ďťż
cranberies
Witam wszystkich !
Czy wie ktoś może jaki to model KOMARA ? Krótka charakterystyka : -Koła 16 calowe -Nietypowy bak -Logo ZMD na lewym deklu od strony zapłonu Oto fotki : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8c18f4e502e3f72.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f50d61521a410a7.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dc07ecb27540bc76.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5fcaf8a1a5bb933f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7e65f0dcec3de878.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c94283a930d112ba.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c186f2cd790e6c7c.html Skąd masz takie cudo? ![]() EDIT: Patrząc na przednie widełki i siedzenie to na 100% ROMET POLO. Masz farta, można powiedzieć, że to unikat ![]() Widzę że się znasz pytałem na innym forum to mi powiedzieli że to ROMET POLO chociaż niektórzy mówili że SPORT . Dzięki wielkie za info . Nie jest mój niestety , tylko kumpla . Mnie zmylił bak. Bo jest taki sam w Sport i Polo. Ale siedzenie jest od Polo i widełki ma te nowsze. Komar sport ma tzn "sztywne". Dobrze wiedzieć ![]() No to pogratulowac,bo to unikat jak ******,wyszło 700 sztuk,zachowało się jakieś 50,do oryginału brakuje mu tylko wysokiej kierownicy,jest to POLO M760,mam identycznego ![]() Myślę nad jego zakupem . Ale jest w bardzo słabym stanie . Dyziek - nigdy wcześniej nie wspominałes że masz takie cudo ![]() Mało kiedy się tym chwale,nie chce miec zbyt wielu chętnych nagle ![]() Sam silnik 017 jest dosyc unikatowy(cylinder kwadratowy,biegi jak w silniku S38 nadal w manetce).Tutaj masz troche info: http://pl.wikipedia.org/wiki/Romet_760 dnia Czw 21:31, 02 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz Dzięki za info zupełnie zapomniałem o wikipedi . Z wyglądu nie jest zły ale . Nie ma pierwszego biegu , tłok stoi , opony i dętki do wymiany , szprychy w tylnym kole pourywane , i chyba tyle z tego co pamiętam . Tak, ale pamiętaj 700 sztuk tego wyszło ![]() ![]() Ciekawe czy znajde ogumienie i szprychy do koła . Coraz bardziej myślę o zakupie . Aha zapomniałem tam jest manetka gazu taka jak w WSK - ma być taka oryginalnie czy to zastąpienie oryginału . Manetka nieoryginalna,oryginalnie była inna.Opony dostaniesz nowiutkie 16x2,25",dętki również,szprychy-po prostu przegwintujesz dalej i skrócisz szprychy 3mm do WSKi (do WSKi na koło 18" i rometa z kołem 17" szprychy są identyczne),czasem nawet pojawiają się krótsze pod koła 16 cali.Stojący tłok-ewidentnie do wymiany na oryginalny raczej juz nadwymiarowy,cylinder do szlifu,łożyska na wale do wymiany,uszczelki,simeringi,brak 1-ki może być winą regulacji na lince a nawet jak nie to jest to robota na 1 wieczór(części mam jakbyś chciał do skrzyni).Jeśli tłok przyrdzewiał tylko do gładzi na pierścieniach to bez większego problemu wybijesz go oddziaływaczem kinetycznym z naprowadzaniem trzonkowym ![]() Ok . Pomyśle jeszcze i dam znać jak coś . Dzisiaj się dowiedziałem że były dwa rodzaje kierownic wysoka i niska taka jak jest w POLO kumpla ![]() W założeniach była wysoka kierownica,motorek miał przypominać rower do gry w polo,wysoka kierownica jest jak najbardziej wskazana,uatrakcyjni bardzo ten motorowerek,z niską jeszcze nie widziałem,choc nie wykluczam,że były i takie Zgadzam się z tobą że z wysoką kierownicą ten motorower zdecydowanie lepiej się prezentuje . Ten ROMET POLO już jest mój . Jeszcze raz dzięki wam koledzy za pomoc . No to witaj w klubie....właśnie dołączyłeś do bardzo nielicznego grona posiadaczy POLówki ![]() Mam już drugie POLO na podwórku . Pierwsze to Volkswagen Polo ![]() Hehe,myslałem,że dwa romety polo dorwałeś ![]() ![]() Poprostu wiemy co dobre ![]() Dokładnie ![]() Ja też mam polówke!! ale maluch zawsze zostanie w mym sercu.... Już nas jest trzech ![]() Sport ma prostą kierownice. U mnie w okolicy stoi właśnie komar sport. Ja mam Poloneza, także częściowo jestem jednym z was ![]() Jakiego masz Poloneza , Borewicz , Caro ? Caro plus 97' silnik rovera 1.4 ![]() Dobrze,że nie ATU..."A TU sie spi*rdoli, A TU zardzewieje" ![]() Odkop ale związany jak najbardziej z tym tematem . Ożywiłem silnik tego Rometa do takiego stanu że odpalał i pracował nie rozpoławiałem więc nadal pierwszego biegu nie było po czym sprzedałem nie robiąc nic z ramą ponieważ uświadomiłem sobie że nie będe miał czasu na odrestaurowanie go bo większą uwagę poświęcam jednak WSK-ą które czekają w kolejce na remonty . Trafił w dobre ręce bo wziął go kolekcjoner który przyjechał po niego prawie przez całą Polskę . Przydał się odkop, bo tego tematu nie widziałem. Dodam tylko to, że miałem instrukcję do tego komarka - mój dziadek takiego miał. Niestety papier ten sprzedałem znajomemu - nie wiedziałem, że to unikat skoro 700 sztuk tylko wyszło Też bym nie wiedział jak by nie forum . Pytałem się I właściciela o papiery do niego , gdzieś miał ale zgubił - czyli standart . Jak bym do niego taką instrukcje miał to nieco więcej bym za niego wyciągną ![]() Tyranus-Ciebie to tylko zabić ..... ![]() ![]() Mojego niestety marny los spotkał,był po kapitalce silnika na orginalnych częściach,nowe opony...wyciągnałem go z piwnicy na coroczne przepalenie i przejażdżke,zrobil kilka kilometrów,zebrało sie na burze i nie schowałem go z powrotem tylko postawiłem za garażem jeszcze schowanego za buda poloneza trucka...rano juz go nie było ![]() Dyziek - mocne słowa . W życiu bym nie podejrzewał że był byś zainteresowany skoro miałeś jednego w tedy nie wiedziałem że go straciłeś . Przykra sprawa i współczuje . Moje ogłoszenie było bardzo długi okres na Tablicy . Tyranus-chyba nie załapałes przekazu ,z tym zabiciem to było tak całkowicie żartobliwie...przynajmniej u mnie w regionie sie tak mówi ![]() Aha no nie złapałem odebrałem to bardzo źle ale teraz rozumiem . Poprzeglądaj oferty na tablicy a z pewnością znajdziesz lepszego niż ten mój i za niższą cene może . |