ďťż

Aktualizacja rozkładu jazdy

cranberies
Podaję nowy rozkład

Poranna para:

TKM 961
Warszawa Główna Towarowa WOC 08.30
Radiowo BSZ 9.21

TKM 960
Radiowo BSZ 10.07
Warszawa Główna Towarowa WOC 10.58

Popołudniowa para:

TKM 963
Warszawa Główna Towarowa WOC 15.10
Radiowo BSZ 16.01

TKM 962
Radiowo BSZ 18.10
Warszawa Główna Towarowa WOC 19.01

Pociągi 961/960 kursują codzienne
Pociągi 963/962 kursują od poniedziałku do piątku


Wlaściwie według ostatniego rozkładu, który podawał Szymon to różnice są kilkuminutowe, a i tak ten rozkład działa wybiórczo - popołudniowa para chyba nigdy nie wraca wg planu, bo i po co mieliby 2h stać na Radiowie A obsluga się zmieniła czy nadal 2xSM48 / 2200 t?

Wlaściwie według ostatniego rozkładu, który podawał Szymon to różnice są kilkuminutowe
A obsluga się zmieniła czy nadal 2xSM48 / 2200 t?

Nie, obsługa pozostała bez zmian. Pociągi przewidziane są na 2200 ton, 600 metrów.

Różnice w tym rozkładzie z roku na rok są kilkominutowe. Podałem go bardziej w formie ciekawostki, bo gdybyśmy na jego podstawie wychodzili na tory w celu spotkania pociągu, to szczególnie w przypadku popołudniowej pary moglibyśmy się nieźle rozczarować. Pamiętam, że ten, który podawałem jeszcze 2008 roku też był bardzo podobny. Zresztą odkąd pamiętam, pociągi jeździły zawsze mniej więcej o stałych porach czyli pierwszy ok. 8.30 do huty, wracał przeważnie między 10.30 a 11.00, i popołudniowy ok. 14.30 - 15.00 i wracał ok. 17.00 choć w przypadku tej drugiej pary, zdarzały się i zdarzają o wiele większe rozbieżności.
I dlatego intryguje mnie właściwie czemu tego rozkładu się nie urealni. No i konia z rzędem, kto wyjaśni dlaczego poranna para wg rozkładu nie stoi na Radiowie nawet godziny, a popołudniowa niby kwitnie tam ponad dwie.



I dlatego intryguje mnie właściwie czemu tego rozkładu się nie urealni. No i konia z rzędem, kto wyjaśni dlaczego poranna para wg rozkładu nie stoi na Radiowie nawet godziny, a popołudniowa niby kwitnie tam ponad dwie.
Ja to sobie tłumaczę w ten sposób: rozkład jest, jaki jest, bo jakiś być musi. A na WMH konkurencji do zajętości szlaku realnej nie ma, tak więc po co się usztywniać, skoro nie ma musu.
Ale z drugiej strony - powinni się wykazać odrobiną dyscypliny ze względu na nas: to nie do pomyślenia, aby miłośnik kolei z rozkładem w jednym a aparatem w drugim ręku nie trafił na swój ulubiony pociąg o czasie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies