ďťż

ZASADY Forum WKG

cranberies
1.Rejestracja na forum WKG wymaga akceptacji dwóch administratorów
2. Przy rejestrowaniu się na forum WKG należy podać swoje prawdziwe imię i nazwisko i jeśli jest taka wola nick internetowy. Anonimowe rejestracje będą usuwane.
2.Publikowane na forum materiały multimedialne i opisy wypraw należą do ich autorów i nie mogą być publikowane bez ich wiedzy.
3.Zamieszczanie ogłoszeń reklamowych jest zabronione .
4.Spory personalne należy wyjaśniać poza forum.
5.Posty nie cenzuralne, obrażające inne osoby ,wyznania religijne , orientacje seksualne , teksty rasistowskie jak i zarzuty nie sprawdzone i nie prawdziwe dotyczące osób jak i zdarzeń , oraz posty zawierające linki do stron zabronionych polskim i unijnym prawem będą kasowane.
6.Korzystając z forum należy trzymać się ogólnych zasad etykiety ,a w szczególności nie pisać dużymi literami (oznaczają krzyk)
7.Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników forum,
8.Na wniosek organów ścigania mogą zostać wydane dane identyfikujące żądaną osobę. Wszelkie dane osobowe nie mogą być poza tym szczególnym przypadkiem, nikomu udostępniane
9.Nie jest dozwolone używanie podwójnych tożsamości (więcej niż jeden profil dla jednej osoby).
W przypadku stwierdzenia takiej sytuacji, konta będą usuwane.
12.Korzystanie z forum oznacza zapoznanie się i akceptację niniejszych zasad.
13.Interpretacja zasad przysługuje administratorom i Zarządowi WKG
14.Decyzje administratorów po uzgodnieniu z Zarządem WKG są ostateczne.
15.Zasady Forum WKG mogą ulegać zmianom
16.Jeżeli te zasady Tobie nie odpowiadają nie rejestruj się na Forum dnia Nie 13:44, 02 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz


Krzyś. Fajnie, że powstał Regulamin, ale... np. pkt. 13 i 14 kłócą się ze sobą. Jeżeli prawo interpretacji przysługuje Adminom i Zarządowi, a dalej decyzje adminów są ostateczne, to co będzie jeżeli Zarząd Klubu w swej nieomylności będzie miał inne zdanie niż admini? Czyje będzie na wierzchu?
pzdr

jano
Masz rację.Zmieniono.
Jestem zbulwersowany, że po 8 latach funkcjonowania forum,
gdy napisano już ponad 600 postów jeden administrator wprowadza „Zasady”, nie uzgadniając tego faktu z drugim administratorem.
Więcej – nie uprzedzając nawet o zamiarze wprowadzenia tych „Zasad”.
Dokument ten zredagowany dość niechlujnie zawiera błędy merytoryczne, nie tylko te, na które wskazał jano.
Pozdrawiam.
Majaty – administrator jeszcze.


Zasady zostały wprowadzone uchwałą Zarządu z uwagi na pojawiające się anonimowe konta użytkowników Forum (administratorzy nie powinni do tego dopuścić) i mają głównie na celu zapobieżenie rejestracji tzw. zonkom internetowym. Przy tej okazji zostały unormowane inne istotne kwestie funkcjonowania forum.
Wszyscy użytkownicy Forum poprzez publikacje Zasad zostali jednocześnie o nich poinformowani i mają prawo się do nich ustosunkować w sposób merytoryczny.
Zasady nie są wieczne i nietykalne. Punkt 15 Zasad wyjaśnia to jednoznacznie.
Zgłoszone uwagi będą rozpatrzone i w miarę ich zasadności uwzględnione (patrz post Jano).Takiej współpracy oczekujemy.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies