarów dyszy głównej oraz poziomu paliwa w komorze pływakowej.
Oto dane które znam:
Dla wsk 175:
GM26U3 dysza główna 180", wolnych obrotów 45" poziom paliwa 2 +/- 0,8mm ponad osią komory.
Dla junaka:
GM26U1 dysza główna 140'', wolnych obrotów 45" poziom paliwa 3 +/- 0,8mm ponad osią komory.
Dla wsk 175 ma być oryginalnie dysza 100 a nie 180 .
O wdrożenie tego gaźnika do produkcji walczyli właśnie właściciele junaka,robili ustalenia jaki będzie popyt i czy warto.Ogólnie wygląda to tak,że gaźnik jest troche lepszy od na przyklad współczesnych G20M,nie ma nadlewów i jest precyzyjniej wykonany-napisałem o nim tak pochlebnie gdyż myślę,że będzie i tak znacznie lepszy od starych mocno juz wyrobionych i przez to nie dajacych się regulować Pegazów.
Przepraszam ze narobilem bałaganu w nie swoim temacie. Miałem go dziś w ręce ten gaxnik, przysłali kolesiowi do sklepu u mnie w mieście. Na pierwszy rzut oka wygląda dobrze tylko nie wiem z jakiego jest materiału bo jest cięższy. moze jutro go kupie i zamontuje.
Prawdopodobnie ze znalu
Co do dyszy głównej to w wsk 175 ma przepustowość 180 ccm na minutę, a oznaczenie 100.
Zwracam honor . Źle zrozumiałem .
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies