ďťż

Wakacyjna Liga Chełmska - start 3.07.2014

cranberies
Wakacyjna Liga Chełmska - 1000 punktów
Miejsce: Chełm i okolice
Czas trwania: 10 tygodni
Wpisowe: 5 zł w ramach zbiórki na makiety
Zgłoszenie do Ligi Ogólnopolskiej: Tak
1. Kompozycja Armii
Limit punktowy: 1000
Tylko armie typu Battle Forged.
Armia może składać się z maksymalnie trzech detachmentów:
-1xCAD
-1xAllies
-3xInne, ale tylko 1 każdego rodzaju (Inquisition, LotD, Imperial Knights itp.)
Zabronione używanie detachmentów typu Formacja.
Zabronione używanie dataslate’ów typu Formacja.
Niedopuszczone: Escalation, Stronghold Assault
Dopuszczone:
1. Wszystkie oficjalne kodeksy.
2. Wszystkie oficjalne suplementy.

3. Jednostki z Imperial Armour w liczbie 0-1 na całą armię gracza.
Każdy gracz ma możliwość jednokrotnej zmiany rozpiski w czasie trwania ligi, ale nie może on zmienić Frakcji występujących w poszczególnych detachmentach.
2. Zgłoszenia
Rozpiski należy wysłać do dnia 01.07.2014r. do godz. 23:59 na adres mailowy zjadaczkokosow@gmail.com
Za niewysłanie poprawnej rozpiski w terminie będzie naliczana kara do klasyfikacji generalnej -3DP.
3. Proksowanie
Obowiązuje całkowity zakaz proksowania w czasie meczy ligowych.
4. Zasady ligi
Co dwa tygodnie w czasie trwania ligi zostaną podane pary, które mają dwa tygodnie, aby stoczyć ze sobą bitwę przewidzianą na dany tydzień. Pary będą rozlosowywane w systemie szwedzkim. Jeżeli gracze nie stoczą ze sobą bitwy w przewidzianym terminie, otrzymują oni wynik 0:0. W wyjątkowych i uzasadnionych przypadkach sędzia może zdecydować o walkowerze i przyznać wynik 20:0.
Ligę wygra ten, kto po dziesięciu tygodniach będzie miał największy wynik w DP. W przypadku remisu będą liczyć się MP.
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Stoły: 48"x48"
Zasady kontrolowania znaczników i scorowania: zgodnie z podręcznikiem
Zasady specjalne misji: Mysterious Objectives, Night Fighting, Reserves.
W każdej misji obowiązują cele dodatkowe:
• First Blood = 1VP
• Slay the Warlord = 1VP
• Linebreaker = 1VP
Punktacja:
• 0 pkt różnicy - 10: 10
• 1 pkt różnicy - 11:9
• 2 pkt różnicy – 12:8
• itd.
Jeżeli gracz zniszczy wszystkie jednostki przeciwnika, automatycznie wygrywa bitwę i otrzymuje wynik 20:0.

5. Misje
Misja 1 - Crusade
Strefy Wystawienia: Vanguard Strike
Cel: D3+2 znaczniki ustawianie naprzemiennie przez graczy, warte po 3VP każdy. Gracze losują kto pierwszy rozstawia znaczniki.

Misja 2 - The Scouring
Strefy Wystawienia: Hammer and Anvil
Cel: Przed rozstawieniem armii gracze rozstawiają naprzemiennie 6 znaczników o ukrytych wartościach punktowych (gracze rzucają kostką kto zacznie pierwszy) - jeden wart 4VP, dwa warte 3VP, dwa warte 2VP i jeden wart 1VP. Po wykonaniu rzutu na przejęcie inicjatywy, ujawniane są wartości znaczników.

Misja 3 - The Relic
Strefy Wystawienia: Dawn of War
Cel: Jeden znacznik na środku stołu warty 3VP, podlegający zasadom reliktów, opisanym w podręczniku.

Misja 4 - The Emperor’s Will
Strefy Wystawienia: Hammer and Anvil
Cel: Każdy gracz ustawia na swojej połówce stołu jeden znacznik warty 3VP.

Misja 5 - Purge the Alien
Strefy Wystawienia: Dawn of War
Cel: Każda jednostka przeciwnika, która została zniszczona, wycofuje się lub nie znajduje się na stole na końcu bitwy, warta jest 1VP.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies