ďťż
cranberies
ORGANIZACJA
Organizatorzy: Klub Gier Bitewnych Wschodnia Rubież Sędziowie: nuno, mniej znany jako Łukasz Krzywda Miejsce: łargejmer lublin na głębokiej ileśtam Termin: 2 marca 2013 r. Harmonogram: rejestracja do 9:50 pierwsza bitwa – 10:00 – 12:30 druga bitwa – 12:40 – 15:10 trzecia bitwa -15:20 - 17:50 ogłoszenie wyników – 17:55 Przesyłanie rozpisek: Termin przysyłania rozpisek to 01.03 (godz. 15:00). Brak przysłanej rozpiski skutkuje 4ma punktami karnymi (można tez "zarobić" karniaki za przysłanie rozpiski nielegalnej/w złym formacie). Zgłoszenia/rozpiski należy przesyłać na adres nuno997@o2.pl Format rozpiski: Kod: HQ1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt HQ#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt Elites1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt Elites#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt Troop1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt Troop#1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt FA1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt FA#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt HS1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt HS#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt FORT: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt DT1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt DT#1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt TOTAL: [suma kosztów]pkt Jednostki sprzymierzone (allies) oznaczamy znaczkiem "#" Jeśli jednostka ma wykupiony dedykowany transport, należy to oznaczyć w jej wargearze, nie dodając kosztu transportu do kosztu jednostki Wpisowe: zależy ile chcemy na nagrody 5zł + (ustalona kwota na nagrody pod koniec ligi) ZASADY OGÓLNE Zasady parowania: System szwajcarski. W pierwszej bitwie wskazane wyzwania. Format punktowy: 1850 FOC: 1-2 HQ, 2-6 Troops, 0-3 Fast Attack, 0-3 Elites, 0-3 Heavy Support. Sojusznicy NIE dzielą FOC z armią podstawową. W wypadku posiadania dwóch lub więcej modeli z sekcji HQ o równym i najwyższym Ld należy wyraźnie zaznaczyć w rozpisce, który z nich jest warlordem. Kodeksy: Dopuszczone są wszystkie oficjalne kodeksy GW (najnowsze wersje). IA: Dopuszczone są jednostki z Imperial Armour tylko z pieczątką "wh40k" pod warunkiem posiadania przez gracza adekwatnego oryginalnego modelu. Specjale: Naturalnie dopuszczeni. Każdy gracz stoczy 3 bitwy. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisów: TOTAL -> BITWY -> CELE GŁÓWNE -> CELE POBOCZNE -> ZADANE STRATY Obowiązują wszystkie FAQ armii oraz PKZ. Gramy na stołach 72”x48” Osoby przyłapane na oszustwie otrzymują w danej bitwie automatyczną masakrę na twarz. Powtórne przyłapanie na oszustwie oznacza dyskwalifikację gracza z turnieju. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wskazane jest również posiadanie podręczników z których się korzysta lub ich kopii (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do Eldar Night Spinner). Wymagane jest również posiadanie kości, miarki calowej oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść. WYSIWYG oraz Ew. Proxy: w granicach przyzwoitości Wymagane jest dokładne wymodelowanie różnych rodzajów broni typu Power Weapon, np. Power Sword robiący za Power Axe będzie traktowany jako odstępstwo od WYSIWYGu. Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia. Uwaga! Fortyfikacje inne niż Aegis Defence Line rozstawiane są w trakcie Deploymentu i zastępują wybrany element terenu, który musi wrócić na swoje miejsce po skończonej bitwie. Przed bitwą należy ustalić z przeciwnikiem "co jest czym". Kwestie sporne wynikające z braku ustaleń przed bitwą będą rozstrzygane Sędziowskim Rzutem Kością. Sędziowie: Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień. PUNKTACJA I SCENARIUSZE Ilość tur w każdej bitwie: 6, 7 na 5+ Mission Special Rules: Night Fighting, Reserves, Mysterious Objectives Zasady kontrolowania znaczników: Znacznik uważa się za będący pod kontrolą danego gracza, gdy ten ma w promieniu 3" od niego co najmniej jeden model z jednostki punktującej a przeciwnik nie ma żadnego modelu z jednostki punktującej lub "denial". CELE MISJI: W bitwach istnieje podział na poszczególne cele misji: CEL GŁÓWNY: Gracz który wypełnił CEL GŁÓWNY otrzymuje 10 punktów. W przypadku remisu obaj gracze otrzymują po 5 punktów. Poszczególne misje mogą pozwalać na bardziej stopniowane wyniki. ZADANE STRATY: Należy obliczyć różnicę w punktach za zniszczone jednostki i porównać ją z poniższą tabelą: vp.............W P 0-332.........3 3 333-665......4 2 666-998....5 1 999+........6 0 CELE DODATKOWE: Uwaga! Cele Dodatkowe nie mogą zmienić wyniku, by ten przekraczał 20:0. - Slay the Warlord - Gracz, który zabił wrogiego Warlorda dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt. W przypadku zgonów po obu stronach wynik pozostanie bez zmian. - First Blood - Gracz, który jako pierwszy zniszczył przeciwnikowi cały unit dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt. - Linebreaker - Gracz, który w momencie zakończenia gry ma w strefie rozstawienia przeciwnika więcej jednostek punktujacych lub "denial" niż przeciwnik w jego dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt. - "Legendary Fighter" (Warlord Trait) - za każde zabicie w pojedynku wrogiego Charactera przez Warlorda, gracz z tym Traitem dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt. MISJE I. Deployment: Vanguard Strike (12" od przekątnej stołu wybieranej przez gracza, który wygrał rzut na zaczynanie). CEL GŁÓWNY: 1 znacznik na środku stołu, wygrywa grasz który pod koniec ostatniej tury go kontroluje CELE POBOCZNE: Obaj gracze rozpoczynają grę z 2ma punktami. Za każdą zniszczoną przeciwnikowi jednostkę ze slotu FA gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych). Zasady Specjalne: Jednostki ze slotu FA są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami). II. Deployment: Hammer and Anvil (12" od linii dzielącej stół na połowy wzdłuż krótkich krawędzi). CEL GŁÓWNY: 2 znaczniki położone w centralnym środku każdej ze stref rozstawienia CELE POBOCZNE: Obaj gracze rozpoczynają grę z 2ma punktami. Za każdą zniszczoną przeciwnikowi jednostkę ze slotu HS gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych). Zasady Specjalne: Jednostki ze slotu HS są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami). III. Deployment: Dawn of War (12" od linii dzielącej stół na połowy wzdłuż długich krawędzi). CEL GŁÓWNY: 3 znaczniki leżące kolejno na 12", 36", 60" na linii dzielącej stół na połowy wzdłuż długich krawędzi CELE POBOCZNE: Obaj gracze rozpoczynają grę z 2ma punktami. Za każdą zniszczoną przeciwnikowi jednostkę ze slotu Elites gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych). Zasady Specjalne: Jednostki ze slotu Elites są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami). MODELARKA ORAZ PKT DODATKOWE. - Nie przesłanie rozpiski, lub przesłanie jej po terminie - 4DP - Brak zasad, kostek, miarki, wzorników: -0- 4DP - Brak WYSIWYGu: -0-[tyle_ile_modeli]DP Armia każdego z graczy w trakcie trwania turnieju będzie poddawana ocenie hobbystycznej wg następujących kryteriów: - Malowanie armii: 0-3DP - Podstawki: 0-2DP - Widoczne konwersje: 0-1DP - Spójność malowania: 0-1DP Punktacja pasuje? Scenariusze najbardziej uniwersalne chyba, pasują? (zmieniłem ilość i ustawienie punktów strategicznych) Jakieś zasady specjalne ewentualnie sobie życzycie? ciekawe pomysły jak najbardziej mile widziane Będzie można używać dodatku Death from the Skies? Daj 1850, tako bardziej "światowy" format Death From the Skies jest oficjalnym dodatkiem - przykładowo elektroniczna wersja kodeksu SM ma już Ravena i Talona dodanego. Nie trzeba się pytać o jego dopuszczenie - jest domyślne Do końca tego tygodnia przyjmujemy wnioski o zmianę formatu jeśli nie będzie innych pomysłów ewentualnie sprzeciwów zmienimy na 1850 Zgłoszenie poszło na 1850. I zmieniać mi się już nie chce Lista zgłoszonych na dzień obecny: 1. m.40 2. nuno też by zagrał A mam pytanie ... czy moji termosi(mlotkowi) moga robić za deatwingss Kinghts??? to znaczy roznia sie bronia do walki ale maja tarcze jak trza i jeden jest oznaczony jako sierzant...chodzi głównie o bronie do walki mają takie kule na łancuchu. Czy to będzie minus do wysywigu? Myślę, że niema się co spinać tak bardzo na takich małych turniejach o wysywig szczególnie jeśli chodzi o w miarę nowe modele. Nie mniej jednak jakiś tam malusieńki minusik do modelarki pewnie będzie ale to taki mały mały także bierz tego brzydkiego, jak mu tam, jajema? jądrema? jajebie? i wpadajcie na turniej Jeszcze tylko taka sprawa organizacyjna, picie alkoholu jest na terenie sklepu zabronione więc proszę się nie zdziwić jeżeli ktoś pijący nagle zostanie wyproszony z turnieju a jeśli potraficie pić tak aby NIKT tego nie zauważył, to już przynajmniej nie zostawiajcie pod stołami butelek I obecne zgłoszenia 1. M.40 2. Grim 3. Matus 4. Budda 5. nuno też by zagrał tylko nima czym! Panowie kilka ogłoszeń od sklepu. Po 2 ostatnich turniejach znaleźliśmy butelki po piwie w koszu na śmieci. Może nie wszyscy zauważyli ale mamy przed wejściem regulamin sklepu który tego zabrania a przebywając na jego terenie gracza zgadzają się na jego warunki, jeśli tam przebywają. Nie chcemy mieć problemów i nie chcemy robić żadnych awantur. Miejsce do grania jest dla was-graczy, ale proszę miejcie też na względzie to że przychodzą do nas klienci którym niekoniecznie może się podobać takie zachowanie, a także sporadyczne patrole policji w okolicy. Jeśli na kolejnym turnieju taka sytuacja się powtórzy to na więcej turniejów nie będziemy wam udostępniać miejsca. Nie jest to groźba z naszej strony, ale musimy dbać o nasz wizerunek i całej firmy. Podobna rzecz tyczy się sprzątania. Nie robimy problemów z zamawianiem pizzy itp. ale prosimy zachowajcie po sobie porządek. Nie zbieramy opłat za wynajem sali, robimy to w pewnym sensie charytatywnie, także siedząc po godzinach pracy (w soboty pracujemy tylko do 15), dlatego prosimy uszanujcie nasza pracę i chęci aby coś w Lublinie ruszyło z bitewniakami. Pozdrawiamy Ekipa Wargamer'a Lublin 1. Grim 45 2. Matus 43 3. Budda 40 4. M.40 18 Dzięki za turniej nie dopisała ilość ale za to jaka była jakość! Ktoś wziął mój podręcznik podpisany z tyłu na ost. stronie Wstępna data kolejnego turnieju 23.03.13 format 1000 pkt więc odpicowywać armie i piłować kostki ja go mam podrzucic do sklepu ? Dzięki za turniej. Fajnie się grało i udało się rozegrać ostatnią bitwę. No i załapałem się do top 5 Nuno ja Ci tu miejsce zrobiłem abyś mógł za grać. Ostatnim razem narzekałeś, że tylko sędziujesz wiece specjalnie nie przyjechałem. Żartuję pracować musiałem ponieważ koleżanka na urlop poszła. Budda trzymaj do nast turnieju Właśnie jakbyś był to bym zagrał! Budda trzymaj do nast turnieju Właśnie jakbyś był to bym zagrał! nie rozumiem drugiego zdania tryb przypuszczajacy wskazuje na czas przeszly czy chodzi Ci o to jak przyjde to zagrasz na nast. turnieju ? Budda już po wiadrze pewnie i nie ogrania. Druga część zdania była do pijaka Kilka fotek z turnieju to co przynajmniej sie nadawały bo reszta rozmazana całkowicie, żle ustawiony aparat. http://www.sendspace.com/file/kbiqxj Hej, trojana mi wyszukało w tych fotkach : D btw m40 nie grał demonami? Bo jesli tak to dziwi mnie ostatnie miejsce : ) 2 słowa: WARP QUAKE |