ďťż
cranberies
Robię kapitalny remont silnika WSK 125 i okazało się że koło pośrednie ma wywalony jeden ząb więc kupiłem w sklepie agmot nowe i okazało się że zęby wyfrezowane są z naddatkiem i koło nie chce się obracać z kołem wałka zdawczego bo nie ma w ogóle luzu pomiędzy kołami zębatymi .
Macie jakiś pomysł z czego podebrać łańcuszek sprzęgłowy bo stary ma przejechane kilkanaście tysięcy jak nie lepiej i ma spory luz a ten a agmot-u chociaż nowy ma taki sam luz jak ten stary . Niestety łańcuszek sprzęglowy z agmotu to nie wypal . Polecam japońskie w takim czerwonym pudełku . Widziałem kiedyś go na allegro . Cena jakieś 22 zł . Który łańcuszek sprzęgłowy jest waszym zdaniem najlepszy ? Okinoi - japan tchnology (taki w czerwonym pudełku) Czeski favorit ze sklepu Skuter Dębica Czy może macie jakiś patent z innego motoru czy auta ? Ja osobiście polecam ten pierwszy w czerwonym pudełku zawsze go stosuje . Ten Okinoi to oryginalny Japończyk czy Chińczyk w japońskiej technologii? Czy ktoś poleci jakiś łańcuszek z całkowitym przekonaniem? Na pewno nie kupuj żadnego rzemiosła. Ja tam polecam oryginalne ze starych zapasów. Może nie są cudem techniki ale są lepsze niż te klepane na imadle Co do łańcuszków to ciężko znaleźć oryginalne nie używane, a jak się trafią w jakieś leżaki magazynowe to cena powala . Spróbuje tego japońca może akurat. Na jednym forum czytałem że goście przerabiają od MZT-ki 150 na dwurzędowy wraz z zębatkami tylko trzeba łańcuszek skrócić ,ale nic nie piszą na temat stożka w małym kole zębatym czy jest taki sam jak ma wał WSK125 . Ale to już ostateczność gdyż bardzo nie lubię odbiegania od oryginału Łańcuszek jakiego szukam to współczesny zamiennik, ma być trwały i nie zwisać od razu po założeniu. W tym przypadku nie zależy mi na oryginale. Ktoś poleci coś??? Od mz etz 150 nawet jak by dopasował zestaw z kołami (mocowania? przełożenie? ilość miejsca?) to on dużo trwalszy nie będzie, tam dość szybko także siada. Z kolegą Dyziek obmyśliliśmy do SO1 wstawić całe kompletne sprzęgło z łańcuszkiem i skrzynią od W2, jedyny poważniejszy problem to konieczna obróbka karterów oraz wykonanie nowej pokrywy sprzęgła. Dyziek, wymyśliłem nowy patent, do tego pieca założyć gar od mińska, powinien pasować, a mocy przybędzie więcej niż obróbka oryginału, no i otwór pod gaźnik ma większy. Ja na razie kupuje ten japoński zobaczę co z tego będzie. jak nic nie znajdziesz to policz ile ma ogniwek i jedż na składnicę oni Ci dobiorą wszystko i bedzie lepszy niz te chińskie. Rino-na pomysł z garem od mińska własnie też niedawno wpadłem,jest nawet kilak jeżdżących tego typu konstrukcji,pomijaąc dużo większą moc juz na starcie-aluminiowy cylinder daje większe możliwości obróbki niz żeliwo,charakterystyczny króciec ssący i wyciete żeberka dają nadzieje na założenie memebrany...a nie wiem nawet(bo nie miałem w ręce jeszcze takiego cylindra) czy nie dało by się go obrobić do wersji kartingowej i dorobić dodatkowe płuki do kompletu Do tego szerszy dolot pozwoliłby załozyć gaźnik nawet od Etki lub TSki Widzę,że trzeba coś ponownie zacząć kombinować...obecny projekt wyssał ze mnie resztki sił i gotówki-w ramach odpoczynku trzeba się w zimie zabrac za coś lżejszego-no i projekt Rekord jest dobra opcją Rino-widziałeś jak zasuwa motorek chłopaków z Polmotu? dnia Czw 22:40, 01 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy Szkoda że maja tak głośny tłumik, a raczej jego brak, bo po dźwięku nic nie idzie ocenić. Jakiś lepszy filmik by się przydał, np zza kierownicy, by móc porównać z innymi moto, takowy przesyłam ci na maila, moja była mz etz 150. Jak zamontujesz skrzynie z czwórki+cylek mińsk to tylko smród będą wąchać. Mnie dziwi głowica własnej produkcji, jakby z innego moto nie mogli dopasować, ja mam od silnika derbi chłodzonego wodą, głowica właściwa z przykrywką, pasuje na rozstaw szpilek, mam szalony plan zamontowania chłodzenia wodą do kosiarki. |