ďťż
cranberies
Wakacyjna Liga Chełmska - 1000 punktów
Miejsce: Chełm i okolice Czas trwania: 10 tygodni Wpisowe: 5 zł w ramach zbiórki na makiety Zgłoszenie do Ligi Ogólnopolskiej: Tak 1. Kompozycja Armii Limit punktowy: 1000 Tylko armie typu Battle Forged. Armia może składać się z maksymalnie trzech detachmentów: -1xCAD -1xAllies -3xInne, ale tylko 1 każdego rodzaju (Inquisition, LotD, Imperial Knights itp.) Zabronione używanie detachmentów typu Formacja. Zabronione używanie dataslate’ów typu Formacja. Niedopuszczone: Escalation, Stronghold Assault Dopuszczone: 1. Wszystkie oficjalne kodeksy. 2. Wszystkie oficjalne suplementy. 3. Jednostki z Imperial Armour w liczbie 0-1 na całą armię gracza. Każdy gracz ma możliwość jednokrotnej zmiany rozpiski w czasie trwania ligi, ale nie może on zmienić Frakcji występujących w poszczególnych detachmentach. 2. Zgłoszenia Rozpiski należy wysłać do dnia 01.07.2014r. do godz. 23:59 na adres mailowy zjadaczkokosow@gmail.com Za niewysłanie poprawnej rozpiski w terminie będzie naliczana kara do klasyfikacji generalnej -3DP. 3. Proksowanie Obowiązuje całkowity zakaz proksowania w czasie meczy ligowych. 4. Zasady ligi Co dwa tygodnie w czasie trwania ligi zostaną podane pary, które mają dwa tygodnie, aby stoczyć ze sobą bitwę przewidzianą na dany tydzień. Pary będą rozlosowywane w systemie szwedzkim. Jeżeli gracze nie stoczą ze sobą bitwy w przewidzianym terminie, otrzymują oni wynik 0:0. W wyjątkowych i uzasadnionych przypadkach sędzia może zdecydować o walkowerze i przyznać wynik 20:0. Ligę wygra ten, kto po dziesięciu tygodniach będzie miał największy wynik w DP. W przypadku remisu będą liczyć się MP. Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+ Stoły: 48"x48" Zasady kontrolowania znaczników i scorowania: zgodnie z podręcznikiem Zasady specjalne misji: Mysterious Objectives, Night Fighting, Reserves. W każdej misji obowiązują cele dodatkowe: • First Blood = 1VP • Slay the Warlord = 1VP • Linebreaker = 1VP Punktacja: • 0 pkt różnicy - 10: 10 • 1 pkt różnicy - 11:9 • 2 pkt różnicy – 12:8 • itd. Jeżeli gracz zniszczy wszystkie jednostki przeciwnika, automatycznie wygrywa bitwę i otrzymuje wynik 20:0. 5. Misje Misja 1 - Crusade Strefy Wystawienia: Vanguard Strike Cel: D3+2 znaczniki ustawianie naprzemiennie przez graczy, warte po 3VP każdy. Gracze losują kto pierwszy rozstawia znaczniki. Misja 2 - The Scouring Strefy Wystawienia: Hammer and Anvil Cel: Przed rozstawieniem armii gracze rozstawiają naprzemiennie 6 znaczników o ukrytych wartościach punktowych (gracze rzucają kostką kto zacznie pierwszy) - jeden wart 4VP, dwa warte 3VP, dwa warte 2VP i jeden wart 1VP. Po wykonaniu rzutu na przejęcie inicjatywy, ujawniane są wartości znaczników. Misja 3 - The Relic Strefy Wystawienia: Dawn of War Cel: Jeden znacznik na środku stołu warty 3VP, podlegający zasadom reliktów, opisanym w podręczniku. Misja 4 - The Emperor’s Will Strefy Wystawienia: Hammer and Anvil Cel: Każdy gracz ustawia na swojej połówce stołu jeden znacznik warty 3VP. Misja 5 - Purge the Alien Strefy Wystawienia: Dawn of War Cel: Każda jednostka przeciwnika, która została zniszczona, wycofuje się lub nie znajduje się na stole na końcu bitwy, warta jest 1VP. |