ďťż
cranberies
Konto na allegro : slanda7
Do sprzedania mam silnik WSK 125 3 biegowy. Silnik został przerobiony w wyniku czego lepiej wkręca się na obroty i przyśpiesza. W tej chwili moc waha się w granicach 10-12 KM Najważniejszą przeróbką było wstawienie lżejszego zapłonu (magneta) od Jawki. A dodatkowo podniesione okna w cylindrze, przerobiony tłok, splanowana głowica, generalny remont: regeneracja wału, szlif cylidra (1 nadwymiar), łożyska, uszczelniacze, nowy gaźnik, nowa cewka WN, Sprzedaje wraz z kompletnym tłumikiem (dyfuzorem) i łańcuchem pod tylną zębatkę 55z Cena?Zdjęcia? jestem nowy na tym forum i nie mogę wysłać zdjęć ani linku. Proszę wejść w allegro i w wyszukiwanie i w zakładce znajdź użytkownika proszę wpisać: slanda7 oraz wejść na moje aukcje http://allegro.pl/silnik-wsk-125-zwiekszona-moc-do-12km-i1536159914.html W jaki sposób ustaliłeś że silnik rozwija taką moc? Założę się,że na oko,bo to więcej jak 8-9KM nie rozwinie,14KM rozwija silnik po kompletnym kartingowym tuningu w który włącza się przede wszystkim odcięcie starego dolotu,wstawienie nowego kanału dolotowego i gaźnika 28mm....+oczywiście powiększenie okna dolotowego do powierzchni przekroju gaźnika,zmianie czasów rozrządu,wypełniaczu w skrzyni,wytoczeniu tłoka w środku i wypełnieniu+jeszcze jakieś 100 innych drobnych ale ważnych przeróbek... Z takich rzeczy to było jeszcze robione: Przetoczenie tłoka w środku, polerowanie kanałów, korbowodu krócca dolotowego, uszczelnienie blach wału, sworzeń osadzony pływająco, zmiana czasów otwarcia okien, planowanie głowicy, docieranie powierzchni przylgowych karterów, dorobienie tulejek z zaślepieniem. Podkowy nie montowałem ponieważ nie polecali tej operacji na stronie polmotu. Nie mierzyłem go na hamowni ale odczucie różnicy w przyśpieszeniu jest bardzo duże. Jakbyś dobrze przejrzał Polmot to znalazłbyś wzmiankę o montowaniu podkowy,która jest imho podstawą do dalszego tuningu Wzorowałem się na wsce PROCa a on nie montował podkowy. Weź go na hamownię to się przekonasz,a co do WSKi Proca to nie licz,że zdradził na łamach forum sekrety usprawnień tego silnika,jestem pewien,że napisał tylko podstawowe elementy tuningu(chociaż wiem,że nie montował podkowy),ale zauważ,że jest tam 4 stopniowa skrzynia biegów i kilka innych "bajerów".Być może zmniejszych pojemność skrzyni korbowej w inny sposób. HCS PROCa nie ma 4 biegowej skrzyni tylko wałki ok SHL i wałek sprzęgłowy o d WFM 150 Sprzedam silnik za 600zł. Cena nie podlega negocjacji OK,zwracam honor z tą skrzynią,ale cena i tak jest dla mnie dość smieszna jak za taki zakres przeróbek,bo nic z tutaj wymienionych nie wymagało skomplikowanej obróbki na frezarce cnc,spawania aluminium...to wszystko co zostało zrobione to tylko kwestia odrobiny włożonej pracy i podstawowego warsztatu moim zdaniem dnia Pon 11:29, 11 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy Karter obrabiałem na Frezarce CNC Hass MiniMill. Co było przy karterze przerabiane?Kanały łączące płuki ze skrzynią korbową?Widzę,że jednak mimo moich wcześniejszych przypuszczeń(przepraszam),jednak jest chyba z kim pogadać,możemy się wymienić paroma doświadczeniami odnośnie przeróbek,szykuję właśnie podobny silniczek tylko na membranie i gaźniku 28mm strojony pod 14KM(wersja kartingowa full wyczyn) Dyziek, jaki chcesz zastosować gaźnik, z jakiego moto? Jawa TS 350,28mm z centralną komorą pływakową. To zakup od silnika firmy Rotax 125, też 28mm z centralną komorą, ma tą zaletę że korpus jest z tworzywa, a cały gaźnik jest bardzo lekki (waży połowę tego co ten z TS'ki). Gaźnik firmy Dellorto, występuje w apriliach, yamahach z tym silnikiem. |