ďťż

Wszystkie czesci Jawa 350 TS/CZ 350 Silnikowe jak i nadwozia

cranberies
Witam

Posiadam wszystkie czesci silnikowe do Jawy 350 TS oraz CZ 350.

Dla zainteresowany foto oraz cena.
Wszelkie pytania prosiłbym kierować wyłacznie na:
-PW
-Email: kamil.flaga@interia.pl
kom: 508 637 988 (sms 24h, 16-22 odbieram telefony)

Pozdrawiam

Ceny poszczególnych czesci (posiadam wszystkie czesci do Jawa 350 oraz CZ 350, to jest tylko cześć poniewaz nie jestem w stanie zapamietac wszystkich):

Czesci silnikowe:
Gaźnik-40zł
Wodziki-15zł sztuka
Kompletny alternator-90zl
Wirniki-40zł sztuka
Cewki 12V-10zł sztuka
Wałek rozruchowy-15zł
Półksieżyc+spręzyna-20zł
Wałek do przełączania biegów-15zł
Automat zmiany biegów-15zł
Autoamt-20zł (ten od strony zebatki)
Zebatka napedowa-10zł
Zebatka zdawcz-15zł
Wał Jawa 350 Ts/CZ 350-199zł
Kompletna Skrzynia CZ 350-89zł
Kompletne Sprzegło CZ 350-59zł
Cylindry+głowice+tłoki+pierścienie+sworznie+łożyska do CZ 350 -199zł
Łańcuszek sprzegłowy-10zł

Nadwozie:

Rama bez papierów Jawa 350 TS-80zł
Lampa przednie Jawa 350/CZ 350-30zł
Siedzenie do Jawa 350-30zł
Bak do CZ 350-30ZŁ
Armotyzatory tylnie Jawa 350/CZ 350-40zł
Licznik CZ 350-40zł
Tłumik CZ 350-40ZŁ sztuka
Kierunkowskazy-10zł sztuka
Zawiesznie przód CZ 350-50zł
Błotnik przod-20zł
Boczek prawy Jawa 350 TS -15zł
Kierownica-50zł
Uchwyty Lamp Jawa 350TS-20zł
Felga przód 18'-40zł
Guma wchodząca w tylnie koło od strony zebatki-20zł
Beben hamulcowy przód-25zł

Również czesci elektryczne oraz reszta czesci o których zapomniałem


Konkurencja
Nie no czemu, mam porostu 3 jawy i musze sie jakoś ich pozbyć. Odrazu ci mówie że np nie sugeruje sie twoimi cenami. Ustalm jes sam od ich wartość oraz stanu

Wiec spokojnie
Luz , taki żarcik


Panowie, konkurencja rzecz naturalna, a co do wału korbowego to mała uwaga:
- o jaki dokładnie wał chodzi?
Bo w silnikach czeskich 350 w 2T były aż 3 rodzaje z tamtego okresu:
1- wał od starszego typu silnika (żeliwne gary mocowane na 3 szpilki), wał ma jedno łożysko środkowe, z czopem pod prądnicę 6V, montowany do jawy oraz CZ
2- jak wyżej tylko z czopem pod alternator 12V, także występuje w jawach lub CZ
3- wał z nowszego typu silnika (aluminiowe cylindry mocowane na 4 szpilki), wał ma dwa łożyska środkowe, tylko z czopem pod alternator 12V, montowany tylko do jawy.
Wałów nie można stosować zamiennie.
No i w jawy model TS także wychodziły fabrycznie ze starszym typem silnika.
To tyle z mojej strony, ja niestety nie kupuję, aczkolwiek powodzenia w sprzedaży.
To juz dla zainteresowanego napewno określe ale juz jesli o wale mowa to PUNKT 2
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies