ďťż

Reaktywacja strony: www.wmh.warszawa.pl: 17.2.2012

cranberies
Po półrocznej nieobecności w Internecie strona wraca pod nową domeną www.wmh.warszawa.pl. Poprzednia domena, do której tak się przyzwyczailiśmy, jest obecnie niedostępna. Przy okazji powrotu strona została nieznacznie odświeżona:
- Linia - uwzględniono zmiany z ostatnich dwóch lat
- Tabor - zaktualizowano na podstawie Forum WMH
- Klienci - aktualizacja
- Mapy i plany - w przebudowie
- Rozkład jazdy - aktualizacja
- Galerie - bez zmian
- My na torach - w przebudowie
Administracja strony prosi o kontakt w razie jakichkolwiek niejasności lub ewentualnych błędów. Z góry dziękujemy.



Tabor - zaktualizowano na podstawie Forum WMH Moim zdaniem w zestawieniu wagonów powinny być uwzględnione węglarki dwuosiowe typu 3W/L serii Es. Widoczne na przykład na tym filmie (dwie sztuki, 3:52):
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=TrD1a-nLXSQ#t=232s
Tymczasem w zestawieniu figurują wagony podobnie oznaczonego lecz różnego konstrukcyjnie typu 3W. Dodatkowo warto zauważyć, że wagony te (3W) zostały wycofane z użytku pod koniec lat 80.

3W/L:
http://antygaleria.hostit.pl/details.php?image_id=5596

4W (wygląda jak 3W ale nie ma hamulców, tylko przewód główny):
http://wolf.ict.pwr.wroc.pl/ksk/tabor_ksk/Weglarka_4W_438746_Wddo_04_04-2009.jpg

Chylę czoła przed Autorem za zgromadzenie tylu wartych lektury informacji w jednym miejscu!
Tabor - zaktualizowano na podstawie Forum WMH Moim zdaniem w zestawieniu wagonów powinny być uwzględnione węglarki dwuosiowe typu 3W/L serii Es.
(...)
Tymczasem w zestawieniu figurują wagony podobnie oznaczonego lecz różnego konstrukcyjnie typu 3W. Dodatkowo warto zauważyć, że wagony te (3W) zostały wycofane z użytku pod koniec lat 80. Zmienione. Dzięki stokrotne za to wyjaśnienie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies