ďťż
cranberies
Witam
Posiadam wszystkie czesci silnikowe do Jawy 350 TS oraz CZ 350. Dla zainteresowany foto oraz cena. Wszelkie pytania prosiłbym kierować wyłacznie na: -PW -Email: kamil.flaga@interia.pl kom: 508 637 988 (sms 24h, 16-22 odbieram telefony) Pozdrawiam Ceny poszczególnych czesci (posiadam wszystkie czesci do Jawa 350 oraz CZ 350, to jest tylko cześć poniewaz nie jestem w stanie zapamietac wszystkich): Czesci silnikowe: Gaźnik-40zł Wodziki-15zł sztuka Kompletny alternator-90zl Wirniki-40zł sztuka Cewki 12V-10zł sztuka Wałek rozruchowy-15zł Półksieżyc+spręzyna-20zł Wałek do przełączania biegów-15zł Automat zmiany biegów-15zł Autoamt-20zł (ten od strony zebatki) Zebatka napedowa-10zł Zebatka zdawcz-15zł Wał Jawa 350 Ts/CZ 350-199zł Kompletna Skrzynia CZ 350-89zł Kompletne Sprzegło CZ 350-59zł Cylindry+głowice+tłoki+pierścienie+sworznie+łożyska do CZ 350 -199zł Łańcuszek sprzegłowy-10zł Nadwozie: Rama bez papierów Jawa 350 TS-80zł Lampa przednie Jawa 350/CZ 350-30zł Siedzenie do Jawa 350-30zł Bak do CZ 350-30ZŁ Armotyzatory tylnie Jawa 350/CZ 350-40zł Licznik CZ 350-40zł Tłumik CZ 350-40ZŁ sztuka Kierunkowskazy-10zł sztuka Zawiesznie przód CZ 350-50zł Błotnik przod-20zł Boczek prawy Jawa 350 TS -15zł Kierownica-50zł Uchwyty Lamp Jawa 350TS-20zł Felga przód 18'-40zł Guma wchodząca w tylnie koło od strony zebatki-20zł Beben hamulcowy przód-25zł Również czesci elektryczne oraz reszta czesci o których zapomniałem Konkurencja Nie no czemu, mam porostu 3 jawy i musze sie jakoś ich pozbyć. Odrazu ci mówie że np nie sugeruje sie twoimi cenami. Ustalm jes sam od ich wartość oraz stanu Wiec spokojnie Luz , taki żarcik Panowie, konkurencja rzecz naturalna, a co do wału korbowego to mała uwaga: - o jaki dokładnie wał chodzi? Bo w silnikach czeskich 350 w 2T były aż 3 rodzaje z tamtego okresu: 1- wał od starszego typu silnika (żeliwne gary mocowane na 3 szpilki), wał ma jedno łożysko środkowe, z czopem pod prądnicę 6V, montowany do jawy oraz CZ 2- jak wyżej tylko z czopem pod alternator 12V, także występuje w jawach lub CZ 3- wał z nowszego typu silnika (aluminiowe cylindry mocowane na 4 szpilki), wał ma dwa łożyska środkowe, tylko z czopem pod alternator 12V, montowany tylko do jawy. Wałów nie można stosować zamiennie. No i w jawy model TS także wychodziły fabrycznie ze starszym typem silnika. To tyle z mojej strony, ja niestety nie kupuję, aczkolwiek powodzenia w sprzedaży. To juz dla zainteresowanego napewno określe ale juz jesli o wale mowa to PUNKT 2 |