ďťż
cranberies
Na zdjęciach widać różnice pomiędzy tłokami do WSKi : fabryczny WSK-G z włożonym sworzniem (skatowany tak wiem, widac przestawiony zamek i inne atrakcje ) , zamiennik FSO (kupiony w Skuter Debica) oraz tłok od Mińska.
Teraz mam pytanie, bo nie jestem pewien. Skoro jak widać na zdjęciu tłok FSO, sworzeń ma wyżej to znaczy, że stopień sprężania mamy niższy i nasz motor na takim tłoku ma poprostu mniejszą moc ? Pytanie może głupie, ale polecają te tłoki zamiast almotów, a tu się okazuje ze to badziew nie tyle w wykonaniu co nie pasujacy wymiarowo pod oryginał. Różnica jest też w piaście tłoki FSO mają kanaliki smarujące sworzeń. Tłok mińska jak widać ma grubsze denko, bliżej siebie osadzone pierścienie i inne położenie zamków, no i oczywiście sworzeń grubszy,ale za to mamy na nim łożysko igiełkowe. Galerie zdjęć na aukcje Nawet nie strasz że fso mają inne położenie otworu na sworzeń.. sprawdze ze swoimi. Kompresja teoretycznie będzie mniejsza. Dyziek przenieś posty Moim zdaniem tłoki FSO obniżają sprawność silnika, a ludzie je ładują, bo niby z epoki... Nikt więcej się nie wypowie ? A ten twój FSO juz jeździł w silniku? Bo mam taką teoreie... Oryginalne WSK-G lub ZMD do WSK nie miały tych otworów smarujących, a spotkałem się z oryginalnym tłokiem do silnika S34 z WFM który takie otwory smarujące miał, przy czym ma taką samą średnice, nie wiem jak z poożeniem sworznia.. Jak wspomniałem to tylko taka teoria. Jeździł w silniku, ale nie moim więc nie mogę się wypowiedzieć jak to pracowało. Ogólnie dobrze piszesz, że to są tłoki do silnika WFM S34 pasujące również do S01 tyle, że różnica jest w położeniu sworznia co widać na zdjęciach O ludzie co to? :D http://tablica.pl/oferta/silnik-wsk-nietypowy-mrowa-CID5-ID2G4Yj.html#76f572548f;r:6;s: Silnik od glebokryzarki " mrówka " . Podobny lub taki sam ma bądź miał nasz forumowy kolega Rino . Fajną motolotnie można z czegoś takiego stworzyć ;-) |