ďťż

[023] mułowaty wiem, że forum o wsk ale pilna pomoc potrzebn

cranberies
Witam, wiem, że to forum o wsk-ach lecz zależy mi na tym bo będę potrzebował motorka i zależy mi na szybkiej pomocy.
Zapraszam do lekturki .
Mojego taty romecik jest jednym słowem mułowaty, silnik 023 (2b). Daje gaz do końca a nie kręci max obrotów, nie że nie dostaje paliwa, ale słychać jakby więcej nie mógł lecz to nie są jego max obroty, słychać to, dokładniej podczas rozpędzania na jedynce przetrzymuje go, to się rozpędzi jakoś z bólem choć powinien na 1 ładnie wejść w obroty, a tu spokojnie się rozpędza choć gaz na max, a na dwójce to powoli się rozpędzi lecz prędkość nie zadowala 35/40km/h max przy dobrych wiatrach . Ostatnio skróciłem kolanko o 3cm podajże i troszkę lepiej lecz nie za wiele. Gaźnik i wo gole cały układ paliwowy jest czysty, czyściłem itd, zapłon dobrze ustawiony i tak samo platynki. Jak próbuje go poderwać wiec gaz na max i puszczam sprzęgło i delikatnie pomagam to troszkę pójdzie w gore lecz moc dramatycznie spada jak nie zdążę wcisnąć sprzęgła to nawęd zgaśnie, jak chce się ruszyć z zrywem również to samo wciągu 1s moc spada do gaśnięcia silnika jak się nie zdąży opanować sprzęgła, no i tych max obrotów nie kreci, może w poniedziałek nagram filmik lecz nie obiecuje. Czyżby remoncik się szykował?? Proszę o pilną pomoc bo wkrótce będzie mi potrzebny. I proszę nie pisać kup se tłumnik simsona itd chce bez największych kosztów (remont mogę tylko wliczyć w większe koszty). I czy zastosowanie zapłonu bateryjnego + ładowanie zmieni coś??. Pozdrawiam i czekam na rozstrzygniecie tematu.


Skoro jesteś pewien ustawienia zapłonu i drożności układu paliwowego(ale polecałbym i tak kranik sprawdzic dokładnie)to wygląda na to,że prawdopodobnie szykuje się remont.Sprawdź cisnienie sprężania w cylindrze.Jeśli okaże się,że tłok i cylinder nie są zuzyte,spróbuj wymienic simmeringi-mogą po latach juz byc twarde i moga byc na nich przedmuchy.
Jestem pewny ustawień zapłonu i platynek, kranik mam nowy to z paliwem nic z spólnego coś musi być z silnikiem, ciśnienie dobre ma, simmeringi są nowe tzn nie dawno wymieniane. Więc co może być jeszcze innego????

PS: Wał wytrzyma cylek itd 60ccm? Stan licznika około 7500tyś , ponieważ mam gdzieś cylek tłok i pierścienie od 60ccm bo przypomniało mi się i pytam z ciekawości czy wytrzyma wał, ale w ostateczności wał tez mam nowy tylko ze nie chce mi się zbytnio rozpoławiać silnika, jakby wał miał nie wytrzymać to co się stanie?? Wykrzywi się korbowód czy pęknie czy co?? Czekam na pilną pomoc!!!. Pozdrawiam.
jezeli masz cylinder 60 to wsadź jak zobaczysz ze wszystko jest ok to będziesz wiedział ze wina jest w cylindrze a wał powinien wytrzymać (chociasz jak na moje oko to masz albo zle ustawiony zaplon albo pierscienie do wymiany lub szlif cylindra ) Tyle z mojej strony


Wytrzyma na sto procent, cylek 60ccm wcale dużo mocy nie doda.
Jak jesteś pewien ustawień zapłonu i gaźnika to pewnie to jakaś usterka mechaniczna, ew. zatkany tłumik lub brak dopływu powietrza.

Rodzaj zapłonu nie ma tu znaczenia.
Aha, więc wrzucę ten cylek tłok i pierścienie i zobaczymy, może uda mi się w tyg. nagrać filmik to ocenicie co może być nie tak. Pozdrawiam.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies