ďťż
cranberies
Po półrocznej nieobecności w Internecie strona wraca pod nową domeną www.wmh.warszawa.pl. Poprzednia domena, do której tak się przyzwyczailiśmy, jest obecnie niedostępna. Przy okazji powrotu strona została nieznacznie odświeżona:
- Linia - uwzględniono zmiany z ostatnich dwóch lat - Tabor - zaktualizowano na podstawie Forum WMH - Klienci - aktualizacja - Mapy i plany - w przebudowie - Rozkład jazdy - aktualizacja - Galerie - bez zmian - My na torach - w przebudowie Administracja strony prosi o kontakt w razie jakichkolwiek niejasności lub ewentualnych błędów. Z góry dziękujemy. Tabor - zaktualizowano na podstawie Forum WMH Moim zdaniem w zestawieniu wagonów powinny być uwzględnione węglarki dwuosiowe typu 3W/L serii Es. Widoczne na przykład na tym filmie (dwie sztuki, 3:52): https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=TrD1a-nLXSQ#t=232s Tymczasem w zestawieniu figurują wagony podobnie oznaczonego lecz różnego konstrukcyjnie typu 3W. Dodatkowo warto zauważyć, że wagony te (3W) zostały wycofane z użytku pod koniec lat 80. 3W/L: http://antygaleria.hostit.pl/details.php?image_id=5596 4W (wygląda jak 3W ale nie ma hamulców, tylko przewód główny): http://wolf.ict.pwr.wroc.pl/ksk/tabor_ksk/Weglarka_4W_438746_Wddo_04_04-2009.jpg Chylę czoła przed Autorem za zgromadzenie tylu wartych lektury informacji w jednym miejscu! Tabor - zaktualizowano na podstawie Forum WMH Moim zdaniem w zestawieniu wagonów powinny być uwzględnione węglarki dwuosiowe typu 3W/L serii Es. (...) Tymczasem w zestawieniu figurują wagony podobnie oznaczonego lecz różnego konstrukcyjnie typu 3W. Dodatkowo warto zauważyć, że wagony te (3W) zostały wycofane z użytku pod koniec lat 80. Zmienione. Dzięki stokrotne za to wyjaśnienie. |