ďťż
cranberies
Data: 12.09.2015 (sobota)
Lokacja: MZIZ (sala konferencyjna) PKT: 1750 Stoły: 72x48 cali Wpisowe: 6zł - z tego 1zł na klub Czas bitwy: 150 minut PLAN Zapisy - 8:30 - 8:50 Pierwsza bitwa - 9:00 - 11:30 Druga bitwa - 11:40 - 14:10 Trzecia bitwa - 14:20 - 16:50 Czwarta bitwa przy soczku - po ogarnięciu sali ZASADY OGÓLNE - Obowiązują zasady 7 edycji WH40k, FAQi ze strony GW oraz PKZty - Każdy gracz musi dysponować czytelną drukowaną rozpiską - Każdy gracz musi posiadać CODEX swojej armii w wersji papierowej. - Dopuszczone: wszystkie oficjalne Codexy, Suplementy, Imperial Armour (tylko tomy, które wyszły w 7ed lub mają up do niej). - Fortyfikacje: nie dopuszczone - Lords of War: nie dopuszczone - Others: nie dopuszczone - Allied: nie dopuszczone - Formacje: nie dopuszczone - Gramy tylko na 1 CAD - Gramy bez proxów - Obowiązuje "Pełny" WYSIWYG KOMPOZYCJA - Punkty: 1750 - Kompozycja armii obejmuje tylko standardowy CAD z restrykcjami poniżej: 1-2 HQ 2-6 Troops 1-3 Elites 1-3 Fast Attack 1-3 Heavy Support PUNKTACJA 10:10 – 0 vp różnicy 11:9 – 1-2 vp różnicy 12:8 – 3-4 vp różnicy 13:7 – 5-6 vp różnicy 14:6 – 7-8 vp różnicy 15:5 – 9-10 vp różnicy 16:4 – 11-12 vp różnicy 17:3 – 13-14 vp różnicy 18:2 – 15-16 vp różnicy 19:1 – 17-18 vp różnicy 20:0 – 19+ vp różnicy Punkty karne: - Brak czytelnej, wydrukowanej rozpiski -5 DP - Pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP - Nieczytelna rozpiska lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP - Rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP - Brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd (nie ważne którego) - 5 DP - Granie niezgodną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -10 DP karnych na koniec - Przeciągnie gry oraz spóźnienie w oddawaniu wyników – punkty karne ustalane indywidualnie dla każdego delikwenta - Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją. - Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją. - Od decyzji sędziego/organizatora nie można się odwołać. Top 3 zostawia rozpiski po turnieju celem weryfikacji. KOLEJNOŚĆ RZECZY PRZED BITWĄ - Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie. - Rzut kto wybiera stronę - Rzut na Warlordtrait (zaczyna gracz który wybrał stronę) - Rzut na Gifys, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych. (zaczyna gracz który wybrał stronę) - Rzut na PsychicPowers (zaczyna gracz który wybrał stronę) - Rzut na NightFight - Rzut na rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy a fazie deploymentu. - Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie. - Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy. - Rzut na ScoutMoves. Ferplay wymaga zapytać przeciwnika czy wykonuje jakiś ScoutMove przed rzuceniem na Przejęcie Inicjatywy. Jeśli pytanie nie zostało zadane i rzut na przejęcie inicjatywy został wykonany, musi on zostać powtórzony tylko w przypadku gdy gracz który nie został zapytany wykona jakieś ScoutMoves. - Rzut na przejęcie inicjatywy - Początek właściwej rozgrywki SCENARIUSZE - W każdej bitwie obowiązują zasady: Night Fight, Reserves, Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, - Znaczniki wystawiane wedle standardowych zasad - Jeżeli jakiś Objective nie może zostać wykonany w danej bitwie odrzucamy go i losujemy nowy - W trakcie tury można wykonać dowolną ilość Objectivów - Na koniec tury możesz odrzucić dowolną ilość kart - Ilość VP w celach D3 jest ustalona na 2 - Można używać kart Codexowych Scenariusze: BITWA 1 Wystawienie: Vanguard Strike Maelstron of War: Cleanse and Control Eternal War: The Relic (osobny znacznik wart 5VP) Dodatkowo: Night Fight, Reserves, Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, +1 kill point za Fast. BITWA 2 Wystawienie: Spearhead/ stare Ćwiartki Maelstron of War: Deadlock Eternal War: Purge the Alien (1VP za każdą zniszczoną jednostkę) Dodatkowo: Night Fight, Reserves, Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker , + 1 kill point za Heavy Support BITWA 3 Wystawienie: Dawn of War Maelstron of War: --------------- Eternal War: Crusade (5 znaczników po 3VP każdy) Dodatkowo: Night Fight, Reserves, Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker , +1 kill point za Elites, Mysterious Objectives (s.135) LISTA GRACZY: 1. Toshi 2. Sławny 3. Misiek 4. Sargo 5. CorniC 6. Algirdas 7. Zator 8. Emilian 9. Nihildefoe 10. Fol 11. Graven 12. Karol 13. WRU 14. Patrykus 15. hapol 16. TyrionPL 17. dexter_ck 18. 19. 20. ZAPRASZAMY ! Dobra, będę pierwszy z Lublina Jeszcze jedno, Sargo - jak to jest? Dopuszczacie dataslatesy, ale nie formację. Ale w tych pierwszych występują kombinacje właśnie w formie formacji, przynajmniej w tych, co mogą mnie zainteresować, czyli: Helbrute dataslates, assassinorum, nawet Be'lakor jest formacją, chociaż zajmuje HQ slot. Więc jak z tym? Dataslates usunięte, rozpis turnieju przeklejałem z poprzedniego i nanosząc zmiany pominąłem także to - na bieżąco wyłapane błędy poprawiam. Dzięki za czujność! Be'lakor nie jest formacją, jest dodatkową opcją HQ w codexie CSM i CD W Assasinorum jest jedna formacja ale pojedynczy assasyn jest slotem Elite w detachmencie Officio Assasinorum, którego de facto i tak nie można na tym turnieju by wystawić tak jak i żadnego innego detachmnetu poza turniejowym CADem. Poza tym jeśli coś jest formacją to jest oznaczone symbolem formacji, takie 3 połączone czaszki w formie kółka. Także nie każdy Dataslate jest formacją. Te trzy czaszki pojawiły się stosunkowo nie dawno,a wydane wcześniej dataslatesy po prostu działają jako formacja, z resztą właśnie tak są opisane, to, że zajmują konkretny slot to nic nie znaczy - chodzi o przyłączenie danego oddziału, np. taki helbrute jest w formacji, ale nadal jest elitą, nic więcej. Ale dobrze, że poprawione, to przynajmniej będę mógł rozpę szlifować Pytanko mam, czy można korzystać z nowych detachmentów z dexów? Pytam choćby o Khorne Demonkin, gdzie można wybrać Slaughtercult, gdzie poza konkretnymi unitami należy dodać jeszcze jedną formację. Czy w takim razie, takie detachment jest na turnieju zakazany? - Kompozycja armii obejmuje tylko standardowy CAD z restrykcjami poniżej: 1-2 HQ 2-6 Troops 1-3 Elites 1-3 Fast Attack 1-3 Heavy Support Gramy tylko na tym, żadnych innych detachmentów OK, dzięki Cześć! Informuję w imieniu swoich kolegów i swoim, że niestety reprezentacji z Lublina tym razem zabraknie w Kielcach. W tym samym terminie jest turniej w Zamościu i demokratycznie padło na tenże własnie turniej. Zatem do zobaczenia innym razem! |