ďťż

ZSZeF 2013

cranberies
ORGANIZACJA

Organizatorzy: Zamojski Klub Fantastyki "Czerwony Smok" oraz Matus
Sędziowie: Matus (główny), Vitu$ (liniowy)
Miejsce: Zamość
Termin: 21 września 2013 (Sobota)
Harmonogram:
Zapisy - 9.00
I Bitwa - 9.30-11:45
II Bitwa - 12.00-14:15
III Bitwa - 14.45-17:00
Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród - 17.30
Przesyłanie rozpisek: Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego w wypadku zbyt dużej ilości zgłoszeń o udziale w turnieju decydować będzie ich kolejność. Termin przysyłania rozpisek to 19 Września 2012 (godz. 24:00). Brak przysłanej rozpiski skutkuje 4ma punktami karnymi (można tez 'zarobić' karniaki za przysłanie rozpiski nielegalnej). Zgłoszenia/rozpiski należy przesyłać na adres matus.the.1st(maupa)gmail.com.
Wpisowe: Koszt wejściówki na konwent. Dokładniejsze informacje dostępne są na stronie konwentu: http://konwent.zskcs.info/
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.

Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

Wszelkie pytania i uwagi proszę przesyłać na adres matus.the.1st(maupa)gmail.com lub pod numer gg 3020132.

ZASADY OGÓLNE

Format punktowy: 1850pkt

FOC: Standardowy. Jeśli armia zawiera 2 modele ze slotu HQ (tylko Primary Detachment) mające takie samo Ld, należy zaznaczyć w rozpisce, który z tych modeli jest Warlordem.

Imperial Armor: Gracz może mieć 0-2 jednostek z Imperial Armour z pieczątką 'wh40k', pod warunkiem posiadania przez gracza adekwatnego modelu lub bardzo dobrej konwersji. Wymagane jest także posiadanie przez gracza aktualnych zasad danej jednostki.
Najbardziej aktualne zasady do sporej ilości jednostek zawiera ta pozycja: http://www.forgeworld.co.uk/New_Stuff/IMPERIAL_ARMOUR_APOCALYPSE.html

Zasady parowania: System szwajcarski. W pierwszej bitwie wskazane wyzwania.

Przebieg Turnieju: Każdy gracz stoczy 3 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał punktów za cele główne, jeżeli i tu będzie remis – za cele poboczne, jeżeli i tutaj to za część modelarską, a jeżeli i tu będzie remis, to sędzia główny wymyśla jakieś głupie zadanie, coby oduczyć takich zachowań remisowych.
Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.

Sędziowie:
Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

Zachowania, na które zwracana będzie szczególna uwaga:
- Natrętne macanie/podnoszenie/przestawianie modeli przeciwnika bez jego zgody.
- Granie na czas (tzw. "stallowanie"). UWAGA! Jako pomoc, może być wykorzystany zegar szachowy (zarówno fizyczny, jak i w postaci aplikacji na smartfona itp.). Jeśli któryś z Graczy wyraża chęć korzystania z takowego zegara, jego Przeciwnik jest zobowiązany się zgodzić.

Przewidywane kolejne kary: 5 punktów karnych -> automatyczna przegrana 0:20 w danej bitwie -> dyskwalifikacja z turnieju (mogą być modyfikowane indywidualnie przez sędziego w zależności od sytuacji).

W przypadku kłótni i braku porozumienia obu graczy sędzia może ich 'pogodzić'; wpisując wynik meczu w postaci 0:0.

Karane również będzie opóźnianie turnieju. Gdy wyznaczony czas na bitwę się skończy zostaną naliczone następujące kary dla spóźnialskich (nie kumulują się ze sobą i z karami wymienionymi powyżej):
- 5 minut = 2 punkty karne
- 10 minut = 4 punkty karne
- 15 minut = wynik 0:0
Możliwe jest dodanie dodatkowego czasu na wniosek większości graczy.

Musiszmieć:
- Czytelną i poprawną rozpiskę (oraz jej kopię dla sędziego, jeśli nie została przysłana wcześniej)
- Wszelkie zasady, z których się korzysta (kodeksy armii, dodatkowe zasady, aktualny FAQ)
- Kostki, miarka calowa, używane przez siebie wzorniki
W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć spór na jego niekorzyść.

Stoły oraz specyfikacja terenowa:
Gramy na stołach 72"x48".
Tereny rozstawione są przez sędziego (i pomocników) przed turniejem i nie można zmieniać ich położenia.
Przed bitwą należy ustalić z przeciwnikiem "co jest czym". Kwestie sporne wynikające z braku ustaleń przed bitwą będą rozstrzygane Sędziowskim Rzutem Kością.

Dodatkowe punkty:
- Poterminowe przesłanie rozpiski = -4VP
- Nieposiadanie podręcznika, kostek, miarki oraz wzorników używanych przez swoją armię = -1VP za każdy brak
- WYSIWYG
Pełny WYSIWYG = 5VP
-1VP każdy brak
braki w WYSIWYG oznaczają niewłaściwe uzbrojenie na modelu, unit podobnych rozmiarów TEJ SAMEJ ARMII wyróżniający się, ale robiący za inny niż sam jest itp. Puste podstawki, kartoniki czy chociażby Warboss na motorze robiący za Chaos Lorda na steedzie robią out.
- Malowanie armii = 0-3VP
- Podstawki = 0-1VP
- Konwersje = 0-2VP
- Spójność malowania - jest w 100% = 0-1VP
- WOW - 0-2VP

BITWY
Ilość tur w każdej bitwie: 5, 6 na 2+, 7 na 5+
Zasady kontrolowania znaczników: Znacznik uważa się za będący pod kontrolą danego gracza, gdy ten ma w promieniu 3" od niego co najmniej jeden model z jednostki punktującej a przeciwnik nie ma żadnego modelu z jednostki punktującej lub "denial".

Punktacja:
0 różnicy - 10: 10
1 pkt różnicy - 11:9
2pkt różnicy – 12:8
itd.

CELE DODATKOWE obowiązujące w każdej misji:
- First Blood = 1VP
- Slay the Warlord = 1VP
- Linebreaker = 1VP
- Mysterious Objectives
- Mysterious Scorings
Po rzucie na gracza rozpoczynającego gracz nierozpoczynający rzutem kostką losuje slot spośród Elit, FA i HS.
Jednostki z wylosowanego slotu są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami).
Jednostki z wylosowanego slotu są warte 1VP za ich wyeliminowanie.
- Slaughter
Wyeliminowanie modeli przeciwnika daje punkty (poszczególne progi NIE kumulują się).
ponad 25% - 2VP
ponad 50% - 3VP
ponad 75% - 4VP
100% - 5VP
Wyeliminowanie wszystkich modeli przeciwnika skutkuje dodatkowo natychmiastowym zajęciem maksymalnej możliwej ilości znaczników (czyli mamy tyle znaczników, ile mamy scoringów) i zakończeniem bitwy.

MISJE:

I. Perfect! My experiment worked! They're all exactly 25 minutes slow!
Deployment: Hammer and Anvil (12" od linii dzielącej stół na połowy wzdłuż krótkich krawędzi).
CEL GŁÓWNY:
5 znaczników:
- rozstawiane naprzemiennie i losowo
- odkrywane przed decyzją o przejęciu inicjatywy
- 1 o wartości 4vp, 3 o wartości 2vp, 1 o wartości 1vp,

II. Radiation suit? Of course. 'Cause of all the fallout from the atomic wars.
Deployment: Dawn of War (12" od linii dzielącej stół na połowy wzdłuż długich krawędzi).
CEL GŁÓWNY:
1 Relikt o wartości 6VP o początkowej pozycji na środku stołu
2 oddalone (wzdłuż dłuższej linii dzielącej stół na połowy) 18” od Reliktu znaczniki warte 2VP każdy
Utrata Reliktu = 1VP dla przeciwnika.

III. For Great Scott!
Deployment: Vanguard Strike (12" od przekątnej stołu wybieranej przez gracza, który wygrał rzut na zaczynanie).
CEL GŁÓWNY: 4 znaczniki na środkach ćwiartek, własny za 1VP, boczne po 3VP, przeciwnika za 5VP

SPONSORZY NAGRÓD:




Jakby ktoś z lublina planował jechać autem to ja bym się chętnie z nim zabrał
Kilka małych zmian w regulaminie.
Najbardziej istotna to zmiana w IA - z 0-1 na detachment na 0-2 ogólnie.
Dajcie proszę znać, kto się wybiera


No i jak będziecie jechać samochodzikiem, to makiety zabierzcie również
Jedzie ktokolwiek?
jeszcze sie zastanawiam, 21. mam urodziny.
A ja imieniny
Ja mam busa w sobotę o 4:55 który będzie w Lublinie mniej więcej o 7:30. Nie dam rady pojawić się w Zamościu na sensowną godzinę. To jest jedyny powód dla czego nie jeżdżę na turnieje do Zamościa i Rzeszowa.
A autkiem ile do zamościa?

Budda jeśli byś się już zdecydował ja chętnie się z Tobą zabiorę.
@Pijak
Jak w Lublinie jesteś o 7:30, to bez problemu jesteś ~9 w Zamościu.
W tym roku ZSzeF jest w takim miejscu Jak z busa wysiądzie się koło Starego Szpitala (albo kawałeczek wcześniej, też można, tylko kierowcy trzeba dać znać), to na miejsce jest spacerkiem max 10 minut.

Nie wiem o której masz powrotny do siebie z Lublina, ale w Zamościu można wsiadać do busów również na przystanku koło starego szpitala, nie trzeba jechać na dworzec.
Z Chełma:

1. Ert
2. Wolan
3. Brzezio (?)
4. Farlog (?)

Rozpiskę wyślę jeszcze dziś.
5. Mizu

Jak się uda to będziemy mieli 5 osób z Chełma
Wyniki: http://rank.liga40k.pl/index.php?cmd=turniej&id=576
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies