ďťż
cranberies
I. Informacje ogólne Miejsce:Zespole Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Suchedniowie przy ulicy Sportowej 3 Termin: 18.07.2015 Wpisowe: 0zł - tylko akredytacja konwentowa: - 20zł od piątku - 15zł od soboty PKT: 1515 Gramy: 4 bitwy Czas jednej gry: 150min Ilość wolnych miejsc: 40 Gift: każdy z uczestników przy zapisie otrzyma torbę giftów od naszych patronów i sponsorów Nagrody: - sklep internetowy MGŁA poznaczył kupony rabatowe w wysokości 50zł, 30zł, 20zł - Muzeum Zabawek i Zabawy - nagroda niespodzianka - nagroda pocieszenia dla gracza zamykającego listę uczestników - nagroda losowa dla gracza pomiędzy TOP3 a ostatnim miejscem II. Przebieg turnieju SOBOTA 18.07.15 9:00 – 9:45 – Zapisy/sprawy organizacyjne 9:45 – 12:15 – Pierwsza bitwa 12:30 – 15:00 – Druga bitwa PRZERWA 30min 15:30 – 17:15 - Trzecia bitwa 17:30 – 20:00 – Czwarta bitwa III. Zasady ogólne - Obowiązują zasady 7 edycji WH40k, FAQi ze strony GW oraz PKZty. - Każdy gracz musi posiadać CODEX swojej armii oraz zasady innych jednostek / formacji / fortyfikacji jeżeli z nich korzysta (w przypadku braku wszystkie sytuacje sporne rozstrzygane są na niekorzyść gracza). - Zaleca się posiadanie, jeśli taki istnieje, FAQu swojej armii lub innych zasad z których się korzysta. - Tereny na stołach ustawiają organizatorzy - Gramy bez proxów, - Obowiązuje "Pełny" WYSIWYG. IV. Kompozycja armii - Punkty: 1515 - Armie typu Battle Forged - Armia może składać się z dowolnej ilości Detachmentów dowolnego typu V. Dopuszczone tylko: - Wszystkie oficjalne i aktualne CODEXY, Suplementy, Dataslate’y - Imperial Armour (tylko tomy które wyszły w 7ed lub mają up do niej) - SH i GC tylko 0-1 ! - VI. Ogólne zasady bitew Punktacja Różnica VP Wynik 0 .................................. 10 – 10 1-2 ............................... 11 – 9 3-4 ............................... 12 – 8 5-6 ............................... 13 – 7 7-8 ............................... 14 – 6 9-10 ............................. 15 – 5 11-12 ........................... 16 – 4 13-14 ........................... 17 – 3 15-16 ........................... 18 – 2 17-18 ........................... 19 – 1 19+ .............................. 20 – 0 Tabled – 20 - 0 Bye – 15 DP Walkower – 17 DP. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego. Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0 VP – 0 VP. W ostatnie bitwie jest to niemożliwe. Kolejność kroków przed bitwą - Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie. - Rzut kto wybiera stronę - Rzut na Warlordtrait (zaczyna gracz który wybrał stronę) - Rzut na Gifys, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych. (zaczyna gracz który wybrał stronę) - Rzut na PsychicPowers (zaczyna gracz który wybrał stronę) - Rzut na NightFight - Rzut na rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy a fazie deploymentu. - Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie. - Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy. - Rzut na ScoutMoves. Ferplay wymaga zapytać przeciwnika czy wykonuje jakiś ScoutMove przed rzuceniem na Przejęcie Inicjatywy. Jeśli pytanie nie zostało zadane i rzut na przejęcie inicjatywy został wykonany, musi on zostać powtórzony tylko w przypadku gdy gracz który nie został zapytany wykona jakieś ScoutMoves. - Rzut na przejęcie inicjatywy - Początek właściwej rozgrywki VII. Scenariusze Zasady obowiązujące we wszystkich scenariuszach - First blood (1VP) - Slay the warlord (1VP) - Linebreaker (1VP) - ImpendingDoom – jeśli tylko jeden z graczy posiada w armii model typu SH lub GC to jego przeciwnik otrzymuję +1 do rzutu na przejęcie inicjatywy - Through Attrition, Victory – 1VP za każde pełne 3HP lub W stracone przez model typu SH lub GC przeciwnika - Reserves - Deep Strike - Infiltration - Nightfight - Randomgamelength - 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+ VIII. Misje Misja 1 Objective #1: Eternal War: Big Guns Never Tire - 5 Objectives (3 Victory Points każdy) Objective #2: Maelstrom of War: Tactical Escalation Rozstawienie: Hammer and Anvil Misja 2 Objective #1: Eternal War: Crusade 4 objectives (3 Victory Points każdy) Objective #2: Maelstrom of War: Cleanse and Control Rozstawienie: Dawn of War Misja 3 Eternal War: The Relic (6 Victory Points; the relic is a separate objective from all others) Objective #2: Maelstrom of War: Spoils of War Rozstawienie: Vanguard Strike - Każda całkowicie zniszczona jednostka są warte 1 KP Kill Point. Uwzględniając jednostki stworzone w trakcie gry poprzez Conjuring, the Portaglyph itp. Następnie liczymy ich różnice, za każdy Kp więcej od oponenta otrzymujemy +1VP (do max +6VP). Misja 4 Objective #1: Eternal War: The Scouring - Każdy gracz ustawia 3 znaczniki 6" od krawędzi i 12" od innego, warte są kolejno 1,2 I 3 punkty (wartości jest zapisywana w sekrecie przez graczy). Przed rzutem na przejęcie inicjatywy gracze ujawniają wartości. Objective #2: Maelstrom of War: Deadlock Rozstawienie: Hammer and Anvil IX.Punkty karne - Brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd (nie ważne którego) -5 DP - Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją. - Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją. - Na hasło organizatora "KONIEC BITWY" nie liczą się już żadne rzuty, przesunięcia i argumenty. LISTA GRACZY: 1. Sargo - gram jeśli będzie nieparzysta ilość uczestników 2. Karol 3. Misiek 4. Emilian 5. Zator 6. Algirdas 7. Toshi 8. Sławny 9. Nihildefoe 10. hapol 11.Konrad 12. Patrykus 13. Jacobs 14. Dai 15. Łukasz 16. Witojcie. Wiem, że późno zamieszczam info ale w związku z tym, że chellka się nie odbędzie zmieniam format i warunki turnieju. Jeśli, ktoś chciałby przyjechać na cały konwent, to będziemy mieli udostępnione pomieszczenia aby składować figsy i co cenniejsze rzeczy aby się nie martwić i taszczyć wszystkiego ze sobą. Pomieszczenie będzie zamykane na klucz. Jak widzicie też jest brak wpisowego i postaramy się aby nikt nie wyjechał z pustymi ręcyma w pozytywnym sensie. Zaraz po turnieju WH40k odbędzie się turniej Warzone także można 2 pieczenie na jednym ogniu ugrać. Co do noclegów: są przewidziane 2 sleep roomy i w miejscach poniższym linku http://www.suchedniow.pl/art,95,baza-noclegowa.html Także serdecznie zapraszam. Może ktoś się skusi na turniej, dostaliśmy wciul giftów na nagrody i starczy dla Wszystkich. najprawdopodobniej ktoś z Lublina też przyjedzie to dajcie znać tak 2 dni wcześniej to ogarniemy dodatkowo może jakiś melanżyk integracyjny?! A do kogo zgłoszenia? Czy wystarczy się pojawić? Ja jadę - na 99%. wystarczy tutaj ale ten sam temat znajdziesz na naszym forum pod poniższym linkiem http://www.bitewne.fora.pl/wh40k-turnieje,104/jagacon-turniej-18-07-2015-1515pkt,1923.html dobrze by było gdybyśmy wiedzieli wcześniej aby na spokojnie zmontować gift paczkę dla każdego Tam trzeba się logować - możesz mnie wpisać spokojnie. Będę grał, a co wpisany - zapraszamy J będę jechał autem, mogę kogoś zabrać, nie wiem jak Łukasz/Uruk i reszta ferajny z Lublina jedzie, ale w razie czego miejsca będą - $$ do uzgodnienia. mnie też dopisz Sargo do trunieju- przyjadę z Hapolem fantastycznie - jesteśmy na balkonie nad games room'em już od piątku Chyba zapomnieliśmy i najlepiej pomalowanej armii podrzucicie wyniki? WYNIKI: 1. Nihildefoe (Nekrons) 2. Zator (Eldar) 3. Wróbel (Tau) 4. Toshi (Eldar) 5. Karol (Lost and Damned) 6. Misiek (Space Marines) 7. Sławny (Blood Angels) 8. Dai (Space Marines) + nagroda za pomalowaną armię 9. Algirdas (Space Wolves) 10. Patrykus (Space Marines) + najmłodszy gracz 11. Hapol (Chaos Space Marines) 12. Emilian (Chaos Space Marines) + najstarszy gracz 13. Łukasz (Space Marines) 14. Cornic (Chaos Space Marines) 15. Bilu (Gej Knights) 16. Sargo (Necrons) Link do zdjęć TUTAJ! |